Mijn ex verziekt mijn leven nog steeds

19-09-2014 10:16 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een moeder van 2 kids, een dochter en zoon.

Inmiddels ruim 5 jaar geleden ben ik op straat gezet door mijn ex. Ik besloot voor de laatste keer en ging niet terug, dit geheel tegen zijn verwachting in wat hij tot de dag van vandaag niet kan verwerken. Ik verloor hun ouderlijk huis omdat ik er geen gevecht om wilde, verloor al mijn , en hun spullen niks werd verdeeld. Ook hier geen ruzie om willen maken, op dat moment waren het slechts spullen die niet in vergelijking stonden tot mijn onafhankelijkheid en "vrijheid" . Jaren lang geprobeerd normale omgangsregeling op te zetten dit werd vermoeilijkt door mijn ex . Zijn woede naar mij kent geen grenzen. En stond en staat dus in de weg om goed contact te hebben met de kinderen. Aangiftes van mishandeling smaad stalking, niet verschijnen voor de rechter voor alimentatie waardoor het op 200 pm kwam ik gekort werd maar nooit dat bedrag van hem kreeg. Maar ook zonder betalen mocht hij ze gewoon zien. Ik vond dat er los van staan. Nu zijn de rollen omgedraaid wegens de slechte band die de kinderen met hem hebben willen ze niet meer. Hij doet er niks aan om dit te veranderen. Hij stalked dreigt net zo hard door, vraagt niet oprecht naar hun en enige manier om tot een gesprek te komen blijkt er niet te zijn. Destructief is deze man. Eerder bleek via een arts dat hij narcistische persoonlijkheid stoornis heeft en dit zelden verbetering kent zeker zonder hulp. Meanwhile, moet ik dagelijks mijn kind ondersteunen met school, word hij binnenkort getest op ptss . Uiteraard zet ik me vol in voor mijn kinderen, maar soms zo oneerlijk ik moet rechtzetten wat hij heeft stukgemaakt en dat terwijl hij maar ons blijft lastig vallen aanvallen en dreigen. Wie herkent dit ? En hoe zorg je dat je zelf niet aan de stress onderdoorgaat ? We hebben een burgerlijk leventje met n strak gestructureerd huishouden omdat mijn zoon daar het beste mee vooruit kan. Maar soms voelt het alsof dagelijks op mijn tenen moet lopen.... Door mijn ex. Terwijl ik wil kunnen genieten van wat er is.. Een mooi gezin.
Alle reacties Link kopieren
Dit is helemaal lekker, word nog weggezet voor leugenaar ook?



Gelukkig zitten er ook leuke toffe positieve mensen op dit forum.

Stel je voor zeg, ....



Dit speelt dus al jaren, toen ik dus alleen was met de kids moest ik vd gemeente alli aanvragen. En toen had ik indd onvermogen en dat koste indd niet veel wel veel als je van 645 pm moet leven omdat je geen alli krijgt je naar voedsel en kledingbank moet. Dan blijft 70 euro n week eten. Even dat daar gelaten, is mijn thuissituatie veranderd dus ik heb geen onvermogen meer.



Ook grappig dan mensen zeggen dat je een beroep kan doen op ouders voor financieele hulp , niet iedereen heeft nog ouders. Of familie. Maar goed roep maar , oordeel maar. Ik heb vandaag leuke dingen gelezen, en goede adviezen en die stop ik in me zak.

De rest van jullie negatieve energie, mag je houden. Heb ik al zat van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wacht kiki, zal het even nog duidelijker uitleggen.



Toen advocaat van onvermogen.

Nu advocaat zelf betalen.
Kiki: TO doet alles in overleg met allerlei betrokken instanties, waaronder de politie. Als al die protocollen op haar van toepassing waren, hadden ze dat heus wel gemeld. Het lijkt mij ook logisch dat TO hier misschien niet alle details neerzet. Dus ik vind je oordeel over haar wel erg hard.



TO: ik ga me hier verder maar buiten houden, ik wens je veel sterkte en wijsheid toe.
Alle reacties Link kopieren
Liara,



Wat jij zegt klopt. En dat is het probleem. In principe kan iemand elke dag voor je deur in een auto gaan zitten. Openbare weg en tast jou veiligheid niet aan. En ik weet niet kiki of je het programma gestalked hebt gezien maar dat toonde aan hoever je in nederland kan gaan. Heel ver als je maar slim genoeg bent. Ik was al blij dat ik die melding op huis kreeg. En er zijn aangiftes gedaan in het begin maar aangezien dit weinig zoden aan de dijk zet doe ik nu dossier opbouw, veel contact met wijkagente, en zij houd de boel in de gaten. Iemand hoeft je niet te willen vermoorden om heel erg vervelend te zijn. Ik ben bang, en ik zeg bang omdat ik dat niemand gun dat jou ex wat stappen verder is gegaan als mijn ex. En dat vind ik heel erg voor je.
Alle reacties Link kopieren
Tnx liara ! Heb goede tips gekregen. En mooie berichten. Dus zeker de moeite waard.



Delen heeft voor en nadelen ..



Nobody likes pain

But you cant have rainbow

Whitout a little rain
Alle reacties Link kopieren
Mommy30 dat contactverbod zal ik toch maar doen als ik jou was. Zo kan je misschien wel duidelijkere bescherming krijgen van de politie? Zoals Kiki het omschrijft?

En jeetje Kiki, wat een hel heb jij overleefd...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Toch snap ik niet dat je met zo'n geschiedenis uberhaupt kunt denken of hopen dat je kinderen nog een fijne band met hun vader op gaan bouwen. Die wil je toch zo ver mogelijk uit hun buurt houden? Je kind heeft nota bene ptss door vader.
Alle reacties Link kopieren
quote:mommy30 schreef op 19 september 2014 @ 14:02:

Tnx liara ! Heb goede tips gekregen. En mooie berichten. Dus zeker de moeite waard.



Delen heeft voor en nadelen ..



Nobody likes pain

But you cant have rainbow

Whitout a little rain

Nou...dit is niet een klein beetje regen he?...dit is storm, een tsunami, code rood!!

Dus die leuke zinnetjes hierboven kloppen niet, vreemd, heel vreemd...
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
TO, zoals ik het lees doe je het goed qua stappen met politie en school en advocaat. Dus blijf dat doen zoals je met hen afgesproken hebt. Goede tip was inderdaad om iemand anders zijn mail/smsjes te laten lezen. Het enige waar je op kunt hopen is dat hij iemand anders vindt om op te fixeren, en dat is natuurlijk ook niets om iemand anders toe te wensen...

Ik denk dat jij eigenlijk meer een 'Psyche' vraag hebt dan een 'Relatie' vraag, namelijk: hoe ga je hier nou het beste mee om. En dan denk ik, heb je zelf een psycholoog om mee te praten? Misschien dat mindfulness training een manier is om dicht bij jezelf te blijven, ook als je hem ziet langsrijden of een mail van hem ziet?



Sterkte, je mag inderdaad trots zijn als je kinderen het zo goed doen ondanks zo'n vader!
Alle reacties Link kopieren
Pik alleen de reacties eruit waar je iets aan hebt. De mensen (zoals Kiki) die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben sla je lekker over.



Ik ben ook met een narcist getrouwd geweest en ik weet hoe erg dit kan zijn. Daar kun je jaren last van hebben.



Ik wens je veel sterkte xxx
Jemig Kiki, het is geen wedstrijd wie het meest geleden heeft en wie het sterkst is en Waterval zou eens moeten stoppen met muggenziften wat het is wel duidelijk dat TO alles doet wat in haar vermogen ligt.



De politie reageert in iedere stad/dorp anders en de ene gek is de andere niet. TO moet de dingen doen waar zij zich goed en veilig bij voelt.



Misschien een stomme vraag TO maar je hebt ook nog het "blijf van mijn lijf huis". Zij weten als geen ander hoe je een en ander praktisch kan oplossen omdat ze constant met dit bijltje hakken. Is het een idee om met hun contact op te nemen?
Wat vreselijk.. Ik wil alleen maar zeggen dat ik een hele sterke vrouw zie.. Het is voor mensen aan de zijlijn makkelijk om te oordelen, maar ik zie iemand die voor haar kinderen knokt en doet wat ze kan.. Zo te horen zit je klem, omdat je alimentatie moet vragen.. en zo dus niet alle banden met hem door kunt knippen.. maar ik zou als ik jou was niet bang zijn om een contactverbod aan te vragen of iets anders te doen om hem pissig te maken. Laat hem maar pissig worden.. zijn probleem.. Angst is een slechte raadgever en je laat je toch niet bang maken door die idioot? Kom op.. jij hebt 10 keer meer ballen dan deze vent.. Hij is een lafbek die kinderen en vrouwen lastigvalt..
Alle reacties Link kopieren
Zie niet wat ik schrijf mijn beeldscherm is noet goed.



Heeft hij nooit gezag geprobeert aan te vragen ?

Benieuwd want heb ook automatisch (niet getrouwd e.d.) eenzijdig het gezag maar hij dreigt dat af en toe aan te vragen en alleen op te eissen en denkt dat te winnen (omdat ik een handicap heb en hij zeer lasterijk is 1x wat later eten wordt verdraait tot nooit op tijd eten etc.)

En ik ben bang dat als ik omgang ontzeg als ik dat al zou willen dat hij eenzijdig gezag probeert te krijgen en als ze het zien als omgangs frustratie is daar nog kans op ook. Helaas wordt mishandeling en dreigen naar de vrouw niet als reden gezien om geen omgang toe te kennen.



Worstel er zelf steeds mee of ik hem nou beter wel of niet kan betrekken, je wil hem zijn kids niet afnemen (wat ook tot frustraties en gevaar kan leiden) maar blijft bang dat ie de kids ook zo gaat behandelen. Zien onder toezicht houd hier in deze stad na 3x op want hij is in dat uurtje zo enig met de kinderen... Zelf blauw oog of niet...



Heeft hij recht op omgang ?



Ben je niet bang dat hij jullie wat aan doet ?

Dreigt hij daarmee ?

Verdiep je in Aware !! Google daar op.

Sterkte. Xx
Alle reacties Link kopieren
Het klopt wel dat in de WWB de gemeente je vraagt om alimentatie aan te vragen, behoorlijk krom in deze situatie daar je daarmee weer het hele probleem aanwakkert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mommy, ik vind je best onaardig overkomen. Erg jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven