Mode & Beauty alle pijlers

Show je outfit van vandaag, deel 3!

15-06-2013 20:56 2840 berichten
Op verzoek van de JuniorModerator open ik bij deze een nieuwe Show je outfit van vandaag!



Mijn outfit van vandaag:







blazer: river island

broek: Cubus

shirt: onbekend

schoenen: Bristol
Ik ben gistermiddag nog even bij Le Ballon binnen gelopen, maar daar was in de sale niet echt meer iets leuks te vinden. Nieuwe collectie ben ik nog niet aan toe, wil nog even van de zomer genieten en niet al met herfstcollecties aan de gang.



En voor Enn: hierbij 2 foto's (even doorklikken in Photobucket) van het rode jurkje inclusief pumps die erbij aan doe (kan nog wel 5 x veranderen overigens tot het zover is): http://s1291.photobucket. ... ers[recent]=1&sort=1&o=0#/user/Trijntje84/media/Mobile%20Uploads/20140718_072031_zpsvm2ryqna.jpg.html?filters%5Buser%5D=137017446&filters%5Brecent%5D=1&sort=1&o=1&_suid=140567702196806308835327140869
Alle reacties Link kopieren
Staat je goed Trijntje!
Alle reacties Link kopieren
Mooie outfits allemaal!



Heel lang geleden dat ik een foto geplaatst heb en weet niet of het nu in 1 keer lukt hoor!



Ben inmiddels 17 weken in verwachting dus buikje komt niet alleen maar door lekker eten



http://s1287.photobucket. ... jpg1_zpse14f2754.jpg.html
Leuke jurk jootje, lekker zomers. En een mooi buikje
Wat een leuke outfits allemaal!





Ik voel me een beetje dom, hoe plaats je een foto hier?
Alle reacties Link kopieren
@ Supersweetlife, om plaatjes te kunnen plakken moet je meer dan, volgens mij 200 posts hebben gedaan op dit forum. Je kunt dit ook aanvragen bij de moderators.



On topic: hier een paar outfits van de laatste twee weken. Als ik vrij ben kies ik voor een makkelijk draagbaar jurkje, slipper er onder en klaar... Met name het merk Eroke is bij mij favoriet voor de zomer, vrolijk en lekker draagbare stoffen.

Dit is er eentje van Eroke. elke jurkje is ook anders. De kleurstelling is gelijk maar de patronen enz verschillen.







Deze twee hieronder zijn ook van Eroke, als het heel erg warm is bind ik mijn haren omhoog.:













en dit donkerblauwe jurkje van Le Pep had ik gisteravond aan. Op de foto zie jet het niet maar de voorkant is heel leuk bewerkt met een soort zwarte/blauwe strassteentjes, het is deze maar dan in een donkerder kleur blauw .

http://www.le-pep.nl/jurken/dress-sophie-kobalt.html



Alle reacties Link kopieren
@ jetty

Je was er weer vroeg bij vanmorgen, leuke jurken die van Eroke heel vrolijk door die prints.
Alle reacties Link kopieren
Dankje. Ik slaap slecht de laatste tijd, was idd vroeg ;)
Leuke jurkjes Jetty en je haar omhoog staat je ook leuk!



Hier weer een aantal outfits van de afgelopen week:

1: http://s1291.photobucket. ... ers[recent]=1&sort=1&o=0#/user/Trijntje84/media/Mobile%20Uploads/20140721_082811_zpslr84pmx1.jpg.html?filters%5Buser%5D=137017446&filters%5Brecent%5D=1&sort=1&o=2&_suid=1407142778680018606934587008733



2: http://s1291.photobucket. ... ers[recent]=1&sort=1&o=1#/user/Trijntje84/media/Mobile%20Uploads/20140803_105448_zpsfjgacxra.jpg.html?filters%5Buser%5D=137017446&filters%5Brecent%5D=1&sort=1&o=1&_suid=140716060414408920582133353413



3: http://s1291.photobucket. ... ers[recent]=1&sort=1&o=2#/user/Trijntje84/media/Mobile%20Uploads/20140721_082811_zpslr84pmx1.jpg.html?filters%5Buser%5D=137017446&filters%5Brecent%5D=1&sort=1&o=2&_suid=140716066037406642292754650745
Alle reacties Link kopieren
Ligt dat nu aan mij Trijntje of zie ik nu 3x dezelfde outfit?
Hmm, dat is vreemd. Heb nog een keer de links gekopieerd. Zie je nu verschillende outfits?
Alle reacties Link kopieren
Leuke outfits trijntje! Ik vind vooral het eerste zwart-roze-witte jurkje erg leuk; komt je smalle taille mooi in uit!
Alle reacties Link kopieren
@ trijntje ik vind het jurkje en die broek erg leuk! Ik had gisteren een jurkje aan die ik verdorie bijna op marktplaats had gezet ik dacht.. pas hem toch nog maar een keer... Is van een frans merk, aventures des toiles, heb ik vorig jaar al eens gekocht...of misschien wel zelfs het jaar daarvoor... Ben ook naar de kapper geweest, ben nu wat blonder, meer highlights in mijn haren laten zetten. Eens kijken of dit de doorkomende grijze haren wat meer kan camoufleren...



Alle reacties Link kopieren
quote:trijntje84 schreef op 18 juli 2014 @ 11:50:





En voor Enn: hierbij 2 foto's (even doorklikken in Photobucket) van het rode jurkje inclusief pumps die erbij aan doe Mooi! Dat jurkje staat je echt goed! Ik was even op vakantie enzo!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:trijntje84 schreef op 04 augustus 2014 @ 15:58:

Hmm, dat is vreemd. Heb nog een keer de links gekopieerd. Zie je nu verschillende outfits?



Trijntje84: Ik zie nu alle drie de outfits!!

Vooral het blauwe jurkje staat leuk!



Jetty: leuke jurk staat je goed. Heeft trouwens wel iets weg van een Eroke model.
Leuk jurkje Jetty, zonde om op Marktplaats te zetten



Dank je Enn, goede vakantie gehad?
Alle reacties Link kopieren
Leuke jurk Jetty, je post hier trouwens altijd van die mooie jurken .

En als het nog goed past is het echt zonde om weg te doen.

Je haar oogt wel ietsje lichter en highlights helpen wel wat om het grijs te verdoezelen. Heb ze zelf ook maar ben nu wel erg licht geworden door de zon .
Alle reacties Link kopieren
Het is stil hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik miste deze ook al.
Ik heb niks te plakken. Moet morgen een pakket met besteld ophalen.

Wel heb ik een vraag. Afgelopen voorjaar heb ik een handmade tas gekocht. Die geeft af. Het is het mooist als deze schuin over de borst heen wordt gedragen.

Ik had het pas in de gaten toen die niet meer terug kon, maar ik vind hem ook mooi.



Maar ik vraag me af hoe andere vrouwen dat doen.

Het is een leren tas en de verf geeft iets af op de kleding. Ik had een lichte gebleekt spijkerjasje aan en daar zag ik op de schouder dat het had afgegeven.



Heeft iemand tips? Hij is nog niet ingespoten. Voor veiligheidsgordels zijn er wel van die hoezen geweest om de kleding te beschermen. Dat gaat mij te ver, maar ik vind het ook zonde om allerlei kleding te laten verpesten. Ik heb een shirt waarmee dat is gebeurd. Het gaat er niet uit in de was.



Groet,

P_I



UP UP UP



EDIT: Het materiaal en de tas lijken een klein beetje op deze.

Alle reacties Link kopieren
Woly anti color proberen Pumps?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Dat ken ik niet. Ga ik doen.

Dank je wel voor de tip.

Het leer van mijn tas heeft een verweerde look. Nou, ik weet nu waardoor. Maar, het blijft een mooie tas.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben druk met studie en werk, daarom wat minder actief. Wel heel veel kleding opgeruimd laatste weken, wegggeven en MP geplaatst. Ben wel klaar voor de leuke wintermode.. heel veel leuke dingen al weer gekocht

maar ja.. heb je je zomerspullen uit de kast, wordt het weer 25 gr!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic is dit! :-)




Deze rok vind ik leuk, maar iets te kort voor zulke plooien.

Naar het ging me eigenlijk om deze jurk. (en hoe maf.... ik was iets van de herenmode aan het bekijken. Ja, of een paar sneakers niet toevallig ook bok de heren staat. Dat doet google dan.) Plooien kunnen er ook af.



En deze vind ik ook mooi: Maar duur.



En deze vind ik echt prachtig: Ik kan die toch niet aan vanwege de lengte. Daarom kan ik die hier wel plaatsen. Is van LTB. En kost 1/3 van de voorlaatste jurk.



Ik wilde eigenlijk vragen of een bepaald soort sneakers niet te mannelijk was. Maar ik heb genoeg gezien...

De jurk hierboven.... Mooi.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven