Menstruatie na vroege miskraam

20-09-2014 08:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige maand was ik gewoon ongesteld! Een week later had ik een positieve test.. (Ik testte n.a.v vreemde klachten)! Na een week positieve testen kreeg ik een echo maar daar bleek dat de beginnende zwangerschap die er was geweest al meteen was mis gegaan.. Mijn baarmoeder was schoon dus die menstruatie was dan de vroege miskraam! Week later testte ik weer negatief, dus het hcg is uit m'n lichaam! We zijn meteen lekker doorgegaan.. Vanaf dag 14 had ik 6 dagen knipperende smileys bij de ovulatiest! Nu werd ik gister op dag 22 opeens ongesteld! Het is echt heel heftig met veel bloedverlies.. Ik voel me knap beroerd! Het rare is.. ik ben nog nooit in m'n leven te vroeg ongesteld geweest.. Herkent iemand deze reactie van het lichaam?? Is dit ook normaal, zelfs na een zeer vroege miskraam?? Hoop in elk geval dat mijn lichaam snel weer normaal doet.. :( Oh, we zijn nu trouwens 9 maanden bezig!
Alle reacties Link kopieren
He wat vervelend voor je

Ik denk dat je maar moet indenken dat je lichaam onder invloed van factoren is. O.a. de factor hormonen. En als er inderdaad voldoende hormonen in je lijf zaten om een test positief te maken, dan waren dat er dus ook genoeg om je lijf wat van slag te brengen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ook voor het eerst weer ongesteld na twee opeenvolgende miskramen. Ik voel meook wat hormonaler dan ik gewend ben van een menstruatie en heb wat meer kramp dan ik gewend ben. Volgens mij is het normaal dat het de eerste keer wat heftiger is.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn miskraam na 9 weken werd ik na 2 weken ongesteld en 2 weken later weer. Mijn baarmoeder was leeg na de miskraam, dat is met echo bevestigd, dus ik heb het beschouwd als menstruaties en hormonaal van slag zijn. Daarna werd alles weer normaal. Heftiger was het niet, maar dat kan ik me ook voorstellen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Zelfde gehad en werd ook 2 wkn later ongesteld. Sterkte en hoop dat je snel goed zwanger bent
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!



Deze menstruatie is ook echt veel heftiger dan ik gewend ben.. Hoop dat daarna weer alles ff 'normaal' wordt.. Heb even genoeg van al dat gekke gedoe van m'n lichaam.. ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi doortje wat verdrietig dat je ook een miskraam hebt gehad! Ik ook eind augustus met 6 weken en het lijkt er op dat mn lichaam nu weer net zo werkt als voorheen. Afgelopen week een paar dagen roze/bruine afscheiding gehad en meestal breekt het een week later door.

Wij zijn trouwens ook al vanaf januari bezig..
Alle reacties Link kopieren
@dali80.. Hoop dat t voor jullie ook snel mag lukken
Alle reacties Link kopieren
@dali80.. Hoop dat t voor jullie ook snel mag lukken
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik voor jou ook Doortje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven