Geld & Recht alle pijlers

Vannacht koerier voor de deur

19-09-2014 09:18 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet waar ik dit moet zetten maar ben KAPOT! Hele nacht niet geslapen.

Ik ging rond 1 uur naar bed en ongeveer een half uur later gaat ineens de bel. Ik schrok me rot!! Ik naar de voordeur, keek door het spionnetje: staat daar een vent in een DHL uniform! Ik heb zo'n ketting op de deur dus ik deed die ketting erop en vroeg wat hij moest. Zegt 'ie dat 'ie een pakketje heeft voor mij. Ik had niks besteld dus sowieso raar natuurlijk. Hij wist ook mijn naam niet (heb ook geen naambordje bij de voordeur) dus ik heb toen de deur dicht gegooid. Vervolgens heeft 'ie nog 5 minuten ofzo op de bel gedrukt. Heb getwijfeld om de politie te bellen maar toen was hij weg. Ik durfde niet meer te slapen. Het is nu licht maar heb nog steeds angst.



Wat kan ik het beste doen? Alsnog de politie bellen ondanks dat ik niet direvt gebeld heb? Heb hem natuurlijk wel gezien en kan ongeveer vertellen hoe hij eruit zag. DHL ool bellen? Waarschijnlijk werkt hij daar niet maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt geen echte koerier geweest denk ik, die doen dat niet midden id nacht. En als het wel een echte is dan was hij daar vast niet om iets te bezorgen. Had meteen de politie gebeld en ook aangeven bij dhl dat er blijkbaar een figuur rondloopt in hun uniform die dit doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blue_Yoshi schreef op 20 september 2014 @ 00:06:

Iemand riep "loepje"? Wat is daar te vinden (ik forum mobiel)?

En rare toestanden met mevrouwen in winkels.

TO is erg zoekende
Misschien heeft DHL een nieuwe 24-uurs-service?



Maar waarom heb je eigenlijk de hele nacht wakker gelegen?
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal. Ik doe 's avonds, heel vroeg als het donker is al niet de deur meer open en jij doet dat 's nachts voor een vreemde DHL kerel, terwijl je helemaal niets besteld hebt? En je belt de politie ook niet terwijl je bang bent? Heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 19 september 2014 @ 14:30:

Er zijn nog niet zo lang geleden mensen overvallen door figuren die in een TNT uniform liepen.

Ik doe voor niemand open tenzij ik iemand verwacht en in de avond bellen ze maar eerst als ze er bijna zijn.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
TO, gaat het wel goed met je? Heb je veel stress de laatste tijd? Heb je al eens hulp gezocht?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou écht niet open doen. Als iemand vraagt om te mogen bellen (de politie of een taxi of wat dan ook) verwijs ik ze naar mijn stoere buren
Alle reacties Link kopieren
Van de wijkagent moeten we altijd bellen. Hij woont vlakbij en wil het weten als er iets loos is in de/zijn buurt. Zijn salaris betalen we toch wel, zegt hij, dan mogen we hem ook aan het werk zetten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Vreemd topic openster reageert helemaal niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven