Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:



Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.



Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lalapine77 schreef op 16 juli 2008 @ 11:11:

Die van mij vindt het niets als ik zou slikken... die vindt het juist supergeil als hij na een pijpbeurt over m'n borsten kan komen... of tegen m'n kin aan, dat het naar beneden loopt, langs m'n hals...Dat is inderdaad ook geil om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker achter in je keel opvangen dan proef je er niets van. Die smaakpapillen zitten op je tong niet op de huig
Alle reacties Link kopieren
Het is me één keer overkomen dat het in mijn mond kwam, toen heb ik het op z'n buik uitgespuugd. Trauma. Nu wil ik niet meer. Maar ik heb een niet absolute nee verkocht aan mijn vriend.
Ieuw.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon dat ik het weet je laat je man veel aardbijen eten

En je zult merken dat zijn sperma zoeter wordt plaats van bitter

😂
Alle reacties Link kopieren
Het zal vast wel ergens staan, maar waar smaakt sperma eigenlijk naar? En is het wel gezond om door te slikken? Of ie het juist een heel gezond iets?
liefde overwint alles
Het is in elk geval geen groente.
De basissmaak vind ik een beetje weeiig, niet heel goed uit te leggen, eiwitterig, als yoghurt zonder smaak. De rest varieert van zoet naar zuur richting bitter en alles ertussenin.



Het is bijna geen enkel probleem om het in te slikken, er zit iets van voedingswaarde in maar dat kan je in het grote geheel verwaarlozen.

De voorwaarde is wel dat je beiden SOA loos bent. Je kan dmv slikken ziektes overbrengen. Maar dat is dan ook het enige probleem.



Al schijnt heel soms iemand nog te denken dat je er zwanger van kunt worden.
Whawhawha Roosje toch. Altijd lachen met jou!
Ik heb hier al eerder de tip gegeven om sperma uit je mond te laten lopen na het klaarkomen, zodat je het niet proeft...



Nou vandaag mislukte dat plannetje. Ik pijpte mij SV in de auto, en hij hield mijn hoofd vast, waardoor hij achter in mijn keel kwam. Ik wist dat ik dus zou moeten doorslikken omdat alles achter in mijn mond kwam. Gelukkig smaakte het heerlijk zoet, en vond ik het boven verwachting lekker...

Gezien het mijn ontbijt was, moest ik daarna wel een zaad-boertje laten, wat ik wel hilarisch vond.
Heeee poesepoot! **high five** Hoe is het met jou?
Rary, als je het uit je mond laat lopen proef je het juist! Hap slik weg doet de truc. Ook nergens vlekken, helemaal goed.



Al wil ik op speciaal verzoek gerust wel eens druipen.
Alle reacties Link kopieren
Ik als man wil heel graag onder het pijpen klaar komen, maar dat is mij pas twee keer gelukt (erg lang geleden) Ik geniet er gewoon ontzettend van om haar met mij zo bezig te zien. Mijn vriendin heeft het graag dat ik dat doe en lijkt zelfs een beetje frustie als ik weer niet ben gekomen in haar mondje ;) Het ligt aan mij en het idee waarschijnlijk, aan haar in ieder geval niet. Terwijl ik haar compleet leegzuig en aflik als zij spuit (oowww lieve hemel wat is zij nat pff..) en dat vind ik dan weer super lekker, maar andersom nehh.. en dan kan ik mij niet laten gaan.
quote:Rooss4 schreef op 17 september 2014 @ 22:56:

Rary, als je het uit je mond laat lopen proef je het juist! Hap slik weg doet de truc. Ook nergens vlekken, helemaal goed.



Al wil ik op speciaal verzoek gerust wel eens druipen.Nee niet dus... Voor mijn gevoel zitten de smaakpapillen voor sperma achter op mn tong. Dus als ik het eruit laat lopen, proef ik het maar een klein beetje. Maar nu moest/wilde ik alles doorslikken, maar het voordeel was wel, dat ik erna direct door kon naar mijn werk, zonder vlekken omdat ik alles netjes had doorgeslikt
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ook als het vies is. Nou ja, ik proef eigenlijk nooit, ik slik het gewoon door. Maar stel dat ik het vies zou vinden, dan zou ik het gewoon gauw doorslikken. Ik heb het nooit niet gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:43:

Het zal vast wel ergens staan, maar waar smaakt sperma eigenlijk naar? Dat staat wel ergens. Wees niet bang voor een experimentje! Proef gewoon eens en je weet het.
quote:Rooss4 schreef op 17 september 2014 @ 22:55:

Heeee poesepoot! **high five** Hoe is het met jou?



Heeee Roosssss!



Ach heb betere tijden gehad. Ik stuur je een mailtje.
Nu ik erover nadenken is het niet de smaak waardoor ik eerder meestal niet doorslikte, maar de substantie die je dan door je keel voelt gaan. Geloof dat ik daar ooit een keer een nare ervaring mee had.

De smaak vind ik eigenlijk altijd prima. Dit keer was het slikken ook prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven