Wie faked af en toe ook een orgasme?

16-09-2014 06:09 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat een groot deel van de vrouwen weleens een orgasme faked om allerlei redenen. Om er snel vanaf te zijn, of de man een goed gevoel te geven. Wie herkent dit?

Ik doe het af en toe als ik moe ben en het me allemaal te lang duurt.

Wie is hier weleens op betrapt en/of aangesproken?
Alle reacties Link kopieren
Bij oudere mannen is dat overigens nooit nodig geweest daar kom ik altijd bij klaar
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex vroeg altijd tig keer tijdens een vrijpartij of ik al gekomen was.... Heel irritant!! Dus ja, ik heb ook wel eens alsof gedaan zodat hij zou stoppen met vragen :-)
quote:aliceinchains schreef op 19 september 2014 @ 02:40:

Ik doe het weleens als een man echt aandringt op klaarkomen. Dat kan soms behoorlijk irritant zijn, alsof je dat op commando kunt. Ik heb alleen maar scharrels. In een relatie zou ik het niet willen, dan moet eraan gewerkt worden.

Waarom laat je je in hemelsnaam iets gelegen liggen aan zo'n man? En dan ga je toneelspelen? Waarom?



Mannen die er op aandringen dat je klaarkomt, hoe werkt zoiets?



"schat, mag ik je verzoeken klaar te komen?"

"eh, nee, het is lekker hoor, maar op dit verzoek kan ik toch echt niet in gaan nu"

"maar mijn duifje, ik moet echt aandringen, klaarkomen zal je!"

"ah, nou, ok. Oeh. Ah. Zo, klaar"



Wat een malloten liggen in dit land met elkaar in bed
quote:nwdesie schreef op 19 september 2014 @ 02:50:

Bij oudere mannen is dat overigens nooit nodig geweest daar kom ik altijd bij klaar Meid, pas maar op dat je mijn reactie niet leest. Voor je het weet zit je te soppen.
quote:eldorado schreef op 19 september 2014 @ 12:25:

[...]



Waarom laat je je in hemelsnaam iets gelegen liggen aan zo'n man? En dan ga je toneelspelen? Waarom?



Mannen die er op aandringen dat je klaarkomt, hoe werkt zoiets?



"schat, mag ik je verzoeken klaar te komen?"

"eh, nee, het is lekker hoor, maar op dit verzoek kan ik toch echt niet in gaan nu"

"maar mijn duifje, ik moet echt aandringen, klaarkomen zal je!"

"ah, nou, ok. Oeh. Ah. Zo, klaar"



Wat een malloten liggen in dit land met elkaar in bed



Vooral dat 'oeh, ah, zo, klaar'

Geil!



Maar waarom zou dit een probleem zijn? Je gaat toch niet doen alsof? Overigens kan ik me ook niet herinneren dat ik ooit níet ben klaargekomen eigenlijk. Dus ik hoef ook nooit te zeggen dat het niet lukt of te doen alsof.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic gestart en wil er wel bij vermelden dat mijn man het geil vond als ik faked omdat ik niet altijd klaar kwam. In de loop van de jaren heb ik het weleens toegepast zonder dat hij erom vroeg of dat ik het achteraf melde
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 19 september 2014 @ 12:25:

[...]



Waarom laat je je in hemelsnaam iets gelegen liggen aan zo'n man? En dan ga je toneelspelen? Waarom?



Mannen die er op aandringen dat je klaarkomt, hoe werkt zoiets?



"schat, mag ik je verzoeken klaar te komen?"

"eh, nee, het is lekker hoor, maar op dit verzoek kan ik toch echt niet in gaan nu"

"maar mijn duifje, ik moet echt aandringen, klaarkomen zal je!"

"ah, nou, ok. Oeh. Ah. Zo, klaar"



Wat een malloten liggen in dit land met elkaar in bed Ik heb wel one night stands gehad met mannen die dachten dat ik het zo wel even kon, op commando. Die gaan dan van: "kom dan. Wil je komen voor mij? Kom dan... kom dan... Kom je al?" Mijn hemel zeg. Maar ik vind het het dan ook niet waard om uit te leggen dat ik het zelf dan maar even moet doen omdat het anders niet lukt op dat moment. Nogmaals, bij een relatie zou dat anders zijn, bij een seksvriendje ook nog wel trouwens. Anders snijd je jezelf wel heel erg in de vingers.
Alleen bij een erg onzekere scharrel.. die me daarna dus ging vragen of ik gefaked had.. en toen moest ik natuurlijk toegeven.. toen was ie helemaal onzeker.. en boos op mij.. omdat andere vrouwen het wel meteen bij hem konden.
Nope. Als het niet lukt wordt ik chagrijnig, en dan kan de andere partij maar beter de juiste reden weten. Om dan eerst chocolade en thee te fixen en het later nog eens te proberen.
quote:stala schreef op 17 september 2014 @ 10:40:

[...]





En dan vinden vrouwen het gek als er respectloos met hen omgegaan wordt in bed. Doe even normaal zeg!beetje vreemd dat dit een uitnodiging is om respectloos met vrouwen om te gaan?! is dat voor jou ook bij andere dingen, als je zegt dat die zelfgemaakte quiche lekker is terwijl die veel te zout is, of dat verjaardagckado dat je toch echt niet zo leuk vindt. dan mag je wel faken maar over je eigen seksbeleving mag je niet kiezen hoe je er mee om gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven