Entertainment alle pijlers

Pauw zonder Witteman, knudde.

17-09-2014 23:22 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
P&W was toch al niet helemaal mijn smaak maar bij gebrek aan iets anders keek ik regelmatig, ik ben geen Vara klant, maar die met zichzelf ingenomen Pauw in z'n eentje vind ik echt een afgang. Gaat het om Pauw of gaat het om actualiteiten en de gasten?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 18 september 2014 @ 11:00:

[...]



Dat zeg ik. Het gaat me ook niet om het verschil in belangstelling maar om de hautaine houding. En je behoefte om het kijken naar GTST te verdedigen. Want owee.....Onzin, dat verdedig ik niet, het is gewoon een ontspannende verslaving.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 18 september 2014 @ 11:04:

[...]





Onzin, dat verdedig ik niet, het is gewoon een ontspannende verslaving.eens, een half uurtje gedachten op nul.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 18 september 2014 @ 11:04:

[...]





Onzin, dat verdedig ik niet, het is gewoon een ontspannende verslaving.

Ik quote je ff



De commerciële omroepen staan hier zelden aan, alleen GTST is mijn verstand op nul en blik op oneindig momentje. Ik kijk eigenlijk het liefst naar documentaires, actualiteiten- en discussieprogramma's en een goeie Engelse detective of Engelse comedy.



Vind ik behoorlijk op verdedigen lijken. Want je moet wel benoemen dat je verstand maar even op nul is hoor en dat je het liefst intellectueel verantwoorde tv kijkt.

Kijk wat je leuk vindt en laat het daarbij.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:MarianneDavids schreef op 18 september 2014 @ 10:36:

[...]





Niet iedereen heeft dezelfde belangstelling. Ik amuseer me vandaag weer kostelijk en erger me tegelijkertijd een ongeluk bij de Algemene Beschouwingen.

Hier ook de algemene beschouwingen weer vandaag.

Een circusvoorstelling gewoon vanaf je luie stoel en zonder een duur kaartje te hoeven kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 18 september 2014 @ 11:10:

[...]



Ik quote je ff



De commerciële omroepen staan hier zelden aan, alleen GTST is mijn verstand op nul en blik op oneindig momentje. Ik kijk eigenlijk het liefst naar documentaires, actualiteiten- en discussieprogramma's en een goeie Engelse detective of Engelse comedy.



Vind ik behoorlijk op verdedigen lijken. Want je moet wel benoemen dat je verstand maar even op nul is hoor en dat je het liefst intellectueel verantwoorde tv kijkt.

Kijk wat je leuk vindt en laat het daarbij.Of iets intellectueel verantwoord is zal me een zorg zijn, showbusiness en alles daaromheen heeft me nooit geïnteresseerd, films vind ik zelden de moeite waard.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 18 september 2014 @ 11:19:

[...]



Hier ook de algemene beschouwingen weer vandaag.

Een circusvoorstelling gewoon vanaf je luie stoel en zonder een duur kaartje te hoeven kopen. Plasterk kijkt alsof hij nodig moet poepen.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 18 september 2014 @ 11:44:

[...]





Plasterk kijkt alsof hij nodig moet poepen.Nou idd en een groot deel van de rest van het zooitje zit maar wat verveeld met hun telefoon te spelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:noreservations schreef op 18 september 2014 @ 09:04:

Maar is het nou een leuk programma of niet?

Ik heb het nog niet gezien.

Wat was er leuk/interessant en wat was stom?

Heeft hij een bandje om de boel op te leuken?



Overigens is Jeroen Pauw voor mij nog steeds de slecht uitgeslapen anchor van het RTL journaal en is Umberto Tan de excuus neger die voor de AVRO de programma's aan elkaar mocht praten.

Geen idee wie rechts of links is. Doet dat er iets toe, in deze discussie?





Nee, eigenlijk niet.

Bij Pauw spat de arrogantie van zijn vooringenomenheid zo erg vanaf dat ik echt kots neigingen krijg zodra ik even naar zijn programma kijk.

Terwijl hij bijna altijd interessante gasten heeft. Heel jammer.

Ik zou wel blonde Eva in zijn plaats willen zien.

Heeft het oog tenminste ook wat te zien.
Girls compete with each other, women empower one another
quote:diamond-gloss schreef op 18 september 2014 @ 12:29:

[...]

Nou idd en een groot deel van de rest van het zooitje zit maar wat verveeld met hun telefoon te spelen. Ik geef Wilders nog een half uurtje om met een pareltje op de proppen te komen, anders haak ik af
Alle reacties Link kopieren
quote:shift.delete schreef op 18 september 2014 @ 12:50:

[...]



Ik geef Wilders nog een half uurtje om met een pareltje op de proppen te komen, anders haak ik af Wilders komt alleen maar met poep. Pareltjes... in welke wereld leef jij dan ?
quote:meelezer1984 schreef op 18 september 2014 @ 13:35:

[...]





Wilders komt alleen maar met poep. Pareltjes... in welke wereld leef jij dan ?

Een wereld waarin om bepaalde uitspraken kan worden gelachen.

In dit geval kan dat Wilders zijn met poepuitspraken, maar net zo goed een andere politicus. Vind jij dat de anderen nooit met poep komen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 september 2014 @ 10:15:

Zo'n twee keer in de week kijk ik naar Umberto Tan, omdat ik op dat uur van de avond helemaal geen zin heb in zware politieke en maatschappelijk kost, dat vind ik net zoiets als stamppot boerenkool eten voordat je gaat slapen, daar word ik winderig van en krijg onrustige dromen.







De lichte entertainment bij Tan vind ik leuk en gezellig. In tegenstelling tot Pauw heeft hij er wel echt zin in en maakt er altijd iets leuks van, dat bevalt me wel.



Als er echt iets interessants te kijken valt op dat tijdstip, dan wil ik daar best wat tijd aan geven, maar dat is dus niet zo. Op mij komt het voornamelijk over als een grote dosis gebakken lucht van mensen mannen die graag hun kop op tv willen en graag belangrijk gevonden willen worden en op dat soort informatie zit ik niet te wachten.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het programma van Pauw wel goed. Er zijn niet veel talk shows waarin men echt ingaat op actualiteit/politiek. En als je dat interessant vindt dan is het geen zware kost. Pauw stelt wat brutale vragen, waar ik van hou en gooit er van tijd tot tijd ook humor in.



Vind Tan juist wat te tam en vlak. Stelt nooit echte brutale vragen en vind het meer een simpele talkshow waar ik me erg aan stoor. Tan is geen goede interviewer. Hij komt TE rustig en begripvol over, waardoor het niet leuk meer is. Beetje TE politiek correct mannetje.
quote:hatsetats schreef op donderdag 18 september 2014 10:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Pauw zonder Witteman, knudde."" class="messagelink">larva schreef op 17 september 2014 @ 23:30</a>:</b>

[...]



Jaa lekker van niveau...</div></blockquote>Snobistisch gedoe

Omdat iemand anders het wel kan bij houden is het een snob? ;)



En blusher heb je geen eigen mening?
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 18 september 2014 @ 15:36:

[...]



Omdat iemand anders het wel kan bij houden is het een snob? ;)



En blusher heb je geen eigen mening?

Ja dat is het!!!!!



Ik zit weer klaar voor Humberto
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 18 september 2014 @ 15:36:

[...]



Omdat iemand anders het wel kan bij houden is het een snob? ;)



En blusher heb je geen eigen mening?joh valt het je zwaar? Ik geef aan dat ik de mening van iemand anders hier deel en in mijn post van 18-9 10:00 uur geef ik mijn mening over een uitzending van pauw. Lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nini28 schreef op 18 september 2014 @ 12:46:

[...]





Nee, eigenlijk niet.

Bij Pauw spat de arrogantie van zijn vooringenomenheid zo erg vanaf dat ik echt kots neigingen krijg zodra ik even naar zijn programma kijk.

Terwijl hij bijna altijd interessante gasten heeft. Heel jammer.

Ik zou wel blonde Eva in zijn plaats willen zien.

.



Ik denk dat je hier een punt hebt, maar dan samen Jinek & Pauw

Wat Jeroen Pauw aan sociale vaardigheden mist kan dan worden opgevangen door Eva Jinek die op de zondag een heel aardig programma heeft al weet ik niet of dat nog terug komt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Echt helemaal niets dat programma met Pauw. Uitgekauwde onderwerpen, gasten die je al 1000 keer op tv hebt gezien. Het kan ook aan de redactie van het programma liggen, ze laten daar in ieder geval behoorlijk wat steken vallen.
Alle reacties Link kopieren
Omdat Pauw toch een zekere bekendheid als flierefluiter geniet lukt het me niet om hem serieus te nemen, misschien is Witteman net zo'n flierefluiter maar dat houdt hij dan goed verborgen.
verba volant, scripta manent.
quote:hollebollegijs schreef op 21 september 2014 @ 07:43:

[...]





Ik denk dat je hier een punt hebt, maar dan samen Jinek & Pauw

Wat Jeroen Pauw aan sociale vaardigheden mist kan dan worden opgevangen door Eva Jinek die op de zondag een heel aardig programma heeft al weet ik niet of dat nog terug komt.

Ik denk niet dat Pauw dat aan kan. Concurrentie van een goed uitziende vrouw die nog lef heeft ook? En blond? Die moet je helemaal niet serieus nemen en juist hele andere dingen mee doen.

Dat zou een enorm machtsspel worden van zijn kant, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Jinek vind ik saai. Monotoon stemgeluid, geen humor. Nee doe mij dan pauw maar. Ik vind het leuk al die actuele onderwerpen en bijbehorende gasten. Veel leuker dan rtl late night.



En omdat Pauw een flierefluiter zou zijn (op basis van zijn aantal vrouwen die hij gehad heeft?) ga ik niet ineens dat programma niet meer leuk vinden. De man heeft talent en genoeg mannen die goed zijn in wat ze doen en dan heb je altijd mensen die ze arrogant noemen. En ja hij heeft veel vrouwen gehad, so what? Moet ik simply red zijn muziek dan ook niks meer vinden omdat hij mij duizenden vrouwen het bed heeft gedeeld?
Alle reacties Link kopieren
Jinek is een mooie en intelligente vrouw, maar niet geschikt voor een talkshow. Ook hoe ze WNL deed. Ze is mooi en de gasten maken ook de show natuurlijk, want Jinek komt zo saai, vlak over. Net een eitje zonder zout.
quote:moonlight schreef op 21 september 2014 @ 10:58: Moet ik simply red zijn muziek dan ook niks meer vinden omdat hij mij duizenden vrouwen het bed heeft gedeeld?Ja (maar niet alleen daarom)
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 21 september 2014 @ 10:45:

Echt helemaal niets dat programma met Pauw. Uitgekauwde onderwerpen, gasten die je al 1000 keer op tv hebt gezien. Het kan ook aan de redactie van het programma liggen, ze laten daar in ieder geval behoorlijk wat steken vallen.Het blijft natuurlijk een actualiteiten programma en dan draait het toch vaak om economie, politiek enz. en dat klopt dan krijg je veel dezelfde gasten Christ Klep over militaire zaken, Beatrice de Graaf over terrorisme die verstaat de kunst iets eenvoudigs ingewikkeld te maken en politici.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat me nu pas opvalt, ze Twitterde in mei, na de laatste uitzending van Jinek dat ze terug zou komen na de zomer op Nederland 1 om 23:00 daar zit Pauw nu.



Zou het toch eerst de bedoeling zijn geweest dat ze P & W ging opvolgen?



Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven