Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 18 september 2014 @ 01:37:

Haha Myv. Zo heeft ieder zijn/haar voorkeur. Meestal als mijn mobiel gaat, neem ik niet op en vraag via whapp of sms of er iets dringends is.

Ik ga zakken, trustuh.



Slaap lekker meis.



Ik moet ook slapen. Morgen een leuke dag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok 1,5 uur geleden wakker, had gedroomd dat ik sliep en een spin in mijn bed had, bij mijn hoofdkussen. Toen ik mijn ogen opende rende hij weg. Toen schrok ik wakker.

Ik kon niet meer slapen, want toch een beetje een naar gevoel. Heb zelfs nog gezocht op 'dromen over spinnen..'



Toen ik biiiijna sliep begon mijn zoontje zachtjes te huilen en toen ik vanuit zijn kamer op de overloop keek zat daar De Spin....



Ik heb hem gevangen en door de wc gespoeld...

Het was dus geen droom. Die grote creep zat naast me. Naast Me In Bed!!!



Bah
Alle reacties Link kopieren
Omg Kuzu, doodeng! Spinnen zijn echt mijn allergrootste fobie, bah bah! Heb je na dit incident nog een beetje kunne slapen?



Mylene nogmaals bedankt voor de tips. Ik ga het boekje zoeken bij de bruna hier in de stad. Heel veel succes vandaag met je project!



MocyMoos wat mooi dat jij ook gebruik hebt gemaalt van het boekje. Is vast een prachtige herinnering!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Oh Kuzu, ik kan het mij helemaal voorstellen je angst. Brrrrrr ik heb het ook met spinnen, ze doen niets maar het idee al dat ze je broekspijp inrennen of nog erger, in je mond kruipen als je slaapt ....... echt een nachtmerrie.



Jongemama, ik hoop dat je slaagt met het boekje `Oma vertel eens`. Hou je taai he!



Ik ben toch erg zenuwachtig voor vanmiddag terwijl het helemaal niet hoeft. Stom is dat he.



Kleding ligt al klaar, alleen maar zorgen dat de katten er vanaf blijven . Heel lief, ik had ook wat kleding mogen lenen van Passie, Passie als je dit leest, thanks .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oja Jongemama, je schreef dat je het wel eens over had gehad met je vriend over trouwen en dat je oma het waarschijnlijk niet meer mee kan maken. Mochten jullie overtuigd zijn dat jullie echt met elkaar willen trouwen, dan kan je altijd kijken of de datum iets eerder kan dan wat jullie oorspronkelijk in gedachten hadden. Niet dat je dat zo in een nachtje moeten overwegen, maar het is wel iets om over na te denken. Ik kan mij zo voorstellen dat je wilt dat je oma het ook mag meemaken.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zo ben weer thuis, uiteraard nergens zorgen voor hoeven te maken maar ja, toch blij als het eerste contact achter de rug is. Was wel erg leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zwaai zwaai



allemaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2014 @ 18:10:

Zo ben weer thuis, uiteraard nergens zorgen voor hoeven te maken maar ja, toch blij als het eerste contact achter de rug is. Was wel erg leuk.Wat fijn
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dat het allemaal meeviel en leuk was Mylene! Ik ga het er idd nog eens met mijn vriend over hebben over eventueel eerder trouwen.

Slaaplekker allemaal!



Ik word net wakker nadat ik om 6 uur in slaap viel. 'Even' na het slapen gaan op bed gaan liggen, haha.
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie van het warme weer genoten?



Van mij mag het gewoon weer zonnig zijn maar dan 18 graden ofzo
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewerkt en ben weinig buiten geweest. Mijn zoon had schoolreis vandaag en de kinderen konden er buiten met water spelen. Ideaal dus deze warme temperaturen!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de temperatuur gister en vandaag zo heerlijk. Buiten. Binnen is het nu ook weer best benauwd. Ik dreef mijn bed uit vannacht en ben ook nog lek gestoken. Weet niet waardoor, maar leverde enorme bulten op.
Alle reacties Link kopieren
quote:jongemama20 schreef op 19 september 2014 @ 00:59:

Ik heb gewerkt en ben weinig buiten geweest. Mijn zoon had schoolreis vandaag en de kinderen konden er buiten met water spelen. Ideaal dus deze warme temperaturen!Oh dat is wel leuk idd. Schoolreisjes met regen is ook een drama voor de kinderen, zo sneu zou dat zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja hier binnen ook benauwd. De katten plakken aan mij vast. Zij hebben nergens last van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Raar is dat eigenlijk met die dikke vachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 01:54:

Raar is dat eigenlijk met die dikke vachten.



Ik heb ze net nog een late night snack gegeven dus ben even verlost. Bo ligt wel naast me maar niet op me. De andere zijn nog beneden.



Net even de herhaling gezien van MKR. De laptop is nu zo heet dat ik maar denk dat ik die uit ga doen. Even de Ipad erbij pakken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Af en toe kijk ik hier eventjes in dit topic, als ik heel laat naar bed ga. Maar volgens mij ga jij ook niet zo vroeg naar bed MV.
Hoihoi



Nog wat interessants hier ?
Volgens mij ligt hier iedereen al op 1 oor te ronken
Alle reacties Link kopieren
Was dat maar waar, Jaq! Ben nieuw hier, maar laatste tijd slaap ik zwaar belazerd dus kom hier maar eens mee kletsen. Alle schapen zijn inmiddels wel geteld ondertussen....



Ik zal ondertussen eens terug lezen wat de mores is hier op dit topic;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net expeditie robinsin gekeken op de laptop.. spannend weer. Nog wakker jacq47?
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 19 september 2014 @ 02:12:

Af en toe kijk ik hier eventjes in dit topic, als ik heel laat naar bed ga. Maar volgens mij ga jij ook niet zo vroeg naar bed MV.



Ik lag met de laptop al in bed hoor .









Trouwens allemaal. Lekker bijna weekend he!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
laptop in bed is ook geweldig

Nu zit ik er zelf ook zo bij... nu zin vinden om zo te gaan werken
Alle reacties Link kopieren
quote:veronica22 schreef op 19 september 2014 @ 12:39:

laptop in bed is ook geweldig

Nu zit ik er zelf ook zo bij... nu zin vinden om zo te gaan werkenWerkse zo. Moet je tot laat werken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Net wakker geworden. Had gehoopt dat ik lekker had kunnen doorslapen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven