Mode & Beauty alle pijlers

Vinden jullie een baard mooi?

20-09-2014 13:47 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan bedoel ik zo'n jaren zeventig baard. Een volle baard dus.



Ik heb het idee dat je het steeds meer ziet, ook op reclames bij mannelijke modellen.



Ik vind het mooi!
quote:GrannyWeatherwax schreef op 20 september 2014 @ 14:04:

Een baard is leuk bij een kabouter.

Nah de baard van Sinterklaas vind ik ook mooi hoor maar verder nee het maakt de meeste mannen 10 jaar ouder dan ze werkelijk zijn.

Snorren idem..
Dit vind ik qua lengte wel zo'n beetje de max:



Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nee, zoent vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 20 september 2014 @ 15:52:

Nee, zoent vreselijk.Ook dat. Ik hou er een mond als een clown aan over.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren




Het heeft een tijd geduurd voordat ik hem herkende.

Joost Belinfante van Doe Maar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:blommit schreef op 20 september 2014 @ 15:52:

Nee, zoent vreselijk.Vanaf een bepaalde lengte wordt een baard lekker zacht, en dan is er niks meer aan de hand
Alle reacties Link kopieren
quote:_Branwen_ schreef op 20 september 2014 @ 15:51:

Dit vind ik qua lengte wel zo'n beetje de max:



[img]http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/3/00031127.jpg[/img]Hem zou ik zoenzo wel doen
Ye ken.
Nee een volle baard vind ik niks. Mijn vriend heeft zoiets en dat vind ik wel heel leuk. Beter dan als hij gladgeschoren is iig. Het vult zijn gezicht wat op waardoor het beter in verhouding is.



Alle reacties Link kopieren
Vreselijk een baard..je ziet het hier ook steeds meer.
Alle reacties Link kopieren
Jake Gyllenhaal is een fijne baardman



http://www.pagetopremiere ... lia-November-2013-021.jpg



Pretty easy on the eye



En je kunt zeggen wat je wil. Maar de baard van Conchita Wurst.. dát is pas een strakke baard.
Alle reacties Link kopieren
Even het hele topic gescand en heb de enige persoon die weg kan komen met een baard nog nergens zien staan: Timur Perlin. Wat een leuke man! Maar dat is mijn bescheiden mening. Helaas kan ik geen plaatjes plakken.
Alle reacties Link kopieren
Deze apestaartje?



wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeej. Lekker ding.
Ja, Jake Gyllenhaal kan het hebben. Net als Hugh Jackman. Maar die zijn zonder al woest aantrekkelijk.



In de meeste gevallen vind ik het niks. Hooguit een driedagenbaardje.
Iew, apestaartje. Vooral dat stuk schaamhaar op zijn keel.
Alle reacties Link kopieren
Haha. Ik snap je hoor Rianne. Hij was vorige maand bij De Slimste Mens en het totaal plaatje klopt gewoon. Blij hoofd, grappig, vaag en ad rem, dan zie ik dat stuk schaamhaar door de vingers.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een baard (zoals bedoeld wordt in de OP) afschuwelijk. Degene die heeft bedacht dat dat weer in mocht komen mogen ze wat mij betreft achter slot en grendel zetten en verplicht om de paar dagen scheren...



Brrrrrr....
Ik vind een grote baard niet mooi. Mijn vriend heeft meestal wel een baardje van een paar weken en soms trimt hij het en soms is alles weg geschoren. Ik vind het wel mooi. Hij lijkt wel wat ouder, maarja dat kan je wel hebben op je 23ste denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 20 september 2014 @ 15:56:

[...]





Ook dat. Ik hou er een mond als een clown aan over.Van stoppels krijg je zo'n mond, van een goede baard niet.
quote:Mevrouw75 schreef op 20 september 2014 @ 16:47:

[...]





Van stoppels krijg je zo'n mond, van een goede baard niet.Van een baard krijg ik dat ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 20 september 2014 @ 16:47:

[...]





Van stoppels krijg je zo'n mond, van een goede baard niet.Dat zal gerust hoor. Evengoed blijf ik een baard lelijk vinden dus of het nu stoppels zijn of een baard is mij om het even.
wij slapen nooit.
Het ligt aan het type man en de baard vind ik.Een baard vind ik

mooi staan als het een 3-dagen-baard is of een snor die goed verzorgd is.Een hele lange baard vind ik dan weer niet mooi.En niet iedere man kan het hebben.Bij mijn vriend vind ik het b.v.niet

mooi.Hij houdt daar zelf ook niet van en draagt ook nooit een baard.
Alle reacties Link kopieren
Lelijk vind ik het, een baard. Absoluut niet aantrekkelijk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik vind baarden ook bar onaantrekkelijk. Snorren ook. Heel erg dat veel mannen nu ook zo'n Ted de Braaksnor met krul omhoog laten staan.
't Is al met al een heel gedoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven