Puistjes op billen

04-09-2014 22:05 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend komt na een maand in het buitenland te hebben gezeten morgen terug. Uitgerekend op dit moment heb ik last gekregen van puisten op mijn billen. Normaal gesproken heb ik daar nooit last van.



Ik had mijn vriend een super avond/nacht beloofd en heb allerlei leuke pakjes en setjes gehaald om hem te verassen. Ik voel me echter niet prettig met de puisten op mijn billen. Het ziet er niet glad en mooi uit.



Ik zit er aan te denken om onze verrassingsnachtje te verschuiven. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Scrubben. En na een maand weg heeft hij waarschijnlijk sowieso geen oog voor de puistjes op je billen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
zou hij echt als jij in een supersexy lingerie pakje staat in schemerlicht ook maar één seconde zich afvragen wat in de verte een puistje op je bil doet?

die van mij zou over héél andere dingen nadenken dan,

als je het al nadenken kan noemen.
Alle reacties Link kopieren
Nou. Die vallen hem echt niet op hoor. Maarre, meerdere pakjes? Ik denk niet dat hij op een modeshow zit te wachtten. ?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Even loepen.... TO heeft een beetje problemen met puistjes, dit is al het 10e topic daar over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame, 8 minuten geleden

Nou. Die vallen hem echt niet op hoor. Maarre, meerdere pakjes? Ik denk niet dat hij op een modeshow zit te wachtten. ?

'nee, even wachten met me bespringen, ik moet eerst nog een ander pakje aan..!'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die heeft hij heus weleens eerder gezien.
quote:spectral schreef op 04 september 2014 @ 22:13:

Even loepen.... TO heeft een beetje problemen met puistjes, dit is al het 10e topic daar over.



Niet alleen met puistjes... Ik zou me ook zorgen maken.



TO, koop nog een paar netkousen met plaatselijk gat. Probleem opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ook even geloept. Meid, wat een onzekerheden. Niemand is perfect, hoor. En ik geloof er ook niets van dat die puistjes je vriend op zullen vallen. Probeer er gewoon een leuke avond van te maken en vergeet jezelf en hoe je eruit ziet even. Je maakt het jezelf zo moeilijk. Nergens voor nodig!
Alle reacties Link kopieren
Luffa spons!
Alle reacties Link kopieren
Met wat pech komt je vriend terug met een SOA, hebben jullie beide iets om druk over te maken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Jouw vriend let echt niet puistjes als hij een maand is weg geweest.Zoek hulp voor je hypochonder-gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Met even loepen wordt er inderdaad wel duidelijk dat TO om aandacht verlegen zit en zich zelf heel wat aanpraat. Voor wie geen zin heeft om te loepen, even een samenvatting> Van puistjes tot pityriasis versicolor en een mogelijke baarmoederverzakking en ook nog mogelijke huidkanker tot huidveroudering op 20-jarige leeftijd.

En met haar vriend en de sex is ook van alles mis; "Hij laat niks meer horen", "Hij komt niet klaar", Hij krijgt hem moeilijk stijf", Hij floept eruit", "Ben ik te onzeker"





Het is bijna lachwekkend om allemaal te lezen en net een soap!

Maar hopelijk wordt TO vooral even wat relaxter en valt het allemaal wel mee....
Ik vind het irritant, die verwijzingen naar voorgaande topics. Reageer gewoon op het probleem in het topic en haal er niet bij dat een topicopener 33 dagen geleden een topic had over andere zaken.



Doe waar je je goed bij voelt.
Gewoon op je rug blijven liggen.
Als je hem ver-ast hebt ziet hij helemaal niks meer. No problemo dus.
Alle reacties Link kopieren
Puistje op je billen......nou en??

Dat is wel het laatste wat bij het vrijen in de weg zal zitten
always look on the bright side of life
Ik zou me echt niet druk maken om een paar puistjes als ik al je topics lees (iets met uit floepende piemels en niet stijf blijvende piemels)
Alle reacties Link kopieren
Uit floepende piemels en niet stijf blijvende piemels ligt toch ECHT aan de heer/heren van de betreffende piemel......
always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven