Moedervlekjes schaamstreek

05-09-2014 18:12 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_203015 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 00:54
99.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had er 2 op mijn schaamheuvel. Vond ik eigenlijk best grappig staan. Maar toen ik mijn schaamhaar weg heb laten laseren zijn ze verdwenen. Dus misschien moet je je schaamhaar laten laseren :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 05 september 2014 @ 19:40:

Ik heb er eentje in mijn schaamstreek. En ik denk altijd aan van die films waarin de minnaar of minnares tegen de bedrogene zegt: 'Het is echt gebeurd, zij/hij heeft namelijk een moedermelk daar-en-daar'. Gelukkig ben ik vrijgezel en is vreemdgaan dus onmogelijk. Autocorrect?
Jee ik heb er ook een paar bij mij schaamstreek ik heb me er nog nooit druk over gemaakt.
quote:cello1987 schreef op 05 september 2014 @ 18:17:

Ik begrijp je helemaal! Ik heb ze op mijn arm, zó gênant!

Draag uiteraard altijd lange mouwen, want ja, de mensen zullen wel denken, daar heb je dat rare mens met die moedervlekken.. Vind het wel knap dat je nog naar buiten durft
Alle reacties Link kopieren
Hahaha jémig! Wil je ruilen? Ik heb pukkels op m'n kont :Imao:
Ik heb vier moedervlekjes die best wel opvallen (vanwege de plek en het zijn wat grotere moedervlekjes)



Één boven mijn rechterborst

Één net boven mijn vagina

Één net boven mijn billen

Één op mijn hals



Heb nog nooit een vriend gehad, maar ik bedenk me wel eens dat ik dan voor de grap zal gaan zeggen dat hij alle moedervlekjes op mijn lichaam moet gaan zoeken (in het begin stadium van een relatie hebben)

Vind het niet storend, maar de moedervlekjes die ik zojuist opnoemde zijn alle vier wat verdikt, zou misschien huidkanker plekjes kunnen zijn volgens mijn moeder. Het enige wat ik irritant vind is dat moedervlekje bij mijn vagina, aangezien ik met ontharen toch voorzichtig wil doen, weet niet of het kwaad kan..



Ben trouwens ook 20.
Weghalen is ook zo gebeurd overigens. Ik had een heel grote lelijke op mijn borst, het was net een extra tepel, en die heb ik laten weghalen. Toen de dermatoloog toch bezig was heeft hij er gelijk nog een stuk of zes verwijderd (ik heb er toch zat).
quote:beetjegek, 42 minuten geleden

Baby's hebben geen moedervlekken..

Die van mij had dat wel hoor. Ik ben bevallen in het ziekenhuis en ik weet nog heel goed wat ik dacht toen ik het moedervlekje op baby's achillespees zag:"Mooi, daar kan ik aan zien of ze me straks de goede baby brengen!"



Ik was zo stoned als een garnaal van alle pijnstillers toen ik dat dacht, maar iedere keer dat ik de afgelopen jaren dat moedervlekje zag moest ik weer aan dat moment vlak na de geboorte denken.



[/trip down memorylane]
Alle reacties Link kopieren
Ja Scamp.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 05 september 2014 @ 20:07:

Ik heb vier moedervlekjes die best wel opvallen (vanwege de plek en het zijn wat grotere moedervlekjes)



Heb nog nooit een vriend gehad, maar ik bedenk me wel eens dat ik dan voor de grap zal gaan zeggen dat hij alle moedervlekjes op mijn lichaam moet gaan zoeken (in het begin stadium van een relatie hebben)

Vind het niet storend, maar de moedervlekjes die ik zojuist opnoemde zijn alle vier wat verdikt, zou misschien huidkanker plekjes kunnen zijn volgens mijn moeder. Het enige wat ik irritant vind is dat moedervlekje bij mijn vagina, aangezien ik met ontharen toch voorzichtig wil doen, weet niet of het kwaad kan..



Ben trouwens ook 20.



Maak je maar geen zorgen over huidkanker. Ik krijg nog wel eens opmerkingen over bepaalde moedervlekken van mensen. Maar huisarts en dermatoloog waren niet onder de indruk. Ondanks dat sommige groeien en een onregelmatige vorm hebben.



Eentje daarvan zit juist op een mijn borsten, net zichtbaar met een lage decolleté. Supersexy!



Ik had er trouwens eentjes midden op min clitoris zitten. Maar die is met het ouder worden een beetje verhuisd. Ik maak daar ook nog wel eens een grapje van met bedpartners, of ze mijn moedervlekjes daar kunnen vinden.



Meestal vinden de mannen die moedervlekjes daar juist supersexy. Dus TO no worries.
Alle reacties Link kopieren
Jij wil een schop onder je kont? Komt ie.

In mijn heel nabije omgeving zijn mensen dood gegaan aan uitzaaiingen van melanomen (kwaadaardige moedervlekken dus) Wees goddeeje blij dat je gewone moedervlekjes hebt en niks ernstigs en houd op met dat kinderachtige gedoe.

Zo, schop pnder je kont genoeg?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf heb er 1 in mijn schaamstreek en 1 op mijn bil. De vrouw waar ik iets mee heb, heeft er ook 1 in haar schaamstreek.

Eerlijk gezegd vind ik het wel iets hebben bij haar.



Een vrouw met een moedervlek boven haar lip, wordt toch door veel mensen/mannen gezien als erotisch? Alleen door dat vlekje, wat dan ineens schoonheidspukkeltje heet?



Niks om je voor te schamen. Ik denk zelfs eerder een + voor je uiterlijk.
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 05 september 2014 @ 18:26:

Echt?

Om moedervlekken?



Even off topic, waarom heten die vlekken eigenlijk moedervlekken?

Zijn toch niet voorbehouden aan moeders





Van wiki:



Een moedervlek is een zichtbare, meestal gepigmenteerde huidaandoening. Binnen de dermatologie wordt de betekenis van 'moedervlek' beperkt tot naevus naevocellularis:[1][2][3] plekken bestaande uit toename van pigmentvormende cellen, dus melanocyten of naevuscellen. (Er bestaan nog talloze andere huidaandoeningen die ook naevus genoemd worden). Hoewel de naam moedervlek wellicht suggereert dat de afwijking aangeboren is, is dit meestal niet het geval. De meeste baby's hebben nog geen zichtbare moedervlekken; ze beginnen in de eerste levensjaren te ontstaan.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Als je je echt geremd door voelt is er tegenwoordig ook nog de mogelijkheid om ze weg te laten laseren. Maar ik zou ze gewoon lkkr laten zitten. Echt geen jongen/man die dat vervelend vindt ofzo maybe vinden ze het nog geil ook😉 Ik zelf had er ook eentje op me onderarm(pols) en schaamde me er ook voor toen ik nog kind was. Maar dat ben ik gelukkig voorbij en het zit er niet meer. Echt niet te druk om maken.
Werkelijk?

Ik heb er echt nog nooit een opmerking over gehad en heb behoorlijk wat moedervlekken.
Het zal mij een zorg zijn wat er voor vlekjes zitten.

Het moet daar beneden fris en fruitig zijn en de rest maakt niet uit.

Laat het weghalen als het in de weg zit. Niet iedere verzekering vergoedt het en niet iedere huisarts stuurt je door. Gewoon even vragen aan je huisarts.

Maar maak je niet druk het kan zelfs heel charmant zijn.
Ik begrijp je wel. Zelf vind ik moedervlekken lelijk en als iemand er veel heeft, of op bepaalde plaatsen, knap ik daarop af. Maar de meeste mensen vinden het helemaal niet erg dus ik zou me geen zorgen maken
Alle reacties Link kopieren
Als ik me zo zou schamen om een verkleuring waar dan ook zou ik het weg laten halen. Bij mij is daar trouwens geen beginnen aan, ik heb een hoop stalen zenuwen en dus ook overal roestige puntjes
...
quote:Rooss4.0 schreef op 10 november 2014 @ 11:42:

ik heb een hoop stalen zenuwen en dus ook overal roestige puntjes
Alle reacties Link kopieren
Uhmmmm, sorry hoor, maar is dit serieus?



Dan heb ik de memo gemist dat moedervlekken vies zijn?



Moedervlekken zijn cute!!!!!!!!!!



En ik draag ze met trots!!!!!!!
Iedereen heeft wel wat. Ook vind iedereen wel iets anders mooi of lelijk. Kleine moedervlekken of sproeten vind ik wel mooi. Grote wat minder. Vooral bij van die blonde meiden met heel witte huid en dan ineens zo'n grote donkere vlek op een borst of buik. Daar moet je wel even aan wennen dan. Denk dat er genoeg jongens zijn die het niet uit maakt, dus wat vriendjes betreft komt het wel goed en zo gauw je er eentje heb die het gewoon mooi vind dan helpt dat ook met accepteren voor jou
quote:hint schreef op 10 november 2014 @ 11:50:

Uhmmmm, sorry hoor, maar is dit serieus?



Dan heb ik de memo gemist dat moedervlekken vies zijn?



Moedervlekken zijn cute!!!!!!!!!!



En ik draag ze met trots!!!!!!!





ok!!!!!!!!

Waarschijnlijk had je het niet direct tegen mij, maar meestal vind ik ze ook niet vies. Meer dat ze er gewoon niet zouden moeten zitten. Net als vlekken in kleren, die wil je er ook uitwassen.

Ik had er 1 op mijn borst en die heb ik weg laten halen omdat ik me ervoor schaamde. Sommige andere heb ik zelf weggehaald, totdat iemand zei dat dat juist gevaarlijk kon zijn. Ik baal er van dat er zoveel op mijn rug zitten. En ik kan er niks aan doen, maar ik kan gewoon niet opgewonden raken van iemand met veel en/of duidelijke moedervlekken



Maar zoals gezegd ben ik in de minderheid, en dat is waarschijnlijk maar goed ook
Alle reacties Link kopieren
Dit doet me denken aan het liedje van India Arie: "I'm not your average girl"



"Every freckle on my face is where it’s suppose to be

And I know my creator didn’t make no mistakes on me

My feet, my thighs, my Lips, my eyes, I’m loving what I see"



Zouden vele vrouwen veel van kunnen leren..
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zit vol met moedervlekken. sommige zijn donker en duidelijk, andere zijn licht en subtiel; die worden nog wel eens 'weggepoetst' door goed bedoelende mensen. Die op m'n oorlelletje bijvoorbeeld, of m'n neusbrug.



ook 'down under' heb ik er een paar. ik schaam me er niet voor, kijk alleen niet uit naar de dag dat ik er last van ga krijgen en met mn benen wijd bij de arts moet om te laten verwijderen. laat staan hechtingen op die plek, brrr. Maar zo ver is het gelukkig nog lang niet, als die tijd al komen gaat.
Meid, zolang ik me kan herinneren zit ik onder de brandwondlittekens. Ik zou willen dat mijn moedervlekken het enige zijn waar ik me druk om zou maken.

En ja ik heb een vriendje gehad die zei dat ik het niet uit moest maken omdat ik geen ander daardoor zou vinden. Een kat in het nauw maakt soms wel hele rare sprongen. Ik heb hem alleen maar sneller gedumpt.



Ben inmiddels al heeeeel lang samen met mijn man. En ja de eerste keer vroeg hij ook wat het was (lijkt me logisch), maar heeft er verder nooit een oordeel over gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven