Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2014

31-07-2014 20:39 705 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Donderdag 04 september start de nieuwe editie van Expeditie Robinson. Het is een jubileumeditie, want het is de vijftiende verjaardag van het programma.



Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:



Acteur Manuel Broekman

Zangeres Krystl

Acteur Ferry Doedens

Actrice Lone van Roosendaal

Acteur/cabaretier Leo Alkemade

Zangeres Coosje Smid

Rapper Mr. Polska

(musical)Actrice Anouk Maas

Acteur Loek Peters

Zeilster Lobke Berkhout

Rapper Vieze Fur

Playmate Ancilla Tilia

Zanger/model Kay Nambiar

Zangeres Sabrina Starke"



Wat vinden jullie van de deelnemers?

Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?



Ben benieuwd wat jullie vinden!
Alle reacties Link kopieren
Met hartklachten neemt geen medicus een risico.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 11 september 2014 @ 21:39:

Met hartklachten neemt geen medicus een risico.



Gelukkig niet



Erg sneu, het viel me al op dat ze zoveel in beeld was in deze aflevering, maar dit verklaart dat waarschijnlijk. Ik had niet veel met haar, maar dit vind ik toch wel erg sneu!
Alle reacties Link kopieren
Zou je in de hel echt de hele tijd vliegen horen zoemen of is dat geluid eronder gemonteerd?
ik zou echt huilen als ik ancilla was. In de hel en niemand vind je leuk daar...



wat is die manuel toch een vervelend mannetje!
Alle reacties Link kopieren
Zooooo nou dat is wel duidelijk.
Buy buy playmate met je tig extra stemmen. Wat een tuttebol.
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke logisch dat ze op haar hebben gestemd! Zij was de zwakste schakel.
bizar! ik had wel bedacht dat ze haar alleen al voor het plaatje erin zouden houden (vanuit het programma dan).
Alle reacties Link kopieren
Hoe dom is het om zoveel extra stemmen op 1 iemand te zetten de eerste stemming.. Dan ben je al door je extra stemmen heen voor het spel is "echt" begonnen
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niet waarom die Ancilla niet gewoon met de groep had gesproken. Had het idee dat ze totaal niet had verteld dat ze echt vast zat. Ze had beter ook kunnen zeggen dat ze maar 2 stembriefjes of zo had. Dan was ze nog geloofwaardig. Maar toch wel zwakste schakel.



Ik vond het raar dat ze er uit moest. Als iemand anders de expeditie verlaat zonder eilandraad dan ging de eilandraad afvaller toch nog gewoon door? Was in voorgaande seizoenen wel zo.



En geen afvallerseiland vind ik ook stom.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is er geen afvallerseiland vanwege het hoge aantal kandidaten dit jaar?
Alle reacties Link kopieren
Hebben deze kandidaten niets geleerd van andere afleveringen? Op de eerste raad al je stemmen erin gooien... Dom zeg!



Maar t was wel een trage griet hoor, dat geploeter door modder en dan ook nog stemmen proberen te pakken op d'r dooie houtje.. Niet echt sportief
quote:haakje schreef op 11 september 2014 @ 22:04:

bizar! ik had wel bedacht dat ze haar alleen al voor het plaatje erin zouden houden (vanuit het programma dan).Kom op, ze kan toch niet tippen aan zimra. ;)
Alle reacties Link kopieren
Zimra was nóg trager ?
Alle reacties Link kopieren
Zo, gister pas bij kunnen kijken.



Die Ancilla eruit.. tja, was te verwachten. Ik was vooral verbaasd dat ze dat zelf dan niet had zien aankomen. Was toch duidelijk dat men het haar kwalijk nam? Ik neem aan dat daar wel woorden aan vuil gemaakt zijn. Ze hield zich ook wel afzijdig door nauwelijks te antwoorden op de vragen van de rest. Ook daarvan moet je uit eerdere seizoenen toch wel weten dat dat niet werkt.



Coosje eruit, dat is zuur: heb je net 2 volle dagen gereisd om er aan te komen en mag je binnen een paar uur weer 2 dagen terug. Man en dat is op haar leeftijd.



Kreeg het idee dat die Loek een beetje een stemmingmaker is, in negatieve zin. Hoe hij aan het zeiken was op anderen daar in die hel.. En die Krystl kan er ook wel wat van denk ik. Zou me niks verbazen als zij het plannetje heeft gesmeed.



Het hel-aarde-hemel element vind ik in elk geval wel leuk. Wordt misschien een leuk seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo blij dat Ancilla eruit is, ergerde me dood aan haar. Net als Krystl, hoop dat die er ook snel uit is.



Verder vind ik het tot nu toe echt een hele leuke groep! Wel sneu voor Coosje.



Vind het hemel-aarde-hel ook een leuk element!
quote:lemonpie schreef op 13 september 2014 @ 16:52:

Zimra was nóg trager ?Nee..een beter plaatje dan Ancilla.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al klaar
zo, gauw na de vakantie de vorige afleveringen teruggekeken.. en nu zit ik alvast klaar.. wel heb ik 1 vraag, denkt iemand dat er ooit nog een aflevering zonder bnners die niet b zijn komt? ik vind het toch een soort softe light versie geworden van de echte exp. Robinson. .. weten jullie nog dat fleurs haar achteraf moest worden afgeknipt wegens vitaminegebrek? en die lijven vol bulte. vanwege de zandvlooien? ik mis die goeie ouwe tijd...
ohja en de aanvulling van nicolette vind ik echt niet leuk, ik vraagme ook altijd wat voor model zij was... maar dat ligt miss aan mijn smaak..
quote:theo75 schreef op 18 september 2014 @ 20:16:

ohja en de aanvulling van nicolette vind ik echt niet leuk, ik vraagme ook altijd wat voor model zij was...Dat weet niemand ;)
volgens vriendje was t zo'n 'junk-achtig model'

volgens mij deelt hij mijn mening haha
Je ziet dat Ferry eigenlijk niet doorheeft wat ie opleest ;) Euh... Ik kan nu toch juichen..?
remy
das best een slechte verliezer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven