Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 19:34:

Het topic is trouwens vol volgens mij, gaat er iemand een nieuwe openen?Ja hoor! Ik dacht er vanmorgen onder de douche nog aan .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 september 2014 @ 19:47:

[...]





Ja hoor! Ik dacht er vanmorgen onder de douche nog aan .





Als ik het goed begrijp open jij hem dan? (jij kunt dat zo leuk)
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 19:42:

[...]







Dan doe ik gezellig met je mee! Fijn dat je lekker hebt genoten van je kop thee en koekje! Ik denk dat er hier vanavond nog wel een lekkere kop warme chocola ingaat!



En wat ontzettend lief van je!!!!! Doet me goed!!!

Was ik als kind ook geen engeltje om te zien

En nee ik ga absoluut niet voor maatje 34, dat past ook helemaal niet bij me. Maar 42 moet haalbaar zijn en met het oog op mijn toekomstige gezondheid is het wel belangrijk. Ach, ik doe mijn best



Je was echt schattig als kind ik had ook zo'n pony en twee staartjes (later 1 staart), dat is decennia de mode geweest voor meisjes.



Inderdaad, je gezondheid is het belangrijkste wat er is dus moet dat de drijfveer zijn en niet je kledingmaat; gewoon overal alles uitknippen, dat werkt!



Laat mij geen nieuw topic openen hoor, want dat wordt niets dat weet ik nu al
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 september 2014 @ 19:47:

[...]





Ja hoor! Ik dacht er vanmorgen onder de douche nog aan .Ahhh, gered door LV !
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 18 september 2014 @ 19:48:

[...]





Je was echt schattig als kind ik had ook zo'n pony en twee staartjes (later 1 staart), dat is decennia de mode geweest voor meisjes.



Inderdaad, je gezondheid is het belangrijkste wat er is dus moet dat de drijfveer zijn en niet je kledingmaat; gewoon overal alles uitknippen, dat werkt!



Laat mij geen nieuw topic openen hoor, want dat wordt niets dat weet ik nu al



Hahaha dat klopt! Volgens mij zagen heel veel kleine meisjes er zo uit. En een kleine Hipstercat

En inderdaad gezondheid is het belangrijkste vooral met het oog op de toekomst, daarvoor doe ik het.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 19:53:

[...]





Hahaha dat klopt! Volgens mij zagen heel veel kleine meisjes er zo uit. En een kleine Hipstercat

En inderdaad gezondheid is het belangrijkste vooral met het oog op de toekomst, daarvoor doe ik het.Dat zwarte brilletje had ik (nog) niet hoor
It's hip(ster) to be square!
Het heeft even geduurd, want mijn compie is zo traag als dikke stront door een rietje. Maar hier issie dan: het nieuwe topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven