Mode & Beauty alle pijlers

Ecco schoenen

17-09-2014 20:23 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo:)



Ik heb ecco schoenen gekocht, deze:



http://www.shoerama.nl/da ... KeIqL_u6MACFSXKtAodyiIA2A



Ik heb ze gekocht omdat ik ze wil dragen voor mijn werk (gehandicaptenzorg) waar ik veel moet lopen staan.

Maar ik twijfel nu heel erg of ik ze wel mooi vind, want eigenlijk vind ik ze toch een beetje lomp staan.

Ik wil nu eigenlijk graag shabbies van die korte, maar dat is denk niet zo handig om naar mijn werk aan te doen!?



Ik zou graag willen weten wat jullie vd laarsjes vinden?

En shabbies is dat een goed idee? misschien iemand die er ervaring mee heeft?



Alvast bedankt:)
Ik ben ook geen fan van Ecco maar deze vind ik best leuk.



Shabbies staan prachtig, maar erop lopen is een ramp (althans voor mij). Ga eerst goed passen dus.



Ik zou de ecco's houden.
Alle reacties Link kopieren
Mss Clarks.nl bekijken? Daar zijn ze iets modieuzer dan Ecco en lopen ook heel fijn. Plus volgende week National Glamourday, dus 20% korting op vertoon van een Glamour.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk ook in de gehandicaptenzorg en heb skechers met memory foam zooltjes ontdekt. Lopen geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Haha, domme fout!
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
.
Ik vind de Ecco's uit de openingspost leuk! Zijn er nog andere kleuren?



Die van Merano (sorry) vind ik zelf echt heel lelijk en ouwelijk, idd schoenen die m'n moeder van 65 zou kunnen dragen.



Ik heb zelf ook cognackleurige Aqua's, laag laarsje van zacht leer lijkt op een Shabbie. Leuk maar zit (nog) niet lekker. Duurt even voordat ik ze ingelopen heb, dat heb ik altijd bij dat merk.



Hoe dan ook, ik zou voor deze Ecco gaan, die heb je al, zijn leuk en uiteindelijk hoef je op je werk geen modeshow te lopen natuurlijk hè!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook naar clarks kijken. Of dr Martens. Bij die ecco's vind ik vooral dat ribbelige echt niet zo mooi, de kleur kan wel heel mooi zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja ze zijn wel duur, maar ik betaal liever wat meer voor schoenen, meestal doe ik wel langer met merk schoenen, ligt eraan welk merk natuurlyk.

Maar ik vind deze nu ook wel leuk:

http://shopeu.ecco.com/nl ... 2368628/2774626?navId=188

misschien kan ik ze daar voor ruilen, en anders wie nog ideeen voor leuke schoenen voor het werk, maar wel comfortabel, geen hakken/of hoge laarzen. Trouwens allemaal bedankt voor de reacties:-d
Ik vind die uit de openingspost leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de eerste ook leuker!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
In vergelijking met die eerste zijn die tweede wel wat fijner. Die eerste zijn best wel grof, al zie je dat niet op de foto.
Alle reacties Link kopieren
Als je praktische kwaliteitsschoenen zoekt die tegen een stootje kunnen zou ik gewoon zalando en sarenza doorzoeken op donkere gladlederen sneakers met vastgenaaide zool (dus dat je de stiksels ziet aan de buitenkant, bij sarenza staat er trouwens ook altijd netjes bij of de zool is vastgesoldeerd of (ook) vastgenaaid).



Dus in het wat betere sneakersegment. Daarbinnen heb je best veel keus. Je hebt echt geen speciale binnenzool nodig denk ik (maar ik werk niet in die sector).



Ik heb zelf deze (geen reclame).

Vind jij misschien saai maar het is maar een voorbeeld. Vuil is makkelijk afwasbaar (na insprayen), zool gestikt dus laat niet los bij de rand (wat ik anders snel heb), loopt lekker, waterdicht (na insprayen), ademend (voering namelijk ook van leer), buitenzool slijt niet snel.



Je kunt ook schoenen met uitneembare binnenzool nemen dan leg je er zelf een ecco inlegzool in. Bij ecco heb je namelijk prima inlegzolen. Hun schoenen daarentegen vind ik zelf niet zo mooi en ook voor wat je krijgt nog best overpriced.
Alle reacties Link kopieren
Die van de OP zijn wel ok, voor het werk.

Die van Merano als ik 65+ ben wellicht.
Ik heb sneakers van Hush puppies gekocht.

Ik heb hier een paar dat ik al 5 jaar heb. Die ben ik gaan dragen als een soort van pantoffels. Maar zijn heel vies geworden.

Iemand tips voor het schoonmaken van het stoffen deel?



Ecco is lekker. Maar voor mij te breed. Maar een lekker zooltje.

O ja, mijn afgeprijsde sneakers staan weer voor de volle mep. Ze vallen smal uit, maar zijn toch net iets te breed. Kleurtje past prima bij de nieuwe mode.
Tamaris heeft een paar schoenen met anti-shock en die lopen echt lekker. Daar zit een geweldige demping in. De prijs is niet zo hoog als de Ecco. Ecoo is duur vanwege de kwaliteit van het leer. En waarschijnlijk slijt de zool ook niet zo hard.

http://www.tamaris.eu/hom ... 4/c/1.html?tx_shoemanager
  • =1



    Ecco heeft ook andere.



    EDIT: Anti-shock moet er wel op staan. En ik heb ook bij Scapino schoenen gezien voor diabetici. Die lijken wel op die van TO.

    Maar look a likes van Merano staan er ook bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 17 september 2014 @ 20:53:

[...]





Echt waar??? En die andere vind je wel leuk?I'm with you, Merano. Vind het ook onbegrijpelijk. Maar het zal wel een generatieverschil zijn. Ik gok dat degenen die de schoenen uit de OP leuker vinden van de SpiceGirls-generatie zijn & jij en ik net even een generatie jonger of ouder.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 19 september 2014 @ 01:57:

Tamaris heeft een paar schoenen met anti-shock en die lopen echt lekker. Daar zit een geweldige demping in. De prijs is niet zo hoog als de Ecco. Ecoo is duur vanwege de kwaliteit van het leer. En waarschijnlijk slijt de zool ook niet zo hard.Ecco-zolen zijn waardeloos. Daarom koop ik ze niet meer. Ecco's zitten heerlijk, maar na 1 of 2 seizoenen intensief dragen kan ik ze weggooien. Dan zijn de zolen doorgesleten en geen schoenmaker die ze kan repareren. Waarom weet ik niet, het schijnt een speciaal materiaal te zijn, andere wandelschoenen zoals Meindls zijn bijv. wel te redden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 19 september 2014 @ 02:02:

[...]



Ecco-zolen zijn waardeloos. Daarom koop ik ze niet meer. Ecco's zitten heerlijk, maar na 1 of 2 seizoenen intensief dragen kan ik ze weggooien. Dan zijn de zolen doorgesleten en geen schoenmaker die ze kan repareren. Waarom weet ik niet, het schijnt een speciaal materiaal te zijn, andere wandelschoenen zoals Meindls zijn bijv. wel te redden.



O, ik heb ook bergwandelschoenen en die slijten scheef af. Moet ook de hele zool vervangen, maar dan zijn ze een halve maat te klein. Maar er is dan ook minstens 1 cm van af. Mijn huidige schoenmaker kan het wel, zegt hij. Zelfs sneakers kan hij doen.

Mijn oude hush puppies die zijn nog steeds goed. Ik heb bij toeval ontdekt dat ze geweldig waren als loopschoenen. Maar de oude hebben wel die steun aan de zijkant, maar niet het uiterlijk van oubollige sportschoenen.
Spice-girl generatie: check!
Alle reacties Link kopieren
Dana,

Dat Ecco schoenen niet gerepareerd kunnen worden, komt omdat er luchtkussentjes in de zool zitten. Dat vertelde de schoenmaker mij.



Schoenen van Rieker lopen ook heel lekker. Zijn rond de 60 euro
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Die van palladium zijn leuk in het blauw! Ik denk dat die wat praktischer zijn dan b.v. shabbies.



Als je toch shabbies wilt, kun je ook kijken bij Sacha. Daar hebben ze look a likes die VEEL beter lopen dan de echte Shabbies. In taupe en in het zwart. Mooi leer.
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net toevallig ook leuke hoge sneakers van Geox (D new club G). Schijnen wel wat breed te zijn. Zien er heel comfortabel uit. Wat vind je hier van?
Ik voel me zo moedellooos
Ik zweer echt bij het merk Airstep/as98 maar dan zit je ook in de hoogste prijsklasse. Die schoenen lopen echt zalig en ook heel stoer.

*Ik zie nu pas dat dit een redelijk oud topic is..*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven