Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oke,



We gaan een datum afspreken.

Ik laat mijn snor staan.

Jij checkt of boetes voor champignons ook voor schelpen gelden.

Hond gaat mee.

Dopjes van scheermessen zijn weg door katten.

Fototoestel.

Begin maken/ spitten in tuin, hele dagen in het weekend.



Nou, komend weekend? Dan is mijn snor nog net niet zichtbaar op foto vanaf een meter of 40.. We hoeven dan niet bang te zijn voor boetes want in die klei groeien geen champignons en schelpen zijn er helemaal niet te vinden. Hond heeft verlatingsangst dus gaat sowieso mee en katten hebben thuis lol met met dopjes van scheermesjes.

Kunnen we spitten!



Weet je... Ik heb er zin in!

Ik ga morgen eerst maar weer eens kijken daar.

Ik verwacht hele hoge brandnetels....laat je weten over hoe, wat en wanneer, oke?
Pfff iedereen al aan het slapen of hebben we nog Wakkeren?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er! Hoe is ie?
Hey Adrienne, baby nog wakker?
Alle reacties Link kopieren
Moge,



Ik had gister iets raars, vandaag even kijken of ik het kan oplossen. Ik wilde die patat bakken en toen ging de deksel niet meer dicht. Bij het bakken een pot erop gezet maar zo kan ik hem niet opbergen en veilig gebruiken. Hopelijk kan ik het maken, zou het zo zonde vinden als ik hem moet weggooien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren


Wat een heerlijk weer hadden we weer vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goeienavond allemaal. Ik ben vanavond na het avondeten 'even' op bed gaan liggen omdat ik zo moe was (om half 7) en schrik net wakker... oeps! Dat wordt weer een halve nacht wakker worden dus..
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
He Moos, he Jongemama,



Jongemama, hoe is het met je oma afgelopen vrijdag bij de oncoloog?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hey Mylene, helaas niet zulk goed nieuws. Er schijnen uitzaaiingen te zijn op de lever. Ze heeft ervoor gekozen om de operatie en chemo's niet te ondergaan. Gelukkig voelt ze zich nu nog prima, hopelijk blijft dat nog een tijd(je) zo.
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Och dat is triest jongemama. Maar kan me voorstellen dat ze geen zin heeft chemo etc. te ondergaan.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een verdrietig nieuws Jongemama. Ik hoop ook dat ze nog veel mooie momenten met jullie kan hebben.



Hoe is het met jou?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de knuffel! Met mij gaat het goed hoor, ik probeer echt nog zoveel mogelijk voor oma te betekenen als ik maar kan. Vanmiddag rond 12 uur zijn mijn vriend en ik naar haar toegegaan met een vers brood, wat beleg en eieren. Lekker een eitje gebakken voor haar en samen geluncht. Vond ze erg gezellig! Dit soort dingen blijven we gewoon lekker doen nu het nog kan. Ook wilde ik haar een kaartje schrijven, maar het is zo moeilijk wat je op zo'n kaartje moet schrijven. Beterschap wensen gaat niet echt, want beter wordt ze niet meer. Ik heb er maar ingezet veel sterkte met het verweken van het nare nieuws, we zullen er altijd voor u zijn en we houden van u.



Hoe is het met jou Mylene_Valerie? Heb je een fijne dag en weekend gehad?
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Ja Jongemama, blijf zoveel mogelijk van die leuke dingen met elkaar doen. En heel raar gezegd, maak nog veel foto`s. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, en hoop dat dit niet kwetsend is, maar vraag of je oma leuke anekdotes of wensen aan je kinderen wilt vertellen die jij met een camera opnemen. Zeker nu ze nog `goed` is. Ik weet dat ik het jammer vind dat ik mijn dierbaren die er niet meer zijn nooit meer kan zien op foto of video. Of alleen de stem te horen. Het is tegenwoordig zo normaal maar in mijn tijd niet. Ik mis het. Kan verdrietig worden als je bedenkt dat je geheugen mbt tot die dingen minder wordt. Dat je met niemand meer de herinneringen kan ophalen. Niet meer een video of bandje aan kan zetten om de stem te horen.



Wellicht heb je hier al aan gedacht maar voor vele vanzelfsprekend maar indien niet, dan zou ik het echt doen voor je kinderen en voor jezelf.



Ja hier al een paar dagen niet lekker. Maar niets aan de hand hoor, als ik donderdag maar goed voel hahaahha.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ah balen dat je je al een paar dagen niet lekker voelt Mylene_Valerie, hopelijk voel je je snel beter. Wat is er morgen, dat je je dan weer graag beter wil zijn? (Sorry ik heb niet het hele topic gevolgd)



Dankjewel voor je tips! Foto's heb ik gelukkig wel van oma maar filmpjes nog niet inderdaad. Volgende keer als ok er ben met mijn zoon zal ik inderdaad eens de interactie tussen die 2 filmen. Zal inderdaad een fijne herinnering zijn van later. Ik ken mijn andere oma en opa's alleen van foto's (alledrie tussen mijn 4e en 5e overleden) en heb nauwelijks herinneringen. Mijn zoon is nu bijna 6 en heel gek op zijn oma. Ik denk inderdaad dat een filmpje beter helpt om de herinneringen levendig te houden...



Pff net overviel me opeens een gevoel van paniek en voor ik het doorhad, rolden de tranen me over de wangen. Ik zal er echt kapot van zijn als mijn oma er niet meer is. En het is ook zo naar, sommige mensen vertellen me dat het bog echt even kan duren, anderen zeggen dat het binnen 2 maanden opeens afgelopen kan zijn. Ik weet het niet, maar hoop op het eerste natuurlijk..
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:jongemama20 schreef op 17 september 2014 @ 22:48:

Ah balen dat je je al een paar dagen niet lekker voelt Mylene_Valerie, hopelijk voel je je snel beter. Wat is er morgen, dat je je dan weer graag beter wil zijn? (Sorry ik heb niet het hele topic gevolgd)



Dankjewel voor je tips! Foto's heb ik gelukkig wel van oma maar filmpjes nog niet inderdaad. Volgende keer als ok er ben met mijn zoon zal ik inderdaad eens de interactie tussen die 2 filmen. Zal inderdaad een fijne herinnering zijn van later. Ik ken mijn andere oma en opa's alleen van foto's (alledrie tussen mijn 4e en 5e overleden) en heb nauwelijks herinneringen. Mijn zoon is nu bijna 6 en heel gek op zijn oma. Ik denk inderdaad dat een filmpje beter helpt om de herinneringen levendig te houden...



Pff net overviel me opeens een gevoel van paniek en voor ik het doorhad, rolden de tranen me over de wangen. Ik zal er echt kapot van zijn als mijn oma er niet meer is. En het is ook zo naar, sommige mensen vertellen me dat het bog echt even kan duren, anderen zeggen dat het binnen 2 maanden opeens afgelopen kan zijn. Ik weet het niet, maar hoop op het eerste natuurlijk..



Lieverd, het is zo alles omgevend de dood. Tuurlijk kan zo nu en dan de angst je overvallen, hoe het moet allemaal en straks zonder je oma. Mag ik vragen of jouw moeder nog leeft?



Film zoveel mogelijk dingen van jouw kinderen en je oma maar ik doelde ook om jouw oma alleen te filmen. Gewoon naar haar wijsheden vragen, leuke anekdotes of dingen die ze aan personen zou willen vertellen, die de mensen pas zien als ze er niet meer is.



Tevens is er een boekje van `oma vertel`, De letterlijke titel weet ik niet meer, ik heb het boekje gekocht van `mama vertel` en ooit eens aan mijn moeder gegeven. Het is een boekje van 20 euro, die persoon vult het in en ja, wanneer je het terug krijgt weet je niet. Maar ik vond het erg leuk. De tip gehad van voormalig kletsgroepje De Nietjes en mijn moeder ooit gegeven.

Ik kan als je wilt wel even googlen welke het is voor een oma.





Ja hier sinds net wel goed. Morgen heb ik iets van een nieuw project wat ik erbij heb, erg leuk en erg veel zin in. Erg vaag, snap ik hoor maar wil qua werk niet graag vertellen waar ik werk. Voorheen een forumstalkster gehad, nu lijkt het rustig te zijn maar jammer genoeg durf ik daarom niet te zeggen waar ik werk.



Ik kom nooit op de kinderpijler dus daarom maar hier de vraag, ik heb het steeds over jouw kinderen, maar heb je er 1 of meerdere?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oh dat boekje lijkt me heel mooi, ik zal eens kijken of ik het kan vinden. Ja mijn moeder leeft gelukkig nog wel. Het is haar moeder die nu ziek is. Dankjewel voor je lieve woorden! Het komt vast allemaal wel goed, maar het besef dat mijn lieve oma ieder moment weg kan vallen doet echt zeer. Mijn vriend en ik hebben het de laatste tijd vaak over trouwen, waarschijnlijk zal mijn oma daar niet meer bij aanwezig kunnen zijn, dat besef doet pijn.





Ik heb trouwens alleen een zoon van bijna 6, 1 kind dus maar. :-) Heb jij ook kinderen?



Wat vervelend zeg dat je eerder eens gestalkt bent door een forumster. Bah, lijkt me heel naar. Ik snap heet goed dat je nu niet te veel uit wil wijden over je werk. Heel veel succes met je nieuwe project in ieder geval morgen!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
He Jongemama,



Hier kan je die boekjes vinden;

http://www.verteleens.nl/



Nee ik heb geen kinderen.



Het is ook gewoon bij boekwinkels te krijgen hoor, ik had het bij Bruna gekocht, voordat ik voor spammer uitgemaakt wordt
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt een goede tip Myv.

Ik heb er één aan mijn pa gegeven een aantal jaren geleden, Die heeft hij heel zorgvuldig gevuld met verhalen over zijn jeugd, ouders, liefdes, oude foto's etc. etc. en kreeg ik weer terug op mijn verjaardag tijd later, Geweldig. Mooiste cadeau ooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 18 september 2014 @ 00:51:

Dat is echt een goede tip Myv.

Ik heb er één aan mijn pa gegeven een aantal jaren geleden, Die heeft hij heel zorgvuldig gevuld met verhalen over zijn jeugd, ouders, liefdes, oude foto's etc. etc. en kreeg ik weer terug op mijn verjaardag tijd later, Geweldig. Mooiste cadeau ooit.



Ja ik moest er meteen aan denken. Zooo waardevol voor Jongemama, haar moeder en haar kind. Ik zou het echt zo snel mogelijk kopen zodat oma tijd heeft om veel herinneringen erin te zetten.



Wat geweldig dat je jouw boekje aan je vader terug hebt gekregen met die waardevolle verhalen. Dat is onbetaalbaar denk ik. Wat klinkt je verhaal mooi zeg .....

En met je eens, mooiste kado ever.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de herhaling van Umberto met een zangeres die prachtig kan zingen en bij gewoon praten stottert ze.



Moos, jij kent mij irl, had jij kunnen raden dat ik vroeger ook stotterde? hahahahahaha.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Myv, die ken je toch wel, Miss Montreal?

Stotteren...Ik vind het wel charmant, tenzij iemand er te lang in blijft.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger een vriendje die stotterde. Behalve als hij zong of aan de telefoon. Ik belde dus wat vaker, terwijl hij in het portiek naast me woonde en ik een hekel heb aan telefoneren. Toen al.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 18 september 2014 @ 01:22:

Ik had vroeger een vriendje die stotterde. Behalve als hij zong of aan de telefoon. Ik belde dus wat vaker, terwijl hij in het portiek naast me woonde en ik een hekel heb aan telefoneren. Toen al.Grijnz, hier juist andersom, ik hou van bellen en vind mailen vaak vervelender.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Haha Myv. Zo heeft ieder zijn/haar voorkeur. Meestal als mijn mobiel gaat, neem ik niet op en vraag via whapp of sms of er iets dringends is.

Ik ga zakken, trustuh.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 18 september 2014 @ 01:20:

Myv, die ken je toch wel, Miss Montreal?

Stotteren...Ik vind het wel charmant, tenzij iemand er te lang in blijft.



Ik weet dat het `not done` is maar ik ben geneigd om ook aan te vullen wat iemand wil zeggen. Ja niet bewust maar het is eruit voor ik er erg in heb. Heb nu niemand irl die stottert dus geen probleem.

Heel soms heb ik nog wel eens last gehad van licht stotteren als ik onzeker was maar ik vind het niet erg als andere aan- of invullen bij mij. Gelukkig kan ik niet meer herinneren wanneer ik er erg last van had.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven