Napraattopic 4

16-09-2014 21:05 1122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 18 september 2014 @ 14:32:

[...]





Hoe was je dat opgevallen dan als het in stilte was?



Ik zat iets terug te zoeken in dit deeltje, helemaal aan het begin.

En daar stond ineens een geanonimiseerde forummer tussen, terwijl het postings van een dag eerder waren.

Maar haar posting was gequote, en daar kon ik nog wel zien dat het haar nick was

Maar er was in het Mod topic geen vraag van haar om anonimisatie terug te vinden. Dus in stilte. En dat vond ik nogal vreemd, aangezien zij niet zo'n stille was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 18 september 2014 @ 14:33:

[...]





Ehm, blijkbaar heb je zelf ook in de gaten dat het zo leuk niet is want je verwijdert zelf je post.



Ik heb mijn post verwijderd omdat het de post van Atobe was, en ik na die bewuste post eigenlijk had beloofd iets minder fel te zijn.

Dat besefte ik me, dus vandaar besloten om de post weer weg te halen.



maar joh, dat ik probeer dat na te leven, dat is natuurlijk vast ook wel weer voer voor een paar forummers om weer een paar pagina's lang te gaan klagen. Uberhaupt over het feit dat ik post.



Wat is jouw bijdrage in dit topic eigenlijk tot nu toe geweest, behalve klagen?



Sommige mensen komen hier serieus echt alleen maar om te klagen over de wijze waarop er in dit topic wordt gepost. Dat is ook een gave hoor.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ah op die manier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Isis, heb je het nu gevraagd aan de Mods?
quote:Scamp schreef op 18 september 2014 @ 14:08:

Isis, right back at ya



*laat de glij commissie maar zeuren, ik kus iemand wanneer ik dat wil*
quote:Ismene schreef op 18 september 2014 @ 14:38:

Isis, heb je het nu gevraagd aan de Mods?per email , nog geen antwoord
Ben wel benieuwd naar het antwoord, maar kan me niet inbeelden dat het niet zou mogen.
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 september 2014 @ 14:35:

[...]





Ik heb mijn post verwijderd omdat het de post van Atobe was, en ik na die bewuste post eigenlijk had beloofd iets minder fel te zijn.

Dat besefte ik me, dus vandaar besloten om de post weer weg te halen.



maar joh, dat ik probeer dat na te leven, dat is natuurlijk vast ook wel weer voer voor een paar forummers om weer een paar pagina's lang te gaan klagen. Uberhaupt over het feit dat ik post.



Wat is jouw bijdrage in dit topic eigenlijk tot nu toe geweest, behalve klagen?



Sommige mensen komen hier serieus echt alleen maar om te klagen over de wijze waarop er in dit topic wordt gepost. Dat is ook een gave hoor.



Ik vind het fijn als je dat naleeft maar merk er niet zoveel van. Overigens heb ik best wel actief bijgedragen in dit topic maar dat was in deel 1 en 2, ik vind het nu niet meer zo leuk. Kliekjes, persoonlijke vetes, als je kritiek hebt ben je gelijk een zeikerd of word je beschuldigt van dingen die je niet hebt gedaan. En ik bedoel niet, Miss, dat jij dat allemaal doet maar het stoort me wel

En dat mag ik ook zeggen.
quote:Ismene schreef op 18 september 2014 @ 14:41:

Ben wel benieuwd naar het antwoord, maar kan me niet inbeelden dat het niet zou mogen.Het lijkt me ook stug. De meesten, waaronder ik, hebben gewoon een plaatje van google geplukt.
Miss.I, mijn vraag om anonimisering is ook verwijderd uit het modtopic.

Dat dat dus vaker gebeurt.
Fluim ga je alweer weg?
Nee, pas als de buurvrouw weer doorheeft dat ik dit ben
haha lees net dit: Tot ik echt een verschrikkelijk groene rochel terug in haar gezicht spuugde.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 18 september 2014 @ 15:34:

Nee, pas als de buurvrouw weer doorheeft dat ik dit ben
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 18 september 2014 @ 15:38:

haha lees net dit: Tot ik echt een verschrikkelijk groene rochel terug in haar gezicht spuugde.



Gatver, ik dacht ik google 'ns op afbeeldingen 'fluim'.

Waar zát ik met mijn gedachten

Ik weet tenslotte wat een fluim is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:fluim schreef op 18 september 2014 @ 15:38:

haha lees net dit: Tot ik echt een verschrikkelijk groene rochel terug in haar gezicht spuugde.
Miss.I, zag je ook mn oude ava?





Oooh ik lach me kapot hier, drinken spoog bijna uit mn mond nu ik lees wat een spuugkusje is
quote:fluim schreef op 18 september 2014 @ 15:38:

haha lees net dit: Tot ik echt een verschrikkelijk groene rochel terug in haar gezicht spuugde.Zo maak je het de buurvrouw wel héél makkelijk.
Ik hou wel van een beetje spanning ;)
quote:bij_zonder schreef op 18 september 2014 @ 14:08:

Dames, onze verwarde dr is er weer!Ja tjongjonge zeg, dan hoop je toch maar dat je nooit bij zo'n exemplaar terecht komt dat tot diep in de nacht onder invloed van kalmeringsmiddelen over de bedcapriolen van de ex van zijn (ex)vriendinnetje heeft zitten forummen.
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 september 2014 @ 14:33:

[...]





Ik zat iets terug te zoeken in dit deeltje, helemaal aan het begin.

En daar stond ineens een geanonimiseerde forummer tussen, terwijl het postings van een dag eerder waren.

Maar haar posting was gequote, en daar kon ik nog wel zien dat het haar nick was

Maar er was in het Mod topic geen vraag van haar om anonimisatie terug te vinden. Dus in stilte. En dat vond ik nogal vreemd, aangezien zij niet zo'n stille was.Volgens mij is dit tegenwoordig standaard, dat nadat een verzoek van een forumster om anonimisatie gehonoreerd is, het verzoek zelf ook weggehaald wordt uit het Mod topic. Dat was bij mij wel zo toen ik mijn vorige nick liet anonimiseren en het is me bij anderen ook opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 september 2014 @ 13:49:

[...]





Och jeetje, ga je nu suggereren dat ik verwijs naar iets uit je RL?

Jij begint toch zelf over dat je ze kent, niet ik





Je grijpt ook wel alle middelen aan om te proberen mij te laten bannen he, geloof ik?

Ik heb (beroepsmatig en privé en irl als online) te vaak met bepaalde bijltjes gehakt om argeloos alles en iedereen te vertrouwen. Vooral in community's als deze lopen een hoop -gevaarlijke- gekken rond. Ik wed dat als je er hier naar vraagt er griezelige verhalen worden verteld over die 'forummer die zo leuk/betrouwbaar/zielig leek maar toen....'

Dus nee, ik vertrouw niemand op zijn avatar en de woorden die hij / zij hier typt. Ik ga ook niet meteen van het slechtste uit. ik heb gewoon een gezonde achterdocht. Door schade en schande.

Voor mij zou dat trouwens geen reden zijn om je een ban aan te naaien. Als het echt toeval is dan is het zo. Is het geen toeval dan kan ik het zelf wel handelen.

Wat ik wel banwaardig vind (maar wat ik niet zal staffen want dat vind ik te kinderachtig) is dat je het blijkbaar nodig vind om een foto van mensen met een verstandelijke beperking te gebruiken met de intentie iemand te beledigen. Het zal mij jeuken wat je van mij vindt. Het jeukt me wel dat je deze mensen blijkbaar minderwaardig genoeg vindt om als belediging te dienen. Dat vind ik echt te laag.

Ik ken drie van deze mensen zeer goed. Ik zal je zeggen, zij hebben stuk voor stuk meer fatsoen in hun pink dan jij bij elkaar. Ze weten donders goed dat ze anders zijn, dat ze altijd begeleiding nodig hebben en dat er mensen zijn die hen uitlachen. 'Maar dat zijn hele domme mensen he Tats?' Ja, dat zijn hele domme mensen.

Weet je hoe het voelt voor hen om zo behandelt te worden? Dat er ergens een volwassen (?) vrouw (?) is die hen anoniem belachelijk zit te maken op internet, enkel om een ander te stangen?

Nogmaals, ik ga je er niet om staffen, hoe laag ik je actie ook vind. Ik vertrouw op karma.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ach hatsetats, neem het wat luchtiger.

Ik ben hier ook voor van alles uitgemaakt van de week he, voornamelijk door jou.

Hou het op actie -> reactie.



Zullen we het dan nu maar achter ons laten?

Het is allemaal zó vermoeiend onderhand.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 september 2014 @ 16:11:

Ach hatsetats, neem het wat luchtiger.

Ik ben hier ook voor van alles uitgemaakt van de week he, voornamelijk door jou.

Hou het op actie -> reactie.



Zullen we het dan nu maar achter ons laten?

Het is allemaal zó vermoeiend onderhand.

Dat snap ik dat je dat wilt. Maar ik kan een dergelijke manier van kijken naar mensen met eem beperking niet 'luchtiger' nemen.

Als jij het zo erg vindt dat ik jou schijnbaar 'voor alles en nog wat' heb uitgemaakt en je wilt iets terug doen, doe het dan niet over de rug van / dmv een groep kwetsbare mensen. En probeer je daar nou helemaal niet uit te lullen met 'ja maar, ja maar, ja maar jij doet het oooooooooook'

Ik mag toch hopen dat je het verschil ziet zeg tussen jouw actie en mijn schijnbare jou voor alles en nog wat uitmaken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Zzzzzzzzzzuiggggggggggg..............
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven