sex tegen wil, relatie altijd getwijfeld ,niet houden van

17-09-2014 22:52 316 berichten
Alle reacties Link kopieren
j
anoniem_207545 wijzigde dit bericht op 02-10-2014 19:20
Reden: Spijt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goed van je dat je bij jezelf een oplossing zoekt.

Succes en sterkte.

Als het echte liefde is bij jullie beiden, dan komt het wel goed.
Ai...

Ik zal er nog even serieus op ingaan...

Je zult het echt verbaal op moeten lossen, nooit en te nimmer geweld toepassen, ook niet uit onmacht, of wanhoop...

Ik denk niet dat zij expres zo handelt maar zij heeft wel degelijk een groot probleem, iemand die zo moeilijk kan uiten wat haar wensen zijn, zal bij een ander nou eenmaal onzekerheid oproepen, je weet nooit of je t goed doet of niet, dus ik snap best dat jij daar moeite mee hebt...liegt ze wel, of liegt ze niet?

dat is voor haar ook absoluut niet makkelijk, want zij vist ook constant achter het net op die manier, want wat je niet uitspreekt of vraagt, krijg je vaak ook niet, in het ergste geval geeft zij verkeerde signalen af omdat zij je misschien wil pleasen, maar ook dat gaat haar niet gelukkig maken, en jou ook niet...je wilt tenslotte met de authentieke persoon een relatie en niet met een fake persoon.

De meeste mensen die niet zeggen wat ze willen....gaan na een tijdje weglopen als ze niet krijgen wat ze willen, of nodig hebben,

Wat nog erger is, als ze blijven terwijl ze niet krijgen wat ze willen, want dat leidt vaak tot leugens en bedrog, want hebben zullen ze, want ook zij hebben nodig.

Denk niet dat ze opzettelijk gaat zitten liegen, maar zij denkt waarschijnlijk dat ze niet anders kan, dit soort relaties gaan bijna nooit soepel werken, of je moet al automatisch aan kunnen voelen wat zij nodig heeft, dat gaat je van je "langzaldieleven" nooit lukken.

zij gaat zich dan alleen maar ergeren, jij uiteindelijk ook, en dan is het cirkeltje weer rond, en je bent er beide geen moer mee opgeschoten.

Als zij graag haar wensen vervult wil zien, zal ze echt moeten leren om aan te geven wat ze wel en niet wil, dus leren om een oprechte en vooral een gelijkwaardige relatie te hebben.....

jij kunt niet raden wat zij wil, niemand kan dat...als jij daar niet mee om kunt gaan, (de meeste mensen kunnen en willen dat ook niet eens) kun je er beter mee stoppen, het is niet makkelijk om met zo iemand een relatie te hebben, het kan best, maar dan zul je moeten loslaten dat zij uit zichzelf gaat zeggen wat zij nou werkelijk wil, en dan blijf je het risico houden dat zij na een tijdje toch niet zo tevreden blijkt te zijn als jij dacht, of dat je ineens achteraf verwijten krijgt over dingen waar jij niets van wist....

dat wil je toch niet? je bent nu al zo onzeker, volgens mij kunnen jullie beter eerst de stekker eruit trekken, zoek hulp en kijk dan nog eens, of kijk gewoon verder..
quote:verwarring13 schreef op 19 september 2014 @ 17:19:

Een relatie is hard werken en dat is wat ik probeerDaar ga je volgens mij al de mist is. Als een relatie goed is hoef je helemaal niet hard te werken. Dat doe ik wel op mijn werk, als ik thuiskom wil ik ontspanning en gezelligheid. En natuurlijk moet je met elkaar blijven praten, interesse in elkaar houden, elkaar oprechte aandacht geven. Maar dat doe je automatisch als alles goed zit. Als je relatie voelt als hard werken pas je gewoon niet bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara_ schreef op 19 september 2014 @ 20:23:

[...]



Daar ga je volgens mij al de mist is. Als een relatie goed is hoef je helemaal niet hard te werken. Dat doe ik wel op mijn werk, als ik thuiskom wil ik ontspanning en gezelligheid. En natuurlijk moet je met elkaar blijven praten, interesse in elkaar houden, elkaar oprechte aandacht geven. Maar dat doe je automatisch als alles goed zit. Als je relatie voelt als hard werken pas je gewoon niet bij elkaar.Precies!!!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat de vrouw die jij hebt ontmoet iemand is met veel problemen, die denk ik niet zijn begonnen in haar vorige huwelijk, maar al veel eerder. Jij probeert dat nu allemaal te snappen en te analyseren en daarmee maak je jezelf gek. Ook leg je daarmee onnodig druk op haar. Relax en probeer eens om samen gewoon plezier te hebben. Geef het tijd, als ze je vertrouwt, dan komt ze vanzelf wel met dingen uit haar verleden die ze kwijt wil. Je gedraagt je nogal als een controlfreak, laat los en leef in het heden, niet in het verleden.
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 19 september 2014 @ 17:21:



Het gaat mij om haar en niet haar verleden

Verantwoorden is niet aan de ordePrecies wat ik ook bedoel. Dat tot verantwoording roepen komt namelijk nogal passief agressief over en dat verdient ze niet. Ze heeft voor jou gekozen, heeft haar man voor je verlaten. En nu wil jij haar daar ook nog eens voor straffen? Die vrouw is al beschadigd (vermoed ik, gezien haar problemen/ gedrag). Als je echt van haar houdt dan behandel je haar met liefde.
Ik wil niet lullig doen, maar iemand die jaren lang bij een man blijft van wie ze niet houdt, en hem vervolgens verlaat voor een ander, is vluchtgedrag, ze heeft hem gebruikt om uit de vorige relatie te stappen...anders was ze al lang eerder weggeweest.

en dan snap ik best dat hij eraan twijfelt waarom ze nu bij hem is, en of ze hem t zelfde gaat flikken, ze zeggen toch altijd hoe je eraan komt, kom je er ook weer af?

dat heeft niks met straffen te maken, maar hoe betrouwbaar ben je dan als partner?

dan moet je echt eens serieus naar jezelf gaan kijken voordat je naar de volgende relatie huppelt.
Alle reacties Link kopieren
o
Alle reacties Link kopieren
Het is hoogopgeleid...
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 19 september 2014 @ 22:18:



Ik vertrouw haar maar blijf het lastig vinden dat zij op deze manier zo lang in een relatie blijft

Dan vertrouw je haar dus niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op 19 september 2014 @ 18:29:

Ik hoop dat het niet te laat isVoor jou niet, voor haar wel.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 18 september 2014 @ 07:42:

Dus de vrouw in kwestie heeft een rotjeugd gehad en een liefdeloos huwelijk. Dan komt ze TO tegen en de hemel gaat open: liefde, sex, respect, waardering, het kan niet op! Ze beëindigt haar liefdeloze huwelijk om met TO verder te gaan.



Tot zover niets aan de hand. Het lijkt wel een doktersroman! Oh, wacht....



En nu meent TO dat hij moet gaan begrijpen hoe haar vorige relatie in elkaar stak, om haar te helpen en eigenlijk ook wel om haar te geloven, te vertrouwen. Que???

Die relatie was niet goed en daarom ging ze weg.

De relatie met TO is wel goed maar levert zo te lezen wel heel veel gezeik op over haar vorige relatie.



Ik begrijp niet waarom die vorige relatie ontleed moet worden door de nieuwe partner. Ik krijg nergens de indruk dat die vrouw nu nog ernstig gebukt gaat onder die vorige relatie.To lees deze post nu eens aandachtig door. En schei ajb uit met graven in haar verleden.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
oh en inmiddels is de eerste ´duw´ gevallen? Zoals hiervoor al gezegd, als een relatie 'hard werken' wordt?



maar dat is mijn bescheiden mening, hier worden jullie allebei niet gelukkig van.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:verwarring13 schreef op vrijdag 19 september 2014 22:18 Precies Lucianne

Ik heb geprobeerd dit bespreekbaar te maken

Het resulteerde in toenemende mate in misverstanden ruzie en verwarring



Ik hou van haar maar heb ook houvast nodig

Ik vertrouw haar maar blijf het lastig vinden dat zij op deze manier zo lang in een relatie blijft

Mogelijk was het alternatief nog lastiger



Zij heeft zeker schade opgelopen !

In mijn beleving kan je alleen verder als je hiervan wil herstellen



Maar ze kan jou denk ik nooit -verbaal- geruststellen. Ja, ze is lang in een relatie gebleven. Maar ze is nu met jou. Je hebt nooit de garantie dat het goed blijft gaan. Maar ze is wel voor jou bij die man weggegaan. Geeft je dat niet genoeg?

En wat betreft het 'herstellen': je dwingt het af. Op jouw manier en op jouw tempo. Daarmee duw je haar figuurlijk van je weg. Haar ook nog eens een fysieke duw geven, zo hard dat ze valt, is wat mij betreft echt veel te ver. Laat haar en vooral haar verleden toch met rust.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
p
Alle reacties Link kopieren
Succes TO. Lees vooral de post van Wellie van een paar pagina's terug heel goed door. En bedenk: vertrouwen moet de basis zijn, wederzijds!
Beter een half motto....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven