Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie?

19-08-2010 13:27 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en wellicht ook heren).



Ik ben een voor het oog een doodgewone gezonde Hollandse vent van 38 jaar, gehuwd, zonder kids

Ben al 14 jaar met mijn meisie en samen heel gelukkig.



Ik ben dol op verzorgde vrouwen die supervrouwelijk gekleed zijn en dan maakt mij het echt niet zo veel uit of degene wat stevig of superslank is, uitstraling is veeeeel belangrijker!!!



Al sinds mijn jeugd (vanaf 8 jaar) ben ik dol op het zien van vrouwenbenen in mooie kousen en uit pure nieuwschierigheid trok ik toen voor het eerst stiekem een panty van mijn moeder aan...

Sinds die tijd is het zeg maar behoorlijk uitgebreid



Mijn moeder heeft het wel ooit vermoed, denk ik. Maar dat kan ik haar niet meer vragen. Tijdens de pubertijd merkte ik dat ik er ook seksueel opgewonden van ging raken en had sinds die tijd in meer en mindere mate de behoefte om met mezelf te spelen gekleed in het lekkere stofje...



Na mijn 18-e tegelijk met het eerste echte vriendinnetje gaf ik wel aan dat ik het supersexy vond staan bij vrouwen en verzweeg natuurlijk mijn fetish. Stiekem bleef het verlangen maar ik heb het tot mijn huidige relatie weten weg te stoppen.



Na het eerste jaar met mijn huidige vrouw durfde ik alles eruit te flappen en zij vond het wel apart eigenlijk. Ik had eindelijk het lef om af en toe kousen te dragen en zelfs om de liefde te bedrijven terwijl ik ze aan had. Ze had er totaal geen moeite mee, ze stimuleerde het zelfs nog door me eens een keer in wat dameskleding op te tuigen als vrouw.



Toen was het hek van de dam, ik raakte er enorm opgewonden van als ik dameskleding mocht dragen en besloot om stiekem wat mooie spullen van de juiste merken in de juiste maten te kopen (lang leve het web).



Dit begon met mooie Wolford kousen, later de prachtige body`s en niet veel later volgden de eerste rokjes en zelfs laarzen en pumps. Inmiddels heb ik een hele garderobe van de mooiste Wolford lingerie (geen BH`s, daar heb ik niks mee) en kleding, vele mooie laarzen en wat pumps...



Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...

Een pruik, make-up en nepborsten zijn ook niet aan mij besteed, ik vindt de kleding gewoon veel lekkerder en mooier zitten om mijn (al zeg ik het zelf) uitstekende lichaam.



Uiteraard hebben we hier wel de nodige discussies over gehad. Ik ben 100% hetero en natuurlijk heeft mijn vrouw af en toe wel haar twijfels over mijn ontwikkelde fetish, vooral ik nu af en toe iets verder ben gegaan. Uiteraard weet verder niemand van mijn fetish en soms schaam ik me ook diep als ik mezelf achteraf zo bezig zie



Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hier mee omgaan???
met carnaval hebben de mensen er ineens minder moeite mee.

is dat gek?
Ze drinken niet voor niets flink wat alcohol tijdens carnaval....



En als ik nu verkleed als clown, of met een masker op, voor een bank ga staan, hebben ze er ook meer moeite mee dan tijdens carnaval. Is dat gek?
je kan het ineens wel op je vriend wanneer hij tijdens carnaval als vrouw is uitgedost.

misschien moeten de vrouwen wiens man zich soms in een jurk wil hijssen een fles wijn of twee leegdrinken, dan is het dat probleem ook weer opgelost,
Nee, ik kan het niet op mijn vriend als hij verkleed is als vrouw.

Ik droog er spontaan en langdurig van op.
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf (v) heb niets met het mezelf opmaken en leuke, vrouwelijke kleding aandoen, maar ik vind het wel leuk als andere mensen (m/v) daar plezier aan beleven. Ik zie het niet als een privilege voor vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb het hele forum doorgelezen. Er zijn nogal wat negatieve maar zeker gelukkig ook positieve teksten te vinden.

Mijn eigen verhaal? Ik heb als man 2 leren rokken en 2 leren jurken. Van beide 1 nep en 1 echt lamsleer.

Ik vind ze erg mooi, dragen heerlijk. Je zal me er niet snel mee buiten zien lopen, hoewel ik regelmatig met de gedachte speel.

Wat kan het nou voor kwaad doen wanneer een man zoiets aan heeft. Het is inderdaad de gedachte dat een andere het wellicht raar vind. Eigenlijk moet je daar gewoon schijt aan hebben.

Ik vind het erg mooi staan bij vrouwen, mijn vriendinnen hebben ook altijd wel een mooie leren broek of rok van mij gekregen. Ik was nieuwsgierig hoe het zou voelen en daarom ooit deze hobby gestart.

Niets meer en niets minder....



Groetjes



Janine, en nee ik heet geen Jan!
Alle reacties Link kopieren
je lijkt mijn man wel!



wat ik jammer vind te lezen is dat je dingen gaat wegmoffelen.

maar misschien heb je dat nodig voor de spanning?
Alle reacties Link kopieren
Was dit een antwoord richting mij Frivolia?
Alle reacties Link kopieren
ik draag ook veel dameskleding , vooral ondergoed , en zeker dagelijks pantys

en die pantys verstop ik niet , ik laat maar al te graag zien dat ik pantys draag

zomers onder een korte broek en swinters onder een lange broek

ook draag ik mijn pantys meestal in open damesschoenen met een hak
Alle reacties Link kopieren
met kerst met groene pantys :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven