Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Die spuug en rochel reclame van Paradontax gadverdamme. Maar ja, hij valt wel op en da's nou net de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Ergens in het begin van dit topic had ik het al eens gepost. En ook op deze laatste pagina's kom ik diverse vergelijkbare reacties tegen ( dus in die zin dikke vette mosterd). Maar ik moet het hier gewoon nog een keer noemen.



Die kruidvat stem!!!!!!! Aaaaargh.....



Hadewych Minis lijkt me een leuk mens, dus ik probeer elke nieuwe kruidvat reclame vanuit die gedachte, en objectief, te bekijken. Maar nee... ik voel de irritatie gewoon als een ongemakkelijk gevoel vanuit mijn buik op komen borrelen. Grenst een beetje aan woede.



En dat is eigenlijk nog wel het meest absurde. Ben redelijk vredelievend, al zeg ik het zelf, maar krijg bij het horen van die reclame echt het gevoel dat ik iets naar de tv wil gooien.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 04 september 2014 @ 09:44:

Ergens in het begin van dit topic had ik het al eens gepost. En ook op deze laatste pagina's kom ik diverse vergelijkbare reacties tegen ( dus in die zin dikke vette mosterd). Maar ik moet het hier gewoon nog een keer noemen.



Die kruidvat stem!!!!!!! Aaaaargh.....



Hadewych Minis lijkt me een leuk mens, dus ik probeer elke nieuwe kruidvat reclame vanuit die gedachte, en objectief, te bekijken. Maar nee... ik voel de irritatie gewoon als een ongemakkelijk gevoel vanuit mijn buik op komen borrelen. Grenst een beetje aan woede.



En dat is eigenlijk nog wel het meest absurde. Ben redelijk vredelievend, al zeg ik het zelf, maar krijg bij het horen van die reclame echt het gevoel dat ik iets naar de tv wil gooien.Zooo met je eens! Ik word er ook echt mega agressief van. Wat een ontzettend irritante toon, ik kan de radio wel uit het raam smijten als ik m weer hoor. En inderdaad, Hadewych is volgens mij gewoon een leuk mens en als ze normaal praat is haar stem prima te pruimen. Maar dit....




AAAAAAHHHH



Even mijn Grote Frustratie eruit schreeuwen over die verschrikkelijk irritante Meneer Proper. Slecht geanimeerde kale engnek met zijn ordinaire oorbelletje. En die reclame slaat nergens op en wie gebruikt überhaupt het woord 'proper' nog in Nederland?!





O ja en die reclame over een of ander verzamelboekje over je lichaam is ook irritant maar dan omdat mijn stiefzoon zich elke keer de pleuris schrikt van dat enge lachende skelet en het vervolgens uren vertikt te gaan slapen. Wie bedacht heeft dat dát leuk is voor kinderen >.<
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op dinsdag 26 augustus 2014 20:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="pearle in "meest irritante reclame?"" class="messagelink">pearle schreef op 26 augustus 2014 @ 20:54</a>:</b>

Die van Spa bruisend, met die 4 verschillende gezichten op 1 scherm...en maar gekke bekken trekken.



lachen joh </div></blockquote>Toevallig zag ik die vanavond, heeft iemand enig idee wat die stem op de achtergrond uitkraamt? Aan mijn oren mankeert niets maar het klinkt als baby gebrabbel. " what can you do"
Alle reacties Link kopieren
Die fitnessreclame met Natasja Simic als douanebeambte.

Op zich al irritant met die Franse frietjes aan de Cote d'Azur, of dat hét lokale culinaire hoogtepunt is. Er staat rechtsboven in beeld boven een balie zo'n domme Engelse taalfout. "Niet aangekomen"

staat vertaald als "not become heavier". Behalve dat het "became" zou moeten zijn, of "did not become heavier" is dit steenkolen-Engels.

Correct Engels zou zijn: "no weight gain". Vreemde fout van dat reclamebureau.
Eens met Amarna. Lachte me dood toen ik die Engelse zin zag hahaha.

Al heet ze Tatjana, niet Natasja
2 miljoen mensen met Reuma en Coco het nieuwe paard van Anky v Grunsven stoppen ze in het spotje?
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 05 september 2014 @ 17:49:

Eens met Amarna. Lachte me dood toen ik die Engelse zin zag hahaha.

Al heet ze Tatjana, niet Natasja Oeps.....
Whahaha ik steeds denken huh? Bij de wehkamp reclame verstond ik "Deze kwal"



ooooo Desigual... ahaaa
Alle reacties Link kopieren
Alle reclames, ik kijk ze ook nooit, zap weg of zet de tv zachter en ga wat anders doen.
Een fluisterstem roept steeds "Anna?" met een Amerikaanse uitspraak. Bloedairritant. Zeg gewoon wat je te zeggen hebt.
Owja die is inderdaad irritant. Whoisanna. I dont care en ik ga zeker niet op internet kijken wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt reclame, maar wordt reclame voor gemaakt: het programma 'Doof' op RTL4.



Volgens mij spreek je dat toch echt met een duidelijke dubbele 'o' uit, zoals 'geloof'.

Maar die RTL dame zegt steeds: Dof, bijna als Dove - het badspul.

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe reclame waarin een boer melk aanprijst. Op het eind zegt hij: kopen joh! Huh? Kopen joh? Dacht het niet....
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 18 september 2014 @ 00:05:

Niet echt reclame, maar wordt reclame voor gemaakt: het programma 'Doof' op RTL4.



Volgens mij spreek je dat toch echt met een duidelijke dubbele 'o' uit, zoals 'geloof'.

Maar die RTL dame zegt steeds: Dof, bijna als Dove - het badspul.





Viel mij ook al op, net als Desigual. Klonk voor mij als dizzy kwal.



Bij de spa? reclame waar die mensen van die gekke bekken trekken voor de camera, hoor ik steeds "fuck in de douche".



Wat is ook een irritante reclame of voorlichting vind is die man in de auto die als een hondje met zo'n los kopje in de auto beweegt. Iets van het 30 km rijden ofzo. Die kop van die kerel, echt te erg.
Cum non tum age
Haha die boer vind ik juist grappig omdat hij zo knullig is. Vooral het einde. Zo zie je maar weer....smaken verschillen.
fonQ wat is dat voor idioterie ? twee onnozele ganzen die praten ?
Alle reacties Link kopieren
De stem van Anna Drijver in de Douwe Egberts reclame. Ik vind Anna zelf prachtig en een goeie actrice. Het ligt denk ik vooral aan de tekst en het tempo, ik zap nu weg als 'ie komt. Zo irritant vind ik die reclame.
Kruidvat. Bah, die stem
Alle reacties Link kopieren
quote:nnora schreef op 18 september 2014 @ 18:31:

Kruidvat. Bah, die stemJa! Toen ik deze topictitel zag, dacht ik meteen: Kruidvat. Zoooooo gruwelijk irritant. Op radio en op tv. Ik zet meteen het geluid uit. Dat hyper gedoe. Ik kan er niet tegen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
En trouwens, waarom moet Kruidvat zo ontzettend veel reclame maken? Die reclame komt zó vaak langs, niet te filmen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
De radioreclame van Vrijuit, ahhhh! Die kinderstemmen vind ik zo irritant en ik versta het ook niet. Dat geschreeuw aan het eind, iets van: Boeie.. Vrijuit! Vakantiiiiiiieeeee!
Alle reacties Link kopieren
Een radioreclame van een bedrijf dat autoruiten maakt. Een vrouw zingt een liedje als; au, au, ik heb een sterretje in mijn ruit, enz.

Echt vreselijk.



En marktplaats. Die gebruiken als en dan verkeerd, grrr
Alle reacties Link kopieren
Heb hem de laatste tijd niet meer op tv gezien, maar die reclame van chaudfontaine waarbij die bevers de fles met bronwater naar de frisdrank automaat begeleiden. Die beestjes, ach daar erger ik me niet zo aan. Maar dat die kinderen zo enorrum blij zijn met een flesje water... yeah right! Als het nu limonade, of cola was. Maar water! Kom op zeg... het zijn kinderen...



Voor mij totaal ongeloofwaardig.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven