sex tegen wil, relatie altijd getwijfeld ,niet houden van

17-09-2014 22:52 316 berichten
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:20
Reden: Spijt
% gewijzigd
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 02:18:

Sorry de laatste 2 relaties waardeer ik zeerIk neem aan dat je reacties bedoelt? Graag gedaan. Ik zal morgen nog eens reageren. Ik raad je wel aan duidelijker te zijn hier en vragen te beantwoorden, anders werkt het niet.
quote:Ismene schreef op 18 september 2014 @ 02:19:

Waarom ben ik vooringenomen? Hell, ik blijf zelfs op jouw posts antwoorden. Wat wil je? Dat ik zeg dat dit normaal is? Sorry, maar dat is het niet.



Ik vind iemand die 10 jaar (wat is het nu 10 of 14 jaar?) een relatie kan onderhouden zonder houden van, een veel groter probleem...



*Zou haar nooit vertrouwen*Nee, onze reacties vond ie wel fijn. En dat laatste wat je schrijft is natuurlijk olie op t vuur. Ik ben snel weg hier.
Alle reacties Link kopieren
p
quote:nachtvlinder1977 schreef op 18 september 2014 @ 02:22:

[...]



Nee, onze reacties vond ie wel fijn. En dat laatste wat je schrijft is natuurlijk olie op t vuur. Ik ben snel weg hier. I love playing with fire... (Nu zit ik weer met dat liedje in mijn hoofd ).
Alle reacties Link kopieren
k
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 02:23:

Precies als je van iemand houd en het gaat mis dan snap ik dat

Maar als je niet van iemand houd en na 10 jaar trouwt en vervolgens na een paar jaar gaat scheiden omdat je merkt van iemand anders te houden en dat gevoel voor het eerst ervaart vind ik dat raar

Wat betekent dat voor een volgende relatie

Dat ze liegt. Mensen zwart maakt. Geen ruggengraat heeft.



En dat je er zeker van kan zijn dat over 5 jaar hetzelfde over jou wordt gezegd.
Alle reacties Link kopieren
k
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 02:29:

Ja daar ben ik ook bang voor.

Lastig want hou echt van haar

Kan haar denk ik niet vertrouwen en dat geeft wanhopig gevoelIs dit je eerste relatie? Want ik snap echt niet waar je onzekerheid/naïviteit vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
p
Tuurlijk, waarom niet. Kan je direct seks-standjes vergelijken .

Waarom zou je haar ex bellen?



Goed, je bent 40 jaar. En arts. Geld genoeg dus. Waarom wil je dan zo hard dat deze relatie slaagt? Vrouwen genoeg, lijkt me. Mensen die niet liegen. Of geen trauma hebben.



Wat maakt haar zo speciaal?
Alle reacties Link kopieren
l
Alle reacties Link kopieren
l
Waarom blijf je dan bij haar?
Alle reacties Link kopieren
p
Serieus, waarom moet je het toetsen? Je voelt je er niet goed bij. Klaar. Zo simpel is het leven. Je hoeft echt niet 10 jaar te proberen om tot deze conclusie te komen. Ze liegt, vertelt halve waarheden. Jij voelt je hier niet goed bij. Waarom maak je dit zo moeilijk?
quote:verwarring13 schreef op 18 september 2014 @ 02:49:

Ik hou echt van haar wil niet opgeven , voel mij afhankelijkJe hebt al 38 jaar zonder haar geleefd. De komende jaren zal ook wel lukken...
Alle reacties Link kopieren
p
Opnieuw, 38 jaar zonder.



Wat voor artsen zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
l
Wat heeft dit te maken met het misbruik van haar ex?
Alle reacties Link kopieren
l
Tuurlijk joh!



Geloof je het zelf?
Alle reacties Link kopieren
l
Alle reacties Link kopieren
o
Alle reacties Link kopieren
p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven