zwanger vanaf juni/juli 2014 nieuw

10-04-2014 20:12 3065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De tabel is vol, maar gezellig meeschrijven mag natuurlijk altijd!



Zwanger worden/zwanger

NaamLeeftijd#NOD/uitgerekendRonde #Bijzonderhedenteapot26/261e kindje

04/10/2015 4 1x mk en 1x ma met lange nasleep zus198727/28 1e kindje ?? lentefruit 31/36 1e kindje 27/09/2015 7 joy 28/361e kindje6 september9 / 6 na mk dec ma

13/8 uitslag OFO guusje8 24/24 1e kindje 18/06/2015 2 julia_isa 27/30 2e kindje Meisje 2 abbeytje 29/27 2e en 3e kindje

25/10/2015

Tweeling! 10 Bedrust ivm beginnende weeën laurabb 30/30 1e kindje

1/4/2016 Op 27/8/2014 na 13 wkn afscheid moeten nemen van sterretje



Bevallen

NaamLeeftijd#BevaldatumGeslachtBijzonderhedenkrullie1984 30/ 2e kindje16/03/2015jongetje Jip! 7 pond en 53 cmnieuwsbrief 26/1e kindje18/03/2015jongetje2850 grammiss-flower 29/31 1e kindje 11/05/2015 meisje3200 grammadelief0826/30 1e kindje 22/05/2015meisje niekje- elastiekje 27/29 1e kindje 09/06/2015 jongetje Thijs! Wendelala 24/26 1e kindje 08/07/2015 jongetje Siem! 3050 gram 48 cm Ri88 26/29 1e kindje 24/07/2015 jongetje 4295 gram 53 cm





Graag wijzigingen / nieuwe NOD even dikgedrukt of GROOT! Dan kan iemand het in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Heej meiden ik zal strax reageren op iedereen nu eff ego post: echo was goed! De baby was zo druk bezig met rondjes draaien dat ze hem of haar moeilijk konden meten. Ik heb als een gek zitten kijken of ik het geslacht kon zien ( haha) maar ben niet veel wijzer.. Zit nu op 11+1 dus in mijn 12e week :-) deze week weer erg beroerd en moe geweest...maar hopelijk gaat dat snel minder worden..



Dikke kus
Even heeel snel een post.



Al een paar dagen licht misselijk, knallende hoofdpijn en gerommel in mijn onderbuik. Vanmorgen kon ik het niet laten om een test te doen....en weet je....

Als ik hem goed bekijk zie ik een heeeeeel licht streepje....zou het deze ronde dan toch eindelijk? Durf nog niet te hopen, morgen of zondag nog maar een test doen!
Alle reacties Link kopieren
Oooo niekje ik hoop t voor je meis!!!! Dat zou gaaf zijn!!! :):) hou ons op de hoogte!



Julia, super om te horen dat alles goed is!!! Heerlijk!



Laura, hoe is t nu? Het is je zo gegund meis!! Ik hoop dat het echt zo is, maar probeer er niet te veel op te hopen om n grote teleurstelling te verkomen. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan!!! Sterkte, ik duim voor je!!



Krullie, oehhh ja lekker trots rond paraderen in bikini jij!! Geniet er lekker van!! Je ziet er vast prachtig uit met je buikje! En super bedankt voor het duimen!



Nieuwsbrief, nee maak je niet druk om ons, dat begrijp we helemaal hoor meis! Gewoon doen wat voor jou en je kleine wondertje goed is!! Wel fijn om weer van je te horen



Madelief, hoe is t met jou? En hoe is je temp nu? Weer n dagje dichter bij volgende week donderdag. Trek je t wachten nog wel? Ik denk aan je!



Hier: wij hebben het heel fijn gehad de afgelopen avonden in bed dus hopelijk positief nieuws volgende week zondag! Ik heb heeeeel veel afleidende dingen gepland staan aankomend weekend en aankomende week dus hopelijk gaat de tijd vlug en ben ik er zo niet constant mee bezig!
Ik heb echt zo'n trekkende baarmoeder, geen idee wat daar allemaal gebeurt nu. Hoop dat het geen complicaties zijn. Mijn vruchtbare slijm is wel weg - maar ik denk dat alles gewoon volledig op z'n kop staat daar.



Vandaag kwam collega me even persoonlijk apart vertellen dat ze 14wkn zwanger is. Erg lief, want na weekend hoort de rest van het team het. Ik reageerde wel goed, maar nu - 4 uur later - doet het toch wel pijn.



Ik heb telefoontje van ziekenhuis gehad, ze willen ons doorverwijzen naar erfelijkheidspoli voor verder onderzoek. Dat was wel even klap in het gezicht. Want steeds wordt ons verteld dat het gewoon botte pech was. Maar dit is wel serieus ineens.
Vanmorgen weer een test gedaan, weer een heeel licht streepje. Ook aan mijn vriend laten zien en die ziet ook een streepje... (Is wel een heel licht streepje hoor zegt ie, maar ik zie hem wel!)

Dus dit weekend nog maar een keer...
Alle reacties Link kopieren
Niekje wat fijn!!!! Streepje is een streepje hoor!!!!
Alle reacties Link kopieren
Niekjeelastiekje wat gaaf, alvast een kleine felicitatie :-)



Larabb was vervelend en lastig, begrijp dat je niet zo goed weet waar je aan toe bent. Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.



Abbeytje hopelijk vliegt de tijd snel voorbij en heb je zo een positieve test in handen.



Madelief hoop ook dat je snel weet waar je aan toe bent.



Hier ook weer op t wachtbankje.

Eisprong was 4 dagen later dan volgens m'n agenda appie dus ben blij dat ik met testen even gemeten heb.

Toch wel apart dat m'n cyclus na een half jaar gestopt te zijn met de pil in ene zo veranderd.



Laatste keer 31 dagen, ervanuit gaande nu ook rond de 30 dagen te zitten is m'n NOD rond 1 oktober..
Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!!
Alle reacties Link kopieren
@ laura: Dat zou wel heel mooi zijn als je nu alweer zwanger zou zijn. Het lijkt me niet onmogelijk, maar idd zo onduidelijk hoe lang dat hcg nog in je lijf blijft en wat voor effect dat heeft op hoe je je voelt…hoop voor je iig dat je ons snel weer goed nieuws kunt vertellen!

En hoezo moeten jullie naar de erfelijksheidpoli? Door de afwijking die jullie kindje had? Hadden ze daar al eerder iets over gezegd, of was dit voor jullie ook helemaal nieuw?



@ ladyes: veel succes op het wachtbankje! Ga voor je duimen!



@ Julia: wat fijn dat de echo zo goed was! Jullie hebben een lekker actief kindje zo te horen!



@ Abbey: Ik ben zo hard voor je aan het duimen dat je luteale fase dit keer lang genoeg is en dat jij over een week of 2 ook een positieve test in handen hebt! Het is je gegund!!



@niekje: spannend joh die testen van jou! Een streepje is een streepje zeggen ze idd. Zie dat je de 24e je NOD hebt. Hopelijk wordt het streepje steeds dikker de komende dagen, want dan wordt de kans wel steeds groter!



@ krul: Fijn dat de misselijkheid nu eindelijk minder begint te worden! En al bijna de geslachtsbepaling…wat gaat dat hard en wat spannend! Heb je zelf een voorgevoel?

Veel plezier in Landal dit weekend! En tot nu toe gaat jouw zwangerschap erg goed, dus zou er vooral van genieten en niet teveel zorgen proberen te maken over…wat als…(het nog mis zou gaan etc.), die kans is nu echt heel klein! Misschien dat dat shoppen over 1,5 week wel gaat helpen haha!



@ nieuwsbrief: dat begrijp ik wel hoor. Merkte ook dat ik er soms ook wat onzeker van werd of juist angstig (na de vele miskramen in de groep….helaas!). Gelukkig gaat bij jou tot nu toe alles goed en heb je maandag de echo! Veel plezier! Je laat wel weten hoe het is gegaan he?!



Hier weet ik niet meer wat ik van mijn lichaam moet denken. Ik heb uiteindelijk 4 dagen bloedverlies gehad, waarbij de eerste 2 uur veel helderrood bloed en daarna is het bloeden wel minder geworden. Zowel wij, als de vk dachten aan een miskraam. De vk raadde me aan om een week later nog een keer een test te doen om te kijken of hcg al uit mijn lijf zou zijn of niet....nou daar komt ie....



Nadat het bloeden afgelopen dinsdag was gestopt, kon ik niet meer wachten en alvast een test gedaan...die was positiever en de streep was nog dikker dan de week eerder. Gisteren (zou 5 weken en 3 dagen zijn geweest) nog een clear blue digital gedaan. De eerste keer dat ik testte vorige week gaf die 2-3 weken aan en nu 3+. Mijn hcg is dus ondanks het bloedverlies duidelijk gestegen en op het niveau waarop het zou moeten zijn. Mijn zwangerschapsklachten zijn in de afgelopen week ook erg toegenomen (super pijnlijke en duidelijk snel groeiende borsten, misselijk, duizelig, moe, veel witte afscheiding, blijvend hoge temp en een duidelijk opgezette buik).

Had verwacht dat de cb digital nog wel hcg zou meten, maar dat ik of nog steeds 2-3 weken zou zien, of minder, of niet meer zwanger. Begin nu dus toch stiekem weer wat hoop te krijgen dat ik toch nog zwanger ben...zo spannend allemaal! Moet nog tot donderdagochtend wachten. Zou misschien ook een onvolledige miskraam kunnen zijn geweest, maar dan houd je vaak wel wat bloedverlies of buikpijn en dat heb ik niet. Lijkt me ook sterk dat je hcg dan nog zou blijven stijgen (kan misschien wel).

Ga dus nu maar even een beetje van het positieve uit en we hopen volgende week toch een goede echo te krijgen. Al blijven we wel in ons achterhoofd houden dat het toch ook een miskraam zou kunnen zijn geweest.
Oke....mag ik schreeuwen???



IK BEN ZWANGER!!!!



vanmorgen weer een test gedaan en deze was duidelijker dan gisteren!

Durf het nog steeds niet te geloven maar de test is duidelijk positief!

De komende week rustig afwachten of menstruatie echt uitblijft en dan gaan we maar eens zien wat we allemaal moeten regelen....
Alle reacties Link kopieren
Niekje, wat n heerlijk nieuws!!!!! Fantastisch voor jullie!! Word er zelf ook weer een beetje hoopvol van, het kan dus gewoon ineens raak zijn hè! Super gefeliciteerd! Geniet ervan!
Gefeliciteerd Niekje!



Pff Madelief, dat is spannend! Misschien was het wel een tweeling en is er 1 blijven zitten en 1 helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
@Niekje: JAAAAAAA! gefeliciteeeeeeerd!!! ooow wat een goed nieuws! echt fijn dat het nu raak is meid!



@laurabb ik ben benieuwd hoe het met je gaat? voel je nog steeds allerlei gekke dingen van binnen? hopelijk is het raak maar ik zou er idd ook niet meteen te veel op hopen ivm teleurstellingen ( al gun ik het je enorm natuurlijk!). Hoe is het nu en hoe en wat ga je nu doen om erachter te komen?



@ abbey hoe voel je je? ik hoop zoooooo dat het raak is deze ronde, gun het je enorm!!! hier duim ik mee! Het kan idd zomaar ineens raak zijn en hopelijk deze maand ook bij jullie!!!



@krullie jaaa dat buikje showen dat deed ik ook al op vakantie, is een heerlijk trots gevoel :-) fijn dat de misselijkheid minder wordt, dat is een goed vooruitstreven voor mij haha... hier nog niet minder helaas ( alleen als ik pilletjes slik). OOOW spannend, al bijna de geslachtsbepaling, wat denk je zelf? was jij bij je zoontje trouwens ook zo misselijk? ik was bij mijn vorige zwangerschap niet zo misselijk als nu ( zal erg leuk zijn als het dan nu ook een meisje is ). ik moet dinsdag weer op de weegschaap bleeeh ik wil niet kijken, heb totaal niet op mijn gewicht gelet met al die misselijkheid... ben benieuwd. Fijn weekend weg nog vandaag!



@ladeys spannend, ik ga ook voor jou duimen meis!! goodluck met wachten.



@ nieuwsbrief dat gevoel herken ik, ik zat ook nog op een ander forum waar ook van alles gebeurde waar ik onzeker van werd. Maar fijn dat tot nu alles goed bij je gaat! Maandag is dat je 1e echo? sorry ik ben het eff kwijt. Iig heel veel succes en plezier!



@madelief whoow spannend zeg en heftig... wie weet is het idd wat zus zegt dat het een tweeling was... hopelijk is alles met jullie kleine uk oke! ik ga heel hard voor jullie duimen meis! wanneer heb je de echo ook alweer?



Hier nog steeds misselijk bleeeh.... dinsdag weer naar de verloskundige dan ga ik voor de 1e keer het hartje luisteren, op de echo wel zien kloppen maar niet gehoord. Mensen beginnen nu te zeggen dat ik mijn buik nu niet meer kan verstoppen, dat is wel leuk om te horen. Ben ook zo benieuwd wat voor geslacht het gaat worden. Dat weten we pas bij de 20 weken echo dus dat duurt nog wel eff... Merk wel dat deze zwangerschap anders is dan de vorige bijvoorbeeld mijn misselijkheid was de vorige keer niet zo erg ...uitgerekende datum staat nu op 8-4-2015, zou iemand dat kunnen invoeren in het schema?

Een hoop spannende weken en dagen komen er hier weer aan, hopelijk zijn we strax allemaal zwanger van wondertjes!!! ik hoop het zo!!!! goodluck allemaal!
Gefeliciteerd Niekje! Spannend!



En wat verwarrend Madelief, duren de dagen voor de echo lang?



Hier nog steeds vreemd. Maar ik ga er maar niet vanuit dat ik zwanger ben. Volgens mij heb ik wel vruchtbaar slijm gehad, 14 dgn na curettage - hoewel dat bijna niet kan. Ik laat het nu even rusten. Als ik over 3 wkn nog niet ongesteld ben, doe ik een zwangerschapstest. Verder dit weekend zaterdag gewerkt en vandaag lekker met paardjes gerommeld. Het klinkt suf, maar mijn (eigen) paard en hond zijn soort surrogaatkinderen voor me, ik word zo gelukkig van ze.



Verder weet ik het niet of ik het al geschreven had, maar we hebben een kans van 4% op herhaling. Momenteel slik ik een tienvoudige dosis foliumzuur, dan is de kans op herhaling nog maar 1,5%. We zijn gebeld dat we doorverwezen kunnen worden naar erfelijkheidspoli om het uit te zoeken. Aan ene kant top, maar... onderzoek kan jaar duren - met uitloop naar 1,5 jaar en in die tussentijd mag je niet zwanger raken. Ik vind het nogal wat om mijn leven anderhalf jaar op pauze te zetten voor een kans van 1,5%. Dus wij denken er toch over om het gewoon weer te proberen. We hebben het nu een keer meegemaakt en dat hebben we overleefd. Als we het nog een keer meemaken, kunnen we dat onderzoek altijd nog doen. Zouden jullie hetzelfde doen?
Hey lieve meiden!



Ohhh ik heb al veel te lang niet meer geschreven!! Ik heb steeds alles meegelezen en ook zeker meegeleefd maar reageren kwam er steeds niet van. Sorry!



Niekje! Wat GEWELDIG voor je meid! Het is je zo gegund! Gefeliciteerd!



Laura, als ik in jouw schoenen zou staan zou ik het zwanger worden niet uit willen stellen met een 1,5% kans op herhaling. Zoals je zelf al zegt: mocht het nogmaals gebeuren (en daar hopen we uiteraard niet op) dan kan dat altijd nog. Maar 1,5 jaar is wel een hele lange tijd om te moeten wachten! Waar neigen jullie zelf naar?



Mijn NOD is over 1 week. Ik heb iets meer hoop dan de vorige ronde. Ik denk eigenlijk nog steeds dat de timing rond mn eisprong niet juist was. Maar ik heb sindsdien wel iedere dag een soort drukkend gevoel rond mijn baarmoeder. Verder geen kwaaltjes helaas. We wachten dus af..
Alle reacties Link kopieren
Laurabb als ik in jou schoenen stond denk ik dat ik het toch nog eens zou proberen. 1.5% is stukken minder dan 4%. Echter heb ik het nooit meegemaakt en.moeten jullie doen wat goed voelt, jij bent de baas over je lijf en wat je aankan enzo. Succes meid, kan me voorstellen dat het lastig is. Hier heb ik twee honden waar ik ook dolgelukkig mee ben, begrijp dat gevoel helemaal. Toen ik vorig jaar erg down was hebben zij mij altijd gesteund en opgevrolijkt!!!



Ri8 spannend succes op de wachtbank!!! Duim.voor je!
Alle reacties Link kopieren
@niekjeelastiekje gefeliciteerd!!! Wat ontzettend fijn voor je!



@abbeytje, ik hoop deze maand voor jullie ook raak, het is je zo gegund! Ik hoop dat de komende week snel voorbij gaat en dat je daarna hopelijk goed nieuws hebt!



@laura, ik zou het zelf ook voelen als 1,5 jaar je leven op pauze zetten en zou dus waarschijnlijk kiezen om de onderzoeken niet te laten doen. Hoe denkt je man erover? Met het extra foliumzuur is de kans dus al behoorlijk teruggebracht, dus de kans is het grootste dat je gewoon een gezond kindje krijgt.



@ladyes, inderdaad apart dat je cyclus zo is veranderd terwijl je al gestopt was met de pil. Heb je nu misschien veel stress? Of ben je recent veel/snel afgevallen? Volgens mij kunnen dat soort dingen allemaal invloed hebben op je cyclus.



@madelief, verschrikkelijk zo te moeten afwachten. Ik kan me helaas goed voorstellen hoe je je voelt. Ik vind het echt stom dat ze die echo's niet eerder doen bij een bloeding. Maar ja, daar zijn natuurlijk goede redenen voor, maar wel echt zenuwslopend. Ik hoop dat je veel afleiding hebt tot de 25e.



@zus, hoe is het bij jou? Al tekenen van menstruatie of misschien een nieuwe zwangerschap?



@julia_isa, veel plezier volgende week!



@ri, spannend!! Hoop dat het niet nodig is, maar overweeg je om een eventuele volgende ronde ovulatietesten te gebruiken?



Hier: niet zoveel nieuws. Tijdens de echo ovuleerde ik volgens de echoscopiste, dus ik verwacht volgend weekend mijn menstruatie (of niet natuurlijk :P). Ik heb sinds de echo geen zwangerschapstest meer gedaan, dus ik weet niet of alle HCG weg was/is eigenlijk. Mijn tepels voelen namelijk nog steeds raar. Ik hoop natuurlijk weer snel zwanger te worden, ik weet wel dat ik niet meer zo belachelijk veel testen ga doen als de vorige keer :$.

Ik was gister bij een vriendin, heerlijk met haar kindje van 1 geknuffeld.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
@laura, ik denk dat ik me hetzelfde zou voelen als jij en mijn leven niet 1,5 jaar op pauze zou willen zetten.

Succes met de beslissing!



@teapot, ik heb 1,5 week terug mijn menstruatie gehad. Zit nu dus in mijn vruchtbare periode. We hebben besloten om alleen te vrijen als we zin hebben (vooral ik, man heeft altijd zin ) en er hierdoor geen druk op te leggen. Merk dat ik het af en toe nog best moeilijk heb met de miskraam.

Voor jou dus spannend! Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
@julia-isa: wat fijn dat de echo goed was! En al in de 12de week, time flies!

Bij mijn zoontje was ik ook misselijk, erger als nu. Toen heb ik heel veel overgegeven, deze keer blijft het bij kokhalzen.

Ik moet over een week bij de VK weer op de weegschaal, maar ben wel dikker geworden, alleen mn buik en borsten (die zijn ineens mega!)

dus er zullen ongetwijfeld kilo's bijzitten, ben benieuwd hoeveel! Startgewicht was 63.7 en met 13wk was ik 65.1kg, dus erg benieuwd dadelijk met

17 weken!

Balen joh, die misselijkheid! Het hartje luisteren is zo mooi Ik heb een angelsounds en daarmee luister ik 1x per week, heerlijk even genieten!



@abbeytje: het fijn hebben in bed is sowieso al heel belangrijk en extra leuk als dat tot een prachtig wondertje mag leiden natuurlijk!



@laurabb: ppff moeilijk dat je collega nu zwanger is. Wel heel lief dat ze het jou apart verteld, maar maakt het er niet makkelijker op he.

En jeetje dat erfelijkheids onderzoek 1.5jaar? Dat is wel héél lang om je leven zo lang op pauze te zetten mbt zwanger worden inderdaad. Ik zou wel eens naar

de erfelijkheidspoli gaan als ik jou was, eens informeren wat er dan allemaal gaat gebeuren dat het 1,5 jaar duurt en misschien kunnen ze wel een paar kleine onderzoeken

doen die korter duren ofzo?

Die hele 1,5 jaar zou ik niet wachten en je leven on hold zetten. Wie weet was het 'gewoon' dikke vette pech en is er bij een volgende zwangerschap helemaal niets aan de hand.

Maar eens een afspraak maken en daar je verhaal doen en horen wat hun te zeggen hebben kan nooit kwaad lijkt me. Dan kan je van daaruit zelf bepalen of je nog door wil met meer

onderzoeken of niet.



@ladyes: succes op t wachtbankje meis, ik duim!



@madelief: heb zelf heel sterk een gevoel dat het een meisje is, maar wie weet, we zullen zien! Over 9 dagen indd de geslachtsbepaling!

Wat vreemd dat je klachten zo toenemen en je HCG zelfs meer is! Wie weet toch een tweeling waarvan er 1 is afgekomen? De duimen draaien hier meis!

Gelukkig is het al bijna donderdag! (hoe ver zou je dan zijn?)



@niekjeelastiekje: whoehoeeee meis gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!! Wat fijn zeg!!



@Ri: 1 weekje nog, spannend, de duimen draaien hier meis!



Hier net terug van een heerlijk weekend weg met man en kind en mijn ouders waren ook mee. Enorm genoten! Kleine man is super watervrij geworden, sprong gewoon zo hoppa het diepe in, kopje

onder en maar lachen! Ook met zn allen nog even naar het hartje van frummel geluisterd, genieten!



Wel balen, kreeg ik een mail van het echobureau waar al heel lang de afspraak staat, dat de afspraak niet door kan gaan ivm prive omstandigheden. Nou lekker dan. Dus vandaag me suf gezocht, gebeld en gemaild,

want op zo'n korte termijn nog iets regelen valt niet mee! Maar gelukkig gelukt en nu staat de afspraak 1 dagje later, nou dat overleef ik nog wel ;)



Dus in de tabel mag 1-10 echo ipv 30-9 ;) Hopelijk laat hij/zij dan goed zien of hij/zij een jongetje of een meisje is!



Ook met manlief lekker zitten denken over namen en voor zover we nu denken, zijn we er voor beide al uit, dus hopelijk blijft dat zo, dat scheelt een hoop gedoe ;)
Alle reacties Link kopieren
Laura, ik denk dat ik ook opnieuw zou proberen zwanger te worden eerst. Waarom mag je anderhalf niet zwanger worden voor de onderzoeken? Mag je niet met de onderzoeken starten en mocht je zwanger worden dan moeten de onderzoeken gestaakt worden. Mocht t dan even duren voordat je zwanger wordt (wat we natuurlijk niet hopen) dan heb je miss n deel van de onderzoeken vast achter de rug, maar miss is dat helemaal geen optie! Hoe voel je je nu? Ik hoop gewoon ontzettend voor je dat je nu zwanger bent (of anders heel snel) en dat er een heeeeel gezond kleintje in je buik gaat groeien!!



Niekje, gaat het allemaal goed bij jullie? Bang om nog ongesteld te worden? Of heb je er vertrouwen in? Ben zo blij voor jullie!!



Ladyes en Ri88, onze NOD's zitten dicht bij elkaar! Succes met wachten!! Willen jullie voor je NOD gaan testen of niet?



Madelief, bedankt voor het duimen!! Ik duim ook voor jou meis! Wat n onzekerheid! Zo lastig om niet heel hoopvol te zijn lijkt mij. Als dalijk alles goed is is de vreugde natuurlijk heel groot en heb je een heel speciaal en sterk wondertje in je buik groeien!! Ik hoop t zo voor jullie!



Julia, je kunt al met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen he! Hebben wij bij ons zoontje ook gedaan! Hopelijk gaat de misselijk snel voorbij, zo ellendig is dat! Succes! En bedankt voor t duimen!!



Teapot, aankomend weekend is voor jullie ook spannend dus! Ik wil proberen niet te testen tot mn NOD, dat is zondag. Waarschijnlijk voel ik zaterdag wel al of mn menstruatie er aan gaat komen of niet. Bedankt voor je lieve berichtje meis! Ik duim voor jou dat je geluk hebt en meteen weer zwanger bent! Het schijnt wel zo te zijn dat een vrouw de maand na een miskraam heel vruchtbaar is!



Zus, pff kan me heel goed voorstellen dat je nog verdriet voelt mbt je miskraam. Het is zo'n pijnlijke en verdrietige gebeurtenis!! Sterkte ermee!!



Krullie, heerlijk joh die angelsound, ik heb daar ook zo van genoten bij mijn zoontje! En wat spannend dat je bijna het geslacht weet!!!!! :):) Wat leuk dat jullie al zo ver zijn met de namen!



Hier: het wachten gaat tot nu toe wel oke, maar ik ben er wel constant in mn hoofd mee bezig!! Vandaag al de hele dag moe en licht misselijk en verhoging. Ik ga uit van een virusje, maar hoop natuurlijk iets anders!
Alle reacties Link kopieren
Oja en nog een toevoeging, ik kan om alles wel huilen sinds gisteren. Gelukkige en verdrietige momenten in mn eigen leven maar ook op tv. Echt de kleinste dingen. Alles is een trigger! 😳 wat is jullie idee over vanaf wanneer je zwangerschapssymptomen kunt krijgen. Ik zit nu 6 dagen voor NOD. Dat is wel erg vroeg voor symptomen niet waar?
Alle reacties Link kopieren
@abbeytje, toen ik de vorige keer zwanger was, toen heb ik 4 dagen voor NOD in de auto zitten huilen omdat ik de autogarage niet kon vinden (ik moest in Amsterdam zijn en de weg waar ik langs moest was opgebroken, en ik ben al niet zo'n fan van Amsterdam. Hoop niet dat ik iemand beledig! Maar vind het er altijd heel druk als ik echt de stad in moet :P). Uiteindelijk heb ik de garage opgebeld zodat ze me konden vertellen waar ik langs moest. Daarom huilen is echt niks voor mij, ik rij ongeveer 50.000 km per jaar, als ik altijd ga huilen omdat ik iets niet in één keer kan vinden :P Ik denk dat het door de hormonen kwam
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
He teapot, bedankt voor je reactie!! Ik had dat bij de zw van mn zoontje ook, maar weet niet meer vanaf wanneer ik dat had! Had jij t 4 dagen voor je NOD dan voor t eerst of de dagen ervoor ook al? Heb jij behalve een raar gevoel in je tepels nog andere klachten momenteel? Jij weet nu natuurlijk niet goed hoeveel dagen voor je NOD je zit?!
Alle reacties Link kopieren
Ik had toen het gevoel dat ik ziek werd, en de dag later (dus 3 dagen voor NOD) had ik heel erg last van m'n maag en darmen en die avond was dus de test positief Verder kan ik mee geen klachten herinneren.



Ik heb nu verder ook geen klachten. Ik verwacht dat mijn NOD vrijdag, zaterdag of zondag is, ervan uitgaande dat ik inderdaad aan het ovuleren was/zou gaan toen ik de echo kreeg.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Abbey ik weet nog dat ik 4 dagen voor mn nod een gesprek had met n vriendin over dat t eff wat minder ging tussen ons.. Had toen vanaf t moment dat ze binnenkwam tot t einde gehuild haha dat is niet echt iets voor mij.. Dus dat herken ik wel ook die steekjes bij mijn lies herinner ik me nog.
Spannend Teapot, dat ook jouw NOD zo dichtbij komt! Ik duim voor je!

Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar ik zou een volgende ronde wel ovulatietesten willen gebruiken ja. Ik merk dat ik het 'gokken' nu heel lastig vind. Mijn vruchtbare slijm en de steken rond mijn baarmoeder zijn afgelopen rondes op verschillende dagen geweest en ik wil vooral graag weten of 1 van de 2 mijn eisprong aangeeft. Toch wil ik ook niet dat het 'moeten' wordt: dat we persé die dagen seks moeten hebben. Maar hopelijk geeft het inzicht in mijn cyclus.



@zus, heel begrijpelijk dat je het af en toe nog moeilijk hebt met de miskraam. Dat heeft zo'n impact! Neem de tijd om het een plekje te kunnen gaan geven en in de tussentijd genieten van de fijne momenten samen! En wie weet is het dan binnenkort weer raak!



Krullie, wat fijn dat het bij jou zo goed gaat! Het klinkt alsof je optimaal aan het genieten bent van je zwangerschap! Heerlijk zeg! Jullie weekendje weg klinkt gezellig! En je bent ook al een heel eind onderweg nu! De 20weken zijn al in zicht!



Ohh abbeytje, ik duim ook zo hard voor jou dat je een positieve test in handen krijgt! Wat zou dat fijn zijn hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven