Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen, wie doet mee? - deel 2

14-08-2014 23:18 3053 berichten
We gaan weer verder!



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG voor 19.00 uur. Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Blossom, Rosanna en MevrouwJack werken de tabel op maandag/dinsdagavond bij. Wil je dan de volgende info doorgeven:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze week HuidigeAfgevallenSchorpioen361.8299.682-0.796.3 -3.3Tweety291.72105.385097.4-7.9Kleinmeisje1.6379.175X278.2 -0.9Patsy_clein1.60116100-1.8103.2 -12.8Laurentien1.68124.3114122.8 -1.5Coosje821.7080.065X279.2-0.8Zusenzoo1.7711276110-2.0Jan10e20001.6096,556-0.593.0-3.5Cupcakegirl1.5885.762-0.980.4-5.3Speechless..1.77104.670101.8-2.8Blossom19801.7510880X2106.6-1.4Scamp1.66140Mooie jurk 103.0-37.0Lalalinda1.65115.6<100-1.3109.3-6.3IJsbloempje1.68102,185-1.094.1 -7.8Rosanna081.58123<80Vakantie80.6-42.4Gewooneenzus1.68 XXMooie jurk -1.8 XX-9.7Paulien011.5873.555X271.5 -2Marjolein8521.65 95 7492.5-2.5MevrouwJack1.84 116.6<110 -0.9111.2-5.4Liara1.72 9579 -0.5 91.0-12Pyh19891.58 8160 -0.676.0-5.0Ronkel1.69 10290+1.3 99.6-2.4S19811.65 90<80 -1.284.4 -5.6Broodjekaas 1.75 9775+0.595.5 -1.0Siril1.76 121.4115Vakantie119.8-1.6Spellengek1.65 9080X2 85-5Snoesje6661.638865085.5-2.5Lizzie891.7598.878.0+2.695.0-3.8Titin1.69111.385X2109.4-2.7Curly851.68XXmaat 44-1.8XX-8.1Teefjewentel1.7585.2<70X283.4-1.8Renate731.7095.6<70-0.790.8-4.8Mukkie19891.7210780X2107-0.0Mlsc1.669470-0.090.3-3.7Mustbesomething1.618164Start81Start
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 17 september 2014 @ 20:14:

[...]





Oke, dan is het goed. Wat zeg ik nou: anders moest je het ook zelf weten uiteraard. Maar veel mensen denken dat gewone ontbijtkoek supergezond is.Toevallig weet ik het uit mijn WW tijd, daarvoor dacht ik ook altijd dat het gezond was
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 17 september 2014 @ 20:12:

Nou zo gezond is mijn eetlijstje niet geworden uiteindelijk. Ik had er mini-loempia's bij besteld maar die waren ze vergeten, dus die hebben ze nageleverd met een portie vanille-ijs met advocaat om het goed te maken. Hartstikke netjes en ik had het in de vriezer kunnen stoppen, maar ja, er kan wel meer Beetje zootje dus:



O yoghurt met muesli, fruitsmoothie

T zelfgemaakte havermoutreep

L 4 rijstwafels waarvan 2 met kaas

D nasi met gewokte groenten / rundvlees, mini-loempia's en ijs met advocaatsausNu heb ik trek in ijs :( Hoop dat je er van genoten hebt, soms verdien je het om jezelf te verwennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 17 september 2014 @ 20:16:

mevrJack, wat rot nou toch om ijs op te moeten eten.

Ja ik had het er ook echt even moeilijk mee. Maar toen dacht ik "dit is gewoon een teken, als ik zielig en ongesteld ben en er onverwacht een knappe man aan de deur komt die gratis ijs aanbiedt, dan had dat gewoon zo moeten zijn".



Nou ja echt knap was hij niet
Tjezus, wat vals
Renate: welke ontbijtkoek is dat? Vind dat ook lekker maa omdat het zoveel kcal is het niet waard omdat het niet vult.



Vandaag incl frozen yoghurt 1260 kcal. Frozen yoghurt was lekker maar niet zo lekker als die in hellendoorn. Maarja dit is vast veel meer kcal . Moet nog wel wat eten en zit nu te denken wat.



4x sporten gaat deze week niet lukken. Volgende week weer een poging doen.
Dat knap er maar even bij denken dan...het moest gewoon zo zijn vandaag! Damn, nu heb ik ook zin in ijs.
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioen36 schreef op 17 september 2014 @ 20:21:

Renate: welke ontbijtkoek is dat? Vind dat ook lekker maa omdat het zoveel kcal is het niet waard omdat het niet vult.



Vandaag incl frozen yoghurt 1260 kcal. Frozen yoghurt was lekker maar niet zo lekker als die in hellendoorn. Maarja dit is vast veel meer kcal . Moet nog wel wat eten en zit nu te denken wat.



4x sporten gaat deze week niet lukken. Volgende week weer een poging doen.Is van de Jumbo
Alle reacties Link kopieren
Deze 'Frozen Yoghurt' ziet er heerlijk uit en klinkt eigenlijk niet ongezond. Is ook nog eens niet zo groot… Wat een plaatje!



(Kan het plaatje niet posten, maar hierbij de link:

http://histamin-and-other ... frozen-yoghurt-cakes.html



Hopelijk ziet de moderator het niet als 'reclame maken' en word ik geblokkeerd).
Zijn die moderators zo streng dan? Heb ook eerder van frozen yoghurt een link gestuurd .
Alle reacties Link kopieren
Poeh wat ben ik moe! Gisteren de hele dag wezen werken en daarna snel wat eten voor mezelf gemaakt om daarna naar een kennis toe te gaan. Mijn eetlijstje van gisteren is niet super, maar qua kcal wel iets te weinig.



Positieve punten:



+ S'avonds na 1 glas sap overgestapt op water

+ Op het werk een mini stukje slagroomtaart genomen! (raar + punt, maar ik ben er zelf blij mee)

+ Voldoende gegeten bij de lunch



Eetlijstje:



O schaaltje kwark

T Kop thee met 2 zoetjes en rijstwafel met een smaakje

L Kop champignonnesoep, 2 maisboterhammen met boterhamworst en 2 pruimen

T klein stukje slagroomtaart

D pizza tonijn

S kop thee en glas spa en fruit



4 Glazen water

Totaal 1470 kcal



Vandaag moet ik wederom de hele dag werken en is mijn man laat thuis. Ik denk dat ik vanuit het werk meteen mijn trouwfoto's ga ophalen en vanavond nog even bij mijn moeder douchen en daarna helemaal niks meer! Ik heb de laatste drie dagen zo weinig en slecht geslapen dat ik vanavond denk ik er maar om 10 uur in kruip!
Alle reacties Link kopieren
@pyh hopelijk komt er vanavond niets tussen en kan je genieten van je foto's.
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 18 september 2014 @ 07:27:

@pyh hopelijk komt er vanavond niets tussen en kan je genieten van je foto's.Komt vast goed! Ik kreeg gisteren een bericht dat ook mijn grote foto op plexiglas voor in de woonkamer binnen is!
Jan10e: wat ziet die frozen yoghurt er heerlijk uit! Krijg er meteen zin in. Ik ben nogal een kook kneus, maar zoiets wil ik nog wel gaan proberen te maken.



Er worden zo vaak linkjes geplaatst van allerlei sites door iedereen, volgens mij mag dat gewoon hoor. Anders kunnen ze de helft van de forummers wel gaan bannen



pyh: slagroomtaart schijnt ook helemaal niet zo slecht te zijn (in vergelijking met andere taarten dan he). Ik had bedacht een voorbeeld te nemen aan jouw eetlijstjes, aangezien jij zo lekker aan het afvallen bent. Dus dan mag ik vandaag ook een stukje taart gaan eten



Fijn dat je vandaag wel je foto's op kan halen. Een foto op plexiglas lijkt me echt gaaf.
Halleluja het is een wonder ik heb vandaagde 96,5 gezien .

Nu kijken of het zo blijft
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai was ik weer! Ff druk geweest op t napraat topic ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wáár is het drama



Je gaat niet in een groepje zitten daar he Hats, je hebt al een groepje
Tjezus, wat vals
Hoi allemaal!



Ik heb al een tijdje niet gereageerd, maar lees nog steeds mee. Moet bekennen dat het hier niet zo goed gaat. Vorige week maandag was ik al aangekomen en toen had ik mijn eetpatroon weer goed opgepakt na in het weekend wat gesnaaid te hebben. Ik was hartstikke trots op mezelf dat ik het nu bij een dagje snaaien hou in plaats van iedere dag, maar toen ik zaterdag op de weegschaal ging staan was er nog een kilo bijgekomen. Dat vond ik zo onwijs demotiverend dat is besloten heb voorlopig even niet op de weegschaal te gaan staan. Mijn humeur kan echt omslaan van het getal dat erop staat, en dat vind ik het niet waard.

Dat betekent niet dat ik gestopt ben, ik let nog steeds op mijn eetpatroon en sport nog regelmatig. Merk wel dat wanneer ik er minder streng mee bezig ben ik langzaam weer in oude patronen verval. Zeker nu de komende twee weken heel stressvol zullen zijn, ik heb over twee weken een heel belangrijk tentamen waar zo ongeveer mijn hele opleiding vanaf hangt. Ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat het beste kan stoppen.



Ik ben zeker van plan om hier gewoon mee te blijven lezen en af en toe wat te posten, vind echt dat jullie goed bezig zijn en dat is ook motiverend! Ik sta dus alleen voorlopig even niet op de weegschaal!
Alle reacties Link kopieren
Is het misschien een idee om je doelen wat kleiner op te stellen voor de komende weken Lizzie? Volgens mij is het heel belangrijk om succeservaringen te hebben, dat motiveert enorm. Als je het de afgelopen weken lastig vond en de komende weken de omstandigheden alleen moeilijker worden, zou ik ervoor zorgen dat je een 'klein' doel hebt. Bijvoorbeeld geen ongezonde tussendoortjes (koek, snoep, chips e.d.) maar niet moeilijk doen over je avondeten. Of misschien als doel stellen om 2 gezonde, voedzame tussendoortjes te eten elke dag. Afhankelijk van jouw eetpatroon natuurlijk. Dan is het niet zo alles of niks. Dan zou je het op die manier kunnen opbouwen en onderweg een gevoel krijgen van succes i.p.v. falen.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wie het was, maar knoflooksaus kun je goed maken met Friteslijn van Remia: 100kcal per 100mg

Echt heel fijn!



Gisteren:

Havermout met zooi

4 boterhammen met kipfilet

Bananenshake met melk

Wokgroenten met kip



Niks geteld maar niet boven de 1500 denk ik.



Eergisteren:

Havermout met zooi

Pruim

3 boterhammen met gerooktezalm en tomaten

Bananenshake

Linzensoep

En gezondigd met een zakje naturel chips, 25 gram, valt mee.

Ook weer niet geteld.
Alle reacties Link kopieren
Lizzie beweeg je wel?

Wat vervelend dat het zo gaat! Maar vergeet niet, het is een lange termijn investering, het is dus de bedoeling dat het langzaam gaat, maar kan me je gevoel heel goed voorstellen.

Ik weeg de ene dag ook opeens een kilo meer, om de volgende dag weer een kilo minder te wegen.

Ik sta dus om de dag erop en kijk naar het gemiddelde. Niet eens per week want anders kan het zo maar eens zo een dag zijn dat ik een kilo zwaarder ben.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Lizzie, maar ik snap je frustratie wel. Goed dat je het in iedergeval blijft proberen.



En alvast succes met je tentamen
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 18 september 2014 @ 09:53:

Hahaha wáár is het drama



Je gaat niet in een groepje zitten daar he Hats, je hebt al een groepje Ik zou niet durven
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Lizzie dat is ook frustrerend!!

Wat Jack zegt, stel kleine doelen. En maak het jezelf makkelijk!! Zorg voor veel gezonde spullen. Veel fruit, rauwkost, noten. En maak er hapklare brokken van, verdeel het in porties, lekker makkelijk.

Maak 1 grote pan verse pastasaus, pan soep en haal kantben klaar gegrilde kippenpoten voor door je salade. Heb je altijd iets gezonds en voedzaams in huis!

Succes!!!!!



Ik woog net 78,6..... En dat nadat ik gisteravond halverwege de les moest opgeven vanwege kramp...
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:MevrouwJack schreef op 18 september 2014 @ 09:53:

Hahaha wáár is het drama



Je gaat niet in een groepje zitten daar he Hats, je hebt al een groepje Het napraattopic is het drama. Ik ging eens even lezen daar, maar wat een gekat is dat zeg. Ik moest er hard om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor zooi gooi jij in je havermout Zus



Ik heb net een lekker ontbijtje op! Pannenkoek-omelet ding van drie eieren, banaan, wat kaneel en 2 handjes havermout. Door de staafmixer en daar een pannenkoek van bakken.

echt een mega ding hahaha. Belegd met een banaan en wat honing,
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Lizzie, wat rot. Ik kan me alleen maar bij de andere reacties aansluiten, kleine doelen stellen en gezonde tussendoortjes nemen. Succes ook alvast met je tentamen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven