Napraattopic 4

16-09-2014 21:05 1122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Das iemand die van Landrovers houdt.
quote:StoraHuntur schreef op 18 september 2014 @ 22:22:

Het forum is bij mij raar. Ik bedoel de lay out verder niet raarder dan normaal.Wat zie jij dan wat raar is? andere kleur of inhoud?
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 september 2014 @ 07:38:

Das iemand die van Landrovers houdt.







Houden van als in' leuk om in te rijden' of meer als fetish?
quote:Dana schreef op 19 september 2014 @ 01:44:

Ik vind het echt niet tof hoe er hier de laatste dagen geschopt en gesneerd is naar Meds en BGB.

Ik ga ervan uit dat iedereen hier waardevol is voor het forum, van velen van jullie zal ik niet zien wat jullie voor anderen betekenen omdat ik nou eenmaal niet in alle krochten van het forum meelees. Dus ik wil niet zeggen dat Meds en BGB meer waard zijn dan anderen. Ook wil ik niet zeggen dat je het nooit met ze oneens kan zijn (integendeel - weleens gezien wat ze posten over mode? ).

Maar als er nou twee forummers zijn die ik vaak heel oprecht en waardevol zie reageren hier, zijn zij het wel.

Daarom vind ik het verongelijkte geginnegap hier jammer en ook volstrekt misplaatst, dat verdienen ze niet.



Eens.

Al vind ik het wel een beetje jammer dat ik het bgb pesten heb gemist. Zou ik nooit in mijn eentje durven en nu is de kans voorbij
quote:_isis_ schreef op 19 september 2014 @ 07:59:

[...]



Wat zie jij dan wat raar is? andere kleur of inhoud?Het lijkt of de helft niet geladen wordt. Ik zie bij de voorpagina geen icoontjes meer van de pijlers en alles staat onder elkaar.
Stora, ik heb een vertaalde-liedjes-topic voor je geopend !
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 september 2014 @ 09:11:

Stora, ik heb een vertaalde-liedjes-topic voor je geopend !
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 19 september 2014 @ 08:10:

[...]









Houden van als in' leuk om in te rijden' of meer als fetish?



Of als in flieft en er een relatie mee hebben



Relatie met auto
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 19 september 2014 @ 01:44:

Ik vind het echt niet tof hoe er hier de laatste dagen geschopt en gesneerd is naar Meds en BGB.

Ik ga ervan uit dat iedereen hier waardevol is voor het forum, van velen van jullie zal ik niet zien wat jullie voor anderen betekenen omdat ik nou eenmaal niet in alle krochten van het forum meelees. Dus ik wil niet zeggen dat Meds en BGB meer waard zijn dan anderen. Ook wil ik niet zeggen dat je het nooit met ze oneens kan zijn (integendeel - weleens gezien wat ze posten over mode? ).

Maar als er nou twee forummers zijn die ik vaak heel oprecht en waardevol zie reageren hier, zijn zij het wel.

Daarom vind ik het verongelijkte geginnegap hier jammer en ook volstrekt misplaatst, dat verdienen ze niet.





Wat lief van je, Dana.

En ook best wel heel stoer.



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dana rocks.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Het is niet leuk dat er überhaupt constant gesneerd wordt hier naar wie dan ook.



Het is niet enkel meds of Bgb en het is ook niet speciaal niet alleen niet leuk voor hen.

Ik lees hier met regelmaat , en de afgelopen topics is het hier constant gesneer naar elkaar.

En elkaar op vingers tikken en de les lezen, en vitten en aanvallen.



Zeer ongezellige sfeer.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 19 september 2014 @ 12:29:

Het is niet leuk dat er überhaupt constant gesneerd wordt hier naar wie dan ook.



Het is niet enkel meds of Bgb en het is ook niet speciaal niet alleen niet leuk voor hen.

Ik lees hier met regelmaat , en de afgelopen topics is het hier constant gesneer naar elkaar.

En elkaar op vingers tikken en de les lezen, en vitten en aanvallen.



Zeer ongezellige sfeer.





Ik heb sowieso ff wat anders aan mijn hoofd (IRL dingen die je weer even met je voetjes op de grond zetten) dus van mij zul je hier even wat minder lezen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Eens. Dit topic is wat mij betreft volledig zijn doel voorbij geschoten.
Het is ook maar net hoe je iets WIL lezen.

Ik persoonlijk vind niemand hier dominant maar gewoon rete scherp! Niks mis mee
quote:consuelabananahammok schreef op 19 september 2014 @ 12:29:

Het is niet leuk dat er überhaupt constant gesneerd wordt hier naar wie dan ook.



Het is niet enkel meds of Bgb en het is ook niet speciaal niet alleen niet leuk voor hen.

Ik lees hier met regelmaat , en de afgelopen topics is het hier constant gesneer naar elkaar.

En elkaar op vingers tikken en de les lezen, en vitten en aanvallen.



Zeer ongezellige sfeer.Dat ja.
Alle reacties Link kopieren
Scherp is niets mis mee.



Maar je ziet hier veel onder de gordel gaan.

Zowel dik erbovenop als heel subtiel.

Of iemand gooit een bak olie op het vuur of een ander gooit er zijdelings een aanmaakblokje in en wacht tot een ander het aansteekt.
Alle reacties Link kopieren
Anyway, alles mag hier dus iedereen doen wat ie niet laten kan.
quote:consuelabananahammok schreef op 19 september 2014 @ 12:29:

Het is niet leuk dat er überhaupt constant gesneerd wordt hier naar wie dan ook.



Het is niet enkel meds of Bgb en het is ook niet speciaal niet alleen niet leuk voor hen.

Ik lees hier met regelmaat , en de afgelopen topics is het hier constant gesneer naar elkaar.

En elkaar op vingers tikken en de les lezen, en vitten en aanvallen.



Zeer ongezellige sfeer.Eens.
Nou zal ik de sfeer dan maar opkrikken door iedereen een te geven??



!!
Klopt Consuela,dit topic neem ik dan ook niet meer zo serieus. Maar op de rest van het forum ervaar ik het wel zo.
quote:consuelabananahammok schreef op 19 september 2014 @ 12:29:

Het is niet leuk dat er überhaupt constant gesneerd wordt hier naar wie dan ook.



Het is niet enkel meds of Bgb en het is ook niet speciaal niet alleen niet leuk voor hen.

Ik lees hier met regelmaat , en de afgelopen topics is het hier constant gesneer naar elkaar.

En elkaar op vingers tikken en de les lezen, en vitten en aanvallen.



Zeer ongezellige sfeer.



Helemaal mee eens. En erg jammer vind ik.

Als we het met elkaar oneens zijn over het doel en functie etc van dit topic laten we dan een gesprek voeren om tot een voor iedereen prettig topic te komen. Helaas is het allemaal erg hatelijk en gelijkhebberig geworden.
quote:larva schreef op 19 september 2014 @ 13:14:

Nou zal ik de sfeer dan maar opkrikken door iedereen een te geven??



!! terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven