Wordt Europa een islamitisch continent?

18-09-2014 09:39 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een film gezien over hoe Europa vandaag heel anders gaat zijn voor onze kinderen en kleinkinderen voornamelijk door dat er zoveel immigranten (moslims) komen. Ik vind dat we deze probleem serieus moeten nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Wat vinden jullie?
quote:jules1980 schreef op 18 september 2014 @ 11:47:

Ik vind dat je ook een groot verschil ziet tussen NL en Belgie. In Belgie zijn er veel meer moslims dat in NL . Een vriendin uit NL die bij mij op visite was zei dat ik echt wel in een migrantengemeente woon, terwijl er in omliggende steden wel zoveel moslims zijn als hier vind ik. De Scholen waar ik vroeger op gezeten heb zie je nu ook veel meer moslimkinderen. Je moet gewoon maar naar de top van babynamen kijken ( van 2013) in Antwerpen en dan zie je dat de helft van de top 10 ( bij jongensnamen) moslimnamen zijn ( Mohamed, Ali, Hamza, ILyas,Mohammed)

Dus ja ik denk dat uiteindelijk de Islam overal wel groot wordtDat de top 10 gedomineerd wordt door Arabische namen kan ook komen doordat mensen met een Arabische achtergrond minder origineel zijn in de naamgeving van hun kinderen. Dat ze alle eerstgeboren zonen standaard Mohammed noemen bijvoorbeeld. Als er 100 oudste zonen geboren worden heb je dus al 100 Mohammedjes. Terwijl de Nederlandse of Belgische ouders hun kinderen allemaal anders noemen. Dus dan worden het geen 100 Jannen, maar 12 Sems, 10 Daanen, 7 Jasons en ga zo maar door. Zo'n top 10 zegt dus niets over absolute aantallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 18 september 2014 @ 11:55:

[...]



We kunnen beter oppassen voor een nieuwe holocaust met de opkomst van de nieuw-extreem rechtse partijen die nu niet anti semitisch zijn (of soms wel) maar vooral anti-islam.

Oppassen voor 'een nieuwe holocaust'?

De jodenhaat klotst inderdaad weer tegen de plinten in Europa. Er zijn zelfs al moorden op Joden gepleegd in verschillende Europese steden. Dit hebben we te danken aan de massa-immigratie uit islamitische landen. De opleving van jodenhaat is een van de vele redenen waarom steeds meer mensen anti-islam zijn. Wat overigens een gezond standpunt is.

Niet oorzaak en gevolg omdraaien hè.



Bovendien is er een verschil tussen antisemitisme en anti-islam. Het eerste is gericht tegen een volk, het tweede tegen een ideologie/religie.
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 18 september 2014 @ 23:28:

[...]





Dat de top 10 gedomineerd wordt door Arabische namen kan ook komen doordat mensen met een Arabische achtergrond minder origineel zijn in de naamgeving van hun kinderen. Dat ze alle eerstgeboren zonen standaard Mohammed noemen bijvoorbeeld. Als er 100 oudste zonen geboren worden heb je dus al 100 Mohammedjes. Terwijl de Nederlandse of Belgische ouders hun kinderen allemaal anders noemen. Dus dan worden het geen 100 Jannen, maar 12 Sems, 10 Daanen, 7 Jasons en ga zo maar door. Zo'n top 10 zegt dus niets over absolute aantallen.

Dat moslims 'minder origineel' zijn, is maar deels waar.

Ouders die een dubbel paspoort willen voor hun kind, zijn verplicht hun kind een islamitische naam te geven.

De Marokkaanse overheid in Nederland (en Europa) accepteert simpelweg geen niet-moslim namen. Ze hanteren hier een lijst met 'toegestane' moslimnamen.



Overigens is de islam in veel grote Europese steden uitgegroeid tot de dominante godsdienst, waaronder de hoofdstad van Nederland.
[quote]meelezer1984 schreef op 18 september 2014 @ 11:55:

[...]





Kan, maar niet alle allochtonen zijn ook moslim. Ik geloof niet in Islamisering. Als je nu al ziet hoe groot de haat is van veel mensen tegen moslims, denk ik eerder dat veel moslims het zat worden en naar een ander land verhuizen. We kunnen beter oppassen voor een nieuwe holocaust met de opkomst van de nieuw-extreem rechtse partijen die nu niet anti semitisch zijn (of soms wel) maar vooral anti-islam.[/quote]



Je vindt jezelf heel intelligent en hebt je zelf op een voetstuk staan maar duidelijk is dat jij of het nieuws niet volgt of het gewoon niet snapt. De jodenhaat in heel Europa komt door de belachelijke massa-immigratie van moslims en nergens anders door. In zijn algemeenheid zijn moslims geen slachtoffer maar vooral dader.
quote:luffy22 schreef op 18 september 2014 @ 13:56:

Ik ben druk bezig een moslim op de wereld te zetten nog een paar weekjes.. ik denk overigens niet dat je van ons veel te vrezen zal hebben hoor. Maarja zodra hij kan praten zal ik hem wel effe leren te zeggen dat hij IS afkeurt.



Ik ben helemaal niet bang. Ik geloof absoluut niet dat het zo ver komt. Over 10 jaar maken we ons vast weer druk om iets anders met zijn allen.Je bent bezig om een kind op de wereld te zetten. Een kind met een blanco geest, zonder voor- of afkeuren. Zonder religie. Je maakt er een moslim van. Dat is jouw keuze, niet die van het kind.
quote:Noesa schreef op 19 september 2014 @ 07:27:

[...]



Dat moslims 'minder origineel' zijn, is maar deels waar.

Ouders die een dubbel paspoort willen voor hun kind, zijn verplicht hun kind een islamitische naam te geven.

De Marokkaanse overheid in Nederland (en Europa) accepteert simpelweg geen niet-moslim namen. Ze hanteren hier een lijst met 'toegestane' moslimnamen.



Overigens is de islam in veel grote Europese steden uitgegroeid tot de dominante godsdienst, waaronder de hoofdstad van Nederland.



Je weet dat ouders van Marokkaanse afkomst helemaal niks te willen hebben qua dubbele nationaliteit? Hun kinderen krijgen automatisch de Marokkaanse nationaliteit. Al noemen hun ouders ze Klaas Hendrik Johannes.



De Islam zal inmiddels wel de grootste godsdienst in Amsterdam zijn, richting de 20%. Maar de meest voorkomende levensbeschouwing is 'niet-religieus', een procent of 60. Er zijn in Amsterdam dus niet meer Moslims dan andersdenkenden.
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 19 september 2014 @ 09:12:

[...]





Je weet dat ouders van Marokkaanse afkomst helemaal niks te willen hebben qua dubbele nationaliteit? Hun kinderen krijgen automatisch de Marokkaanse nationaliteit. Al noemen hun ouders ze Klaas Hendrik Johannes.

Nope, dit is niet waar. Als ouders een dubbel paspoort voor hun kind willen, moeten ze naar het Marokkaanse consulaat om hun kind aan te geven. Als ze hun kind Klaas Hendrik Johannes willen noemen, wordt de aanvraag afgewezen, en krijgen de ouders een lijstje mee met toegestane islamitische namen, waar ze uit moeten kiezen. Kiezen ouders niet voor een keurmerk islamitische naam, krijgt het kind geen Marokkaans paspoort.
quote:Noesa schreef op 19 september 2014 @ 10:13:

[...]



Nope, dit is niet waar. Als ouders een dubbel paspoort voor hun kind willen, moeten ze naar het Marokkaanse consulaat om hun kind aan te geven. Als ze hun kind Klaas Hendrik Johannes willen noemen, wordt de aanvraag afgewezen, en krijgen de ouders een lijstje mee met toegestane islamitische namen, waar ze uit moeten kiezen. Kiezen ouders niet voor een keurmerk islamitische naam, krijgt het kind geen Marokkaans paspoort.Voor een paspoort (het papiertje) zal je inderdaad naar het consulaat moeten, maar de Marokkaanse nationaliteit krijg je automatisch als je moeder of vader de Marokkaanse nationaliteit heeft.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa!!! Vlucht naar Mars want de hele wereld wordt overgenomen door moslims!!! Vlucht nu het nog kan!!!





Ik heb 66 problemen en op z'n kop staan is daar 1 van.
.
quote:meelezer1984 schreef op 18 september 2014 @ 13:48:

Daarom is boeddhisme wel mooi, die hebben niet zo'n oordeel.hoewel de moslim-minderheid in Maleisië daar dan weer heel anders over denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:getailleerdbreinaaldje schreef op 19 september 2014 @ 11:59:

Jaaaaa!!! Vlucht naar Mars want de hele wereld wordt overgenomen door moslims!!! Vlucht nu het nog kan!!!





Zegge breinaald, als je niets zinnigs te melden hebt in deze discussie hou dan lekker je mond.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 19 september 2014 @ 10:13:

[...]



Nope, dit is niet waar. Als ouders een dubbel paspoort voor hun kind willen, moeten ze naar het Marokkaanse consulaat om hun kind aan te geven. Als ze hun kind Klaas Hendrik Johannes willen noemen, wordt de aanvraag afgewezen, en krijgen de ouders een lijstje mee met toegestane islamitische namen, waar ze uit moeten kiezen. Kiezen ouders niet voor een keurmerk islamitische naam, krijgt het kind geen Marokkaans paspoort.Dit is correct.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 18 september 2014 @ 14:07:

[...]



Brr. Zo klinkt het bijna alsof moslims een ras zijn.

Islam is toch echt alleen maar een ideologie/religie.

Baby's worden niet geboren als moslim, dat wordt van ze gemaakt.



Dat geen keuze hebben is een van de redenen van mijn aversie tegen religie, en dan met name tegen de islam. O.a. omdat mensen (zowel ouders als baby's) in en afkomstig van 'moslimlanden' (landen waar de islam de staatsgodsdienst is), niet vrij zijn in hun keuzes.

.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:getailleerdbreinaaldje schreef op 19 september 2014 @ 11:59:

Jaaaaa!!! Vlucht naar Mars want de hele wereld wordt overgenomen door moslims!!! Vlucht nu het nog kan!!!





...of misschien de bergen in?



Als je niets beters weet hou dan je mond.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 18 september 2014 @ 22:23:

Maar ze hebben in Nederland gelukkig wel respect voor vrouwen:

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... an-meisje-knock-out.dhtml

http://www.geenstijl.nl/m ... ntiers_slaan_me.html#moreZijn die misdadigers al opgepakt?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 19 september 2014 @ 08:53:

[...]





Je bent bezig om een kind op de wereld te zetten. Een kind met een blanco geest, zonder voor- of afkeuren. Zonder religie. Je maakt er een moslim van. Dat is jouw keuze, niet die van het kind.



Ik vind dat je dit heel mooi hebt gezegd!

waarvoor dank!



Overigens is het in de islam wel zo dat het geloof jou doorgegeven wordt door de vader. Wanneer jouw vader islamiet is dan ben je ij dat automatisch ook. Ik denk dat ze dat bedoelt te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 19 september 2014 @ 10:57:

[...]





Voor een paspoort (het papiertje) zal je inderdaad naar het consulaat moeten, maar de Marokkaanse nationaliteit krijg je automatisch als je moeder of vader de Marokkaanse nationaliteit heeft.



Ik geloof niet dat dit klopt maylina. Anders zou ik het graag willen lezen als je een bron hebt.



En wat Noesa zegt klopt. Er is inderdaad een officiele namenlijst waar de naam van jouw kinmd op vermeld dient te staan. Anders is het echt een No Go en word je gewoon weer richting huis gestuurd.
quote:3wieler schreef op 19 september 2014 @ 14:23:

[...]





Ik vind dat je dit heel mooi hebt gezegd!

waarvoor dank!



Overigens is het in de islam wel zo dat het geloof jou doorgegeven wordt door de vader. Wanneer jouw vader islamiet is dan ben je ij dat automatisch ook. Ik denk dat ze dat bedoelt te zeggen.Dat kan, maar dat is ook maar door mensen verzonnen. Het is niet zoiets als rood haar hebben of sproeten: als de vader het heeft, bestaat de kans dat het kind het ook zal hebben.
Alle reacties Link kopieren
Het doet er helemaal niet toe dat jij vindt dat dit verzonnen is. Het zijn religieuze wetten waarnaar geleefd wordt. Voor islamieten is dit zo en dan is het echt helemaal niet aan de orde dat jij het daar niet mee eens bent.
quote:3wieler schreef op 19 september 2014 @ 15:00:

Het doet er helemaal niet toe dat jij vindt dat dit verzonnen is. Het zijn religieuze wetten waarnaar geleefd wordt. Voor islamieten is dit zo en dan is het echt helemaal niet aan de orde dat jij het daar niet mee eens bent.



Daar gaat het mij helemaal niet om, 3wieler Ik ben het er niet mee eens of oneens, het is gewoon een gegeven. Dat je bijvoorbeeld Nederlander bent omdat je toevallig in Nederland geboren bent, is ook door mensen verzonnen. Het zijn etiketjes die je meteen bij je geboorte meekrijgt en waar je zelf niets over te zeggen hebt. Ze kunnen wel veranderd worden (je kunt van religie veranderen, of van nationaliteit), maar voor veel mensen blijft het een gegeven voor de rest van hun leven.

Het is wel een fascinerend gegeven vind ik, dat als je wieg door omstandigheden (adoptie bijvoorbeeld) ergens anders had gestaan, je totaal andere denkbeelden gehad zou kunnen hebben. Terwijl je nog steeds dezelfde persoon bent, even waardevol en met je goede en je slechte eigenschappen, zouden mensen toch anders tegen je aankijken, vanwege die etiketjes.
quote:3wieler schreef op vrijdag 19 september 2014 14:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="maylina in "Wordt Europa een islamitisch continent?"" class="messagelink">maylina schreef op 19 september 2014 @ 10:57</a>:</b>

[...]





Voor een paspoort (het papiertje) zal je inderdaad naar het consulaat moeten, <b>maar de Marokkaanse nationaliteit krijg je automatisch als je moeder of vader de Marokkaanse nationaliteit heeft</b>.</div></blockquote>



Ik geloof niet dat dit klopt maylina. Anders zou ik het graag willen lezen als je een bron hebt.



En wat Noesa zegt klopt. Er is inderdaad een officiele namenlijst waar de naam van jouw kinmd op vermeld dient te staan. Anders is het echt een No Go en word je gewoon weer richting huis gestuurd. Wbt nationaliteit klopt als een bus hoor. Gaat idd automatisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 19 september 2014 @ 16:05:

[...]





Wbt nationaliteit klopt als een bus hoor. Gaat idd automatisch.



Nogamaals, waar heb je dat vandaan? Want zoals ik heb begrepen krijg je dus niet de automatische nationaliteit als je bijvoorbeeld een nederlandse vader hebt en een marokkaanse moeder.



Dus als je een bron hebt, graag!
Ik ben mijn eigen bron. Een van mijn ouders is buitenlands. Naast Nederlandse heb ik ook die nationaliteit en mijn kids geheel automatisch ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 19 september 2014 @ 16:36:

Ik ben mijn eigen bron. Een van mijn ouders is buitenlands. Naast Nederlandse heb ik ook die nationaliteit en mijn kids geheel automatisch ook.



Wie van jouw ouders heeft de marokkaanse nationaliteit?

Zij zijn voor de marokkaanse wet ook getrouwd neem ik aan waarbij er 1 zich heeft moeten bekeren?

Want zoals ik begrepen heb is dat wel een voorwaarde voor het marokkaansschap en gaat er dus niets automatisch.



Klopt het wat ik zeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven