Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
Alle reacties Link kopieren
Bam gefeliciteerd! Hopelijk een mooi verjaardagskado voor jou
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net (te vroeg) ren test gedaan. Clearblue digitaal. Niet zwanger stond er.. Op de verpakking stond eigenlijk ook dat je pas kan testen op je nod. Dat ik komende woensdag.



Toen ik de houder eruit haalde dacht ik naast de dikke streep een heel licht streepje te zien. Heb geen foto. Enig idee of dit iets kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, vlindertje. Kun je nog een foto maken? Via Tinypic kun je de link uploaden en die dan hier plakken.
Alle reacties Link kopieren
Heb net een test gedaan. Clearblue digitaal. Niet zwanger stond er.



Op de verpakking stond ook dat je eigenlijk pas kan testen op je nod. Dat is komende woensdag. Toen ik de houder eruit haalde dacht ik naast de teststreep een heel licht streepje te zien, heb geen foto! Enig idee of dat kan bij deze test?
Alle reacties Link kopieren
Ha vlindertje, ik heb al antwoord gegeven, zie hierboven.
Alle reacties Link kopieren
Is dat een website tinypic?
Vlinder ik heb geen verstand van clearblue maar misschien geeft een foto idd duidelijkheid
Je mag bij een clear blue absoluut NIET naar streepjes kijken, betekend niets.. staat ook in de bijsluiter helaas...



@lionlily ik hoop het zo voor je !!



het is lastig hoor dames.. als ik had gewacht tot een week na nod met testen had ik nooit 2 positieve testen gehad maar gewoon gedacht dat m cyclus in de war was

Al was mn 'menstruatie' wel heeeeeeeel heftig dan haha
Alle reacties Link kopieren
Ok dan wachten we maar gewoon af.. Duurt lang! Krijg telkens een foutmelding op de site..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook dat de streepjes er altijd staan, ook bij negatief resultaat helaas dus toch nog even afwachten je bent nog erg vroeg!
Test was vanmorgen niets op te zien. Ga maar gewoon de volgende ronde in. Heb geen idee wat het geweest is, misschien een cyclus die totaal in de war was of iets vroegs wat niet zo heeft mogen zijn.



Ga deze ronde eens testjes voor ovulatie gebruiken, puur om te kijken of ik er wat wijzer van kan worden.



@ lionlily: wel echt symptomen nu! Ik hoop met je mee!
Alle reacties Link kopieren
Lieve schatten, ik ben zo blij.

Ik ben zwanger!

Ik heb net getest met een Kruidvat test.. en er staat gewoon duidelijk een 2e streepje.

Geen tuurstreepje....

3 dagen voor NOD gewoon positief..!!!

Ben zo blij!!!!!!!!!!



Liefs
Je eigen geluk maak je zelf
gefeliciteerd !!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!



Ik ben ongesteld!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:kartonnendoos schreef op 20 september 2014 @ 15:34:

Gefeliciteerd!



Ik ben ongesteld!



ah nee.... :( Wat jammer....

Had gehoopt dat je ook zwanger zou zijn.

Maar je zei t zelf al he... dat je je lichaam wel kende.

:( :(
Je eigen geluk maak je zelf
Gefeliciteerd! Wat leukkkkkk! Oooh het is je zo gegund! Altijd als ik dit soort berichten lees denk k schijt ik ga ook testen! Hahaha
Gefeliciteerd! Toch jezelf niet kunnen bedwingen om te testen
Het is je eerste poging toch? Wat fijn dat je mijn ellende niet hebt dan zeg ik gun dat echt niemand! Het is nog pril maar probeer er lekker van te genieten!
Alle reacties Link kopieren
Bewustalleenmama: gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws.

Kartonnendoos: join the club, alleen wel een niet zo'n leuke club helaas....

Op naar (weer) de volgende ronde dan maar!
Alle reacties Link kopieren
quote:bewustalleenmama*86 schreef op 20 september 2014 @ 15:46:

[...]





ah nee.... :( Wat jammer....

Had gehoopt dat je ook zwanger zou zijn.

Maar je zei t zelf al he... dat je je lichaam wel kende.

:( :(



Hadden het hier stiekem ook wel gehoopt! T zet alleen nog niet echt door... Laat t maar komen, ben ik er iig voor m'n vakantie vanaf!

Heb nog steeds ook geen buikpijn...



Nou, ik ga vandaag op overleven; chocola, cola, deken, bank, chips en tv!

Tot over 2 weekjes lieve schatten!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon me idd niet bedwingen... Ik had serieus verwacht dat ie wit zou blijven. en toen 2 min na het doen van de test dacht ik, HUH! Er staat een tweede streep!

Ik blijf nog wel even zitten op t bankje hoor...

Wil over 2 dagen nog een keer gaan testen, dan moet ie duidelijker zijn zou je denken.

T was ook nog eens met middag urine...!

Dus op zich... is het al heel mooi dat ie zo duidelijk is !

Jemig... Kan het nog steeds niet helemaal beseffen hoor...

Het is mn eerste poging idd, en ik ga proberen er zonder al teveel zorgen van te genieten!
Je eigen geluk maak je zelf
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd wat fijn!! Ik hoop op ook Een positieve test komende week!
Middag urine en dan een mooie streep, fijn ! Dan knaltie morgenochtend al helemaal haha
Alle reacties Link kopieren
Ja morgenochtend... zou ie dan duidelijker zijn?

pfff... wil m eigenlijk niet verspillen. lol!

Ow jeemig..!

Ik kan het nog steeds niet vatten!
Je eigen geluk maak je zelf
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus net mezelf helemaal gek zitten maken met pieker gedachten. Toen ging ik de beschrijving van de zwangerschaps test nog eens lezen en daar stond dus heel groot voorop: test tot wel 4 dagen voor je ongesteldheid! Dat is dus morgen dus ik zeg tegen mezelf: die 12 uurtjes maken dan ook niet meer uit haha.



En normaal ben ik dus super nuchter en helemaal niet een drukte maker maar ik heb toch echt een vaag plusje waargenomen op de kruidvat test maar niet dusdanig duidelijk dat ik er een foto van kon maken om jullie te laten zien! dus ik zit hier nu super gefrustreerd omdat ik toch niet een duidelijke nee heb haha.



Stress!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven