Ben ik stom geweest of moet ik mezelf niets verwijten?

19-09-2014 23:02 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets vreselijks stoms gedaan.



Ik ben een 22 jarige vrouw en sinds een klein half jaar vrijgezel. Tijdens mijn relatie leerde ik Sander (32) kennen. Al vanaf het begin merkte ik een zekere interesse van hem in mij. Aangezien ik in een relatie zat deed ik hier niet zoveel mee. Ik ging niet in op berichten na feestjes of ik met hem mee naar huisliep etc zodat hij regelmatig voor niets in de kou op mij heeft lopen wachten.



Toen ik eenmaal vrijgezel was, werd er binnen 2 maanden een date afgesproken tussen mij en Sander. Ergens twijfelde ik door ons leeftijdsverschil maar ik wilde hem een kans geven ( en mijzelf eigenlijk ook)



Deze eerste date is heel goed verlopen. Concertje op, wijntje erbij en veel besproken. Aangezien er al zo lang aantrekkingskracht tussen ons was zijn we met elkaar in bed beland (Ik was er niet heel erg trots op)



Na de date liet hij mij alleen naar huis lopen (Ik weet niet, hou van gentle man's en was hier een beetje beledigd door, waardoor ik met mijzelf afsprak hem als tijdelijke 'fuckbuddy' te beschouwen en meer niet)





Dus liet ik drie maanden alleen maar van mij horen wanneer ik 'zin' had. Hij, zo gek en eigenlijk ook te attent ....liet mij altijd maar weer binnen wanneer ik weer eens wat van mij liet horen(om de 2/3 weken) Hij deed elke keer zijn best om weer een concertje op te zetten en mij te vertroetelen als een prinsesje.



Echter merkte ik al snel dat Sander het erover begon te hebben met 'wederzijdse vrienden' Hij liet mijn apps lezen aan anderen en sprak binnen zijn voetbalteam over mij. In de kroeg hield hij mijn non stop in de gaten en dwarrelde wat langs mij heen. Als ik er tussenuit kneep(naar een andere kroeg) kreeg ik een sms waar ik uithing, waardoor ik uiteraad...wanneer ik die avond klaar was met mijn andere activiteiten maar weer aanbelde om mijn portie seks binnen te slepen.



De laatste keer was vlak voor het volksfeest bij ons in het dorp. Ik appte hem vanuit mijn tuin of hij thuis was, hij kwam terug van sporten en liet mij weten wel nog even te moeten douchen. Ik erheen, en hetzelfde ritueel.



Op het volksfeest heb ik mijn grootste fout ever gemaakt. Ik ben aan de haal (publiekelijk) gegaan met een voor mij bekende jongere jongen(een vriend). Ik was niet bij hem weg te slaan en zoende hem meerdere keren deze avond. Ik dacht dat hij niet op het volksfeest was maar aangezien er zoveel 'bekenden' omheen stonden denk ik dat hij hierover gehoord heeft of het in het ergste geval toch zelf heeft gezien.



Een week later wilde ik hem weer zien. Ik appte hem en ik kreeg als antwoord dat het hem 'Even niet zo verstandig meer leek'....Ik vroeg hem om uitleg maar kreeg geen reactie meer. Ik wist meteen dat het foute boel was en kon mijzelf wel voor de kop slaan.



Ik heb verhaal gehaald bij een collega van hem die mij vertelde dat hij niet begreep waarmee ik bezig was, dat Sander het er met hem over had en dat hij zeker wist dat Sander mij wel zag zitten.



De volgende dag trok ik de stoute schoenen aan en stuurde sander een bericht of hij tijd had die week. Zo lief als dat hij is kreeg ik meteen antwoord terug maar op mijn vraag echter niet. Hij vroeg alleen hoeveel tijd ik nodig had....5 uur later antwoorde hij dat hij 'Er geen vervolg aan wilde geven'



Ik heb hem mijn situatie uitgelegd in de app, mijn excuses aangeboden en hem verteld dat ik hem toch leuker vond dan dat ik dacht. Juist afwachtender was geweest aangezien ik wat jonger ben en had verwacht dat hij er wel vol voor zou zijn gegaan.



Ik kreeg daarop het antwoord dat hij niet echt de ruimte had voor een relatie en geen verplichtingen wilde, het lag aan hem bla die bla die bla.





Natuurlijk schoot mij 'he is just not that into you' in mij op en heb hem met rust gelaten. Me voorgenomen de volgende keer meer mijn gevoel te laten zien en ook eens een andere kant te bekijken.



Echter kwam ik hem deze week tegen tijdens een gezamelijk feestje waar hij me non stop in de gaten hield. Ik kreeg weer hoop, zag dat ik hem nog niet 100 procent koud liet. Heb hem weer ge-appt en we zijn weer redelijk ' on speaking terms '



Ik verwacht er niet teveel van. Maar ben eigenlijk wel benieuwd over de meningen van dit verhaal.



Leg ik mezelf een te grote druk op dat het mijn fout is dat dit niets is geworden? We hebben het namelijk nooit over exclusiviteit gehad. Wel vroeg hij veel altijd over mijn vorige relatie en waar ik op viel bij mannen, maar dat was het dan ook.



Mijn vader kent hem redelijk goed en zegt mij dat het een onzeker type is die al vaak genoeg zijn neus heeft gestoten aan vrouwen (een ex die binnen een jaar ging trouwen na een relatie van hem met 4 jaar)



Of is hij gewoon opeens op mij uitgekeken?



Aangezien ik nooit zelf enige indruk heb gegeven het serieus te zien vraag ik mij af waarom hij het opeens wilde verbreken als het alleen maar om de seks ging (hij wist niet beter eerst)





Vertel
Alle reacties Link kopieren
Je bent stom geweest!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:emoh134 schreef op 19 september 2014 @ 23:48:

Ik dacht dat hij niet 'gek' op mij was en mij daardoor maar naar huis liet lopen alleen. Zelfbescherming.Zelfbescherming? Klinkt eerder als een beledigd prinsesje.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 20 september 2014 @ 00:08:

[...]



Zelfbescherming? Klinkt eerder als een beledigd prinsesje.



Ik wil mij nu wel even indekken. Ik ben geen beledigd prinsesje. Vanuit de opvoeding van mijn ouders, (heb nog een broer) wordt er gezegd dat je een vrouw 's nachts niet alleen naar huis laat gaan. Als je het dan toch doet, informeer dan in ieder geval of ze goed thuis is gekomen.

Enige wat Sander kon is zijn what'sapp nog openen om te wachten totdat ik online kwam denk ik.

Misschien ook wel een verkeerde indruk van mij...ik gaf ook nooit een 'kus' of 'knuffel' bij afscheid nemen.

Misschien heeft hij daardoor na de eerste keer niet durven te whatsappen.

Kijk in principe loop ik bijna altijd alleen naar huis, maar een beetje informeren dat kan ik wel waarderen nadat we hadden gevreeën.

Daarom kwam het na de eerste keer op mij over zo van 'Nou, ik heb je gehad. Zie maar hoe je thuis komt. Dag.. En als je wordt aangerand lees ik het wel in de krant '
Alle reacties Link kopieren
Hierbij wil ik trouwens mijn gedrag niet goed praten. Maar uitleggen waarom ik deze houding naar hem had. Dat is echt onzekerheid van mijn kant ook geweest. De eerste date had ik super veel zin. Overigens altijd veel zin gehad om naar hem toe te gaan en met hem ook te kletsen, wat we ook wel konden. Voor en na.
Ik denk dat je ouders je ook wel hebben verteld geen seks op de eerste date te hebben, dus die smoes van opvoeding gaat niet op!
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 20 september 2014 @ 00:26:

Ik denk dat je ouders je ook wel hebben verteld geen seks op de eerste date te hebben, dus die smoes van opvoeding gaat niet op!



Snap niet wat dat met het andere te maken heeft. Iemand naar huis brengen is zorgen dat diegene veilig thuis komt, 's nachts. Of ik nou seks had op de eerste of 65e date is niet van belang (Of nog iets met veiligheid te maken)

Snap dat je mij aan wilt pakken maar dit is geen vergelijking.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij je in de gaten houdt betekend niet dat hij een relatie met je wilt.je kan er horens dol van worden maar als je niet in zijn plaatje past dan kan hij en jaloers doen en je gelijk ook afwijzen (jup ervaring) besteed al die energie lekker aan jezelf en iemand die wel wil of het lef en emotionele gezondheid heeft om je dat zonder drama duidelijk te maken. Als hij issues heeft dan moet ie daar eerst lekker zelf mee aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
quote:emoh134 schreef op zaterdag 20 september 2014 00:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="tantesidonia in "Ben ik stom geweest of moet ik mezelf ni..."" class="messagelink">tantesidonia schreef op 20 september 2014 @ 00:26</a>:</b>

Ik denk dat je ouders je ook wel hebben verteld geen seks op de eerste date te hebben, dus die smoes van opvoeding gaat niet op!</div></blockquote>



Snap niet wat dat met het andere te maken heeft. Iemand naar huis brengen is zorgen dat diegene veilig thuis komt, 's nachts. Of ik nou seks had op de eerste of 65e date is niet van belang (Of nog iets met veiligheid te maken)

Snap dat je mij aan wilt pakken maar dit is geen vergelijking. "quote: tantesidonia schreef op 20 september 2014 @ 00:26 :

Ik denk dat je ouders je ook wel hebben verteld geen seks op de eerste date te hebben, dus die smoes van opvoeding gaat niet op!



Sommige ouders vertellen je gewoon eerlijk dat als je jeuk hebt met een handschoentje aan moet krabben. Die ouders zijn namelijk ook jong geweest.
Tja meid je hebt een spelletje gespeeld en nu is hij er zat van.. Game over..
Ja hij had je naar huis moeten brengen en nee het is niet aantrekkelijk om naar je aanbedene te kijken terwijl ze met een ander staat te zoenen. Komt goedkoop over, en sommige mannen vinden je dan een afgelikte boterham en dan hoeven ze niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Jij noemt jezelf een vrouw? Je gedraagt je als een puber. Een vrouw speelt niet dit soort spelletjes.

Ik ben bang dat je kans verkeken is.
jij gaat alleen in de verdediging en ziet helemaal niet dat je met hem een spelletje gespeeld hebt. Je schrijft zelf dat je ervoor koos om hem alleen te bellen als je zelf zin had. Je probeert hem nu de schuld ervan te geven, maar JIJ koos hiervoor omdat JIJ beledigd was omdat hij je niet thuisbracht, terwijl je anders gewoon gewend bent om zelf naar huis te lopen schrijf je. Je gebruikt hem dus als het je uitkomt, gaat ook lopen flikflooien met een ander en nu ben je opeens beledigd dat hij je niet meer hoeft!?? Waarom zou hij je nog een kans moeten geven? Ga je eerst maar eens normaal gedragen!



De enige reden dat je hem wil is omdat hij jou niet meer wil. En als dat niet zo is dan moet je heel hard leren om mensen met meer respect te behandelen in de toekomst, want dit is inderdaad verwend prinsessengedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 20 september 2014 @ 02:02:

Ja hij had je naar huis moeten brengen en nee het is niet aantrekkelijk om naar je aanbedene te kijken terwijl ze met een ander staat te zoenen. Komt goedkoop over, en sommige mannen vinden je dan een afgelikte boterham en dan hoeven ze niet meer.



Heb jij nooit een keer staan zoenen met iemand? Je bent toch niet meteen een afgelikte boterham.



Misschien niet echt slim aangepakt van je, maar je hoeft jezelf echt geen verwijten te maken.
Als je exclusiviteit af moet spreken zit er sowieso iets fout. Als je echt gek op elkaar bent ga je niet met 'n ander staan vozen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk sander is zowieso al een kutnaam, dus in die zin deed jij er goed aan, om met iemand anders te gaan, ..maar gezien je verhaal denk ik dat je er helemaal goed aan hebt gedaan..een jongen die mij alleen naar huis liet lopen, kreeg geen voet aan de grond bij mij.

Dus, een plus een voor jou.

.

En het was toch wel duidelijk?..hij wou je voor de sex, toch?

En daarvoor willen wij vrouwen niet gebruikt worden, jij voelde het goed aan..

En dan nog wat anders, vrouwelijke intuitie werkt altijd goed, beter nog dan al het spirituele bij elkaar.

Je schrijft hier niet voor niks toch?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:emoh134 schreef op 20 september 2014 @ 00:16:

[...]





Ik wil mij nu wel even indekken. Ik ben geen beledigd prinsesje. Vanuit de opvoeding van mijn ouders, (heb nog een broer) wordt er gezegd dat je een vrouw 's nachts niet alleen naar huis laat gaan. Als je het dan toch doet, informeer dan in ieder geval of ze goed thuis is gekomen.

Enige wat Sander kon is zijn what'sapp nog openen om te wachten totdat ik online kwam denk ik.

Misschien ook wel een verkeerde indruk van mij...ik gaf ook nooit een 'kus' of 'knuffel' bij afscheid nemen.

Misschien heeft hij daardoor na de eerste keer niet durven te whatsappen.

Kijk in principe loop ik bijna altijd alleen naar huis, maar een beetje informeren dat kan ik wel waarderen nadat we hadden gevreeën.

Daarom kwam het na de eerste keer op mij over zo van 'Nou, ik heb je gehad. Zie maar hoe je thuis komt. Dag.. En als je wordt aangerand lees ik het wel in de krant 'En wie brengt hem daarna weer naar huis?
Alle reacties Link kopieren
quote:savetheday schreef op 20 september 2014 @ 07:28:

[...]





En wie brengt hem daarna weer naar huis?

Tja...met zo,n mietennaam, moet je zo,n knakker wel even naar huisje brengen.

Waarop je gelijk de deur hard dicht flikkert.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Je bent toch een volwassen vrouw? Ik zou een man niet serieus kunnen nemen als hij mij voor de veiligheid naar huis wil brengen, ik ben geen kind. Ik ben al die tijd ook zonder hem thuis gekomen. Je hebt hem bespeeld, hij is heel verstandig dat hij nu uit je buurt blijft. Als je echt interesse in hem had gehad had je anders gehandeld.
Daarom ga ik niet met gentle man's een concertje op.

Komt alleen maar last van.
quote:elle5460 schreef op 20 september 2014 @ 07:33:

[...]



Tja...met zo,n mietennaam, moet je zo,n knakker wel even naar huisje brengen.

Waarop je gelijk de deur hard dicht flikkert.Gut, heet je ex zo?
Je speelt spelletjes, hij houdt daar niet van en terecht.

Next!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook raar vinden om een meisje van 22 alleen 's nachts naar huis te laten lopen. Dus dat begrijp ik van jouw kant wel, maar ik snap dat niet dat je nog met hem doorgegaan bent als SV. Ik zou daar geen zin meer in hebben. Zo leuk klinkt hij niet.
quote:StoraHuntur schreef op 20 september 2014 @ 08:13:

[...]



Gut, heet je ex zo?
quote:raccoon schreef op 20 september 2014 @ 05:59:

[...]





Heb jij nooit een keer staan zoenen met iemand? Je bent toch niet meteen een afgelikte boterham.



Misschien niet echt slim aangepakt van je, maar je hoeft jezelf echt geen verwijten te maken.Tuurlijk heb ik wel eens gezoend maar ik zoen niet met iemand publiekelijk als ik mijn zinnen op iemand anders heb gezet, als hij daar namelijk achter zou komen of het zou zien zou hij die gedachte heel makkelijk kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Je had niet echt een relatie toch, als je alleen op jouw initiatief elke 2-3 weken contact had? Als hij daar méér van had willen maken had je dat wel gemerkt hoop ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven