3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
Alle reacties Link kopieren
Ja ja dames, ik weet het al. Zo dom ben ik nu ook weer niet



Ik probeer alleen de hint van Moos te begrijpen, maar ik denk dat ik die ook al te pakken hebt.

Stichter van dit topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 19 september 2014 @ 00:22:

Ja ja dames, ik weet het al. Zo dom ben ik nu ook weer niet

Ik probeer alleen de hint van Moos te begrijpen, maar ik denk dat ik die ook al te pakken hebt.

Stichter van dit topic? Pffff.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 00:26:

[...]





Pffff.



Ja je laat mij ook wel heel diep graven met die hint!

Dat duurt ff voordat ik door al die spinnenwebben ben, haha!
Alle reacties Link kopieren
Zie je, daarom haat ik dit soort stomme spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 00:32:

Zie je, daarom haat ik dit soort stomme spelletjes.Jij bent meer van het bridsjen
Alle reacties Link kopieren
Ja nog steeds. Beste wat ik ooit geleerd heb in mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 00:36:

Ja nog steeds. Beste wat ik ooit geleerd heb in mijn leven.Dus een spelletje party en Co. Met je spelen zit er niet in ?
Alle reacties Link kopieren
Nee Con helaas. Ben jij wel van de spelletjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 00:42:

Nee Con helaas. Ben jij wel van de spelletjes?



Ik ben dol op spelletjes!



Ben overal slecht in,maar heb de grootste lol!



Hoewel ik wel goed ben in yahtzee. Ik heb een magische dobbelhand.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt nog kinderen thuis toch. Dus dan kan je je hart ophalen wat dat betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 00:49:

Jij hebt nog kinderen thuis toch. Dus dan kan je je hart ophalen wat dat betreft.





Ja maar de meeste spelen vals, hebben ze van hun vader geleerd



En ik haat dat, dus ben ze het nu aan het afleren.

Bij de kids lukt dat aardig, bij vriend daarin tegen....
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja dat is irritant. Mijn kinderen waren gelukkig ook niet zo van de spelletjes. Jongste wel wat meer, maar die vond altijd wel vriendjes en vriendinnetjes daarvoor. Af en toe kon ik er niet aan ontkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 01:00:

Haha, ja dat is irritant. Mijn kinderen waren gelukkig ook niet zo van de spelletjes. Jongste wel wat meer, maar die vond altijd wel vriendjes en vriendinnetjes daarvoor. Af en toe kon ik er niet aan ontkomen.





Hahaha!



Nou mijn moeder had er ook een hekel aan. Als we het woord spelletje lieten vallen dan rende ze het liefst het huis uit.



Ik denk dat ik dat gemis nu op wil vullen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Dames.





Ik had gisteravond zowaar zomaar een leven. Met vrienden rond de buitenhaard. Wat een prachtig weer.
Alle reacties Link kopieren
*zoekt even deel 1 terug om te checken wie de stichter van 3000+ is*
Alle reacties Link kopieren
quote:BAMmetjebamie schreef op 19 september 2014 @ 09:09:

*zoekt even deel 1 terug om te checken wie de stichter van 3000+ is*Even
Alle reacties Link kopieren
mogguh
a docter a day keeps the apple away
Marmul, Sgaapie en BAM

Zijn jullie ook allemaal vrij?



Zijn hier meerdere dampers?

Het gerucht gaat dat over een half jaar de elektrische sigaret wordt verboden en tegen dat verbod kun je een petitie tekenen.
Marmul, Sgaapie en BAM

Zijn jullie ook allemaal vrij?



Zijn hier meerdere dampers?

Het gerucht gaat dat over een half jaar de elektrische sigaret wordt verboden en tegen dat verbod kun je een petitie tekenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd vrij Koos, ik ben nog altijd luithuisblijfwijf.



De E-sigaret mag vsn mij verboden worden hoor, ik teken vóór

De gewone sigaret trouwens ook wel.
Geen idee hoe ik er op kwam maar ik dacht dat jij bij een soort van vacaturebank voor vrijwilligers werkte

Maarrrr, ook al gestopt met roken dus, wow, volgens mij is er geen enkele roker meer aanwezig op dit topic. Misschien de Nachtzuster nog

Ben jij zonder hulpmiddelen gestopt BAM?



Van mij moet de damper wel blijven want ik wil het één en ander nog uitproberen ik heb al jaren een elektrische sigaret maar grijp steeds naar de miskleunen onder de e-cigarettes. Ik wil nu wel eens een goede met vreemde smaakjes zoals Blueberry cheesecake proberen.

Dus ik heb getekend dat de e-smoker moet blijven ook omdat het mij een steuntje in de rug geeft bij het niet-roken als ik zo nu en dan een niet te stoppen nicotinedrang krijg. Het weerhoudt mij tot nu toe om op de fiets te springen om een pakje te kopen en ik ben bang dat als ik een pakje koop ik ook vind dat zo'n pakje helemaal op moet want anders zonde



Pfft ik ben ook hartstikke lui terwijl ik zoveel plannen had bij het opstaan, nouja, kan straks ook wel..manjana manjana of hoe die gekke Spanjaarden het ook schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik gewerkt idd Koos! Wat een geheugen dat je dat nog weet!!



De gemeente heeft de geldkraan dichtgedraaid dus we bestaan vanaf januari al niet meer.



Enige wat ik nu nog doe is in het zwembad werken maar dat is nu dicht tot aan april en me bemoeien met de sportvereniging van de meiden.



Verder wat bankhangen hier dus, lekker relaxed



(Tussen het puinruimen door dan want mijn medebewoners gunnen mij mijn rust niet zo erg sls ik het mezelf gun...)
Wat zonde dat de gemeente de geldkraan heeft dichtgedraaid, of draaide het niet zo lekker?

Jammer en nu ook nog het zwembad dicht ( nog één van de weinige buitenbaden in Nederland?).



Hier idem, mijn dochter heeft erg vruchtbare knaagdiertjes aangeschaft en we zijn daarmee alweer drie generaties verder en die geven een enorme rotzooi en stank , + daarbij nog onze altijd verharende hond.

Nog even en we hebben een tokkiefarm.



En nu ga ik wel iets doen, oa., de planten in de tuin water geven want er heerst hier droogte zo te zien aan de hangende bladeren en bloemetjes.



Tot later
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 19 september 2014 @ 00:16:

Maar eigenlijk geeft ze zelf al de hint.



Binnenvallen met een stevige uitspraak en gelijk de aandacht hebben, kan er maar 1 zijn

Ook dat is een gave!



You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 19 september 2014 @ 13:09:

[...]



Ook dat is een gave!



Zo is het, en talenten moet je benutten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven