Lente-14 Zwanger worden voorjaar 2014

13-02-2014 19:05 2417 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, hierbij het vervolg op Zwanger worden Voorjaar 2014, en nu met tabel!



De tabel is vol, sorry. Gezellig meeschrijven mag natuurlijk altijd!



Naam Leeftijd Start Ovulatie Ronde NOD rubia25 27-31 Januari 10-11 11 24-11 Goldstrike 26-31 April - 1 21-6 Wennetje 27 Mei - 1 - Summerlove92 22-27 Mei 25-8 3 8-9 Simoontje 24-34 Aug 11-09 2 25-09



Zwangeren



Naam Leeftijd Start - ronde Echo Uitgerekend Geslacht Sabientjevk 26-37 Februari - 2 19-07 controle vk 12-12-14 Meisje Tara7 24-30 Maart - 1 ? december verrassing Carrie- bradshaw 25-31 Mei - 1 02-09 de 20-weken echo 22-01-15 JONGEN Mermaid89 25-32 Mei - 1 25 sept. controle vk, 26 sept. 20 weken echo 12-02-15 Jongen Xaja 27-25 Maart - 4 20-10 controle VK

05-11 20-weken echo 20-03-15 meisje Zomer2013 25 Januari - 6 echo 26/8 hartje klopt :D en 16/9 april 2015 Raven 25-35 Mei - 3 16/9 termijnecho klopt

22/10 pretecho geslacht

3/11 controle 13 april 2015 Jongen! Theia 29-29 Mei - 3
(2 na mk) 29-9: termijnecho

14-10: combinatietest

22-10: controle vk 26 april 2015 ? Mairannetje 31-36 Maart - 7 ? begin juni ?Nieuwe NOD? Graag even dik gedrukt aangeven
Alle reacties Link kopieren
Theia. Mijn cyclus is 43 dagen. Dus deze mag wel wat korter. En ben wel blij dat de gynaecoloog even gaat kijken. Als er wat is, kan ik tenminste vroeg geholpen worden. Anders blijf ik miss proberen en lukt het niet zonder hulp. Miss moet ik gewoon een pil wat zorgt dat het ei eerder kan springen. Geeft me wel wat rust.



Prul uit de tabel? Zonder wat te laten weten. Heeft indd al lang niks meer geschreven. Zou ze het nog zo zwaar hebben :(
Even een korte reactie vanaf mijn telefoon.



@summer wat fijn dat je een doorverwijzing naar de gynaecoloog hebt gekregen. Hoop dat je snel terecht kunt!



Ik weet ook niet waar prul gebleven is. Denk dat ze zichzelf uit de tabel gehaald heeft. Jammer want vroeg me echt af hoe het maar haar ging. Alle gebeurtenissen hebben denk ik toch een flinke impact gehad.



@prul als je dit leest. Ik denk aan je! Heel veel sterkte!



Hier het idee dat 4 dagen werken wat veel is op het moment. Wordt weer vanalles naar mij toegeschoven, dat zorgt voor meer druk. Ben dus doodmoe. Ga nu ook richting bed. Verder ook keelpijn, waar je nauwelijks iets aan kunt doen, darmen die van slag zijn en nu ook nog barstende hoofdpijn. Wil liever geen paracetamol pakken, hele zwangerschap nog kunnen vermijden maar even kijken hoe ik deze week door ga komen. Manlief is ook nog weg deze week dus kan me ook niet door hem laten vertruttelen



Slaap lekker alvast allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@summer: fijn dat ze je serieus nemen en gelijk actie ondernemen, beter dan dat je nog een tijd moet wachten inderdaad!

Hopelijk gaat je cyclus nu snel wat regelmatiger verlopen.



@Mermaid: Veel succes, afentoe gewoon even nee zeggen hoor. Neem aan dat ze ook wel snappen dat het je nu niet allemaal lukt (weten ze al van je zwangerschap op je werk?)

Rustig aan doen als je thuis bent en dan jezelf maar lekker vertroetelen zolang je man nog niet thuis is!



Vreemd van prul inderdaad. Ik heb ook niks voorbij zien komen dat ze even weg moest van het forum ofzo.

Nouja wie weet trekt ze weer bij en heeft ze gewoon even wat off-time nodig. Als je het leest Prul, sterkte en het komt echt allemaal wel goed!!



Ik ben vandaag lekker een dagje vrij...alhoewel lekker haha. We hebben vanavond de termijnecho en ik zit nu echt de uren af te tellen zo zenuwachtig ben ik. Nog 8,5 uur wachten nu :p

Hoop echt zo dat alles goed is en dan mag ik eindelijk van mezelf echt blij zijn!!





hoe is het met de rest van de meiden? Aantal meiden ook alweer tijd niks van gehoord? Alles goed?
Alle reacties Link kopieren
Raven Hoe was je echo? ???? Ik ook vanavond echo gehad en alles was goed! !!!! Ben 12/4 uitgeteld, helemaal verliefd!
Alle reacties Link kopieren
Hey zomer! De echo was helemaal goed! Alles zat er op en aan en het hartje klopt! Kindje spartelde wat af, superleuk om te zien!!

Helemaal in de wolken nu, ik mag eindelijk helemaal blij zijn van mezelf nu haha. Ik heb ook 2 foto's Vd echo op Facebook gezet, maar daar zit je geloof ik niet op hè?



Ik ben 1 dagje vooruit gezet, was 1 dagje verder als gedacht dus ik ben nu 13 april uitgerekend ipv 14e.

Leuk zeg dat we zo dicht bij elkaar zitten haha.

Jammer dat je niet op de facebook pagina zit, leuk om te vergelijken haha

Hoe voel jij je verders qua kwaaltjes?





Vanochtend ook bloed wezen prikken voor de combinatietest en volgende week de nekplooimeting. Dus dan zien we de smurf weer even!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Hier even een zwaai van mij

Het is de bedoeling dat ik over 4 dagen ongesteld wordt of misschien wat later, als mijn cyclus langer is dan 28dg.



Zodra ik ongesteld ben moet ik de gynaecoloog bellen en dan krijg ik weer een inwendige echo en wordt de clomid verhoogt naar 100mg.



Ik ben wel blij dat mijn huid weer rustig is geworden. pff werd daar helemaal gek van. Zo erg heb ik zelfs in mijn puberteit niet gehad!



het is maar afwachten. Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Dank dames. Nee ik ben er even klaar mee sorry.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte prulletje ... weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar soms zegt een gebaar meer dan woorden; knuffel voor jou



Ik ben weer terug uit Spanje. Was heerlijk een weekje niks met een topweertje! Oh, en lang leven alcoholvrije cocktails... just in case. M'n ouders hadden niets in de gaten.



Nog een weekje tot m'n NOD. Ga dus vooral meelezen en over een weekje kan ik wat meer vertellen (hoop ik...) fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, ik ga er maar eens voor zitten voor een flinke post



@prulletje: ik heb nog zoveel vragen aan je, ben zo benieuwd hoe het met je gaat, of jullie het weer proberen, etc, maar ik besef me dat ik met al die vragen je juist in dit topic houdt en je wil juist even helemaal weg. Dus dat respecteer ik natuurlijk. Maar weet dat je altijd weer welkom bent als je er aan toe bent. En een dikke knuffel voor nu



@rubia: nog 4 dagen tot je NOD! Hoe gaat het, enig voorgevoel? Hoop dat het een succesvolle vakantie is geweest

Hoe gaat het verder met je?

@mermaid: hoe is het met je? Alle ziek-zwak-misselijk klachtjes een beetje verdwenen, of heeft het juist doorgezet?



@summerlove: hmm 43 is wel aan de lange kant ja. Mijne was varierend van tussen de 28 en 35 dagen (meestal 33 ongeveer, die 28 waren uitzonderingen) en dat vond ik al best lang vergeleken met een normale cyclus. Dus ik snap wel dat het fijn is als er wordt gekeken of dat niet wat korter kan.

Wel zit je volgens mij nog binnen de grens van vruchtbare cyclus, dus dat je met 43 dagen wel een prima eisprong-cyclus zou moeten hebben. Gaan ze daar ook naar kijken?

Hoe gaat het verder met je, na de teleurstelling van vorige week? Heb je er nog veel moeite mee?



@mairan: ook bij jou komt het er al aardig aan. Trek je het lange wachten nog een beetje?

Ik zie dat je dezelfde NOD datum als Simoontje hebt. Zou toch leuk zijn als we veel goed nieuws krijgen in die week!



@goldstrike: spannend, al die acties die zometeen gaan volgen. Wel leuk dat de succeskansen dan natuurlijk ook gelijk enorm stijgen, man wat zal het een spannende maand zijn daarna voor jou!



@raven: gefeliciteerd met je goede echo! En zo snel ook al de nekplooimeting enzo. Hebben jullie het al aan je omgeving verteld? Of wacht je daarmee tot na de combinatietest?

Hoe gaat het met de misselijkheid en overige klachten?



@zomer: hoe lang ben je eigenlijk zwanger? Heb je al een geschatte uitgerekende datum?

Hoe is het verder met alle klachten, nemen die wat af nu je wat verder komt?



@Xaja: hoe gaat het met jou? Merk je groot verschil tussen het eerste en tweede trimester? Begint nu lekker te groeien hè, lijkt me heerlijk dat het nu veel tastbaarder gaat worden!



@tara, sabientje, carrie: hoe staat het met de kinderkamers? Hebben de mannen een beetje doorgewerkt?





@hier: vandaag 8w2d. Ik vind dat de tijd echt voorbij kruipt gewoon. Heb echt een enorme behoefte om iedereen te vertellen dat ik zwanger ben. Zie ook steeds meer mensen naar mijn buik kijken, dus voor mijn gevoel weten sommigen het al maar houden ze braaf hun mond. Valt ook niet te missen. Niet dat ik zo'n enorme buik heb (hoewel wel dikker dan voor de vakantie/zwangerschap, maar dat kan ook komen door het slechte eten), maar wel door mijn gedrag. Ben de godganze dag in de weer met ontbijtkoek, fruit, gemberthee, crackers, boterhammen etc. om te zorgen dat ik niet steeds hoef te kokhalzen. Ook zit ik in vergaderingen steeds te gapen haha.

De vermoeidheid is wel echt groot en de misselijkheid is dus alleen in de dammen met heul veul eten. Terwijl ik gister uit eten ging en dan juist weer relatief weinig achter elkaar op kan.



Hebben jullie nog plannen dit weekend?

Ik moet vandaag helaas een ochtendje extra werken en hoop vanmiddag het huis aan kant te brengen (nesteldrang, kom maar op!) voor visite vanavond. Hoop dat ik wakker kan blijven



Fijne vrijdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
theia, ik meld me weer als ik zwanger ben, deal?
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden

Ik ben weer terug naar een fantastische vakantie. heb nu weinig tijd om te reageren maar wel even voor summerlove

@ summerlove balen dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden.

Helaas ben ik vanochtend ongesteld geworden.

Dit weekend schrijf ik verder maar moet helaas weer gelijk volle bak werken
Alle reacties Link kopieren
Mooie deal Prulletje, dus hopelijk tot snel



Helemaal vergeten te zeggen in mijn monsterpost, maar mijn bloedverlies is sinds maandag/dinsdag helemaal weg!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames



Vandaag de laatste dag van onze vakantie in Griekenland. Vannacht vliegen we weer terug..... Beetje een rottijd want we landen om 3 uur 's nachts



Theia: fijn dat het bloeden nu is gestopt! Hoe is het in jullie nieuwe huis? Jullie zijn al over toch?



Rubia: klote dat je ongesteld bent geworden! Gelukkig wel een lekkere vakantie gehad.



Prul: fijn om iets van je te horen. En laat het ons zeker weten als je zwanger bent. Ik las in een ander topic dat de nasleep van de miskraam je erg zwaar gevallen was.... Dikke knuffel voor jou!



Carrie&Sabien: mannen de kamertjes al af?



Summer: fijn dat de huisarts je meteen serieus neemt en doorstuurt. Hopelijk is alles in orde



Goldstrike: hoe is het bij jou? Moest jij niet een dezer dagen ongesteld worden? Of juist niet.....



Mairan&simoon: spannend..... Bijna testen..... Wanneer gaan jullie testen? Allebei netjes wachten tot jullie NOD?



Raven: fijn dat alles in orde was!! Hadden jullie het nu al aan de families verteld? Kan zijn dat ik dat misschien heb gemist.... Of moet je het nog vertellen?



Hier: maandag meteen weer naar de verloskundige. Hopelijk ook een echo.....

Maar donderdag ga ik met man, mijn ouders en beste vriendin voor een pretecho voor het geslacht. Er is met de combinatietest wel door die man geroepen dat hij dacht dat het een jongetje was.... Maar dat was alleen aan de hand van de NUB. Ik ben vrijdag 15 weken dus als het goed is kunnen ze het nu zeker zien.

Toch wel bijzonder om dat moment te kunnen delen.....

En dan willen we over een maand of 2/3 een 3D echo doen en dan mijn schoonouders meenemen.... Anders krijgen we scheve gezichten zijn we bang.



Fijn weekend meiden! Xx
Form is temporary, class is permanent
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het bloeden gestopt is theia! Toch nooit fijn he! Ik ben 12 april uitgerekend en ik voel me langzaam maar zeker iets beter. .. moet er nog wel de rem opzetten dat ik niet te veel doe want dan word ik gelijk teruggefloten en kan je me de rest vd dag opvegen.
Alle reacties Link kopieren
En fb zou ik wel willen, maar ik ben bang dat er toch mensen zijn die mij kennen hihi.
Alle reacties Link kopieren
Morgen mijn laatste vakantiedag en dan weer volle bak aan het werk! Wanneer ik ga testen weet ik nog niet. In elk geval niet vóór NOD. Nu is het alleen zo dat mijn schoonzus en haar man komend weekend weggaan. De kids (2 dames) worden dan aan ons toevertrouwd. Ook lastig testen met 2 tieners om me heen haha! Ik weet het dus nog niet .... Jullie horen het vanzelf!!
Alle reacties Link kopieren
@rubia: shit zeg, wat ontzettend balen



@xaja: veel plezier en succes morgen! Toch altijd weer spannend hè? Hoop dat je kan zien dat jullie kleintje ook lekker heeft genoten van de zon

Met het huis gaat het super. We zijn inmiddels alweer een maand over en het is nu (op een enkel haakje na) ook echt af. Ik zal wat foto's op Facebook gooien. We hebben nog niet bedacht wat de babykamer wordt trouwens.



@zomer: hmm dan schelen we 17 dagen, dus jij nadert al aardig richting de 12 weken! Fijn hoor!

En joh, als iemand van ons jou kent hebben we toch allemaal hetzelfde belang om ons mond te houden? Zou wel heel erg zijn als uitgerekend wij niet snappen dat het belangrijk is dat je zelf bepaalt wie het wanneer weet.

En buiten de vaste bezoekers van dit topic zit niemand in ons Facebookgroepje.



@simoontje: knap van je dat je kan wachten. En oef, succes met twee pubers haha.



Wij hebben het nieuws vandaag aan mijn broer verteld. Hij gefeliciteerde ons wel, maar het was nogal een matte reactie. Ik denk dat het ergens toch niet zo fijn voelt voor hem dat ik als jongste het eerste kleinkind ga afleveren. Ach, tegen de tijd dat het kind er is, is ie vast een trotse oom.
Alle reacties Link kopieren
Godsamme... zojuist naar het toilet en helderrood bloed...

Daar slaat nuchtere-ik helemaal van achterover.

Ben me rot geschrokken, huilen, manlief weet het ook niet.

Vraag me af wat ik moet doen, maar meer dan afwachten zal ik niet kunnen doen. Iemand ervaring hiermee? (Hoop het eigenlijk niet want dit is helemaal niks...)
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je simoontje? Is het anders dan hoe normaal je menstruatie begint? Helderder? Of meer/minder?
Alle reacties Link kopieren
Meiden wat naar mij vroegen, wil ik toch even snel op reageren. Want ik wil er toch even wat minder aan denken. Maar kan het niet laten om soms toch even te komen spieken haha.



Ik ben er alweer overheen. En ben gewoon bezig met deze ronde. Het is weer even wat langer wachten tot mijn ei. Maar het moet maar.Ik zal deze week wel bericht krijgen van de gynaecoloog en dan zullen we ook wel verder zien. We vrijen wel gewoon lekker regelmatig. En wie weet is het dan wel gewoon een keer raak.



Zelf denk ik dat er wel iets was maar het niet gelukt is om te blijven plakken. En mijn menstruatie gewoon gekomen is. Want de menstruatie begon ook erg raar deze maand. Maar dit zullen we nooit weten.



Meiden veel suc6 met zwanger worden.

En de andere meiden geniet lekker van jullie zwangerschap!!!

Sorry dat ik verder even niet op dingen reageer.

Maar jullie zullen wel weer wat van mij horen.



Liefs.
Alle reacties Link kopieren
@theia; ik voelde het totaal niet aankomen. Ging gewoon even naar het toilet. Helderrood, beetje stroperig (sorry voor de details...) en minder dan normaal. Normaal ben ik heul erg ongesteld. Zijn de tampons niet aan te slepen. Heb het gevoel dat er iets was dat het niet heeft gered oid. Heb geen krampen en niets terwijl ik normaal over de grond kruip.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Klote Simoontje!!! Heeft het al echt doorgezet?



Mairan: hoe is het bij jou? Nog geduld om niet te testen?



Hier gisteren weer bij de VK geweest. Hartje gehoord

Tot nu toe 1.5 kilo aangekomen. Ben vandaag 14.4 dagen... vind het dus best meevallen na de vakantie.



Aanstaande donderdag hebben we dus de pretecho voor het geslacht.... spannend. Al gaan we er al een beetje van uit dat het een jongen zal zijn omdat de echoscopist van de combinatietest daar zo zeker van was.



Ik ga van de week even bellen voor zwangerschapsyoga. Mijn zorgverzekeraar verged tot ¤ 200,00 aan dat soort dingen. Denk dat ik eens een proefles ga doen. Verloskundige raadde het ook aan omdat het echt kan helpen.
Form is temporary, class is permanent
Alle reacties Link kopieren
hallo dames, ik zal binnenkort even op jullie reageren. Nu weinig tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!



Sorry voor de ernstige verwaarlozing hier op het topic



Hier met mij wel alles goed, maar vind het ook moeilijk om dan hele verhalen te posten over de zwangerschap nu ik merk dat een aantal van jullie het er toch best moeilijk mee hebben dat het niet zo snel lukt. voor jullie!



De babykamer staat helaas nog niet, was superveel mis mee dus we hebben een aantal x de Babydump boos gebeld met onze klachten. Ze hebben het wel heel netjes opgepakt en alles wordt omgeruild/ aangevuld dus daarover geen kwaad woord. Ligt bij de leverancier, maar toch.. ik had wel gehoopt dat ik me ondertussen een beetje met de aankleding bezig kon houden.. Moet nog even geduld hebben dus



De kast staat wel al, er miste wat boutjes maar deze zijn nagestuurd, ledikantje staat ook alleen de lattenbodem laat het laagje fineer al van los. Nu zie je dat dan wel niet want er ligt een matras op maar toch... Je betaalt wel schrofterig veel geld voor die paar plankjes (want meer is het natuurlijk niet, het gaat puur om de emotie die erbij komt kijken dat ze zulke prijzen kunnen vragen) en ik vind dat zoiets gewoon goed moet zijn en je niet voordat je het gaat gebruiken al kleine schades kan hebben.



De commode was wel een drama, fineer bij een poot bladderde al af, lichte beschadiging op het blad en als klap op de vuurpijl waren de voorgeboorde gaten verkeerd geboord, dichtgesmeerd met kei lelijk spul en ernaast de gaten op de goede plek .. Commode krijgen we dus een nieuwe van en die zetten ze dan ook ter compensatie maar meteen in elkaar dus vriend zijn werk zit er op



Hij heeft wel heel vaak zitten zuchten en puffen dat de tekeningen niet klopten of dat er gewoon echt iets niet kon (soms had ie daar overigens wel gelijk in hoor, wat een onduidelijke tekeningen.. alles was zo klein getekend dat je helemaal niet kon zien welke schroef ze nu ergens voor gebruikte of aan welke kant iets vast gezet moet worden. En er stonden 3 gaten op de tekening maar er zaten er bijv maar 2 in de kast). Maargoed... wel grappig om te zien hoe hij zijn ding deed haha en ik ben dus blij dat we al redelijk vroeg waren met de kamer. Nu komen ze 1 oktober de commode brengen en monteren, was niet leuk geweest als je met 7 maanden zwanger nog de halve kamer had moeten omruilen en zo lang moet wachten voor het in orde is.



Donderdag hebben we weer een controle bij de verloskundige. Ik schommel een beetje met mijn gewicht tussen de 2-4 kilo aankomen. Verschilt per dag heel raar. Maar ik ben tevreden, merk behalve mijn buik en borstomvang geen toename dus dan is het prima te doen Kindje voel ik nu dagelijks een paar x een paar minuutjes, erg gezellig maar soms ligt hij vervelend en schopt hij naar onder toe of tegen mijn blaas aan. De schopjes gewoon tegen je buik zijn dan toch een stuk prettiger Vriend voelt het nog niet, heb wel een paar x zijn hand op mijn buik gedaan toen ie actief was maar toen stopte de baby ermee... lekker eigenwijs weer Zodra de hand weg was ging die dan verder hahaha



We hebben nog steeds geen naam... Vriend heeft een voorkeur en ik ook maar we vinden het allebei niet zo leuk om onze eigen favoriet op te geven haha. Aan de ene kant denk ik echt, ik heb nog geen haast. Aan de andere kant.... over 17/18 weken is hij er hoogstwaarschijnlijk al!!



Ik vind het zo gek om me voor te stellen dat ik dan mama ben... Ik zie het op de 1 of andere manier nog helemaal niet voor me haha, zo onrealistisch. Ik spiek wel af en toe naar de half complete babykamer en dan blijf ik even in zijn kamertje staan... maar verder blijft het toch wel een beetje onwerkelijk dat ik straks gewoon een kindje heb! Hoe bijzonder. De box die staat al wel in de woonkamer dus daar kunnen we vast aan wennen.



Ik begin me wel een beetje zorgen te maken over mijn werk straks.. als ik terugkom van verlof moeten ze al bijna mijn contract gaan verlengen naar onbepaalde tijd. Ben heel benieuwd, maarja aan de andere kant... ik heb er toch geen invloed op en we zien het allemaal wel.. anders ga ik misschien toch liever iets zoeken voor 4 dagen ipv 5. Zaterdag zijn we bij de open dag van het kinderdagverblijf geweest en het zag er allemaal super leuk uit, niks op aan te merken. Maar opeens kreeg ik echt zo'n gevoel van: "NEEEEEE ik wil mijn kind hier helemaal niet 3 dagen achterlaten!!!" Ik kreeg ineens allemaal nare beelden dat hij het helemaal niet leuk zou vinden of heel de dag in zijn bedje ligt te huilen op de slaapkamer omdat de leidsters geen tijd hadden. Ben bang dat hij zich dan verlaten voelt door mij ofzo. Vriend had echt zoiets: Waar komt dit nou toch vandaan? Je wilde toch gewoon blijven werken .



Nouja volgende week hebben we een rondleiding als het Kdv gewoon in bedrijf is, zo'n open dag is natuurlijk toch heel anders dan een normale dag. Wordt vervolgd...



Nu even verder met jullie



@prulletje: Het komt goed, ik hoop dat je snel zwanger bent en zo niet, dan is dat nu natuurlijk heel naar maar uiteindelijk denk ik niet dat je daar nog aan terugdenkt als je eenmaal wel een kleintje hebt!



Vandaag is een kennisje bevallen die zijn 3 of 4 jaar bezig geweest met ook de nodige miskramen en behandelingen en nu was ze dan toch opeens spontaan zwanger en dat maakt allemaal niets meer uit want ze hebben nu eindelijk hun dochtertje (ik bedoel nu niet dat jij nu vast jaren op een baby moet wachten hoor... Maar ik probeer gewoon duidelijk te maken dat het echt wel goed gaat komen! Ik hoop niet dat je je druk maakt dat het nooit zal lukken ofzo want zulke angsten zijn echt volkomen onterecht! )



@Summerlove, goed bezig in de slaapkamer dus Hopelijk ook tot weer snel!



@Goldstrike, voor jou een spannende periode! Ik vind het wel fijn dat ze je redelijk snel aan het 'behandelen' zijn... zou ik zelf denk ik wel prettig vinden ipv steeds maar te moeten afwachten.



@Rubia, ooh meis wat balen weer, echt heel knap hoe jij je houdt Gaat je vriend er ook zo goed mee om?



@simoontje, ooh dat zal wel even schrikken geweest zijn. Kan het geen innestelingsbloeding zijn (heb ik zelf niet gehad maar daar schijn je ook veel varianten in te hebben van 1 druppel tot kei veel bloed) ? Of ben je nu nog steeds aan het vloeien?



@Xaja... Spannend, jij dus ook donderdag weer een echo. Wij hebben nu eigenlijk geen echo's meer. Binnenkort toch maar een 4d doen, vriend wil dat graag. Denk dat ik dan stiekem toch wel mee ga kijken hoor.. anders denkt die vrouw vast ook "wat een raar mens" als ik daar met m'n ogen dicht lig haha... Ik hoop dat het een beetje een knapperd is Als ie op papa lijkt dan zullen er hier over een jaar of 16 veel meisjes aan de deur staan haha



@theia, ooh fijn dat je bloedverlies weg is. Kan me voorstellen dat dat toch nog een angstig gevoel blijft geven ookal waren je controles positief.



@Raven, alles goe daar? Al nieuwe bh's nodig ?



@Zomer, fijn dat de echo goed was!



@Tara en Sabien, hebben jullie alle spulletjes nu al? Wij moeten nog iets van een kinderstoel hebben... al denk ik dat we die niet meteen nodig hebben ivm borstvoeding of eventueel een wipstoeltje in het begin kan natuurlijk ook. En geboortekaartjes heb ik ook nog helemaal niet naar gekeken. We hebben nog geen naam, lijkt me handiger om dat eerst in orde te hebben anders zie ik zo'n kaartje helemaal nog niet voor me haha



@Smilehavefun, nog steeds actief op het forum? Hoe is het daar?



@Mairannetje.... Heb je een goed gevoel? Ga je eerder testen? Tell me
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
@ raven Wat fijn dat het intake gesprek was goed was. En een goede echo, super. Een dagje eraf is ook mooi meegenomen. Heb je nog steeds weinig klachten? dat zou wel lekker zijn.



@ summerlove. Fijn dat je huisarts je door stuurt. wanneer kun je terecht? Neem je tijd verder we horen het wel.



@ theia. En zijn jullie er een beetje uitgekomen qua opvang? Ik kan het me voorstellen dat je het aan iedereen wilt vertellen. wanneer willen jullie dat doen?



@ xaja goede vakantie gehad? wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord. nog een paar daagjes voor de echo spannend

@ simoontje wat balen dat het bij jullie ook niet raak is. Ik herken het. netjes op de vakantie van de cocktails afgebleven, en dan te vroeg ongesteld worden.



@ sabien, tara en carrie. Hoe gaat het met de kamertjes. het begint nu wel op te schieten voor jullie





@ hier. Ik heb besloten om deze maand te gaan temperaturen. Hopelijk levert het wat op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven