Mode & Beauty alle pijlers

Vinden jullie een baard mooi?

20-09-2014 13:47 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan bedoel ik zo'n jaren zeventig baard. Een volle baard dus.



Ik heb het idee dat je het steeds meer ziet, ook op reclames bij mannelijke modellen.



Ik vind het mooi!
quote:Eleonora schreef op zaterdag 20 september 2014 14:38 Prachtig.

Een baard.

Als er een fijne man aan vastzit tenminste. Sterker nog, ik hou helemaal niet van baarden, maar als er een fijne man aan vast zit, neem ik de baard met liefde op de koop toe. Want uiteindelijk is de man natuurlijk belangrijker dan welke beharing dan ook!
Alle reacties Link kopieren
Zoek de verschillen:



http://jongerenraadborsel ... articles/tuinkabouter.jpg



http://i0.wp.com/www.grow ... eard.jpg?resize=600%2C820
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Oh jaaaaaaaaaaaa











Oh neeeeeeeeeeee









Alle reacties Link kopieren
Nee, vreselijk
quote:GrannyWeatherwax schreef op zaterdag 20 september 2014 14:09 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bieb2.0 in "Vinden jullie een baard mooi?"" class="messagelink">Bieb2.0 schreef op 20 september 2014 @ 14:06</a>:</b>

[...]





Dat hoeft natuurlijk niet.

Lekker wassen met shampoo net als het haar op het hoofd en het is net zo fris.</div></blockquote>Moet je nou de baard eens vervangen door andere beharing. Gaat de hele goegemeente hier aan het griezelen. Hoe vaak het ook gewassen wordt. Bipshaar, poeshaar, pikhaar, okselpluk, allemaal brrrrr.



Nou, ik niet hoor. Haar is heel normaal en ik kan me echt niet heugen ooit een man getroffen te hebben die zich schoor onder de oksels, op de benen of op de intieme plekken. Ik vind dat allemaal prima.



Zelf hou ik het wel bij (als ik zin heb), maar raak ik ook niet in paniek als het er eens niet van komt. Schoon is veel belangrijker!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al meerder jaren fan van mannen met baard, eigenlijk al voordat het echt mainstream werd. Nu loopt jan en alleman ermee, maar toch blijf ik het sexy vinden (net als borsthaar <- ook al jaren fan van )
Alle reacties Link kopieren
haha Scamp! Die foto's met die honden
Alle reacties Link kopieren
quote:yogayup schreef op 20 september 2014 @ 14:57:

Ik ben al meerder jaren fan van mannen met baard, eigenlijk al voordat het echt mainstream werd. Nu loopt jan en alleman ermee, maar toch blijf ik het sexy vinden (net als borsthaar <- ook al jaren fan van )Een baard mainstream ?, sinterklaas en de kerstman hebben hem al jaren
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
quote:pepexx schreef op 20 september 2014 @ 14:58:

[...]





Een baard mainstream ?, sinterklaas en de kerstman hebben hem al jaren Maar die zag ik alleen in december. Vroeger, toen in mijn beleving baarden nog niet mainstream waren, telde ik de maanden af tot de december, de baardenmaand. Voor mij waren de feestdagen heel speciaal, met die gezellige baardmansen. Nu is het altijd feest, dat snap je
quote:Scamp schreef op 20 september 2014 @ 14:54:

Oh jaaaaaaaaaaaa



[afbeelding]



[afbeelding]



Oh neeeeeeeeeeee



[afbeelding]





[afbeelding]Die bovenste is echt wel lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind baardjes van een paar dagen heul sexy. Tijdje terug zag ik ook een hele mooie man met wilde bruine krullen in een staartje en een heel mooie verzorgde baard. Tsja die was wel leuk en was ik achter aan gegaan als ik geen vriend had gehad



Dus ja baard kan mits geen vader Abraham geval en mooi verzorgd.
Alle reacties Link kopieren
Ieuw, nee. Ben enorm anti-baard.

Vind het echt iets Neanderthalerigs hebben. Als je zo graag een baard wilt laten staan, vergeet dan niet je berenvel om te doen en je knuppel mee te nemen.
quote:NummerZoveel schreef op 20 september 2014 @ 14:56:

[...]





Nou, ik niet hoor. Haar is heel normaal en ik kan me echt niet heugen ooit een man getroffen te hebben die zich schoor onder de oksels, op de benen of op de intieme plekken. Ik vind dat allemaal prima.



Zelf hou ik het wel bij (als ik zin heb), maar raak ik ook niet in paniek als het er eens niet van komt. Schoon is veel belangrijker!



Helemaal mee eens.

Tegenwoordig wordt zo overdreven gereageerd op lichaamshaar, alsof het helemaal verschrikkelijk is. Het stoort mij niet, al vind ik een dichtbehaarde rug niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Snorren en baarden vind ik afgrijselijk, echt walgelijk. Zou echt een dealbreaker zijn voor mij.



Brrrr
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 20 september 2014 @ 14:04:

Een baard is leuk bij een kabouter.



+10000



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Baarden, snorren, pratende kutten..

Getverderrie !



Ik wil een geschoren man, maar dan wel weer met borsthaar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Zelden.

En jongens van rond de twintig worden er zo oud door.
Spuuglelijk en heel erg ouwelijk. Maakt 'n vent gelijk 10 jaar ouder als 't niet meer is. Als ze dan bovenop ook nog kalend zijn, slaat 't helemaal als 'n lul op 'n drumstel. Bovendien vind ik 'n baard onhygienisch.
Alle reacties Link kopieren
Nee, als het zo'n baard is:











Ja, maar dan wel met zo'n type man eraan vast:







Heerlijke baardenparodie:

Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Zolang mijn scharrel wild is van stoppels wil ik best zo lui zijn mezelf maar 2x in de week te scheren.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Smerig zo'n baard!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
zolang het maar niet onverzorgd is. En niet zo'n baard waar standaard eten in blijft hangen!
quote:hatsetats schreef op 20 september 2014 @ 15:32:

Smerig zo'n baard!Ach, zo lang het niet zo'n baard is waar je in kunt zien wat de eigenaar de afgelopen weken heeft gegeten kan ik er wel mee leven. Qua erotisch heb ik wel weer zo mijn voorkeuren: een leuk gecultiveerde stoppelbaard ja, een volle baard nee. Ik moet er werkelijk niet aan denken om te moeten zoenen met iemand met een volle baard, ik ben toch zeker geen schaap.
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Stoppelbaardje: ja

Lange(re), volle baard: nee

Korte, getrimde baard: hangt van de man af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven