Geld & Recht alle pijlers

vaste lasten mini cooper

16-09-2014 10:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik vroeg me af of mensen hier in het bezit zijn van een mini cooper cabrio of een mini cooper s cabrio.

Ik ben mezelf aan het oriënteren voor de aanschaf van deze auto en vroeg me af wat de vaste lasten zijn per maand.

Ik geloof dat de s ook nog duurder is per maand.

Ik hoop dat jullie mij willen kunnen helpen hiermee!



Dank jullie wel
Alle reacties Link kopieren
Lmgtfy.nl
De nieuwprijs is hoog, dus de verzekering is best duur (in verhouding met andere kleinere auto's). Een cabrio is ook nog eens zwaar, dus duurder in wegenbelasting. Ik rij met mijn Cooper S Cabrio ongeveer 1 op 12. Ik was 1 op 10 gewend, dus voor mij is het een vooruitgang. Maar een Aygo is zuiniger.



Zo'n auto moet je niet kopen omdat het zo voordelig is
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!

Dat had ik ook al bedacht .

Rij nu zelf een Peugeot 107 en die is super zuinig en voordelig.

Maar aan wat voor bedrag moet ik denken per maand.. Ongeveer.. Hoef het niet exact te weten maar dan heb ik een idee.

Op google of internet kom ik er niet echt uit
Alle reacties Link kopieren
Heb mini cooper s, rijdt niet zuinig maar ik rij veel in de stad, dus met een tank voor 60 euro kom ik bijna de maand door. Wegenbelasting is 40 per maand en verzekering, WA+ (dus geen all risk) is ong 30 euro, maar heb hoge no claim korting.

Onderhoud is ook duur, vooral omdat de onderdelen duur zijn.
quote:juliaevitha schreef op 16 september 2014 @ 10:38:

Dank je wel!

Dat had ik ook al bedacht .

Rij nu zelf een Peugeot 107 en die is super zuinig en voordelig.

Maar aan wat voor bedrag moet ik denken per maand.. Ongeveer.. Hoef het niet exact te weten maar dan heb ik een idee.

Op google of internet kom ik er niet echt uitHet heeft geen zin als ik jou vertel wat mijn kosten zijn. Wegenbelasting is ook afhankelijk van waar je woont en verzekering is afhankelijk van collectiviteitskorting, leeftijd, waar je woont, aantal schadevrije jaren, etc. Op de website van Autoweek kun je de auto opzoeken en daar staat ook een indicatie van de kosten.
Cabrio? Waarom zonder dak???
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel. Dan weet ik wat meer.

Anders even contact opnemen met mijn verzekering wat het gaat kosten.
Alle reacties Link kopieren
@TO, zoek je nieuw of tweede hands?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mini cooper s. De kosten van de wegenbelasting en verzekering vind ik wel te doen. Het onderhoud daarentegen is niet goedkoop, want de onderdelen zijn duur. Ook rijdt hij niet zuinig. Het is een auto die je echt voor de lol rijdt en dat kost geld.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven