Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Yep ik kom ook bovenaan de pagina uit. Heel erg vervelend!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook dezelfde problemen als bij Geve.



Wel fijn dat de zoekfunctie weer werkt, trouwens!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het opgelost, denk ik. Als ik de pagina vernieuw, kom ik weer bij de laatst gelezen reactie uit.



Edit, maar dus niet als ik een bericht post, dan kom ik nog altijd bovenaan de pagina uit.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 12 september 2014 @ 18:12:

Hier ook dezelfde problemen als bij Geve.



Wel fijn dat de zoekfunctie weer werkt, trouwens!



Beste forummers,



De bug is doorgegeven aan de TD, wat ik al eerder meldde en ze zijn ermee bezig. Wel zie ik dat het probleem zich niet voordoet onder Chrome.



Uiteraard gaat het probleem opgelost worden maar misschien dat het dus een optie is om tijdelijk Chrome te gebruiken.



mvg,



Junior.
Bij mij hetzelfde: de terugknop werkt niet en ik kom ook steeds bovenaan de pagina uit. Dat is als ik in een pijler op de laatste reactie klik, maar ook als ik een bericht geplaatst heb.
quote:Splinter_ schreef op 13 september 2014 @ 20:05:

Bij mij hetzelfde: de terugknop werkt niet en ik kom ook steeds bovenaan de pagina uit. Dat is als ik in een pijler op de laatste reactie klik, maar ook als ik een bericht geplaatst heb.+1,5.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 13 september 2014 @ 17:09:

[...]





Beste forummers,



De bug is doorgegeven aan de TD, wat ik al eerder meldde en ze zijn ermee bezig. Wel zie ik dat het probleem zich niet voordoet onder Chrome.



Uiteraard gaat het probleem opgelost worden maar misschien dat het dus een optie is om tijdelijk Chrome te gebruiken.



mvg,



Junior.



Eh, ik gebruik Chrome en daar heb ik het ook hoor....



Overigens: bij 'Voorkeuren' kun je bepaalde pijlers uitsluiten.

Althans, zo lijkt het. Deze optie werkt namelijk ook niet.

De ene keer zie ik geen zwagerosaurus-topics, en de andere keer ineens weer wel.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook Chrome. Puhlease, los dit op! Dit is zo verschrikkelijk vervelend! En het gaat op voor alle links naar berichten.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 14 september 2014 @ 23:09:

Ik gebruik ook Chrome. Puhlease, los dit op! Dit is zo verschrikkelijk vervelend! En het gaat op voor alle links naar berichten.Hier ook Chrome en ook dit probleem.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Bedankt voor het doorgeven van jullie browserspecificaties. De problemen m.b.t. het verspringen van de pagina bij het plaatsen van postings, zouden opgelost moeten zijn. Mochten er zich toch nog problemen voordoen, dan horen wij dat graag.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 15 september 2014 @ 12:25:

Beste forummers,



Bedankt voor het doorgeven van jullie browserspecificaties. De problemen m.b.t. het verspringen van de pagina bij het plaatsen van postings, zouden opgelost moeten zijn. Mochten er zich toch nog problemen voordoen, dan horen wij dat graag.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVAYes! De vervelende bug is verdwenen!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik merkte het ook al. Fijn.
Life is short. Eat dessert first.
Even een vraagje: ik forum mobiel en bij ieder bericht heb ik een lege ruimte onder mijn berichtje, een extra lege regel. Kan ik daar iets aan doen?



Edit: grapje, ik zie dat het niet meer is als ik uitgelogd ben dus zal iedereen dit wel hebben
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het inmiddels met het toevoegen van een motto?

Klopt het dat ik dat nog steeds niet zelf kan?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Hé, da's geinig, het werkt wel.



Beschouw als niet verzonden aub.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Het forum laadt niet meer normaal op de iPad met Chrome.
Alles staat onder elkaar en zien geen icoontjes meer van de pijlers. Ook op topics staat alles onder elkaar en ook alle info van de leden, hoe lang lid, hoeveel berichten etc.

Ik weet niet hoe ik met de iPad een printscreen als dat überhaupt kan met zo'n ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 19 september 2014 @ 09:08:

Alles staat onder elkaar en zien geen icoontjes meer van de pijlers. Ook op topics staat alles onder elkaar en ook alle info van de leden, hoe lang lid, hoeveel berichten etc.

Ik weet niet hoe ik met de iPad een printscreen als dat überhaupt kan met zo'n ding.



Dat is vervelend. Ik ga het doorgeven aan de TD. We komen zo snel mogelijk hierop terug.



mvg,



Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 19 september 2014 @ 14:25:

[...]





Dat is vervelend. Ik ga het doorgeven aan de TD. We komen zo snel mogelijk hierop terug.



mvg,



Junior.Thanx juun, alles is weer bij het oude ik kan niet goed tegen veranderingen dus da's maar goed ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 19 september 2014 @ 20:06:

[...]



Thanx juun, alles is weer bij het oude ik kan niet goed tegen veranderingen dus da's maar goed ook!



Beste Storahuntur,



Blij te horen dat het weer in orde is :-) . Ik heb het doorgegeven aan de CM/ TD.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Bij de privé berichten staat mijn naam in de berichtenlijst, i.p.v diegene waar ik het bericht van gekregen heb.

Ik kan dus niet zien van wie ik het bericht heb gekregen, to ik het bericht heb geopend.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 21 september 2014 @ 13:57:

Bij de privé berichten staat mijn naam in de berichtenlijst, i.p.v diegene waar ik het bericht van gekregen heb.

Ik kan dus niet zien van wie ik het bericht heb gekregen, to ik het bericht heb geopend.Dit heb ik ook inderdaad
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Het viva forum zorgt er op de een of andere manier voor dat ik op de iPad steeds uit Safari geknikkerd wordt. Ik doe geen speciale dingen, gewoon wat aan het lezen, maar het is vandaag al heel vaak gebeurd dat ik op mijn beginscherm van de iPad terecht kwam. Als ik Safari dan weer open, opent hij een leeg scherm, dus moet ik opnieuw het forum openen.



Bij alle andere websites waar ik langer ben, gebeurt dit niet. Lijkt dus aan het forum te liggen. Graag een oplossing hiervoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 21 september 2014 @ 13:57:

Bij de privé berichten staat mijn naam in de berichtenlijst, i.p.v diegene waar ik het bericht van gekregen heb.

Ik kan dus niet zien van wie ik het bericht heb gekregen, to ik het bericht heb geopend.



Beste GarciaCM en O.L.L.A.,



Ik geef het door aan de TD, zodat ik een terugkoppeling krijg dan horen jullie het.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:despie schreef op 21 september 2014 @ 18:02:

Het viva forum zorgt er op de een of andere manier voor dat ik op de iPad steeds uit Safari geknikkerd wordt. Ik doe geen speciale dingen, gewoon wat aan het lezen, maar het is vandaag al heel vaak gebeurd dat ik op mijn beginscherm van de iPad terecht kwam. Als ik Safari dan weer open, opent hij een leeg scherm, dus moet ik opnieuw het forum openen.



Bij alle andere websites waar ik langer ben, gebeurt dit niet. Lijkt dus aan het forum te liggen. Graag een oplossing hiervoor!



Beste Despie,



Ik ga dit ook doorgeven aan de TD.



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven