anale seks heeft iemand hier ervaring mee

11-09-2014 16:14 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen



ik heb al twee en een half jaar een relatie met me lieve vriend.

De relatie zit goed en met de seks ook.

Nu is alleen het geval dat we anaal een keer willen proberen ik heb er in toegestemd. De eerste keer was hellaas geen suc6 het deed nogal pijn. En mijn vriend stopte ook meteen. Nu is mijn vraag heeft iemand tips/ervaring hoe je er voor kan zorgen dat het geen pijn doet. Aangezien ik het gerust nog een keer wil proberen als het pijnloos is.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
genabelle euh niemand klaarkomen? Of het zaad er nu van voren of van achteren uit moet....

Ik vind spuug wel het beste glijmiddel, en inderdaad doe het in een hele geile bui, wij doen het niet zo heel vaak, eerste beginnetje blijft toch altijd gevoelig.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Gister voor het eerst geprobeerd ...

eerst wel eens met een vinger maar dat vond ik zelden echt fijn, soms zelfs pijnlijk. Maar gister het echte 'werk' en geen pijn gehad.. Alleen toen hij iets te snel wou, maar langzaam deed het geen pijn, maar of het fijn was.. hmm dat weet ik nog steeds niet haha.



Gaf een raar (drukkend) gevoel, alsof je moest poepen ( lekkere info haha )



Maar ga het zeker nog eens proberen om te kijken hoe het dan gaat.



Denk inderdaad met glijmiddel het iets beter zal gaan!

Maar dus heel belangrijk dat je vriend het heel zacht/langzaam doet op het begin.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het de eerste x altijd pijnlijk. maar wanneer ik het 10 min later nog een x probeer lukt het altijd.



ik gebruik gewoon speeksel maar heb echt mijn vibo nodig aan de voorkant.

op moment dat ik bijna kom..duwt hij hem door. dan ben ik meer met mijn hoofd bij het klaarkomen en doet het geen pijn.



ik doe het niet vaak. maar als ik het doe is het heerlijk!
A woman with class is timeless
Alle reacties Link kopieren
en daarbij.. ik hou juist niet van 1 vinger..2vingers... en het rustig en langzaam..



liever zoals je een pleister eraf trekt. haha

topje voorzichtig en daarna gewoon in 1x
A woman with class is timeless
Alle reacties Link kopieren
Ik vind anale seks helemaal niet prettig voelen, ook als het geen pijn doet vind ik het zo'n onnatuurlijk, naar gevoel. Tegelijkertijd vind ik het idee wel geil dus soms gebeurt het. Wat bij mij erg helpt is een jointje. Ik stond er echt van te kijken hoe makkelijk het ging toen ik de eerste keer een jointje rookte voor anale seks.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd nog nooit echt de behoefte gehad om anale sex te gaan doen of ondervinden. Dit mbt penetreren met penis bij haar of dildo oid door haar.

Voor mezelf sprekend is het toch het heerlijkst om mijn penis in haar vagina te voelen, dan in haar anus. Lijkt me.

Maar ja, misschien weet ik wel niet wat ik mis??

Als zij er zelf behoefte aan heeft om te nemen of te geven dan hoor ik het wel. En prostaatmassage...??? Na ooit een rectaal onderzoekje bij de huisarts.........neeeee!!!
always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven