Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 18 september 2014 @ 23:59:

[...]





Je mond zal openvallen van verbazing. Wij zien er werkelijk geweldig uit...lang, slank en bevallig!!!



Geintje. Ergens begrijp ik je wel. Maak je maar niet druk. Het zijn allemaal gewoon mensen die je er tegenkomt. Geen Jambersgebeuren hoor.

Helaas ook zeker niet allemaal Barbie en Ken. Maar zoals je al begrepen had, die staan bijna bij niemand op het verlanglijstje.Precies, Barbie en hoe heet de griezel van haar wil ik ook niet tegenkomen. Gelukkig zitten ze in Thailand.
Alle reacties Link kopieren
Dat vond ik er juist de eerste keer zo fijn aan. Normaal publiek, voor ieder wat wils. Daar naast ervaarde wij iig geen air bij het bezoek. Natuurlijk wordt er wat afgekeken, maar er wordt niet afwijzend op gereageerd.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen bij Innjoy?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 17 september 2014 @ 22:50:

Niet helemaal mijn kop thee, maar toch...



Thanks voor de tip, Roos! Vooral de laatste vind ik geinig, die ga ik denk ik bestellen. Niet dat ik binnenkort naar een parenclub ga, maar 't

is toch leuk.



Die onderbroeken met zo'n bobbel alsof het een piemel-bh is, snap ik niet helemaal. Is dat nou echt sexy? Ziet er voor mij suf uit en daar past toch helemaal geen erectie in?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Nee die vind ik ook niet mooi, hoog gay gehalte. De laatste vind ik wel tof!

Leuk dat je `m gaat kopen.
Alle reacties Link kopieren
Zoals beloofd mijn verslag van ons avondje fun. Het was drukker dan de vorige keer dat we er waren in maart. Dat was onze eerste keer, en zo deze tweede keer was de spanning al heel anders. We konden veel meer genieten van het vooruitzicht van wat ons mogelijk te wachten stond die avond. Het was vriendjes en vriendinnetjes avond met gigolo's er bij. Bij de entree merkte we meteen al dat het wat drukker was. Hier en daar wat stellen met een extra, maar meer mannen dan vrouwen. Het viel me meteen op dat het deurbeleid qua kleding wel heel érg los was. Mensen met sneakers, polootjes en kleding die je aan zou doen als je in de tuin zou gaan werken werden gewoon binnen gelaten. Is wel een minnetje waard in mijn optiek. Goed, dat was jammer maar het mocht de pret niet drukken. Er was genoeg ander leuks te zien dat wel hun best had gedaan. De leeftijd was gevarieerd. Niet heel veel jongs, best veel dertigers en veertigers, en wat ouder. De gigolo's zagen er verzorgd uit, ook niet allemaal spierballen maar ook gewoon regular joe. 't maakte het naar mijn idee wel makkelijk om een praatje te maken met hen. Zelf konden wij niet heel goed van elkaar afblijven na ons eerste rondje door de fun heen, dus wij zijn na een voorproefje in de tantra ruimte alvast lekker omgekleed om nog even de sauna in te duiken. Ondertussen een paar andere leuke stellen gespot. Het aanspreken van anderen gaat al veel gemakkelijker zo'n tweede keer daar. Na een drankje zijn we het bubbelbad ingedoken, wat ons de vorige keer erg goed bevallen was. Wij zijn wel een beetje van het publieke want al snel zat ik op de rand van het bad lekker te genieten van de mond van mijn vrouw. Wat al snel de aandacht trok van een iets ouder stel. Ik vond haar wel leuk, maar mijn twijfels of mijn vrouw hem wel leuk genoeg vond. Na wat vozen in het bad gaf mijn vrouw ook heel diplomatiek aan "Ik geloof dat ik het voor nu wel even goed vind zo." En het stel trok zich weer netjes terug. Wat daarna gebeurde was naar mijn idee wel bijzonder, want naast dat stel was een stel gaan zitten dat ons bekend voor kwam. Zij waren het stel met wie wij onze eerste full swap ervaring vorige keer in de pc hebben gehad. Dus meteen weer contact gemaakt en klikte meteen weer. Na wat bijkletsen in het bad hun uitgenodigd met ons mee te gaan naar de tantra ruimte. Eenmaal daar binnen korte tijd het linker deel zien te bemachtigen en de matrassen tegen elkaar aan geschoven. Daar hebben we denk ik toch wel een paar uurtjes van elkaar genoten. Ik heb na ons bezoek van de eerste keer nog vaak aan hen gedacht en de fantasie gehad het nog eens dunnetjes over te willen doen... Dat hebben we wel goed waargemaakt. Eenmaal gedoucht stierven we allemaal van de honger en heb ik voor het eerst de quisine geprobeerd. Eten was er ok. Vlees op de gril en salade naar binnen gewerkt. Maar rond half 3 werd de keuken al leeggehaald. Gelukkig waren we op tijd wezen tafelen. Aan het einde nummers uitgewisseld en voldaan naar huis gereden. Vandaag lekker moe en af en toe die heerlijke zucht... Hmmm... Die heerlijke blikken die ik deel met mijn vrouw... Die binnenpretjes en gedachten die constant afzakken naar gisteravond...



Kort om wat een super avond! Graag meer van die!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 20 september 2014 @ 17:05:

Het viel me meteen op dat het deurbeleid qua kleding wel heel érg los was. Mensen met sneakers, polootjes en kleding die je aan zou doen als je in de tuin zou gaan werken werden gewoon binnen gelaten. Is wel een minnetje waard in mijn optiek. Goed, dat was jammer maar het mocht de pret niet drukken. Er was genoeg ander leuks te zien dat wel hun best had gedaan.

Dat met die sneakers en polo had ik kunnen zijn. Ware het niet dat ik er niet was. Maar zolang die sneakers schoon zijn, niet afgetrapt en redelijk modieus, vind ik dat prima uitgaanskleding. Hetzelfde geldt voor een polo. Zolang deze schoon, heel en niet vervaald is, vind ik dat een mooi kledingstuk. Het zijn ook de kleren die ik aanheb als ik naar een 'gewone' club ga, dus waarom niet naar een parenclub. Daar heb je ze bovendien altijd maar effe aan. Wij moeten juist altijd een beetje lachen als mensen zich zogenaamd chique of voor een avondje uit, hebben aangekleed. Heeft een hoog-Jiskefet gehalte soms. Maar ieder zijn ding, dus vooral doen.

Ik draag ook altijd jeans. En als een club (gewoon of PC) me dan niet binnen wil laten (wat wel eens voorkomt) dan wil ik in zo'n club niet eens zijn.



quote:summernights schreef op 20 september 2014 @ 17:05:

Eten was er ok. Vlees op de gril en salade naar binnen gewerkt. Maar rond half 3 werd de keuken al leeggehaald. Gelukkig waren we op tijd wezen tafelen. Het is werkelijk absurd dat de keukenploeg al begint met opruimen als er nog gasten zijn. Zo enorm ongastvrij en goedkoop. Als ze dat willen (of als het moet van de baas) laat ze dan een bordje neerzetten "De keuken gaat een half uur voor sluitingstijd dicht" of zoiets. Nu komen er mensen nog het restaurant gedeelte binnenlopen om niets meer in de vitrines te vinden en de hele grill al opgeruimd. Werkelijk een schande.
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 20 september 2014 @ 17:05:

Zoals beloofd mijn verslag van ons avondje fun. Het was drukker dan de vorige keer dat we er waren in maart. Dat was onze eerste keer, en zo deze tweede keer was de spanning al heel anders. We konden veel meer genieten van het vooruitzicht van wat ons mogelijk te wachten stond die avond. ........... Aan het einde nummers uitgewisseld en voldaan naar huis gereden. Vandaag lekker moe en af en toe die heerlijke zucht... Hmmm... Die heerlijke blikken die ik deel met mijn vrouw... Die binnenpretjes en gedachten die constant afzakken naar gisteravond...



Kort om wat een super avond! Graag meer van die!





Wat leuk voor jullie summernights.

Het is allemaal heel herkenbaar voor ons. Die heerlijke spanning vooraf en het nagenieten met een gevoel van "ze moesten eens weten".



Zoiets kun je aan niet-swingers niet uitleggen., dat moet je meemaken !
Alle reacties Link kopieren
@kees: een stel leuke sneakers en een mooie strakke polo gaat best vind ik, echter de 50+er die in dat hoekje rechts achter de bar stond met zijn 30jarige import bruid. Die kon echt niet. Die stond er met bierpens in een wit hempje, werkbroek en afgetrapte hardloopschoenen zijn vrouw te bewaken leek het wel.



@leenman: ja ze moesten eens weten. Soms ligt het zo op het puntje van mijn tong om het uit te spreken. Blij dat we iig 1 vriendenpaar hebben ingelicht. Het is best fijn om er met bekenden over te kunnen praten.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal. Na enige stilte op het swinger vlak kregen we vanochtend de spontane inval vanavond weer eens naar de Fun te gaan.... Heel benieuwd hoe het zal zijn, we zijn al meer dan een jaar niet geweest, de laatste ervaringen waren op zondag wat minder, maar..... wie weet!



Meer liefhebbers die vanavond gaan op dit forum aanwezig?
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier in de Fun Plezierenfun!!! Klinkt leuk die zin
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
thanx Leen. Jij / jullie nog recente ervaringen met de zondagen??
Gaan er nog mensen van hier as zaterdag naar de Fata-Morgana?
Alle reacties Link kopieren
Mooi verhaal zeg Summernights.

het lijk me best wel spannend .... zo n avond.

Maar ik denk dat de drempel te hoog zal zijn voor me.

En vandaar dat ik kinky feestjes bezoek,want die vind ik ook erg leuk,en op dat soort feesten kom je ook hele leuke mensen tegen.
Alle reacties Link kopieren
Wendy, soms is die stap helemaal niet zo groot als jij denkt! Tenminste, wat is jouw grootste drempel??
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik single ben,en niet gauw die stap neem om er heen te gaan. En al helemaal niet alleen.

Als je een relatie heb doe je dat sneller naar mn idee.

En je geef je je best wel bloot,daar zou ik aan moeten wennen denk ik.

Weet je Leen65,het is gemakkelijk om er over te oordelen zonder je dat heb mee gemaakt.

Maar leuk lijk me dat wel,want naar kinky feestjes gaan was ook een grote stap voor mij,ook ging ik er niet alleen heen.

Maar een heel goed bevriend namen mij dus mee.

En nu ben ik er niet weg te slaan !!

ik vind het geweldig !!

Toxic en wasteland staan in de planning
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me als vrouw inderdaad wel wat lastiger. De sfeer in de clubs is over het algemeen zeker oké. Ik denk dat je daar als vrouw net iets beter terecht kunt dan in een kroeg.

Clubs is verder niet alleen dansen maar je gaat er naar toe voor de sex. Tja, als vrouw alleen tref je graag mannen. Dan zul je naar een avond moeten gaan waar ook single mannen komen. Dat wordt weer wat lastiger....en spannender!

In ieder geval 't is inderdaad toch anders dan als stel.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wendy, ben je alleen van de mannen of ook van de vrouwen? Ik denk dat er vast ook wel stellen zijn die interesse hebben in enkel een vrouw er bij. Alleen hoorde ik hier ook al eerder de opmerking dat als vrouw alleen iemand zijn man lenen vaak niet echt op prijs gesteld wordt. Kan ik me op zich ook iets bij voorstellen.



Wellicht is een avond incl. gigolo's er bij wel wat voor jou. Ze zagen er leuk uit vrijdag, van alles wat, niet alleen spieren maar ook gewone mannen met een leuke kop en een leuke babbel. Ik neem aan dat ze gekeurd worden door het etablissement op basis van klantervaring. (je weet wel: klant tevredenheid hahaha)
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk wel een verschuiving nu na zo'n tweede bezoek. Een verschuiving in verwachting en spanning. Ik merkte nu al dat ik veel makkelijker werd in contact maken met anderen daar. Het beantwoorden van leuke blikken en een praatje maken. Je weet tenslotte allemaal waarvoor je daar bent.



Ook merkte ik een verschil in de beleving van de seksualiteit daar. Het wordt 'normaler' om seks te hebben met een ander. Het klinkt misschien vreemd voor de niet swinger, maar na 10 jaar het lichaam van je vrouw van binnen en van buiten hebben leren kennen ben je zo op elkaar in gespeeld dat ik het toch wel weer even zoeken vond naar de 'speelstijl' van een andere vrouw. Hoe werkt haar lichaam? Wat vind ze lekker? Ik vind het denk ik ook wel fijn om die rematch te kunnen hebben met dat stel. 't was toch vertrouwd op een bepaalde wijze en daarom een stuk ongeremder, geiler...
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Leen65 en Summernights.



Ik weet het niet,ik zal er niet alleen heen gaan naar pc s.

Nou eerlijk gezegd als ik naar kinky feesten ga,dan ga ik alleen om te dansen en een beetje te flirten. ik ben een groentje.

want op feesten zoals bitch en toxic zijn single mannen niet toe gestaan,en er komen wel single mannen binnen,maar die komen zo wanhopig over en zijn erg op zoek,en eerlijk gezegd vind ik dat niets,ze komen zo wanhopig over. Zijn vaak niet mn types.

meestal ben ik met vrienden op die feestjes.



En in het algemeen komen er stellen en single vrouwen en homo s.

En idd nog iets,ik wil er niet tussen komen, mensen die een relatie hebben,komt volgens mij toch wat bedreigend over of zo.

Ik ben hetero,dus geen bi.

Op feestjes vragen ze me dat ook als ik stellen zie,ben je bi, en nee ik wil niemands man lenen.

Als je swing,kan je beter met zijn tweeen zijn ,lijk me.
Alle reacties Link kopieren
@Wendy helemaal mee eens swingen als stel is veel leuker, maar ook dan zie je de wanhoop soms uit de ogen stralen hoor



Heel wat anders, wij vinden het raar maar worden er nu mee geconfronteerd, een date plannen voor over 10-14 weken.... (eind november/december) Wat vinden jullie van zoiets?
Delen doe je samen
Komt hier af en toe ook voor, agenda's laten soms een snelle ontmoeting niet toe. Het is het beter om de datum al vast te leggen voordat de agenda's weer vollopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 23 september 2014 @ 14:45:

@Wendy helemaal mee eens swingen als stel is veel leuker, maar ook dan zie je de wanhoop soms uit de ogen stralen hoor



Heel wat anders, wij vinden het raar maar worden er nu mee geconfronteerd, een date plannen voor over 10-14 weken.... (eind november/december) Wat vinden jullie van zoiets?Dat komt hier ook wel eens voor hoor, druk druk druk met van alles en nog wat en dan oeps, is er pas veel later een gaatje vrij
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een poosje regelmatig mee hier, maar eigenlijk nog nooit iets gepost. Nu gaat het zondag dan eindelijk gebeuren ik ga op een thuisdate.

Ik vind het nu al super spannend.

Hopelijk klikt het en kunnen we vaker afspreken, en kan ik misschien eens met hun mee naar een pc.

Alleen zou ik dat toch echt (nog) niet durven. Vind het echt super knap van de vrouwen die dat wel doen. Moet ik wel zeggen dat ik dat ook niet echt durf omdat ik toch wat zwaarder ben als gemiddeld zeg maar. Misschien als je sowieso wel weet dat je aanspraak hebt (omdat je dus wel een mooi en goed figuur hebt) de drempel dan ook kleiner is?

Hebben jullie nog tips waar moet ik van te voren aan denken en op die avond aan denken? Ik ben bi, maar is voor mij de eerste keer dat ik met een stel heb afgesproken.

In elk geval alvast bedankt voor alle reviews en verhalen die jullie al met ons delen.

Liefs Angel
Alle reacties Link kopieren
Hi Angel-flower!!



Niet teveel druk maken om je gewicht. Natuurlijk wordt je bekeken en gekeurd maar de sfeer is meestal relaxed. Voor sommigen zal gewicht een rol spelen maar zeker niet voor iedereen. Uitstraling is minstens zo niet meer belangrijk! Wat de drempel echt lager maakt is wanneer je zelf initiatief neemt tot contact leggen, al is het maar oogcontact. Er loopt echt geen hele schare achter de mooie stellen aan hoor.

Verzorg je zelf goed, kies een mooi setje uit en straal uit dat je lekker in je vel zit.

En een goed idee kan inderdaad zijn om met een stel mee te gaan de eerste keer.

Hopelijk klikt het zondag en heb je een mooie avond Neem een kleinigheidje mee voor het stel. Besteedt aandacht aan je uiterlijk Zorg voor een extra lingeriesetje en toiletspulletjes om je tussendoor op te frissen.

Begin de avond rustig, neem de tijd om elkaar te leren kennen / af te tasten.

Ik weet niet hoe goed je dit stel kent maar neem een dosis gezond verstand mee en durf assrtief te zijn. Bevalt het je niet en bedenk je je dan moet je ook durven op te stappen.

In ieder geval, veel plezier!
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven