Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Welterusten, Lamaatje
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 17 september 2014 @ 20:45:

Je hoeft ook niet altijd te reageren Lamaatje, we denken toch wel aan je Zo is het maar net. Slaap lekker, Lama!
Goedemorgen Lamaatje!

Gisteravond ben ik begonnen aan Tango Heroes.

Ik ben op de helft en ik vind het prachtig, lijkt me

moeilijk om te kiezen welke nummers het moeten

worden.

Voor vandaag wens ik je een rustige dag, liefs!
Alle reacties Link kopieren
Wens je een goede dag, zonder olifanten en hopelijk met wat energie. En voel je niet verplicht hier te reageren Lamaatje, iedereen snapt dat jij de de dag moet nemen zoals hij komt. En je hoofd zal er misschien soms ook niet naar staan.

Geniet van de zonnestralen vandaag. Het weer zou deze week weer minder worden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cesium24 schreef op 18 september 2014 @ 07:31:

Goedemorgen Lamaatje!

Gisteravond ben ik begonnen aan Tango Heroes.

Ik ben op de helft en ik vind het prachtig, lijkt me

moeilijk om te kiezen welke nummers het moeten

worden.

Voor vandaag wens ik je een rustige dag, liefs!Leuk dat je het ook zo mooi vind Cesium. Ik heb de dvd nog niet binnen, alleen een oude kopie ervan zonder beeld, dus voor mij is het ook nog even moeilijk. De muziek in combinatie met beeld zal de doorslag moeten geven. Die tangodans komt er natuurlijk bij en een gezongen stuk. Komt wel goed.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 18 september 2014 @ 07:34:

Wens je een goede dag, zonder olifanten en hopelijk met wat energie. En voel je niet verplicht hier te reageren Lamaatje, iedereen snapt dat jij de de dag moet nemen zoals hij komt. En je hoofd zal er misschien soms ook niet naar staan.

Geniet van de zonnestralen vandaag. Het weer zou deze week weer minder worden.Iets minder warm mag van mij persoonlijk wel. Ik lig hier precies op het zuiden, maar ik gun iedereen deze Indian Summer.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ha zonnig gesitueerde Lama,



Het gaat minder warm worden hoor...beetje onweer erbij en voor je het weet is het echt herfst.



Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lama,



Die muziek is inderdaad prachtig. Ik volg al een paar jaar samen met mijn man Argentijse tango-les en ik kan ook helemaal verzinken in de muziek, soms word ik er, als het dansen ook lekker loopt, echt emotioneel van.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassafras schreef op 18 september 2014 @ 13:02:

Hoi Lama,



Die muziek is inderdaad prachtig. Ik volg al een paar jaar samen met mijn man Argentijse tango-les en ik kan ook helemaal verzinken in de muziek, soms word ik er, als het dansen ook lekker loopt, echt emotioneel van.Weet je, ik wordt er niet verdrietig van. Het is gewoon krachtig en meeslepend, zeker emotioneel, maar toch niet triest en dat is juist het mooie ervan vind ik. Daarom heb ik het ook gekozen.
odi et amo
Hier inmiddels klaar met de dvd. De muziek zit helemaal in

me en ik zal zeker nog eens kijken.

Een paar jaar geleden ben ik in jouw woonplaats geweest

Lamaatje. Prachtig, ben zelfs in de bieb geweest en die was

net zo bijzonder als de plaats zelf. Ik kan me helemaal

voorstellen dat je daar mooie uren hebt doorgebracht.
Lieve reactie, cesium24.



Sowieso heeft de provincie ook mijn hart gestolen, hoewel ik nog 1 verdieping lager was, bijna in België. Het tempo daar valt totaal niet te vergelijken met het tempo in de randstad. Wanneer je daar eenmaal doorheen bent is het echt een oase van rust.







(het lijkt net alsof deze zwaait, door de alpaca er achter)
Alle reacties Link kopieren
Liefs van mij, Lamaatje. Ik wens je alvast een fijne avond.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hier ook een fijne avond toegewenst. Ik weet dat je je nick met enige toeval hebt gekozen, maar dit vond ik wel een heel schattig lamaatje, dus plak ik 'em maar.







Geen alpaca of lama om welterusten te zeggen, maar een lieve fluffy kitten . . . . Slaap lekker, Lamaatje
Alle reacties Link kopieren
En toen wel een heel vervelend bericht van bol.com.

Dvd kan pas uiterlijk 26 september geleverd worden, maar gelukkig is mijn zoon voor me naar die mooie bibliotheek geweest, dus heb ondertussen ook kunnen genieten van beeld.

Al een groot gedeelte van mijn afscheid af gemaakt. Nog wat overtypen en de muziek uitzoeken en klaar is Lama.
odi et amo
En dan duurt een week opeens lang! Fijn dat je zoon naar de bieb is geweest!! Dans een mooie tango in je dromen, meisje!!
Alle reacties Link kopieren
Waar zouden we zijn zonder de bieb?



Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Lief van je zoon.



Slaap lekker
Goeiemorgen Lamaatje







Carenza sneakt naar binnen en zet zachtjes ontbijtje neer voor Lamaatje . . . .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de bibliotheek wel in het bezit van de dvd was. Ik wist niet eens dat bibliotheken dvd's hebben. Maar ja, is dan ook heel lang geleden dat ik er eentje heb bezocht.



Wens je een goede en niet al te warme dag vandaag Lamaatje.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Goedemorgen Lamaatje!

Ik wens je ook een goede dag vandaag.

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht al naar je nieuwe topic, maar gevonden!



Wat mooi dat je zo intensief bezig bent met je afscheid. Doe je dat helemaal alleen of praat je erover met je man en zoon?



En hoe vaak is je zoon er nu, want jullie hebben niet altijd de beste relatie gehad begreep ik, maar is hij er nu vaak om bij jou te zijn?



Ik ben blij je nog steeds te lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven