Entertainment alle pijlers

Sure....

15-09-2014 00:08 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net naar een tv-serie te kijken (Dexter) en ja, ik weet het...het ís maar televisie, maar er worden zulke domme fouten gemaakt. Afdeling Moordzaken is toegankelijk voor iedereen, alles kan binnenlopen op een afdeling wat strikt genomen beveiligd zou moeten zijn (dossiers liggen op het bureau, vreemden kunnen zo in het systeem) etc.



Dit deed me denken aan een topic jáááren geleden over onwaarschijnlijkheden in films/series. Dingen waarvan je denk:"Jáááá hóór...tuurlijk kan dat!" Door een buis in het plafond ontsnappen, Rambo die geen kick geeft als hij van 10 meter naar beneden springt maar die doodgaat van de pijn als de heldin zijn sneewondje dept met een klein beetje jodium, etc.



De gebruikelijke onzin dus. Ik kan dat oude topic helaas niet vinden dus vandaar een nieuw topic: wat zie jij zoal aan onzin voorbij komen waarvan je al kauwend op je popcorn denkt:"Sure...net het echte leven..."?



PS: als je dat oude topic vindt, plaats dan een linkje svp (moeite waard om terug te lezen, was erg hilarisch!)
Alle reacties Link kopieren
Ze praten ook nooit door elkaar heen, Grumpycat. Ook zo irritant. Alsof ze het van een script aflezen



Ik vind de spermaverdwijntruc zwaar irritant. Nooit zie je dat er een condoom wordt gebruikt terwijl ze toch vaak in no time met elkaar in bed duiken, nooit zie je een beetje gefriemel om hem erin te krijgen, altijd komt zij keurig vaginaal klaar (zo representatief ook) en vervolgens staan ze allebei op, man trekt een broek aan (vaak zonder onderbroek! ) en zij kleedt zich aan of huppelt in het beste geval in het laken naar de badkamer. Maar post-coïtaal sperma, daar heeft nóóit iemand last van!



O ja, ze klimmen er ook altijd weer af zonder hem eruit te halen, vind ik ook zo knap.
Ga in therapie!
Alsof ze het van een script aflezen?? Really? Ik dacht altijd dat ze het terplekke verzonnen die bullshit...die verbale diarree....
quote:GrumpyCat1983 schreef op 17 september 2014 @ 20:23:

Moeder de Vrouw heeft de ontbijttafel helemaal volgeladen staan met vreten en dan komt man naar beneden gesneld en terwijl hij zijn stropdas recht probeert te doen zuipt hij 1 slok jus d orange kust zijn vrouw gehaast op haar hoofd "bye hunny" en die kinderen flikken precies hetzelfde na 1 hap toast want daaarrrr is de schoolbus!



En je zou denken dat een vrouw haar lesje wel geleerd heeft na 1 x zo'n ochtend vol voedselverspilling maar je ziet het te vaak in series!



De koffie staat altijd klaar 's ochtends. Ik vraag me regelmatig wie die verse koffie heeft gezet.



En gesprekken via Skype zijn heel bijzonder. Twee hoofdpersonen skypen met iemand. Normaal gesproken kijkt degene aan de andere kant gewoon recht voor zich uit (richting zijn camera), maar niet in films/tv-series. Daar worden de hoofdpersonen aangekeken alsof ze live voor hem zitten.
Alle reacties Link kopieren
Die volgeladen borden.....breken mijn hart iedere keer weer. Het leidt ook zo af van het verhaal soms. Dan denk ik:"Eén slokje maar? En die lekkere pancakes, blijven die ook onaangetast liggen?" en vervolgens moet ik weer scherp blijven, want het verhaal gaat door hé.



Oh ja, ook een standaard terugkerend iets: dat personage X iets ontzettends belangrijks moet vertellen aan personage Y, maar nét op het moment suprême gaat de telefoon, komt de rekening voor het diner, loopt er een kat binnen...als het zo belangrijk is, gooi het er dan uit!
Ook zo raar.... romantische scene en INEENS zijn óveral brandende waxinelichtjes en kaarsjes. Ook in van die avonturenfilms branden er overal fakkels. WIE steekt die krengen aan??
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 18 september 2014 @ 15:02:

Alsof ze het van een script aflezen?? Really? Ik dacht altijd dat ze het terplekke verzonnen die bullshit...die verbale diarree....Nou, er zijn er wel die dat doen Robin Williams improviseerde er wat op los (zo is er een scène in Good Will Hunting waar Matt Damon écht helemaal dubbel ligt omdat Robin Williams helemaal los gaat). Zo kan het dus ook
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
"Ik moet je iets belangrijks vertellen..."

"Nee, ik wil jou eerst iets zeggen." [blablabla]

"Maar wat wilde je nu tegen me zeggen."

"Niets... het is niet belangrijk."



Zucht.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik kwam dit filmpje tegen en moest meteen aan dit topic denken:



http://vara.nl/media/320696

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven