Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen, wie doet mee? - deel 2

14-08-2014 23:18 3053 berichten
We gaan weer verder!



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG voor 19.00 uur. Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Blossom, Rosanna en MevrouwJack werken de tabel op maandag/dinsdagavond bij. Wil je dan de volgende info doorgeven:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze week HuidigeAfgevallenSchorpioen361.8299.682-0.796.3 -3.3Tweety291.72105.385097.4-7.9Kleinmeisje1.6379.175X278.2 -0.9Patsy_clein1.60116100-1.8103.2 -12.8Laurentien1.68124.3114122.8 -1.5Coosje821.7080.065X279.2-0.8Zusenzoo1.7711276110-2.0Jan10e20001.6096,556-0.593.0-3.5Cupcakegirl1.5885.762-0.980.4-5.3Speechless..1.77104.670101.8-2.8Blossom19801.7510880X2106.6-1.4Scamp1.66140Mooie jurk 103.0-37.0Lalalinda1.65115.6<100-1.3109.3-6.3IJsbloempje1.68102,185-1.094.1 -7.8Rosanna081.58123<80Vakantie80.6-42.4Gewooneenzus1.68 XXMooie jurk -1.8 XX-9.7Paulien011.5873.555X271.5 -2Marjolein8521.65 95 7492.5-2.5MevrouwJack1.84 116.6<110 -0.9111.2-5.4Liara1.72 9579 -0.5 91.0-12Pyh19891.58 8160 -0.676.0-5.0Ronkel1.69 10290+1.3 99.6-2.4S19811.65 90<80 -1.284.4 -5.6Broodjekaas 1.75 9775+0.595.5 -1.0Siril1.76 121.4115Vakantie119.8-1.6Spellengek1.65 9080X2 85-5Snoesje6661.638865085.5-2.5Lizzie891.7598.878.0+2.695.0-3.8Titin1.69111.385X2109.4-2.7Curly851.68XXmaat 44-1.8XX-8.1Teefjewentel1.7585.2<70X283.4-1.8Renate731.7095.6<70-0.790.8-4.8Mukkie19891.7210780X2107-0.0Mlsc1.669470-0.090.3-3.7Mustbesomething1.618164Start81Start
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik moet ook bekennen dat ik er wel lekker van wil genieten in het resort.. Kan ook wel met kleinere porties, dat is absoluut waar. Maar wil niet alleen aan de salades zitten haha
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik wat Tweety-shakes doen na de all-in vakanties.
Oh Patsy, wat gaaf. Lekker naar New York en ook nog naar een resort...heerlijk!
quote:patsy_clein schreef op 18 september 2014 @ 16:27:

Misschien moet ik wat Tweety-shakes doen na de all-in vakanties.
Alle reacties Link kopieren
@patsy, stoer hoor helemaal alleen, dat zou ik nooit doen.



Ga morgen gezellig met mijn dochter naar Blijdorp. Iemand lekkere ideeën om mee te nemen, die niet boordevol calorieën zitten. Neem zo en zo brood mee, anders wordt het al gauw friet, maar wil toch ook wel wat te snacken, en ik hou dus absoluut niet van rauwkost
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook best spannend hoor. Maar ik ken wel wat mensen inmiddels waar ik heel misschien mee af ga spreken nog. Maar dat moet ik nog even zien. Deze reis in m'n eentje doen is onderdeel van mijn zelfverzonnen therapie om wat meer uit mijn comfort zone te komen en meer zelfvertrouwen te krijgen. En daarbij ook nog een lekker reisje te hebben.



@Renate; de kwarkmuffins van hatse doen het bij mij altijd goed hoor! Lekker, vult goed en makkelijk mee te nemen. Ik maak 12 stuks van: 250 g (spelt)meel, snufje zout, 1 zakje bakpoeder, 1 ei en 250 g (magere) kwark. Gooi er zelf chocoladesnippers doorheen of wat fruit. Maar je kan er van alles door gooien volgens mij.

Zonder iets doorheen zijn ze 75 kcal per stuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 18 september 2014 @ 16:30:

Oh Patsy, wat gaaf. Lekker naar New York en ook nog naar een resort...heerlijk!

Heb er ook echt zin in!

Ik weet dat we heerlijk eten krijgen voorgeschoteld in het resort. We zijn al eerder naar dat land geweest en dat viel ook niet tegen.

(En we zijn geenszins van plan om actief te zijn haha. Eerder dit jaar hebben we al 3 weken vakantie genomen waarbij we veel gewandeld hebben. Nu even "uitrusten")
Alle reacties Link kopieren
Oh, tijd voor een eetlijstje natuurlijk.

Vandaag:



O: 2 vkb met Linera pate

T: 1 appel

L: 2 vkb met Becel light en kaas en een koffie

T: eet zo een banaan voor het sporten

A: Vissticks uit de oven met aardappel-erwtjes-wortelstamp.



Circa 1450 cal vandaag.



Gisteren:

O: -

L: 2 desemboterhammen, 1 snee roggebrood, met Linera pate, becel light en kaas en een zelfgemaakte cappuccino met halfvolle melk

A: Gewokte kip met oosterse groente en zilvervliesrijst

T: 1 chocoladerijstwafel



Totaal 1212 cal. Wat weinig maar had geen trek meer.
Heeft iemand ervaring met vakantie in oktober in Turkije? Is het dan nog zonnig?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook naar new york en daarna naar de westkust volgende zomer. Tips zijn altijd welkom :-)



Ik weeg me twee keer per dag. Soms frustratie maar het houdt me gemotiveerd. Zoals vanmorgen was er 0,3 kg bij. Hoop dat dit eenmalig was. Maar we doen gewoon door.



Ik ben vanavond alleen thuis en ga voor eerst sinds lang eens frietjes/ patat halen. Niet goed, maar dat had ik al weken aan mezelf beloofd. Alleen spijtig dat de Weegschaal minder loef was.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Patsy, ik zit nog in Turkije en heb de afgelopen dagen echt overduidelijke bewijs van nietzwangerzijn gehad

Vorige maand had ik hetzelfde dus blijkbaar wel hormoongerelateerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Stoer Patsy! Zou ook wel een keer naar New York willen, lijkt me geweldig om daar rond te lopen.

Kan heel goed hormoongerelateerd zijn Rosanna, sinds ik medicijnen gebruik heb ik het soms ook. Ineens van die golven van misselijkheid vooral bij weeïge geuren zoals kip of stoofvlees. En dan een dag later nergens meer last van.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer mij ook maar 1x per week te wegen, maar kon het gister niet laten omdat ik afgelopen week natuurlijk niks afgevallen was had ik even een opkikker nodig en dat is gelukt; de eerste mijlpaal van onder de 110 is bereikt: 109.8 KG



@Patsy gaaf zo'n vakantie in je uppie, denk niet dat ik het zou durven.



@MammaM welkom
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn eetlijstje is op geen enkele manier bedoeld als inspiratiebron voor jullie



O 2 boterhammen met sanwichspread

L 2 appelflappen (wel zelfgemaakt, dat dan weer wel)

T 3 rijstwafels waarvan 2 met magere kaas

D nasi met gebakken ei, sandwich van witbrood, zalm, komkommer, rucola, en een klein beetje dillemayonaise



Nasi was over van gisteren maar het was niet genoeg. Had niet zoveel in huis verder, vandaar de idiote combinatie.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 18 september 2014 @ 08:03:

Jan10e: wat ziet die frozen yoghurt er heerlijk uit! Krijg er meteen zin in. Ik ben nogal een kook kneus, maar zoiets wil ik nog wel gaan proberen te maken.



Er worden zo vaak linkjes geplaatst van allerlei sites door iedereen, volgens mij mag dat gewoon hoor. Anders kunnen ze de helft van de forummers wel gaan bannen



pyh: slagroomtaart schijnt ook helemaal niet zo slecht te zijn (in vergelijking met andere taarten dan he). Ik had bedacht een voorbeeld te nemen aan jouw eetlijstjes, aangezien jij zo lekker aan het afvallen bent. Dus dan mag ik vandaag ook een stukje taart gaan eten



Fijn dat je vandaag wel je foto's op kan halen. Een foto op plexiglas lijkt me echt gaaf.



Mijn eetlijstjes stellen zich alleen niet aansprakelijk voor als jij wel aankomt!



De foto op plexiglas is echt heel gaaf geworden! Heb alleen teveel betaald, dus moet zo nog terug!
Mijn eetlijstje vandaag



O: 3 speltboterhammen met appelstroop en gestampte muisjes

L: 3 gebakken eieren, 2 WAsa crackers met filet

D: aardappelen , bloemkool, 4 kazensaus en 2 tartaartjes

T: frozen yoghurt , cruesli en honing ( na het sporten)
Alle reacties Link kopieren
Mijn lijstje



O: boterham hagelslag

T: plak ontbijtkoek

L: 2 boterhammen met zeeuwsspek (moest op, heel vervelend ;) )

T: rijstewafel, banaan en ontbijtkoek

A: nasi met eetlepel satehsaus en handje kroepoek

t: rijstewafel



Voor morgen zijn het druiven en evergreens geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioen36 schreef op 18 september 2014 @ 14:34:

Wel een beetje raar dat ze je direct blokkeren. Geen waarschuwing eerst

Nee, geen waarschuwing, geen mail…niets. Ik kwam erachter toen ik ergens op wilde reageren en moest Viva toen zelf vragen waarom ik geblokkeerd was.

Waarschijnlijk ben ik meteen geblokkeerd, omdat ik tot 3x toe een link had geplaatst. Maar nooit een waarschuwing gehad, dus was mij van geen kwaad bewust. Vond ook niet dat ik ergens reclame voor maakte, want ik zou er niets aan kunnen verdienen.

En dat terwijl links naar een bepaalde backpack (dus dat zou ik eerder als reclame zien) niet werden verwijderd...



Maar nu vind ik het zeer onduidelijk wat qua links nu wel en niet mag.
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy_clein schreef op 18 september 2014 @ 16:10:

Ik ga naar New York dus zal inderdaad veel lopen (maar af en toe ook de metro pakken haha ) Met man ga ik nog even nazomeren en zitten we in een all-in resort... Daar maak ik me eigenlijk nog meer zorgen om dan om de stedentrip!

OOOHHH NYC! I love NYC!!!

Jaloers, dus.

Wens je echt superveel plezier!!! Zou bijna de link naar mijn reisgids sturen, maar dat mag niet van de moderator :p (en hij is nog niet af).



HAVE FUN!



En daarna nog lekker naar een resort…waar bevindt die zich, als ik vragen mag? Ook daar: veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Mijn grootste (en geld besparende) tip is:

Bij vele musea is de entreeprijs een suggestie. Dus de entreeprijs van $25,- voor de MET (Metropolitan museum of Art) hoef je niet te betalen als je dat niet wilt. Je mag ze betalen wat jij wilt betalen.



Geldt hetzelfde voor The American Museum of Natural History ($27,-).



Bij het MoMa (Museum of Modern Art) is op vrijdag van 16.00-20.00 de entree gratis!!! Anders $27,- (geen idee of ze daar de prijs ook een suggestie is. Ik ben altijd naar de gratis avond geweest).



The Guggenheim heeft geen suggestieve entreeprijs, maar op zaterdag tussen 17.45-19.15 mag je betalen wat jij wilt. Dit is natuurlijk een architectonisch hoogstandje, dus alleen daarom is het al de moeite waard hier binnen te lopen (daarvoor hoef je zelfs niets te betalen, want vanuit de hal heb je het beste uitzicht!).



Nog een tip: In plaats van naar de top van de Empire State Building te gaan, ga naar de top van the Rockefeller Center (Top of the Rock Observation Deck). Dan kan je namelijk foto's maken waar het Empire State Building ook op staat! En aangezien dat nogal een grote landmark van NYC is, is dat wel zo gaaf!



En uiteraard; het allergoedkoopste uitzicht op the Statue of Liberty is vanaf de gratis Staten Island Ferry die verstrekt vanaf Battery Park helemaal onderin Manhattan. Helaas moet je op Staten Island wel van de boot af, maar je kan er daarna weer op lopen.



The High Line, een park gebouwd op een oude metrolijn (5 meter boven de grond), is een heerlijke plek om de hectiek van druk New York even te ontlopen.
Goed gesport net. Wil ik mijn frozen yoghurt gaan eten is hij keihard! Dus nu in de magnetron in ontdooistand. Maar eens een ander recept proberen want deze moet je gelijk opeten blijkbaar .
Alle reacties Link kopieren
Jan10e2000

Dus is eigenlijk zo n new york pass niet nodig?

Thanks voor de tips.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet echt zorgen dat ik meer ga eten! De laatste 4 dagen slechts 1308 kcal per dag gehad gemiddeld! Ben blij als ik zaterdag boodschappen heb gedaan en weer wat meer in huis heb!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Pats!!

Renate, fruit! En inderdaad de kwarkmuffins. Lust je helemaal geen rauwkost?

Ik heb heerlijk gesport. Eerst kracht (die vent is gek!!) en toen boksen (die vent is ook gek!!!)

Wel lachen, fiets ik naar huis. Bezweet, rooie plofkop, stinken, vies haar. Moet ik voor de brug wachten (derde keer vandaag dus stik sjaggerijnig) Komen er twee kerels op me af, ik ken ze vaag van vroeger.

Jij bent toch de vriendin van mr Tats?

Yep

Boft hij ff, zegt een van hen



AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Vandaag:

Havermout met zooi 9.00

Wortels 11.00

Pruim12.00

Bananen shake 20.00

4 boterhammen met kipfilet en kaas met friteslijn. 14.00

Stukje kipfilet als avond eten, geen tijd 17.00. Shake nog rond 20.00 gedronken dus geen honger.

Rond de 1400 denk ik, niet uitgerekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven