Zwanger worden vanaf augustus '14 doorstart

31-08-2014 12:08 2001 berichten
Hallo dames,



Hierbij een nieuw topic, omdat we dan met zijn alle een tabel kunnen bijhouden.

Voor inloggen:

gebr. naam: Aug14

ww: aug14





NaamLeeftijd+partnerNODRondeBijzonderh. Vlasje88 26+30 rond 17-1 5 uitgerekende datum 27-9-2015 zwanger2805 24+35 10-09-2014 216-5 bevallen van een dochter Pluisje 22+27 22 maart 715 april eerste afspraak ziekenhuis lilly1980 33+45 13-05-2015 Hou ik niet bij pinguin00 21+30 26-05-2015 10? 18 mei zkh Chloeev 22+27 23-11-2014 4 23-11 positieve test Diamondgloss 25+34 22 januari 2015 6 van plan pil weer te gaan slikken daardbei27+2909-09-20141 Uitgerekende datum 16 mei 2015EvenWatAnders32+3304-06-20158? 03-06 positieve test!!exquise29+3022 juni9 25-6 positieve test zwangerwordenvanaf201432+3413-08138 juli onderzoeken gehad bij de gynaecoloog en 14 augustus terug voor de uitslagenJuffrouw2323+28+\- 14-04-20159 13-04-2015 positieve test
Alle reacties Link kopieren
Spannend jo, je moet alleen nog even in de tabel trouwens..



Balen evenwatanders, maar goed ik ken het gevoel ook ik ben door naar de volgende ronde! En ben flink ongesteld, normaal ben ik altijd erg licht dus dit is een nieuwe beleving voor mij.. Hihi!



Spannend Mary Ann, Jo en Pannenkoek, je hoeft inderdaad niks te voelen en je kan toch zwanger zijn dus wie weet



Ooh lilly ik ken het gevoel, hopelijk snel duidelijkheid..
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
We gaan het mijn beste vriendin en ouders/schoonouders wel vertellen denk ik.. Mijn beste vriendin weet immers ook als enige dat we bezig zijn en moet nu ook al mijn gezeur aanhoren dus heeft ze er wel recht op haha..
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning dames



Ik zou het alleen aan mijn (schoon)ouders vertellen en verder nog aan niemand..



@evenwatanders mijn gevoel zegt al een aantal dagen dat ik ongesteld ga worden dus ik denk dat in dit geval de teleurstelling ook minder zal zijn mocht de test niet positief zijn... maar we wachten rustig al.. nog een paar dagen..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames. Heb de stoute schoenen aangetrokken en CB test gedaan. Helaas negatief! Nog geen enkel teken va ongesteldheid maar nog steeds die gevoelige borsten. Ik heb er iig weer een menstruatiekwaal bij waarschijnlijk ha ha nu maar afwachten wanneer het komt. Alhoewel ik het gevoel heb dat het niet komt. Zo vaag! Het is en blijft moeilijk deze dagen om je hoofd koel te hoiden hoor
Spannend Mary-ann, nog even. Kan tenslotte nog alle kanten op.



Jammer lilly, misschien toch een langere cyclus dit keer. Dat wachten is maar niets vind ik, of zwanger of door naar de volgende ronde. Maar er is nog hoop natuurlijk, je kan tenslotte nog positief testen volgende week, wellicht heb je wat trage hormonen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Evenwatanders dat is zo, ik zie het wel! Ga maar uit van menstruatie.

Leuke avatar inderdaad

Goed om te weten dat je een stipte cyclus hebt hoor. Dan weet je precies waar je aan toe bent. Zit nu op dag 28, langste was eerder dit jaar 29 dagen. Ga ik dit record verbreken
Alle reacties Link kopieren
@Jo, welkom!

@ Lilly, wat gek! Tja die gevoelige borsten herken ik heel erg wie weet...



@hier, ik ben nog steeds erg verkouden. Ik belde net de doktersassistente om te vragen of ik wel gewoon neusspray enzo kon gebruiken, maar ze vond het al te lang duren en niet zo goed klinken. Moet morgenochtend dus maar even langskomen op het spreekuur. Mijn ogen zijn ook nog eens ontstoken grr.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd lilly, maar het kan iid nog alle kanten op.. Ik heb ook gevoelige borsten weet ook nog niet of dit bij de menstruatie hoort of niet.. Pff lastig he!? Wat kunnen we onszelf ook de kop gek maken he haha.. Althans ik wel!
Alle reacties Link kopieren
He meiden! Ik lees af en toe mee met jullie! Ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben! En geen idee hoe lang!

Had een rare cyclus en negatieve ovulatie testen. Na een week overtijd (iig langer dan 4 weken) testte ik negatief, maar nu 2 weken later ineens positief! Totaal niet zien aankomen! Voel helemaal niks!! Maat erg blij uiteraard!

Lemonman zit net voor zaken en t verwegistan dat is wel jammer!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan op m'n mobiel niet zien of er al zwangeren zijn onder jullie!

Die tabel is smal bij mij.

Hopelijk allemaal een mooie nazomer voor jullie!!
Alle reacties Link kopieren
Heel grappig nu in ongesteld ben kan ik alles en beetje los laten! Ik vind het wel fijn even zo, ik was er de laatste weken wel heel erg mee bezig.



Lilly jammer hoor! Nog even geduld dus..



Daardbei wat vervelend, laat je trouwens niet te snel antibiotica aansmeren hoor, is heel slecht voor je babytje! Je kan trouwens gewoon een zoutoplossing maken voor je neus, kokend water zout erin af laten koelen en dat opsnuiven. Is echt super naar voor je gevoel, maar je neus springt er wel van open en dat mag je gebruiken zoveel je wilt. Aangezien het gewoon water met zout is..



lemonpie, gefeliciteerd! Hier zijn tot nu toe 3 zwangeren..
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
@ vlasje ik herken dat heel erg van afgelopen maand toen ik eenmaal ongesteld was geworden kon ik alles weer los laten en voelde ik me weer relax ik heb me deze maand voorgenomen om me er niet te veel mee bezig te houden maar dat is heel erg moeilijk zeker nu mijn nod dichterbij komt



@lilly het kan nog altijd komen wellicht heb je na een paar dagen wel een positieve test



@evenwatanders ja ik vind het super spannend



@lemonpie welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap je weet dus nog niet hoeveel weken je zwanger bent?
lemonpie: gefeliciteerd!



daardbei: Ik lees wel dat veel vrouwen last kunnen hebben van verkoudheden enzo in het begin van zwangerschap, alle extra energie gaat tenslotte naar je kindje. Ui naast het bed, zout oplossing, wat citroenthee, dat zou ik in ieder geval gewoon proberen. En inderdaad wat vlasje ook zegt; ik zou niet te happig zijn op antibiotica.



records breken kan ook leuk zijn Lilly, maar slecht voor je zenuwen. Gelukkig sta je er vrij nuchter in, dat helpt wel. Ik heb wel veel dat ik elk kwaaltje relateer aan een eventuele zwangerschap. Kan me, net als vlasje al zegt, nu wat meer bezig houden met andere dingen, zonder de gehele tijd te denken, oh, misschien wel, misschien niet... Helpt nu ook wel dat ik weet dat mijn lichaam, ook bij 'misschien zwanger hormonen' nog vrij getimed werkt. (even afkloppen, zul je zien volgende maand)



Ik geniet van het 'nog niet zwanger zijn' en het weer, lekker wijntje, stukje rood vlees. Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Ha dames,



Even van me afschrijven. Zo herkenbaar wat je schrijft Vlasje. Als je eenmaal echt ongesteld wordt, kan je het echt van je af zetten! Dan denk ik ook echt weer nuchter "jammer, volgende keer weer een kans" en weet ik hoe fijn leven ik heb, hoe goed mijn vriend en ik het hebben en dat het vanzelf komt.

Tot gistermiddag stond ik er best nuchter in, maar merk dat ik het op een bepaald punt toch ineens weer lastig vind haha. En gistermiddag kreeg ik dat al een beetje. Ik denk dat ik dat maar gewoon ga accepteren dat als het moment nader, dat ik dan er toch heel erg mee bezig ben.

Ik dacht dus vanmiddag echt ongesteld te worden. Buikkrampen en pijn in mn onderrug. En uiteindelijk verloor ik een druppeltje bloed en that's it. Het begint zenuwslopend te worden inderdaad evenwatanders haha. Nog steeds hele gevoelige borsten. Ik hoop maar gewoon dat het dan in 1x doorzet, want nu kan ik me toch nog niet in de modus "ongesteld" zetten mentaal... Dan heb ik gewoon weer rust en ik kan heerlijk genieten dan van de komende drie weken aan de slag en de mogelijkheden die er gevoelsmatig weer zijn!
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames,

Ik lees nog steeds mee hoor, wil gewoon weten hoe het gaat met jullie!

Het reageren is alleen wat lastiger omdat het op m'n telefoon is... Ik herken wel wat geschreven wordt dat als je eenmaal ongesteld bent je het weer even los kan laten, totdat je weer in de buurt van je nod komt haha!

Voor een aantal dames is het nog spannend of wordt het bijna spannend! Mary-Ann jouw nod is bijna toch?! Ik mag nog een weekje wachten maar vind her ook zoooo spannend!
Alle reacties Link kopieren
Morgen gingen er weer dames testen toch?! Duim, duim, duim!!!



En van je afschrijven bij ons is prima, zijn we voor toch?



Toch jammer van maar 1 druppeltje bloed lilly,nu weet je nog niets..



Pannenkoek, geniet van je vakantie,we horen dan af en toe wel wat van je!



Evenwatanders, me too net lekker ern radler op hihi!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lemonpie! Super leuk!



Ik herken je gevoel helemaal lilly, dan maar flink ongesteld, kun je mentaal weer verder nu blijf je toch ondanks negatieve test in onzekerheid..

Ik heb contact met de huisarts gehad afgelopen week ivm flinke buikpijn, hij vermoedde toen al een zwangerschap of een ontsteking, dus bloed gaan prikken.. Vandaag de uitslag, geen ontsteking.. Hmm zou het dan toch? Ik merk dat ik me er nu teveel op focus en word stapelgek van mezelf! Ik heb zaterdag mijn NOD, maar ga zeker voor maandag niet testen.. Just to be sure haha! Slaap lekker dames!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ook ik lees iedere dag nog mee maar reageer iets minder.



@ Lilly wat vervelend, ni wil je natuurlijk dat je òf positief test of dat je flink ongesteld word, zodat je weet waar je aan toe bent... Wat kan ons lichaam toch raar zijn af en toe.



@vlasje heerlijk dat je nu gewoon kunt eten en drinken wat je wil. Zolang t kan moet je dat ook echt doen!

Er is gelukkig nog niets wat ik nu al mis....



@daardbei zie privé berichtje



@ pannenkoek ik wens je een hele fijne vakantie en succes volgende week met je NOD. Hou ons op de hoogte aub.



Met mij gaat t redelijk, ben natuurlijk nog altijd helemaal gelukkig, dringt steeds meer tot me door maar sommige momenten blijft t onwerkelijk.

Heb eergisteren moeders voor moeders gebeld, komen volgende week woensdag langs want dan zou ik 6 weken zijn.

Spannend. Vind het mooi om anderen te helpen die minder snel zwanger worden

Verder ben ik echt heel misselijk vooral, op t werk (bejaardenhuis ; lichamelijk zwaar dus) heb ik al verschillende keren overgegeven.

Dit valt collega's natuurlijk ook op dus ben het gisteren tegen teamleidster gaan vertellen, zij was gelukkig erg enthousiast en blij voor me.

Ook ben ik het langzaam meerdere collega's aan t vertellen aangezien we veel "zware" mensen op de afdeling hebben van over de 100kg waar ik normaal alleen aan sjouw en trek en duw.

Hebben besloten dat we de rest van familie ( ooms tantes neven nichten opa en oma) dit weekend bellen of langsgaan omdat we niet willen dat ze t via iemand anders horen.

Her is vroeg om het met zes weken te vertellen, maar als je je zo ziek voelt verraad je lichaam je al.



Ook ga ik dit weekend naar de buren samen met vriendlief, buurvrouw zal helemaal blij zijn aangezien zij nu 11 weken zwanger is, schelen we dus 6 weken.



Hoop dat jullie testen ook gauw positief zijn!!!

Denk aan jullie
Alle reacties Link kopieren
@ visje wat heerlijk om het iedereen te vertellen.... wat fijn dat je teamleider zo ontzettend enthousiast was. Dan hoef je ook niet geheimzinnig te doen. Hopelijk zakt de misselijkheid snel weg meid.



@Daardbei vervelend dat je aan het tobben bent met die verkoudheid. Hoe is het nu met je?



@vlasje geniet ervan hihi!



@ pannenkoek, het gaat voor jou nu ook opschieten!



Zijn jullie partners er dan ook mee bezig als de datum nadert? Mijn vriend niet echt maar als het dan nog uitblijft en ik heb een kwaaltje dan vind ie het ook heel spannend worden :-)



Langzaam word ik nu ook ongesteld. Het breekt nog niet echt flink door maar dat bouwt bij mij langzaam op. Ga nu dus echt door naar de volgende ronde. Wil iemand mijn NOD een keer aanpassen naar 17/10? Ik hou hem nu ruim...
Alle reacties Link kopieren
@EvenWatAnders, fijn dat je kan genieten van het nog niet zwanger zijn!

@Lilly; toch echt ongesteld dus! Jammer... maar wel fijn dat je nu in elk geval duidelijkheid hebt. Tja die kwaaltjes van menstruatie lijken ook zo op de zwangerschapskwaaltjes.

@Jo* Heb je al uitslag???

@Visje8; Heb het gezien! :-)

Dat je zo'n last hebt van misselijkheid joh... vervelend! Volgens mij lopen wij exact gelijk op (ik ben dinsdag 6 weken), maar ik heb nog niet overgegeven gelukkig!!! Lijkt me lastig op werk!



@hier: Ik ben vanochtend vroeg naar de dokter geweest. Voelde me echt rot toen ik wakker werd. Heb ook maar 6 uur geslapen ofzo. Gelukkig zat het slijm alleen nog maar in de bovenkant van m'n longen, dus ik moet nu hoestdrank nemen om de boel een beetje los te krijgen. Ook de paracetamol en neusspray maken dat ik me nu redelijk normaal voel. Heb ook nog oogdruppels gekregen (kreeg mijn ene oog niet eens meer open vanochtend, <- zo voelde ik mij hahaha)..

Anyway, heb nu de eerste shot hoestdrank en oogdruppels gehad en heb nu weer hoop dat het gauw beter wordt! Verder dus geen misselijkheid van de zwangerschap enzo dus dat valt me alles mee! Mijn borsten zijn al zo gegroeid dat bepaalde beha's (push-ups) al te klein zijn haha... Dat gaat snel... Straks kijken of het lukt om te shoppen :-). Want maandag begint het echte (werkende) leven weer.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Pinguin wat erg!! Eerst plan je je toekomst zo serieus in dat je samen aan kinderen wilt beginnen en dat dit.... maar misschien wel goed dat je het nu ontdekt voordat het raak is. En goed kan nadenken wat je wilt. Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
@evenwatanders het is iedergeval fijn dat je nu weer van alles kan eten en drinken zonder dat je steeds moet denken: zal ik dat wel doen? Want misschien is het wel raak...



@ pannenkoek mijn nod is inderdaad al bijna nog 2 dagen maar net als jo wil ik toch nog even een paar dagen wachten zodat ik dan duidelijk weet wat de uitslag is.



@pinguïn vervelend als jullie net zulke mooie plannen hebben gemaakt en je nu achter iets vervelends moet komen.. een kindje is niet zomaar iets dus zoals lilly ook al zegt misschien ook wel beter dat je er nu bent achter gekomen maar vervelend is het wel



@lilly mijn partner is niet echt bezig met het naderen van mijn nod die is af en toe een beetje te simpel die heeft zoiets van: ik hoor wel als het zover is



@daardbei ik moest wel lachen door je afbeelding hahahha maar ik hoop dat de oogdruppels en hoestdrank goed helpen en dat je snel opknapt
pinguin: wat vervelend zeg! Wel fijn dat het nu gebeurd ipv zwanger, maar dat zal je verwarring en verdriet nu niet minder maken. Als je er nog meer over kwijt wil kan dat ook hier mijns inziens.



Ik hoop dat je je snel beter voelt daardbei, dit is niets zo. Ik hoop dat je wat leuks kan vinden, koop dingen niet te klein, je moet nog even



Visje: wat een klachten zeg, ik hoop voor je dat het snel weer over is al die kwaaltjes. Wel een teken dat je lichaam enorm aan het veranderen is: een goede omgeving voor je kindje creëren.



Lilly: heeft het al doorgezet? Zo komen er steeds meer in ronde twee of drie.



Ik moest mijn vriend wel even uitleggen laatst hoe het nu werkte allemaal met ovulatie enzo. Nu snapt hij het wachtbankje wat meer, maar staat er in van: mocht je zwanger zijn hoor ik het wel. Mag van mij wel iets enthousiaster, maar dat past ook niet echt bij hem.



nog even Mary-ann en pannekoek.. nog even!
* ik heb de tabel aangepast voor lilly: 17-10 nod en ronde 3*



Als het niet klopt hoor ik het wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven