Wie zorgt voor condooms?

23-08-2014 18:37 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Had laatst een date die vind dat ik als vrouw voor condooms moet zorgen. Want wij worden zwanger dus is het ons probleem. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt een man die te beroerd is even langs de kruidvat te gaan.

En liever bv een herpes infectie heeft. Ben ik nou verwend Door mannen die wel zo attent waren of is dat tegenwoordig zo?

P.s. het maakt mij geen bal uit hoor om er zelf voor te zorgen maar het idee.
Alle reacties Link kopieren
Beide....sorry, maar als jij als vrouw geen aids wil krijgen, of niet zwanger wil worden heb je die dingen toch altijd bij je? En als man toch ook???
Alle reacties Link kopieren
Beide? Al moet ik zeggen dat ik bij de laatste ze wel kocht. Hij (29) schaamde zich om ze te halen. Want dan wist iedereen wat hij ging doen. Mij boeit dat niet. Ook nooit gehad. Ik denk zo: ik ben een gezonde vrouw met gezond verstand; ).
Carpe Diem!
Beide.



Maar in de praktijk komt het er op neer dat ik ze haal, mijn gezondheid dus dat heb ik graag in de hand.
quote:Canoura schreef op 23 augustus 2014 @ 18:37:

Hallo allemaal,

Had laatst een date die vind dat ik als vrouw voor condooms moet zorgen. Want wij worden zwanger dus is het ons probleem.Ik zou hem gezegd hebben dat hij hem in zijn broek mocht houden omdat, als je dan toch ongewenst zwanger zou moeten worden, het toch liever van een iets intelligentere vent zou moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
zelfs als de man de condooms mee brengt, die eerste keer. en wat als hij graag zijn zaad verspreidt en graag zoveel mogelijk kindjes heeft rondlopen en voor de gein als zijn condooms doorprikt? ze bestaan hoor...

zorg nou maar voor je eigen condooms, vin ik.....
Alle reacties Link kopieren
Ik zorg in ieder geval zelf voor condooms maar verwacht dat de man daar ook voor zorgt. Zitten we in ieder geval niet zonder.



Wel een paar keer meegemaakt dat een man het niet kon met condoom. Zorgde voor een slappe. Heel teleurstellend en ook wel eens gebeurd dat ik dan zo midden in de nacht en na tig drankjes, een niet zo verstandige beslissing nam. Werden geen wilde neukpartijen maar wel (kort) penetratie. Stom!



Tegenwoordig vraag ik er soms zelfs van te voren naar. Of het wel allemaal gaat lukken met condoom. Ik weet het nu liever van te voren.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Ik weet van mezelf dat ik niet op een ONS in ga dus daarom heb ik ook geen condooms bij me. Zou ik dat wel doen, zou ik de verantwoordelijkheid wel nemen en zelf voor condooms zorgen.

Als een man ze zelf bij zich heeft is dat alleen maar fijn, maar ik wil alsnog voor mijn eigen lijf verantwoordelijk zijn. Als hij niet met wil is het jammer.



Mijn vriend en ik waren elkaars eersten en waren allebei niet zo snel van plan om seks te hebben. Toen het zo ver was hadden we ook geen condoom bij de hand. Omdat ik de pil gebruik, is er niets aan de hand, maar toch. Achteraf best wel stom want het valt te verwachten dat er na een tijdje daten en een paar weken relatie iets kan gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:chirpy schreef op 14 september 2014 @ 20:05:





Mijn vriend en ik waren elkaars eersten en waren allebei niet zo snel van plan om seks te hebben. Toen het zo ver was hadden we ook geen condoom bij de hand. Omdat ik de pil gebruik, is er niets aan de hand, maar toch. Achteraf best wel stom want het valt te verwachten dat er na een tijdje daten en een paar weken relatie iets kan gebeuren.



Hoezo, best wel stom?

Jullie waren elkaars eersten, dus er was nul risico op Soa's en je was beschermd tegen zwangerschap.



Condooms zijn belangrijk maar je hoeft het ook niet te overdrijven als je allebei nog maagd bent.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Alle reacties Link kopieren
Overigens vind ik condooms best wel leuk ergens. Als er op een gegeven moment naar dat doosje wordt gegrepen en de verpakking wordt geopend, weet je dat er binnen 1 minuut geneukt gaat worden. Dat vind ik wel iets hebben, heel opwindend.



En als vrouw voel ik geen tot nauwelijks verschil met of zonder.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Alle reacties Link kopieren
De man zorgt voor condoom(s)!!!

De enige anti-conceptie die hijzelf kan regelen (behalve dan niet penetreren).



Mocht een vrouw zelf al/ook bij zich hebben, dan prima ook.



Als een man 'vindt' dat een vrouw dit moet regelen en dattie anders maar zonder condoom sex heeft/wil hebben.......dan is hij een ontzettend grote lamlul, met een heeeeeeeeeel klein pikkie
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Zoals iemand op de eerste pagina al zegt: ik vind het vooral een afknapper als iemand kennelijk wel seks wil, maar die dingen niet heeft. Dus dan zou ik er gelijk al klaar mee zijn. Als je het nog niet eerder met elkaar hebt gedaan, vind ik dat je allebei condooms moet hebben.



Nu gebruik ik binnen mijn relatie altijd condooms, wij kopen om en om (of liever: de eerste die bij een drogist is als ze bijna op zijn). Ik vind dat hij ze op moet ruimen en hij vindt dat in het zeldzame geval dat ze knappen, hij voor de morning after moet zorgen. Goed geregeld, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrs.mia.wallace schreef op 14 september 2014 @ 20:19:

Overigens vind ik condooms best wel leuk ergens. Als er op een gegeven moment naar dat doosje wordt gegrepen en de verpakking wordt geopend, weet je dat er binnen 1 minuut geneukt gaat worden. Dat vind ik wel iets hebben, heel opwindend.



En als vrouw voel ik geen tot nauwelijks verschil met of zonder.Hmmm die mening deel ik wel... maar aan de andere kant, het wordt zo'n moment. Zo van: ok nu zijn we klaar met het voorspel en gaan we door naar het volgende level. Dat gaat nooit vanzelf. Want... zal ik wat pakken, zijn we al zover, shit, liggen ze aan jouw of aan mijn kant... het is altijd zo'n 'mijlpaal' in het hele bedgebeuren. Ik zou wel eens willen dat het allemaal wat vloeiender in elkaar overging.
Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 23 augustus 2014 @ 20:26:

[...]





Waarom zou condoomgebruik alleen gekoppeld zijn aan one night stands?Ze heeft het over dat ze zelf nooit condooms heeft gebruikt. Dus blijkbaar heeft zij nooit relaties gehad waarin dat nodig is. Dat kan. Als je bijvoorbeeld wat langer wacht met seks (en in die tussentijd ook al een soatest hebt geregeld) of als er geen exen zijn.
Iemand die de mogelijke gevolgen van seks gelijk maar pp de ander afschuift is het niet waard om mee te seksen. Oftewel beide hebben condooms bij zich of bieden het aan te regelen. De ene legt het de ander niet op.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 augustus 2014 @ 20:30:

@zilver dus in een relatie doe je het meteen onveilig?Ik ben ruim 40 jaar samen met mijn man, dus daarom geen condooms. En binnen "een" relatie zou ik het niet meteen doen, dus ook niet "meteen onveilig".
Alle reacties Link kopieren
Als je gezondheid je lief is en je geen kinderwens hebt. Zelf voor zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven