Mode & Beauty alle pijlers

Hoera! de broekrok is terug.

25-07-2008 09:31 156 berichten
Ik weet dat hier veel fans van dit geweldige kledingstuk rondsurfen. Dus ik wilde jullie dit niet onthouden:

http://shop.hm.com/media/products/655/ML655_0749_011R_64599.jpg

En dat voor maar 29,90 EURO bij de H&M!

Meiden, grijp die kans! X-D
Wat een supernieuws!!! Toen ik een jaar of 5 was, maakte ik ruzie met mijn moeder omdat ik ze niet aan wilde. Ik snapte natuurlijk nog niets van mode toen. Nu kan ik het goedmaken, eindelijk! Ik ga haar zo even bellen, dat ik er eentje van haar wil lenen. Ze heeft ze vast nog wel bewaard voor ooit!
Alle reacties Link kopieren
Je kan er ook een paar dikke naaktslakken bij zetten, Meds. Staat gezellig in een herpststukje. Paar paddo's erbij en ze lopen vast niet weg.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op zaterdag 20 september 2014 13:40 Je kan er ook een paar dikke naaktslakken bij zetten, Meds. Staat gezellig in een herpststukje. Paar paddo's erbij en ze lopen vast niet weg.Goede tip! Echte sfeermaker!
quote:Dana schreef op 20 september 2014 @ 13:40:

Je kan er ook een paar dikke naaktslakken bij zetten, Meds. Staat gezellig in een herpststukje. Paar paddo's erbij en ze lopen vast niet weg.
quote:Eleonora schreef op zaterdag 20 september 2014 12:25 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Hoera! de broekrok is terug."" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 20 september 2014 @ 11:57</a>:</b>

regenlaarzen onder je BR? Doen of liever niet? ik dacht lekker herfst. ik ga zo namelijk materiaal zoeken voor mijn hersfstukjes</div></blockquote>



Regenlaarzen, ik draag ze overal onder.



Omdat ik nu single ben ook wel eens als ik een date heb.

Ok, het is een bijzonder groepje heren wat er voor gaat maar de regenlaars is buiten praktisch ook nog eens heel sexy.



Onder een BR zijn ze weergaloos. Je weet wel dat je er voor de echte liefhebber eerst wat km's mee moet maken? Liefst met blote voeten, maar nylons lukt ook wel. En het loopt heerlijk, hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 20 september 2014 @ 13:37:

Wat een supernieuws!!! Toen ik een jaar of 5 was, maakte ik ruzie met mijn moeder omdat ik ze niet aan wilde. Ik snapte natuurlijk nog niets van mode toen. Nu kan ik het goedmaken, eindelijk! Ik ga haar zo even bellen, dat ik er eentje van haar wil lenen. Ze heeft ze vast nog wel bewaard voor ooit!Heeft ze mss ook nog eentje voor mij? Ik ga natuurlijk mee met de mode, dus die broekrok moet ik hebben!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op zaterdag 20 september 2014 13:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Hoera! de broekrok is terug."" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 20 september 2014 @ 13:37</a>:</b>

Wat een supernieuws!!! Toen ik een jaar of 5 was, maakte ik ruzie met mijn moeder omdat ik ze niet aan wilde. Ik snapte natuurlijk nog niets van mode toen. Nu kan ik het goedmaken, eindelijk! Ik ga haar zo even bellen, dat ik er eentje van haar wil lenen. Ze heeft ze vast nog wel bewaard voor ooit!</div></blockquote>Heeft ze mss ook nog eentje voor mij? Ik ga natuurlijk mee met de mode, dus die broekrok moet ik hebben! Ik ruik goeie handel (of Leo d'r laarzen?) Als ze het zelf nog niet door heeft en ze inmiddels niet al op Marktplaats heeft gezet, dan zal ik kijken wat ik voor ons kan doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 20 september 2014 @ 13:43:

[...]





Ik ruik goeie handel (of Leo d'r laarzen?) Als ze het zelf nog niet door heeft en ze inmiddels niet al op Marktplaats heeft gezet, dan zal ik kijken wat ik voor ons kan doen!Dolletjes! Ik kijk er naar uit!
Life is short. Eat dessert first.
Bedankt voor de tip Dana, lex ligt nu languit in de huiskamer omdat hij uitgleed over een onderdeel van het herpesstukje. Ik vermoed zo'n naaktslak van jou. Die heb ik niet eens hoeven zoeken want ze zaten al spontaan op de dennenappels. Net zoals een paar honderd pissebedden en een egel die onder de vlooien zit.
Alle reacties Link kopieren




Ik vind broekrokken écht leuki!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara_ schreef op 20 september 2014 @ 10:33:

*blaast het stof van dit topic*



Vandaag in de weekendbijlage van het AD: vier pagina's over de terugkeer van de broekrok!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De Lidl heeft regenlaarzen met knipperende lichtjes.

Zouden die ook ergens in maat 40 te koop zijn ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf gaan fröbelen, leuk toch?







Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Dat zelf fröbelen is natuurlijk wel des Beo's.

Kerstverlichting is alweer bij de Action gesignaleerd, regenlaarzen hebben ze vast ook wel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Precies, ga ervoor, zou ik zeggen.



Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Als ik in mijn kast ga graven kom ik er vast nog wel eentje tegen, ik vond ze destijds wel handig op de fiets.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, Marianne! Ik ga eens kijken op tweedehandssite's, daar vind ik zeker een paar leuke exemplaren.



Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een héérlijk nieuws bereikte mij vanmorgen!

De BR, écht de BR is terug.

Youp uitlachend heb ik mijn haakwerkje aan de kant gegooid en ben begonnen aan een heerlijke broekrok.

Alsof ik het voelde aankomen dit grootste nieuws had ik afgelopen zomer al een kek paar rubberlaarsjes bij de welkoop gescoord.

Vanmorgen begonnen en hij is af hoor!

Het past perfect om de schaamflappen en de flubber knieën zijn onzichtbaar.

Morgen ga ik de provincie uit en in het Amsterdamse bos

een lekkere herfstwandeling maken!

Dit nieuws kan niet snel genoeg de grachtengordelchique en haar omstreken bereiken.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
Ook een leuke. Kan makkelijk gecombineerd worden met regenlaarzen, al dan niet met flikkerende lichtjes.



Life is short. Eat dessert first.
Als ik een broekrok draag dan kuis ik 'm d.m.v. van postbode-elastieken om de broekspijpen te doen.

Anders gaat het ook zo fluiten als de wind verkeerd staat.
Alle reacties Link kopieren
De broekrok, wat een goddelijk nieuws



Mijn favoriete draagmoment; tijdens een date. 1e date, seksdate, je maakt er hoe dan ook een fantastische indruk mee.

Tijdloos, modieus en nog praktisch ook.



Ik ga meteen beginnen aan een nieuw exemplaar van stevige denim voor tijdens de wintermaanden
Alle reacties Link kopieren
Na enig twijfelen toch maar besloten mijn Culottes met jullie te delen. Ik ben een echte trendsetter en deel mijn nieuwe aanwinsten eigenlijk alleen als ik vermoed dat het plebs er aan toe is.



Deze selfie heb ik een aantal maanden geleden gemaakt. Kijk even goed naar de luxe stof, de verfijnde naaitechniek en het verbluffende effect op mijn schitterende lichaam.



Ik haal deze foto straks weer weg ivm de herkenbaarheid. Morgen weer op de thee bij Frans Molenaar,



muzemeisje in Vogue
Speechless
Alle reacties Link kopieren










“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit toch het mooist combineren met een BR:







Maar zoals ik al zei, ik ben erg van klassiek.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven