Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Als jullie denken dat dit off-topic geklets voor onrust op het forum zorgt hoor ik het wel hè?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Stoom afblazen mag toch?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik word er erg onrustig van, Nouschi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 19 september 2014 @ 23:43:

Ik word er erg onrustig van, Nouschi.Dat is goed genoeg voor mij, ik houd ermee op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Egidius schreef op 19 september 2014 @ 23:43:

Ik word er erg onrustig van, Nouschi.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het grappige teksten/plaatjestopic aan het lezen, staan leuke tussen.



Nouschi
Life is short. Eat dessert first.
quote:hatsetats schreef op vrijdag 19 september 2014 23:42 Stoom afblazen mag toch?Waar is dat voor nodig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 19 september 2014 @ 23:46:

[...]





Waar is dat voor nodig?Ook weer waar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nou, trollhinten dan maar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 19 september 2014 @ 23:49:

Nou, trollhinten dan maar?Deel jij de kaarten uit?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Neuh, liever bans bespreken dan
Ik stem voor off-topic kletsen.
quote:Egidius schreef op 20 september 2014 @ 00:10:

Ik stem voor off-topic kletsen.Wel op normale wijze!
Sja, wat is normaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 20 september 2014 @ 00:17:

Sja, wat is normaal?Regular
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
*komt binnen glijden*



Waarom is het 'hoe zien forummers eruit' topic verwijderd? Heb ik een relletje gemist ofzo?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 19 september 2014 @ 00:48:

Topic Hoe zien forummers uit? is verwijderd, het is in strijd met de huisregels.



mvg,



Junior.
Dank je Bieb, maar dat had ik dus ook al gelezen. Ik bedoelde meer: hoezo, in strijd met welke regels en waarom dus pas na 2 weken. Vragen, vragen, vragen.....
Oh liep dat topic nog? Denk dat er dan foto's zijn gequote en mensen over privacy zijn gaan piepen.
Dat vind ik trouwens de echte glij- en hengeltopics. Foto's laten zien en complimentjes vissen en geven. Brrrr.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 20 september 2014 @ 09:50:

Dat vind ik trouwens de echte glij- en hengeltopics. Foto's laten zien en complimentjes vissen en geven. Brrrr.Vreselijk inderdaad.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Kennelijk snakken een heleboel mensen naar complimentjes en dat ze er best mogen zijn. Ergens begrijpelijk en tegelijkertijd ook best triest.
quote:Sensy12 schreef op 20 september 2014 @ 10:26:

Kennelijk snakken een heleboel mensen naar complimentjes en dat ze er best mogen zijn. Ergens begrijpelijk en tegelijkertijd ook best triest.



Ik heb er ook een paar foto's gezien waarvan ik dacht: Waarom doe je dat nou? Slecht belicht, haar door de war enz. Gewoon echt geen mooie foto. Het zal die mensen niet interesseren denk ik, hoe ze er uit zien (maar waarom plaats je dan een foto?). En wat ik dan nog het ergste vind is de mensen die dan 'mooie foto' gaan roepen. Zeg dan gewoon niks. Ik weet best dat smaken verschillen, maar slonzig oid is nooit sexy of mooi dus roep het dan ook niet...



Zoiets... beetje vaag verhaal.
Haha zo waar! Meestal mis ik alle foto's, maar soms zie ik er een en dan hou ik maar m'n mond. Verbaas me ook hoe hardnekkig zo'n topic om de twee jaar ofzo blijft terugkomen - want je weet al dat het fout gaat aflopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven