Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 17 september 2014 @ 19:39:

[...]





Een strakke boxer is wat ik dagelijks aanheb, dus dan zou daarvoor gaan. Al zou ik dan wel een leukere moeten uitzoeken, de mijne zijn bijna allemaal zwart.



Ik vind het altijd een tegenvaller als een man een "gewone" boxer aan heeft. Voor mij is dat een onderbroek en ik vind het totaal niet het extraatje wat ik in een club verwacht.

Als ik zie hoeveel werk de meeste dames ervan maken en als ik dan de mannen met een katoenen boxer daarnaast zie vind ik dat jammer.
Niet helemaal mijn kop thee maar och...







Zo.. genoeg inspieraatsie voor vandaag denk ik zo



O ja de site: http://www.yourunderwearstore.nl/home.html
Alle reacties Link kopieren
Oh zekers!! Genoeg inspiratie. Niet zo zeer van de boxershorts, meer eigenlijk van wat er in zit
It's never too late start living!


Je mag ze hebben Leentje, ik hou niet van haarloze 6 packs!
Alle reacties Link kopieren
mmmm, de shorts zien er ook leuk uit !
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel. Ik verzin er zelf nog wel eenhoofd bij Ik hou zelf van wat afwisseling. Zo'n ruigerik met veel haar vind ik ook nog wel eens leuk.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ha wat leuk al die reacties meteen op mijn stukje over de parenclubs!



Jaaaah moderator, dat klopt, meningen en smaken verschillen, en inderdaad had ik mijn persoonlijke mening gegeven. Lijkt me ook goed om dat in dit forum te doen, toch? Als ik een catalogus wil maken over pc's dan zal ik het anders aanpakken!



Maar jij en ook KEESADAM hebben natuurlijk ook gelijk met jullie relativerende en politiek-correcte commentaren. Jee KEESADAM je lijkt soms wel een politicus :-)

Maar een stelling als "Er zijn geen absolute waarheden over een club".... Nou..... dat gaat wel erg ver. Natuurlijk zijn er concreet flinke verschillen. Maar laat iedereen inderdaad maar lekker zelf ontdekken waar hij of zij zich het fijnste voelt!



Wij bezoeken al vele jaren bijna elk weekend pc's in binnen- en buitenland, en 1 ding is ons wel duidelijk geworden: De Fun4two heeft nog steeds DE naam (zie de vele buitenlanders die maar blijven komen) terwijl de Fata Morgana van oudsher juist een minder goed imago heeft (pillenslikkers, aso's, tattoo figuren enz.). Vroeger was dat ook zo, maar dat negatieve imago blijft maar rondzoemen zo blijkt. In de laatste jaren is de realiteit immers behoorlijk veranderd. Fata publiek is jonger en meer classy geworden. De Fata blijft ook voortdurend verbouwen en verbeteren. In tegenstelling tot de Fun waar alles altijd hetzelfde blijft (gaaaapppp...).



In ieder geval reden genoeg voor sommigen om de Fata ook (weer?) eens te proberen lijkt me.



see ya!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 17 september 2014 @ 12:32:

[...]





Je mag dan ervaren zijn maar je info is niet helemaal correct. Lees even dit topic door en dan kom je van zelf verhalen tegen van mensen die toch ook al wel langer in het wereldje zitten en andere ervaringen hebben.

Als we verder weg gaan kiezen we eerder voor de Fun of een Belgische club zoals Acanthus of Eroxx. Bornedries is trouwens ook een mooie club.Van de Fata horen we juist mindere berichten. Het klopt niet dat alleen Fata en Fun avonden heeft voor alleen stellen. Dat hebben de meeste clubs meestal de zaterdagavond. Dat staat op de site vermeld.

Bij ons in de buurt ligt een kleinere club 7sins Maaseik en die is wel degelijk mooi en stijlvol. Niet zo groot en kleinere publiek dus je bent wel iets meer afhankelijk van wat voor soort mensen er die avond binnen zijn. Er zijn meerdere kleine clubs waar mensen zich prima thuis kunnen voelen. Het is een kwestie van uitproberen wat je voorkeur heeft.

Om alles buiten de Fat en Fun als 2e rangs weg te zetten is een beetje kort door de bocht. Daar zal zeker niet iedereen mee eens zijn. Ik hoor hier ook van mensen die het prima naar de zin hebben in de Mystique.

MMMM....ik vind leren slippers voor heren prima. Mooier als die lompe boots. Zo zie je maar, smaken verschillen.Tja. Elke club buiten Fun en Fata laten single mannen toe, ook al zetten ze op de site dat ze dat op die avond niet doen. Vaak bekenden. Trust me. En ze handhaven ook niet dat mannen alleen niet naar de relaxruimten mogen gaan. Lekker handig maar niet heus, als er veel gelegenheidsstellen komen waarvan de man ff alleen op onderzoek uit wil gaan.. Nu duidelijker?
Alle reacties Link kopieren
quote:sannevdb schreef op 18 september 2014 @ 10:20:

Maar jij en ook KEESADAM hebben natuurlijk ook gelijk met jullie relativerende en politiek-correcte commentaren. Jee KEESADAM je lijkt soms wel een politicus :-)

Maar een stelling als "Er zijn geen absolute waarheden over een club".... Nou..... dat gaat wel erg ver. Natuurlijk zijn er concreet flinke verschillen. Maar laat iedereen inderdaad maar lekker zelf ontdekken waar hij of zij zich het fijnste voelt!

Als er nou iets is wat politici hebben, dan is dat ze alles zeker weten. Terwijl ik aangeef dat veel van perceptie afhankelijk is. En wat dat met politiek-correctheid te maken heeft, is me een raadsel.



En ik blijf er bij dat er geen absolute waarheden zijn over clubs. Want als jij van een bruine kroeg houdt, dan is de Mystique een toffe club voor je. En hou je een beetje van kampers, dan kun je misschien naar Showboat (hopla, weer een politiek-correcte uitspraak) Maar wat wij gemerkt hebben (en wij komen 2-wekelijks in clubs, binnen- en buitenland) dat dezelfde avonden in dezelfde club een totaal verschillend publiek kunnen trekken en daarmee verandert ook de sfeer.



En ja, er zijn concrete verschillen, dat ontken ik niet. Als je (mijn te lange) stuk helemaal afgelezen zou hebben, dan had je gelezen hoe ik ook afgeef op Showboat (ook dat is niet echt politiek-correct, lijkt me)



Kortom, fijn dat je je gedachten en meningen met ons deelt. Want ik vind oprecht dat we er veel van kunnen opsteken. Maar ik krijg de indruk dat omdat je elke week in een parenclub bent, en wij niet, dat wij het daarom niet goed zouden zien.



Overigens, je bent blijkbaar al lang niet in de Fun geweest, want anders had je kunnen zien dat ze daar ook aardig een begin gemaakt hebben met verbouwingen. Maar het geld zal wel op zijn, want God weet wat ze hebben moeten neerleggen voor de overname.
Alle reacties Link kopieren
@ sannevdb.

Dat van die single mannen toelaten op parenavonden (en dan vooral vriendjes)...

Daar hadden wij altijd al zo'n vermoeden van, maar dachten dat het aan onze paranoia inslag lag.

Maar jou is het blijkbaar ook opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
@Roos, bedankt voor de tip, ik heb de boxer van de bovenste foto besteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus nog nooit in een club geweest maar zou heel graag met mijn vriendin willen gaan. De vrees die wij hebben is dat als je daar binnenkomt puur en alleen gezien wordt als seks object. (voor mijn vrouw nog meer) Het andere punt is voor mij dan, dat ik wel met een mooie vrouw zou willen doen maar schrik heb om allemaal 'afgelikte boterhammen op een rijtje' te zien die zitten te wachten op nieuw vlees in de kuip want dan is m'n zin al over. Wij hebben een prima figuur (lang en slank) en verwachten dat dan ook van de andere bedpartner. Of zeg ik nu iets heel raars en valt mij mond open van verbazing als ik naar binnen stap?
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt eraan waar je naar binnen stapt, misschien.



Je zult je er bij voorbaat bij moeten neerleggen dat in beginsel niemand geinteresseerd in je zal zijn vanwege je unieke sociale capaciteiten, of je bijzondere karakter.

Mensen gaan er veelal naar toe om een gezellige avond te hebben met als kers op de taart een lekker vrijpartij met deze of gene. Maar om nu te zeggen dat je als 'sexobject' wordt gezien... nee.

Als wij ergens binnenkomen, kijken mannen en vrouwen ook naar mijn dame. En daar is niks mis mee, vinden wij, in een club die bedoeld is om het vleselijke met elkaar te delen. Als je daar niet tegenkunt >>> niet gaan!



Lang en slank is fijn voor jullie, maar misschien zit er wel een grafhoofd op dat slanke lichaam, of hebben jullie de uitstraling van een SGP-politicus. Dikke kans dat je dan nog heel lang in je eentje langs de kant kan blijven staan.

Wij hebben gemerkt (en dat is een vooroordeel) dat mensen die erg blij zijn met zichzelf en hun o zo prima lichaam, vaak de saaiste swingers zijn. Maar dat kan aan ons liggen.
Alle reacties Link kopieren
Hey, gaan er nog mensen naar de fun morgen? Schijnt alle thema's door elkaar te zijn. Dus vriendjes en vriendinnetjes mogen mee + loslopende gigolo's. Uiteraard adverteren ze af dat het druk zal zijn. we zullen zien. Uiteraard volgt er een verslagje dit weekend.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op de site bij fun gekeken, ga vrouwlief toch maar eens polsen. Tis wel een eind vanuit Limburg..
Ja Laurent, als je naar een club gaat ben je een potentieel seksobject, de reden dat mensen naar een club gaan is in de regel om seks te hebben met anderen. Heb je daar bezwaar tegen dan is de bios wellicht een leuker avondje uit, er draait vast wel een leuk filmpje hier of daar.



Verder vind ik je nogal vooroordelend met je afgelikte boterhammen en het oppoetsen van jullie eigen uiterlijk en dit ook van anderen te verwachten.

Beetje jammer.

Ik kom 100 keer liever een leuk, stevig stel tegen met een heleboel humor en een geile insteek dan een perfect uitziend koppel waar je geen woord mee kan wisselen.
quote:Rooss4 schreef op 18 september 2014 @ 17:13:

Verder vind ik je nogal vooroordelend met je afgelikte boterhammen en het oppoetsen van jullie eigen uiterlijk en dit ook van anderen te verwachten.

Beetje jammer.

Ik kom 100 keer liever een leuk, stevig stel tegen met een heleboel humor en een geile insteek dan een perfect uitziend koppel waar je geen woord mee kan wisselen.

+1



Roos, ga je weer eens mee, geile boterham van me?
quote:theemok schreef op 18 september 2014 @ 19:15:

[...]



+1



Roos, ga je weer eens mee, geile boterham van me?



Met jou zeers zeekers lekkere hunnybun!!
Alle reacties Link kopieren
quote:sannevdb schreef op 18 september 2014 @ 10:31:

[...]





Tja. Elke club buiten Fun en Fata laten single mannen toe, ook al zetten ze op de site dat ze dat op die avond niet doen. Vaak bekenden. Trust me. En ze handhaven ook niet dat mannen alleen niet naar de relaxruimten mogen gaan. Lekker handig maar niet heus, als er veel gelegenheidsstellen komen waarvan de man ff alleen op onderzoek uit wil gaan.. Nu duidelijker?



Had dat meteen zo benoemd dan was dat duidelijk. We kennen dit fenomeen zeker en zijn dit ook tegengekomen. Het is en blijft echter ook in die clubs een avond voor paren en is duidelijk anders dan wanneer er dus officiëel single heren worden toegelaten.

Met uitzondering van de laatste keer heb ik bij Bornedries bijvoorbeeld nog iedere keer gezien dat er toezicht was boven en heren naar onder werden gestuurd omdat ze alleen boven waren.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je daadwerkelijk alle ins en outs kent van clubs en een oude rot in het swingersleven bent maar veel ervaringen zijn ook subjectief en ook afhankelijk van het moment. Ook die van jouw.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:laurent1974 schreef op 18 september 2014 @ 13:01:

Ik ben dus nog nooit in een club geweest maar zou heel graag met mijn vriendin willen gaan. De vrees die wij hebben is dat als je daar binnenkomt puur en alleen gezien wordt als seks object. (voor mijn vrouw nog meer) Het andere punt is voor mij dan, dat ik wel met een mooie vrouw zou willen doen maar schrik heb om allemaal 'afgelikte boterhammen op een rijtje' te zien die zitten te wachten op nieuw vlees in de kuip want dan is m'n zin al over. Wij hebben een prima figuur (lang en slank) en verwachten dat dan ook van de andere bedpartner. Of zeg ik nu iets heel raars en valt mij mond open van verbazing als ik naar binnen stap?



Afgelikte boterhammen????? Ik denk dat er speciaal voor jou een groep maagden zal zitten te wachten.

En nu even serieus... Als jij zo over parenclubbezoekers denkt heb je er wat mij betreft niets te zoeken. Iemand die zo vol vooroordelen zit wordt over het algemeen niet als aantrekkelijk gezien in een club, jullie zullen dus waarschijnlijk niet als sexobject maar als onaantrekkelijk worden gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:laurent1974 schreef op 18 september 2014 @ 13:01:

Ik ben dus nog nooit in een club geweest maar zou heel graag met mijn vriendin willen gaan. De vrees die wij hebben is dat als je daar binnenkomt puur en alleen gezien wordt als seks object. (voor mijn vrouw nog meer) Het andere punt is voor mij dan, dat ik wel met een mooie vrouw zou willen doen maar schrik heb om allemaal 'afgelikte boterhammen op een rijtje' te zien die zitten te wachten op nieuw vlees in de kuip want dan is m'n zin al over. Wij hebben een prima figuur (lang en slank) en verwachten dat dan ook van de andere bedpartner. Of zeg ik nu iets heel raars en valt mij mond open van verbazing als ik naar binnen stap?



Je mond zal openvallen van verbazing. Wij zien er werkelijk geweldig uit...lang, slank en bevallig!!!



Geintje. Ergens begrijp ik je wel. Maak je maar niet druk. Het zijn allemaal gewoon mensen die je er tegenkomt. Geen Jambersgebeuren hoor.

Helaas ook zeker niet allemaal Barbie en Ken. Maar zoals je al begrepen had, die staan bijna bij niemand op het verlanglijstje.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven