Zwangerschapskleding, ik snap er niets van!!

19-09-2014 13:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mede-zwangere,





PFF wat een drama, bij de h&m wat leuke zwangerschapsbroeken gekocht.. valt h&m toevallig erg klein?

Ik heb normaal altijd maat 36 in broeken, nu heb ik al 38 besteld en merk ik zelfs dat die broeken redelijk strak zitten. Ik ben bij mijn benen nog niet echt aangekomen..

Klopt het dat h&m positiebroeken klein valt?



En wat ik me afvraag: nu heb ik de h&m jeans maat 38 aan.. hij zit prima maar wel strak(niet te), is het dan verstandig om een maat 40 te kopen? ivm het aankomen in gewicht.



Ik ben echt een leek in positiekleding en ik hoop dat iemand mij kan helpen!



Groet Sojaboonn
Angels are often daughters in disguised
Maakt de maat echt uit? Koop een broek die goed zit.

Ik weet niet hoe ver je bent maar als maat 38 nu al strak zit zou ik voor een maat groter gaan, zeker als je nog een tijdje moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de hm ook altijd klein vallen, maar ik kan ook ontkennen dat ik stiekem toch wel erg dik was geworden.. Ik had iig ook maat 36/38 en van de hm mamabroeken had ik 42/44. En wat kirikou zegt, als ze maar lekker zitten toch? Succes met je zwangerschap! (Overigens pas ik inmiddels bijna al mijn oude broeken weer en zit mijn hm mamabroek nog steeds strak. Misschien kan ik hem als uitbuikbroek gebruiken )
Alle reacties Link kopieren
Ja, herkenbaar. Normaal maat 36 en nu maat 42/44

Maar mijn benen zijn ook echt huge geworden, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb normaal 36 en nu een H&M mama jeans ook van maat 36 aan. Zit bij mij als gegoten.



Ben nu 26 weken en 8 kg aangekomen, maar kennelijk niet op mijn benen (billen zijn wel ietsjes dikker).



Dus ligt er maar net aan.. Nieuwe jeans lopen vaak nog uit toch?
Alle reacties Link kopieren