Welke telefoon?

19-09-2014 21:29 34 berichten
Goed het lijkt erop dat mijn mobiele telefoon er na 3,5 jaar de geest er aan geeft....

dus er moet een nieuwe kopen, ik will NIET de hoofdprijs betalen dus een iphone6 gaat het zeker niet worden.



Wat raden jullie aan?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je? Klein of groot scherm. Gebruik je hem om foto's te maken? Gebruik je internet veel?
Alle reacties Link kopieren
Iphone 4? Prima ding. Doe daar zeker nu al bijna 4 jaar mee en hij doet t nog.
Ik lees alleen over de iPhone 4 dat daar geen updates Meer voor worden geleverd, dat vind ik dan minder aangezien ik niet ieder jaar een nwe telefoon will kopen.
Ik heb al een paar jaar een Nokia Lumia 710. Helemaal nooit problemen mee. Accu is na ruim 2 jaar nog steeds top, gebruiksvriendelijk, loopt nooit vast én heeft navigatiesysteem wat je kan gebruiken zonder internet.

Zeker het overdenken waard!
iPhone 4 gaat inderdaad niet meer mee naar iOS8. Maar de telefoon is nog steeds dezelfde. En wat ik zo gezien heb zit er niet zo veel verschil tussen iOS7 en iOS8. En er wordt afgeraden om iOS8 op een 4s te installeren, dus dan kom je alweer op een iPhone 5 uit.
De samsung staat wel bekend om zijn goede foto´s. Ik heb een sony, die is op zich prima maar hij blijft wel eens ´hangen´. Voor mij niet erg want ik gebruik hem maar zelden voor internet.



Dochter heeft een oudere versie van LG, die is niet aan te raden. En mijn buurvrouw heeft een echte aaifoon gehad maar was blij dat het abonnement was afgelopen.



Dus tja, wat wil je ermee? Dat lijkt me dan toch de belangrijkste vraag.
Alle reacties Link kopieren
iPhone 5 dan dus.
Alle reacties Link kopieren
Motorola Moto G. In de prijscategorie 200 euro, echt een hele goede telefoon als je rond die prijs iets zoekt:

http://tweakers.net/revie ... -moto-g-budgettopper.html
Alle reacties Link kopieren
Samsung S4!
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Wat ik er mee will,

beeje WA, beetje Internet, mobiel bereikbaar zijn. af en toe Foto maken.
En Budget ligt wel zo rond de 200 euro
Misschien een Samsung Galaxy S3 mini? Of misschien lukt een S4 mini ook nog net.



Ik zou zelf persoonlijk geen telefoon nemen die je niet of nauwelijks meer kunt updaten. Op mijn telefoon konden na zo'n anderhalf jaar bepaalde apps waaronder instagram er niet meer op omdat mijn software te oud was en sommige apps zijn zo traag en lopen steeds vast.
Alle reacties Link kopieren
Geen iPhone, te duur en er zijn genoeg goedkopere alternatieven die prima zijn voor hetgeen jij 'm gebruikt.
Ik heb een Note 3, zodat ik in bed ook series/films kan kijken (met leesbare ondertiteling). Mijn vader heeft een Samsung Galaxy 3 Mini. Ik maak wel eens foto's met zijn telefoon en ik vind hem erg mooie (warme) foto's maken.
Alle reacties Link kopieren
Samsung galaxy S4!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Ik heb naar volle tevredenheid nu een maand of drie een huawei y300. Door diverse acties, maar ¤74,- voor betaald. Batterij is super en foto's duidelijk zat.
Ik heb nu twee jaar een Nokia Lumia 800 en ik ben heel tevreden. Batterij is nog net zo als toen ie nieuw was. Ik vind 'm intuïtief, maar ik werk veel met MS en nooit met IOS, dat scheelt misschien.



Ik vind het heerlijk dat ik soort van dezelfde functionaliteit heb als op mijn pc, zelfde icoontjes enzo. Ik gebruik de MS Office functies vaak. Ik kan gewoon een Word of Excelbestand openen. Dat is voor mij belangrijk.



Er schijnen minder apps beschikbaar te zijn voor Windows dan voor IOS, maar de apps die ik wil, de meest algemene denk ik, zijn iig prima, facebook, buienradar, etc. Ik denk dat ik ook helemaal geen belangstelling heb voor apps die niet op alle besturingssystemen werken eigenlijk.



Het design is ook mooi. Geen idee of je er aardige hoesjes ofzo voor kan krijgen, ik haat hoesjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Nokia Lumia 620 en wil ook niks anders meer. Supertelefoon. Gratis offline navigatie van Nokia is een grote plus. Mijn moeder had een Iphone en heeft hem na het uitproberen van de mijne weggedaan om ook een Lumia te nemen. Ook mijn pa, een echte Appleman, moest toegeven dat de Lumia nog overzichtelijker en logischer is dan de Iphone.



ik haat hoesjes ook Deze telefoon is niet krasgevoelig en het scherm gaat ook niet stuk als je hem laat vallen.

De 620 heeft de beste prijs-kwaliteit verhouding van alle Lumias. Hij kost nieuw nog geen 150 euro.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 september 2014 @ 07:27:

Ik heb een Nokia Lumia 620 en wil ook niks anders meer. Supertelefoon.+1
Zo erg is het nou ook weer niet
Mijn volgende mobiel wordt ook zeker weer een Nokia Lumia! Maar dat zal nog wel even duren want mn Lumia 710 is niet kapot te krijgen
Ik heb voor nu even de oude mobiel van man, dus ik hoef gelukkig niet op stel en sprong een nieuwe te zoeken.

Zal eens naar de nokia lumia kijken
Alle reacties Link kopieren
Laat je niet ontmoedigen in de winkel. Sommige verkopers hebben iets tegen de Nokia. Geen idee wat, onbekendheid of te lage marge? Maar wie hem heeft is supertevreden. Het gebruiksgemak. De batterij. Dat ie na een tijdje niet vertraagt. En als kers op de taart de navigatie. Mijn tomtom ligt te verstoffen en ik vind op elke plek ter wereld de weg, zonder internetverbinding. Lopend of met de auto. In veel grote steden kent hij ook het ov.
.
Wow! Mooie reclame haha! Maar je hebt echt helemaal gelijk! Als ik hier in huis het gezeik met de iPhone updates en de storingen van Samsung zie, ben ik echt blij met mn Nokiaatje!
Is je budget 200,- of 200,-+abonnement? Dat scheelt nogal.



Als je echt 200,- max wil uitgeven moet je absoluut de Nokia's bekijken. Goedkoop en relatief erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven