Entertainment alle pijlers

18th birthday party

17-09-2014 23:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Binnekort word ik 18 en dan ga ik een feest geven. ik heb besloten dat ik een thema feestje wil geven, omdat ik het leuk vind als mensen zich moeten verkleden oid. nu heb ik als thema gekozen: VERKLEEDFEESTJE (you have to celebrate your youth before you become an adult!). maar het probleem is nu dat ik geen idee heb wat ik zelf aan moet, ik wil het liefst al prinses gaan, maar ik wil er wel een beetje 'sexy' uit zien, ik word ten slotte 18. maar ik wil ook niet te 'sexy'. het leukste lijkt mij zo'n kort prinsessen jurkje, maar er is geen een disney-prinses waar ik ook maar iets van weg heb, ja Belle.. maar dat is geen mooie jurk als die kort is..



heeft iemand een idee als wat ik verkleed kan gaan, ik dacht misschien in zo'n "hollands meisje jurkje"? is dat leuk?



ik zou graag tips horen! (Ik heb (donker blond/)bruin haar, blauwe ogen en ben 175(kan dus niet als dwerg))
Ik zou denken je wordt volwassen, gedraag je dan ook zo. Maar ik heb dan ook schurft aan alle soort verkleedtaferelen.
Mega Mindy.
Alle reacties Link kopieren
Welnee leuk juist! Ik ben gek op dat soort feestjes!!



Prinses is toch niet zo moeilijk? Je hoeft er niet op te lijken toch?

Ik was 2 jaar geleden met carnaval Prinses Peach. Lijk er totaal niet op.



Kijk eens op verschillende feestwinkel/ carnavals site.

Keuze is overvloed. Vooral sexy en kort.

Ik wilde juist geen sexy en kort, daarom zelf moeten maken want die keus was er niet.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
https://www.google.nl/sea ... oaMOkgvAL&ved=0CAYQ_AUoAQ
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 18 september 2014 @ 02:02:

https://www.google.nl/sea ... oaMOkgvAL&ved=0CAYQ_AUoAQoh, wat erg!
Alle reacties Link kopieren
Een VERKLEEDFEESTJE is toch geen thema? Dat is gewoon een luidruchtig verkleedfeestje. Een thema heb je, wanneer het verkleden ook in een thema moet, toch?



Anyways, doe gewoon een leuk jurkje aan.. wie zegt dat de prinsessen in sprookjes er zo uitzien als Disney bedacht heeft?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dus je bedenkt zelf een thema (heel vaag overigens) maar weet vervolgens niet wat je aan moet trekken?



Ik zou het thema eerst eens wat concreter maken. Bijvoorbeeld "90's" omdat je in de jaren '90 geboren bent. Dan kun je als gabber verkleed of een housebroek aantrekken.
Je thema is verkleedfeestje? Apart. Thema feestjes zijn altijd verkleedfeestjes, het gaat erom dat je het een thema zoals bijv Halloween of musical of Hollywood of whatever geeft..
Alle reacties Link kopieren
jawel, dat kan best als thema, toen mijn kinderen klein waren, gaven ze ook geregeld verkleedpartijtjes.

Heeft als voordeel, dat iedereen komt, zoals hij zelf wil.
quote:lilalinda schreef op 18 september 2014 @ 08:49:

[...]



oh, wat erg!Mooi he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven