Schrijfmoeders gezocht!

19-09-2014 00:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik denk dat er genoeg topics over zijn geweest maar ik kon het even niet goed vinden.. Vandaar een nieuwe poging! Zijn er nog leuke jonge mamma's die het leuk vinden om vragen, tips en ervaringen onderling te delen?



Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hey goedenacht :-) Kan je ook niet slapen?

Vier maandjes zwanger, kan niet wachten tot het kindje dan eindelijk veilig op de wereld is.

Lijkt me geweldig om (weer) een penvriendin te hebben. Hoeveel kindjes heb jij en hoe oud zijn ze dan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames



Slapeloze nacht nr 35. Hier 7 weken zwanger en plus "mama" van 2 stoere kerels. Kleinste wou net water drinken dus m'n bed maar even uit aangezien ik toch al paar uurtjes lag te draaien.
.
Alle reacties Link kopieren
Hai hai,



Leuk dat jullie reageren!



Gefeliciteerd sapphira! Ben je zwanger van je eerste? Ik heb een kindje, heb een jongetje en hij is nu 8,5 maand alweer! Hihi, tijd gaat veel te snel!



Jess0304, jij ook gefeliciteerd! Wauw, heerlijk twee stoere kerels! Hoe oud zijn ze?



Super leuk despereaux! Mag ik vragen hoe oud je bent?
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik zou ook wel graag willen schrijven met iemand. Ik ben net 25 geworden en al bijna drie jaar stiefmoeder van een meisje van ook bijna drie haha.



Soms is het heel moeilijk, vaak is het heel fijn. Maar het is altijd leuk om met iemand anders over leuke en ook minder leuke dingen te kunnen schrijven, vandaar ..
Alle reacties Link kopieren
Sunkiss welkom! Wauw wat knap! Hihi dat vind ik ook.. Altijd fijn om bepaalde dingetjes met elkaar te delen.. Maar hoe beval het als stiefmoeder? Wil je ook nog kinderen van jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Mijn vriend zijn 2 stoere kerels die bij ons full time wonen zijn 2 en 9 er is geen moeder dus eigenlijk zijn het zo goed als mijn kusjes. Het is wel supr druk. En ze zijn zo verschillend. En nu zwanger te zijn van een 3e kindje geeft me soms wat ademnood toch kijken we er enorm van uit. Ik hoop wel stiekem op een prinsesje tussen die stoere kerels ...
Alle reacties Link kopieren
Hai hai,



Ahh super leuk! Kan me inderdaad voorstellen dat het super druk is.. Ik vind het al super druk met mijn kleine man, hihi! Jaaa dat zou leuk zijn! Wil je wel weten wat het geslacht is of blijft het een verassing?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven