Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.



Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.



Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Nog een vraagje, volgen de baby's nog dezelfde groeilijn als een eenling of is daar geen ruimte voor?
Hoe gaat het met de drieling?
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend joh! Ik hoop dat het nog steeds goed gaat met je kindjes en ik lees mee . Heb je mooie pakjes kunnen kopen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een spannend topic! Wat bijzonder ook, dat er drie kleine babietjes in je buik wonen. Met jouw hart, houd je vier mensen in leven. Hoe mooi is dat ❤ hoop dat het nog steeds goed met jou en de drieling gaat, neemt je moeheid al een beetje af?
this too shall pass..
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met je Politiehier? En met de babies?

Hoop dat ze nog lekker lang bij je in de buik mogen blijven en dat jij het allemaal nog een beetje trekt...
Alle reacties Link kopieren
Hallo, met de drieling gaat alles goed! Groeien nog goed en ben nu bijna 25 weken zwanger!

Alleen zelf in de lappenmand, longontsteking. Is bij mij toch wel een zwak punt, heb het in een vorige zwangerschap ook gehad.

Voel me al wel een stuk beter dan vorige week, maar nog niet helemaal fit. Nog steeds heel moe, zal wel alles bij elkaar zijn.

De gyneacoloog zei dat ik bij buikpijn naar het ziekenhuis moet. Volgens hem wordt mijn baarmoeder zo uitgerekt dat als ik weeen krijg, de samentrekkingen heel klein zullen zijn zodat je ze niet voelt.



Mijn man en ik hebben nog wel lekker gewinkeld en uiteindelijk 3 meisjepakjes en 4 jongenspakjes gekocht. Denk niet dat we de meiden steeds dezelfde kleren aan willen doen. Wel voor het eerste pakje en voor het jongetje zo'n beetje hetzelfde maar dan een andere top.



Maak me nog steeds wel zorgen hoe we het straks allemaal gaan doen met 5 kinderen. Ik weet wel dat het allemaal gaat zoals het gaat maar het is nog zo moeilijk voor te stellen.

Mijn man heeft al een schema gemaakt, dat helpt hem heel erg. Veel onderzoek doen en planningen maken maakt dat hij er rustiger onder is. Hij kan het ook wel goed van zich af zetten als hij aan het werk is.Ik bij tijden wel en dan ineens krijg ik het benauwd.



In ieder geval ben ik over de 24 weken en hopelijk nog minimaal 10 meer.
Fijn dat ze het goed maken. Zelf geen ervaring met kinderen, maar mijn broer kreeg wel onverwachts een tweeling toen ze voor de derde gingen. Hij zegt dat het hem alleszins meeviel, ze kunnen heel goed met elkaar spelen en daardoor zichzelf beter vermaken dan de andere twee. Soms voelt hij zich wel eens buitengesloten bijna. Hoe dan ook, ik hoop dat alles goed blijft gaan en je er straks mooi drie in je armen hebt!
Wat fijn dat alles nog goed gaat, toch wel een mijlpaal de 25 weken. Ik hoop dat je longontsteking snel weg is en je nog goed bij kan komen. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om 5 kinderen te hebben en daarvan 3 baby's. Heb je al genoeg hulp, heb je een groot netwerk?
Alle reacties Link kopieren
Morgen 26 weken zwanger!

Ik ben zo dik als een luchtballon en voel me alweer stukken beter. De babies bewegen veel en groeien nog steeds goed. Niet via hetzelfde schema als een eenling maar wel meer dan voldoende voor een drieling,
Wat goed zeg, heerlijk dat het zo goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke goed!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat fijn!
Alle reacties Link kopieren
Dat ze nog maar lang mogen blijven waar ze zitten
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen dat alles nog goed gaat!

Hopelijk blijven ze nog een goede poos zitten. Elke week meer is meegenomen!
Super 26 weken!!! Op naar de volgende week.
Goed nieuws! Nog maar acht weken joh .
Fijn dat het goed gaat; nog een paar maanden volhouden!
Alle reacties Link kopieren
Wat een prestatie!

Hou vol, elke week erbij is er eentje.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Gaat het met jezelf ook nog goed?
Alle reacties Link kopieren
Supertof! Dikke high five voor jou mams!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend bijzonder.

Dat wordt lekker politie agentje spelen als ze wat ouder zijn

Geniet van je bijzondere zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
26 weken mooie mijlpaal! Ik blijf met jullie meelezen. Zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf meelezen.

Wat bijzonder!!
Alle reacties Link kopieren
quote:paradoise schreef op vrijdag 26 september 2014 12:36 Ik blijf meelezen.

Wat bijzonder!! "Ik blijf meelezen.

Heel bijzonder en erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Respect



Hoe verwijder je berichten ik maak er een rotzooi van, sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven