januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015



Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waar is iedereen? stil hier?



Wellicht ook leuk voor jullie als je een abonnement neemt op de fabalousmama voor 1jaar (39,95) dan krijg je er een cadeaucode bij van kleertjes.com twv 50 euro...



https://mama.mijntijdschrift.net/abonne ... /863/geef/





gezien ik daar regelmatig online shop op die aanbieding ingegaan.

Wel mijn zus me lid laten maken, als je jezelf opgeeft is het een abbo tot wederopzegging. Als iemand anders je lid maakt dan is het 12 mnd en loopt automatisch af..



Yes zie net een mail dat mijn bestelling uit Duitsland verzonden is.. maxi-cosi/voetenzak en de bijbehorende buggy. Leuk ben benieuwd wanneer het hier aankomt.



Wat pyjama-tjes betreft ik zag dat ik nog 2 gekregen boxpakjes (uit 1 stuk zon pakje) in de kast heb... die bewaar ik wel als evt pyjamatje voor de kleine..
Alle reacties Link kopieren
Idd stil hier! Kon elke keer het topic niet vinden via mobiel.



Mooi moment mv38 dat je je buik omhoog zag ploppen!



Ik heb 1 zo'n boxpakje als pyjamaatje en 2 pyjamaatjes met voetjes eraan. Maar die zijn vrij groot. Wilde hem snachts wel wat anders aantrekken dan overdag..
Alle reacties Link kopieren
ik heb het topic opgeslagen via mobiel... anders vind ik het ook niet terug..



Hier die twee boxpakjes beide mt 56 hema echter zit een groot verschil tussen de een en de ander.. de een klein de ander stuk groter...



zo kids in bed doen, ik op de bank..

fijne avond.
Alle reacties Link kopieren
Kon ons ook niet vinden. Hier in de eerste weken gewoon in kleertjes laten slapen zolang het zachte kleertjes zijn zonder knoopjes/randjes en zo.

Heb gister de kinderwagen bij vriendin opgehaald. Het is een bugaboo. Dat wist ik dus niet. Verder 3 kratten vol eerste kleertjes althans, loopt tot maatje 68 geloof ik. Binnenkort maar eens sorteren en uitzoeken.

Gister heerlijk dagje met vriendin doorgebracht. Geluncht, geshopt en daarna nog theeleuten. Was helemaal ontspannen. Ga wel last van mijn bekken krijgen. Voelt zwaar en doet pijn als ik eenzijdig belast, bv op 1 been staan met broek aandoen of zo. Maar rustig aandoen. Voel de kleine echt heel vaak en je ziet idd mijn buik helemaal bewegen. Echt grappig.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Alle reacties Link kopieren
Goede tip voor fabalousmama, moest je bij kleertjes.com dan nog een minimaal bedrag uitgeven ofzo of echt gewoon voor ¤50 shoppen.



Lijkt me heel grappig om je buik zo te zien bewegen. Baby heeft hier wel een beetje een ritme wat betreft bewegen. En mijn vriend voelt het nu ook eindelijk.



Balen dat je last van je bekken begint te krijgen Draakjenoah. Ga je nog een cursus ofzo doen, waarbij je misschien oefeningen krijgt. Het is logisch dat het zwaarder wordt, maar we moeten ook nog best veel weken.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor geen minimum bedrag bij kleertjes.com en je kan het ook over meerdere keren spreiden las ik..

Vandaag de code ontvangen binnenkort eens rustig kijken.



Ik reageer morgen even verder..
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Het is weer even geleden... het laatste gedeelte van de vakantie was erg druk, net als de eerste werkdagen...



Bij terugkomst ben ik bij mijn vriendin ingetrokken, heb mn gereedschap netjes ingeruimd en nog even geklust in huis. De scherpere zintuigen van mn vriendin in combinatie met mijn snurken blijkt te resulteren in gebroken nachten (kunnen we wel alvast oefenen natuurlijk), dus de laatste week vakantie was voor ons beiden vermoeiend :( Vorige week vrijdag een pretecho gehad en op slag nog verliefder Tot nu toe bij bijna elke pretecho een 3D/4D gehad, dus das helemaal super! De echoscopiste vroeg of ze de 3D foto's mocht gebruiken voor hun facebookpagina omdat ze zo duidelijk en mooi waren, dat was voor ons natuurlijk geen probleem Voor de nieuwsgierigen; Hier istie (het bericht van 14 september op de tijdlijn "Langzaam word ik groot in mama's buik"). Vanzelfsprekend ben ik zo trots als een pauw :D



Ondanks dat ik regelmatig tegen hem praat en een liedje zing, kan ik de kleine helaas nog niet voelen :( Mn vriendin gelukkig wel, maar ik moet nog even geduld hebben...



Verder had ik er niet over nagedacht dat mijn aanzoek voor stress bij mijn vriendin zou zorgen over de bruiloft. Die dus ook maar snel regelen, dan hoeft ze zich daar niet druk om te maken.

Ze is nu ongeveer 8 kilo aangekomen, maar dat zie je alleen aan de voorkant tot haar grote vreugde. Ik vind het nog steeds prachtig en ze wordt met de dag mooier!



In ieder geval blij om hier weer veel positieve berichten te lezen!



Ik zal de tabel nog even bijwerken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dagje draakjenoah! En wat fijn al die kleertjes, lijkt me zo leuk om allemaal uit te zoeken!

Wel balen van je bekken zeg! Lijkt me niet prettig..



Daddycool, wat een prachtig mannetje! Erg leuk die foto! Idd heel duidelijk

Hopelijk kunnen jullie 'snel' de bruiloft regelen!



Hier veel last van harde buiken helaas.. Baal er zo van, moet eigenlijk rustiger aan doen met werk van de verloskundige. Maar we hebben het al zo druk op het werk.. En dan moet ik ook nog minder gaan werken..
Alle reacties Link kopieren
Leuk draakjenoah hier ook een bugaboo.. opgepimpt in roze nu hihi.. roze kap en wiegdekje.

Hopelijk krijg je niet al teveel last van je bekken.. balen zeg.



WAUW wat een beauty daddycool... hebben jullie al idee wanneer te willen trouwen, nog voor de kleine er is of daarna?



Manlief heeft 2 dagen terug de kleine voor het eerst gevoeld.. leuk leuk.



Vandaag afspraak gemaakt voor 3/4d echo 25 okt as. dan ben ik bijna 28 wk.. mijn zus is dat weekend hier en gaan we saampjes..



verder deze week heel veel babyspul binnengekomen,2e boxkleed (babysonly in grijs - zal niet alles roze doen ) nu ben ik ter plekke de rest vergeten wat erg hihi... mijn hal stond vol met dozen en nu weet ik het niet meer..

Ieder geval vandaag kwam mijn bestelling van Kiddies24.de erg mooi, maxi-cosi/voetenzak en buggy...



weet niet of jullie zo de foto kunnen zien?



https://fbcdn-sphotos-b-a ... 9d892fa7ed6446ccc6b0d56f4
Alle reacties Link kopieren
ps daddycool, ik probeer foto 1 van jullie mannetje te ontcijferen.. (ooh wat erg hihi) echter wat zie ik daar ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kan de kleine nu ook voelen schoppen, erg leuk!



Mv38, ja ik kan de foto zien! Wat mooi! Heel leuk voor een meisje

En wat leuk een pretecho! Wil ik eigenlijk ook, maar m'n vriend vind het niet zo nodig en veel te veel geld.. Moet hem toch maar even ompraten.. Haha.



Idd die ene foto linksboven vroeg ik me ook af wat daar in beeld te zien is Daddycool.
Alle reacties Link kopieren
Linksboven is de kleine met 7 weken, nog een boontje, rechtboven is met ongeveer 17 weken en de onderste 2 zijn van 11 september (21+4).



En gisteren heb ik de kleine voor het eerst voelen schoppen! Echt super, bijna net zo mooi als de eerste keer het hartje horen :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh zo! Nu snap ik het, erg leuk!



Leuk om hem te voelen he? Nu wordt het ook steeds duidelijker vind ik. Je kunt het aan de buitenkant van mn buik al zien.
Alle reacties Link kopieren
Leuk hè om het ook aan de buitenkant te voelen wordt het voor de mannen ook tastbaarder..



Ah zo dus daddycool wat bijzonder om het zo klein al in 3d te hebben.



Vandaag mozeswiegje ontvangen erg liefjes met wit/roze bekleding.. komt de eerste tijd op onze kamer te staan. Overdags (als de kraamtijd voorbij is dan) wil ik haar in haar eigen kamertje doen snachts bij ons wel zo handig met de borstvoeding..
Alle reacties Link kopieren
wie zocht er nu laatst nog een wiel voor de kinderwagen? kwam net deze tegen..



http://www.re-cycling.nl/tweedehands-wi ... wagen.html
Alle reacties Link kopieren
Heey allemaal!

Wij zijn weer terug van vakantie. Heerlijk tot rust gekomen aan de kust. Kan toch niet beter met dit weer? Deze week heb ik volgens mij ook de baby voor het eerst gevoeld. Al twijfel ik nog steeds of het niet mijn darmen zijn.. Pfff lastig!



We hebben nu nog 1 week vrij en willen deze week gebruiken om ons huis eens grondig op te ruimen (kasten uitmesten enzo). Ons huisje staat nog steeds te koop maar we gaan er nu toch echt vanuit dat we het de eerste tijd met de kleine met zeer weinig ruimte moeten doen.. Lekker knus ;)



Volgende week zijn trouwens ook de mama mazzeldagen bij Prenatal. Veel leuke aanbiedingen! Volgens de folder zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen.



Ik heb ook een afspraak gemaakt voor personal shopping bij Prenatal. We hebben besloten dat we toch voor de Joolz Day gaan, dus dat tikt nogal aan op zo'n avond!



Ik ga nu eerst nog eens alles teruglezen van de afgelopen dagen!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad Vlinder!

Hoeveel weken ben je nu? Zal vast je kindje zijn die je voelt!



Idd de mama mazzeldagen weer, wist niet dat je een afspraak kon maken voor personal shopping. Wel handig! Wij hebben de wagen al met korting bij de babydump gehaald.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
21 weken ben ik nu. Maar de placenta ligt aan de voorkant, daardoor kan het langer duren voordat ik haar voel!



Vannacht voelde ik het trouwens weer, ik denk toch echt dat het de baby is!!



Ik slaap trouwens nog steeds erg slecht.. Meer dames die daar last van hebben? Het lijkt wel of ik van ieder klein geluidje wakker wordt.. Vervolgens duurt het een hele tijd voordat ik weer in slaap val. Manlief bivakkeert tegenwoordig al veel op de bank, omdat hij bang is om mij wakker te maken. Best sneu eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ben even tijdje niet geweest.



@Vlinder gefeliciteerd met jullie meisje, zo leuk!

@Nuo idd gek dat je zo weinig aankomt maar aan de andere kant ook wel weer lekker.



Ik heb 3 dagen bij mijn vader geklust in huis en alles gesaust in zijn woonkamer van 50m2, plinten noem maar op. Niet mijn hobby maar goed! Merkte wel dat ik elke dag 10 uur bezig was en ook niet de tijd en rust nam om pauze te nemen. Resultaat: dikke benen elke avond

Nu maar hopen dat het vocht niet erger gaat worden, maar ben er bang voor!

Ben nu bijna 25,5 week en 5,5 kg aangekomen.



Gisteren wat kleertjes gekregen van mijn moeder als cadeautje en had zelf ook wat besteld van mim-pi en cakewalk, zo leuk allemaal! Moet echt zorgen dat ik niet teveel ga kopen want anders kan ze het straks niet eens allemaal aan.



Fijn weekend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Sharry ik snap dat dat misschien wat te veel van het goede was.. Hoe gaat t nu met je benen?



Wij hebben via marktplaats een schommelstoel gekocht. Nu moeten we het nog even eens worden over welke kleur hij gaat krijgen..



Vlinder, ik slaap de laatste tijd ook erg slecht, last van mn rug. En dan overdag enorm moe natuurlijk.



MV38, jij hebt al mooi wat spulletjes ingeslagen hè. Leuk hoor!!
Alle reacties Link kopieren
@vlinder, oh vandaar.. Maar dan nog zal je haar nu wel langzamerhand gaan voelen denk ik.



Ik slaap niet slecht, maar heb na een nachtje wel last van mijn rug.



@Sharry, poeh 10 uur per dag bezig geweest is wel lang! Merk ook wel dat ik lang werken steeds minder trek.



Leuk he al die kleertjes?



@lelies, leuk een schommelstoel! Jullie komen er vast wel uit over de kleur
Alle reacties Link kopieren
Mv38, ik zocht idd een wiel voor de kinderwagen.....thx!!!!! Ga zo gauw op de site kijken.



Ben nu kompleet kapot, beetje te druk gehad/gedaan,is net of mijn stuit bont en blauw is en mijn schaambeen uit elkaar word getrokken, autsj. Lig nu op de bank. Zal vanavond weer ff bijlezen.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Alle reacties Link kopieren
Ai Sharry beetje rustiger aan hoor.. dat zijn wel hele lange dagen klussen. Ik dacht dat Mimpi en cakewalk niet in babymaatjes waren.. alhoewel ik hier ook een mimpi rokje heb liggen uit de uitverkoop mt 68 of 74 geloof.



Leuk lelies een schommelstoel had ik bij onze oudste ook.



Vlinder het klinkt als je kleintje die je voelt.. leuk hè!



Dit weekend een kast leeggehaald cq mijn man uit elkaar gehaald die moet weg en ipv de kast van zoonlief die nog oo de babykamer staat.. cq nog verhuisd moet worden. Wellicht morgen uitruimen dan kan mijn man het savonds om verhuizen daar begin ik maar niet aan..



Morgenochtend ook naar de vk..
Alle reacties Link kopieren
Miracle jij ook rustiger aan hoor.. kids in bed jij bijkomen.

Hoe plaats je zon onderschrift onder je stukje?
Alle reacties Link kopieren
Zo.n onderschrift doe je bij "mijn viva" en dan profiel wijzigen, waar je je naam en geb.datum invult.



Ga het idd wat rustiger aan doen. Lig nu op bed, ga zo nieuwe buren kijken, alhoewel ik het wel heftig vindmet dat kindje wat overlijd. Dan besef je toch ineens dat het allemaal niet zo van zelfsprekend is. Zien of ik het droog kan houden.



Lekker slapen iedereen straks.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven