Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
[quote]lenabakker schreef op 18 september 2014 @ 22:15:

Oh ik had het lijstje maar weggehaald omdat ik dacht dat niemand erop wilde. Hhaha. Ik maak hem ff.



Lena: ex en kind met label

Nouwnouw: man en kind met label

Loui, ex, kinderen en zelf een label

Bella: man met label, kind labelloos.

Hart:man zonder label,kinderen zonder label



krijg ik nu strafpunten?
Ja, Hart, dit kan echt niet. We gooien je gewoon uit het topic totdat je een label gehaald hebt. Desnoods een chiquita-label plakken bij de appie.
@fang : wat is jou label ? Seksverslaafd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een smijt de deur in je gezicht dicht issue!

Telt dat ook?
Ik wijk af van jullie statistiek , nr 2 heeft een label haha
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen labels! Lieve man, lieve kids, blij met mijn vrienden en werk. Geen enkele reden om vreemd te gaan en toch doe ik het ....
Alle reacties Link kopieren
Haha roodkapje,

Maakt niet uit.Een label is een label.

You're in!
In het kader van alle mannen zijn autistisch: al mijn mannen hebben een label



Maar nee, hier geen labels.

Wel een ernstige ziekte, maar dat label plakt op mezelf.



Vind het wel een bijzondere manier van coping, iedereen aan de minnaar. Zijn we niet een beetje aan het excuus-truusen, dames?





En djeezz, hebben jullie geen leven?? Zoveel bij te lezen (voor zover het niet verwijderd is).
Alle reacties Link kopieren
Even over dat autisme.En dat bedoel ik echt niet vervelend.

Ik hoor tegenwoordig zo vaak vrouwen zeggen dat man autistisch is dat ik wel eens denk:Is dat een trend?

Worden niet alle mannen licht autistisch ervaren als het op communiceren met vrouwen aankomt?

Ik hoor het zo ontzettend vaak dat het opvallend is.
Alle reacties Link kopieren
quote:fangbangerr schreef op 18 september 2014 @ 22:32:

Ik label, kind label



Verder hier alles rustig, wat gaan jullie hard zeg! Gisteren de tegelzetter geneukt en straks ff langs tangoman nog.

Voor de prijs of....?



Hart, voor mij is autisme pas autisme als de diagnose gesteld is. Anders heet het gewoon... man.
Alle reacties Link kopieren
Ohh gelukkig Look!

Jij heb dat ook.

Mijn man heeft ook alleen de o en de k op zijn toetsenbord staan als ik hem app.Maar dat is toch ook een beetje manneneigen.Dat gesloten,wij wouwelen niet over gevoelens en zijn lekker op onszelf.



Behalve Hl dan hé!Maar dat is een uitzondering.
Alle reacties Link kopieren
Roos





Ja,autisten en mannen...Autistische mannen:Houston we have a problem!
Alle reacties Link kopieren
quote:hart01 schreef op 18 september 2014 @ 22:50:

Even over dat autisme.En dat bedoel ik echt niet vervelend.

Ik hoor tegenwoordig zo vaak vrouwen zeggen dat man autistisch is dat ik wel eens denk:Is dat een trend?

Worden niet alle mannen licht autistisch ervaren als het op communiceren met vrouwen aankomt?

Ik hoor het zo ontzettend vaak dat het opvallend is.

Oh bedoel je man's eigen. Mars & Venus tralala? Zou kunnen.



Mijne is iig nergens op gediagnosticeerd en functioneert. Soms beter dan ik (onverschillig? numb? Geen idee).

Ik heb in mijn hele leven geen een vriend van hem onmoet. Alleen business relaties. Hij heeft geen vrienden nodig.

Plak maar hier wat op, want ik ben supersociaal.
Leentje, onze eerste neuk was op een van zijn bootjes. Maar die ligt nu in de Mediterannee. Dus zijn we nu aangewezen op hotelkamers. Ik geloof dat hij wel overweegt een nieuw bootje te kopen, wel zo makkelijk ;)
OK ik mag dan op het lijstje blijven. Autisme 1 is gediagnosticeerd.
Heerlijk die rechtlijnigheid en duidelijke manier van communiceren van mannen , zelden een dubbele agenda of complexiteit.
Alle reacties Link kopieren
Ja mee eens, diagnose moet echt gesteld zijn, en zeker geen excuus of smoes voor vreemdgaan. Interessante samenkomst.
Wij vrouwen zoeken overal wat achter , zelfs bij de man
quote:roodkapjeendewolf schreef op 18 september 2014 @ 23:00:

Heerlijk die rechtlijnigheid en duidelijke manier van communiceren van mannen , zelden een dubbele agenda of complexiteit.Nou eh...vreemdgangers?
Leek me vrij evident dat het label alleen telt bij officiële diagnose.



Ik bedoelde het trouwens niet als excuus maar meer als feitelijke constatering dat hier een bijzonder groot aantal mensen met mensen met labels in de nabije omgeving te maken heeft. Viel me gewoon op.
Anouk: liegen wel , het zijn net mensen
Oranje, klinkt heerlijk. Is het een speedboot of een catamaran. Of eigenlijk gewoon zo'n banaan waar je op kan varen?
Alle reacties Link kopieren
quote:babajaga schreef op 18 september 2014 @ 22:44:

Hier ook geen labels! Lieve man, lieve kids, blij met mijn vrienden en werk. Geen enkele reden om vreemd te gaan en toch doe ik het ....

Je bent babajaga. Dat is al label op zich





Ik vraag me af waarom je precies die nicknaam uitgekozen hebt?
Alle reacties Link kopieren
Het is echt een kippenhok hier.



Ik vertrek over 3 uur en ben nog niet ingepakt.

Er zou vast een diagnoze achter zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven