Nationale lief-voor-jezelf-zijn-dag

19-09-2014 13:03 48 berichten
Ik heb besloten dat het vandaag Lief-voor-jezelf-zijn-dag is en dat wilde

ik via hier even de wereld in slingeren... .



Mijn rede om lief te zijn: heb vanmorgen 2 kleine dingen gedaan die ik eigenlijk niet durfde maar toch gedaan heb.

Mezelf getrakteerd op een mooi bosje zonnebloemen en chocola (dat laatste is noodzaak vanwege buik en hoofdpijn ivm ongesteld, moet straks mn voorraad uiteraard nog wat aanvullen... )



Wat je rede ook is: wees lief voor jezelf vandaag en meld het voor de gezelligheid ff hier...
quote:marilyn82 schreef op 19 september 2014 @ 14:05:

[...]





+ 1.



Mijn 'cateautjestherapie' vordert trouwens gestaag! Was je trouwens nog bij de opera afgelopen zondag? Ik wel, ik was bij Carmen, geweldig! En schiedam is leuk!!

Nee, ik ben op de valreep niet gegaan. Maar geen nood er komt zoveel leuks altijd hier, dus een ander keertje.

Carmen is leuk! Lekker temperamentvol.



Leuk, dat je zoveel onderneemt.
dank je! Het is ook leuk, heerlijk doen waar je zin in hebt en je door niks en niemand tegen laten houden.

Ik vermaak me wel! Ik wil je wel heel erg bedanken voor je support.

Je hebt me heel erg doen inzien dat je geen anderen nodig hebt om dingen te ondernemen en je het daar vooral niet vanaf moet laten hangen.
quote:marilyn82 schreef op 19 september 2014 @ 14:13:

dank je! Het is ook leuk, heerlijk doen waar je zin in hebt en je door niks en niemand tegen laten houden.

Ik vermaak me wel! Ik wil je wel heel erg bedanken voor je support.

Je hebt me heel erg doen inzien dat je geen anderen nog hebt om dingen te ondernemen en je het daar vooral niet vanaf moet laten hangen.Heel graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerst anderhalf uur boodschappen gedaan.Gelijk een pesthumeur

Daarna yorin travel gezien op tv; echt heel mooi!
quote:marilyn82 schreef op 19 september 2014 @ 14:06:

[...]





Waars. tegen zichzelf... , laat maar gaan...

Nee tegen jou, omdat je ooit als Ph**** naar het Libelle forum vertrok omdat je hier zo enorm afgekraakt werd en daar ging klagen dat het hier zo hard en oppervlakkig is en dat iedereen zich op het Viva forum anders voor doet.
Oh leuk, een eigen stalker.



Ik heb er ook een tijdje eentje gehad.



Zie het als een eerbetoon!
quote:Cateautje schreef op 19 september 2014 @ 14:39:

Oh leuk, een eigen stalker.



Ik heb er ook een tijdje eentje gehad.



Zie het als een eerbetoon!



Mwoah, niet echt. Ik pakte het topic er even bij om te kijken wat ze ook alweer schreef, dus zodoende de details.



Die altijd dezelfde suffe blije dozen topics zorgen bij mij alleen een beetje voor irritatie en ik meen mij zo te herinneren dat ik indertijd niet de enige was.



Maar misschien moet ik mijn eigen "stop alle suftrutten onder de negeerknop dag" opstarten en een referendum voor het terughalen van de puke smiley.
quote:Justmaartje123 schreef op 19 september 2014 @ 14:47:

[...]





Mwoah, niet echt. Ik pakte het topic er even bij om te kijken wat ze ook alweer schreef, dus zodoende de details.



Die altijd dezelfde suffe blije dozen topics zorgen bij mij alleen een beetje voor irritatie en ik meen mij zo te herinneren dat ik indertijd niet de enige was.



Maar misschien moet ik mijn eigen "stop alle suftrutten onder de negeerknop dag" opstarten en een referendum voor het terughalen van de puke smiley.

Je kan ook gewoon eens naar de psychiater om er achter te komen waarom je de neiging tot gallen op anderen die het naar hun zin hebben, niet kan onderdrukken.

Echt iets om je zorgen over te maken hoor.
quote:Cateautje schreef op 19 september 2014 @ 14:55:

[...]



Je kan ook gewoon eens naar de psychiater om er achter te komen waarom je de neiging tot gallen op anderen die het naar hun zin hebben, niet kan onderdrukken.

Echt iets om je zorgen over te maken hoor. Ik zal het overwegen, dankje, al is TO de enige die deze emoties bij me veroorzaakt. TO zal alleen nooit opgroeien en stoppen met die diarree aan domme topics. Ook zorgelijk hoor, voor een volwassen vrouw.
Wat kan jou dat nou schelen!
quote:Cateautje schreef op 19 september 2014 @ 15:01:

Wat kan jou dat nou schelen!Kan het je nog sterker vertellen, het hele forum (of laten we zeggen, 99% van de topics) kan me aan mijn bevallige bips oxideren. Alleen mijn eigen mening ventileren, dat is zo lekker he!
Adem in, adem uit en gebruik de negeerknop als je last hebt van een forummer. Je kan er ook voor kiezen om simpelweg een topic niet te openen.
Alle reacties Link kopieren
quote:

saartjuhzes schreef op 19 september 2014 @ 13:35:

Alle problemen in de wereld komen juist doordat iedereen vooral lief is voor zichzelf, en minder voor een ander..

Dat denk ik niet. Juist als ik over mezelf heenwals, wals ik ook over de gevoelens van anderen heen. Ik vind lief voor jezelf zijn en jezelf iets gunnen een goed idee. Hoeft niet altijd in de vorm van eten of dingen kopen te zijn, maar sporten, wandelen, sociale eventen afzeggen en in je pyama op de bank gaan zitten, een boek lezen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Jij weet het Paperclip.



Tjonge, wat een gedoe weer.
Alle reacties Link kopieren
Laat gaan. Psychiatertip is wel een goeie.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 19 september 2014 @ 15:11:

[...]





Dat denk ik niet. Juist als ik over mezelf heenwals, wals ik ook over de gevoelens van anderen heen. Ik vind lief voor jezelf zijn en jezelf iets gunnen een goed idee. Hoeft niet altijd in de vorm van eten of dingen kopen te zijn, maar sporten, wandelen, sociale eventen afzeggen en in je pyama op de bank gaan zitten, een boek lezen.



Dat herken ik, juist als ik niet goed voor mezelf zorg kan ik steeds minder van anderen hebben bijv.

En als ik ervoor zorg dat ik goed in mijn vel zit ben ik ook aardiger en geduldiger etc.
[quote]Justmaartje123 schreef op 19 september 2014 @ 14:35:

[...]





Nee tegen jou, omdat je ooit als Ph**** naar het Libelle forum vertrok omdat je hier zo enorm afgekraakt werd en daar ging klagen dat het hier zo hard en oppervlakkig is en dat iedereen zich op het Viva forum anders voor doet.[/quote



Neeeeeeee.... echt waar?? Wat een ontzettend grote schok is dit...
quote:Justmaartje123 schreef op 19 september 2014 @ 14:58:

[...]





Ik zal het overwegen, dankje, al is TO de enige die deze emoties bij me veroorzaakt. TO zal alleen nooit opgroeien en stoppen met die diarree aan domme topics. Ook zorgelijk hoor, voor een volwassen vrouw.



He wat een complimenten.

Het lijkt me overigens wel wat SadoMassochistisch voor jezelf dat je topics met onderwerpen en van personen die ergenis bij je oproepen dan juist gaat lezen, maar goed dat zal wel een soort logica zijn die ik met mijn simpele geest niet begrijp.



Verder heb je helemaal gelijk hoor Maartje.

Jammer trouwens dat je zelf zo onzeker bent dat je dat op anderen af gaat geven. Ik wens je er heel veel sterkte mee...
quote:marilyn82 schreef op 19 september 2014 @ 15:41:

[...]





He wat een complimenten.

Het lijkt me overigens wel wat SadoMassochistisch voor jezelf dat je topics met onderwerpen en van personen die ergenis bij je oproepen dan juist gaat lezen, maar goed dat zal wel een soort logica zijn die ik met mijn simpele geest niet begrijp.



Verder heb je helemaal gelijk hoor Maartje.

Jammer trouwens dat je zelf zo onzeker bent dat je dat op anderen af gaat geven. Ik wens je er heel veel sterkte mee...



Je naam staat niet bij de topics op de manier waarop ik het forum gebruik, helaas, dus als ik ze open is het kwaad al geschiedt. En die onzekerheidskaart, dat is natuurlijk een dooddoener en nog eens ontzettende onzin ook. Je kunt ook gewoon een hekel aan iemands schrijfstijl hebben, zonder dat dat iets over je zelfvertrouwen zegt.



Succes met je eeuwige slachtofferrol! Voor als je nog begeleidende muziek zoekt: https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00
Jammer dat dit topic is doodgebloed. Ik vond het wel gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch elke dag lief voor jezelf zijn dag?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nou dan uppen we hem toch weer...

Dat wordt wel oorlog aangezien opperkolonel Maartje schijt op

mijn slachtoffer-topics .

(Maartje ik hou ook van jou hoor...)



Hatsetats: idd. niks mis mee en een goede om te onthouden.

Dan verklaar ik een nieuwe lief-voor-jezelf-zijn-dag nu voor geopend!

Goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven