Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om je weer te lezen Anouk !!

Dat was een heftige zomer zo te lezen, fijn dat het nu allemaal wat rustiger is .



Ben ik nu de enige die marana niet herkend ( schaam )......

Ik houd het gewoon niet meer uit elkaar lijkt wel...

Lees wel geregeld mee en zie bij de nieuwen op minnaar gebied toch vaak dezelfde twijfels en valkuilen voorbij komen .



Knuffel voor Rooss ,heb niet gelezen wat er was ( te laat voor de poeffff ) maar begrijp dat je er even doorheen zit .



Aleksis zag ik ook weer even , hier toch nog zeker wel gerommel in mijn hoofd

Gevoelens voor nr 2 vallen niet te ontkennen , lijkt ook lastig te voorkomen na 1.5 jaar en toch dagelijks contact .

Ik kan er prima om functioneren, geniet ervan en hij ook .

Zolang het mijn huwelijk niet in gevaar brengt minnaar ik heerlijk door.
Hiya Silver! Hèt levende voorbeeld van een soepel functionerende minnares Herinner me even, wat was de situatie van jouw 2 alweer: ook een gezin toch?



En er moet een nieuw Minnaardeel geopend worden. Rooss of Look?!
Doe het lekker zelluf!

Ik forum mobiel, dus ik in ieder geval niet!



Lekker he, die verbondenheid. Ik had mijn vakantie gebruikt om te bepalen of ik monogaam ging zijn of doorgaan met minnaar. En toen ik thuis kwam, was er een warm bad. Het maakt geen zak uit hoe vaak we elkaar zien of hoe lang we elkaar niet gesproken hebben. Er is verbondenheid. En da's fijn.
Zal ik deel 26 openen?



Daar komt ie: ***zzzzzzzzlotje**!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken marana niet. Daarom durf ook niets terug te bleren :-X



Alle reacties Link kopieren
Bij mij niets geen verbondenheid. Gewoon een grote (en klote) NIETS.



Geen minnaar.



Geen gedoe.
quote:Rooss4 schreef op 18 september 2014 @ 16:09:

Zal ik deel 26 openen?



Daar komt ie: ***zzzzzzzzlotje**!
Sorry, ben verlaat, kreeg onverwacht bezoek. Komperan!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven